gr3ddy Elküldve Július27, 2009 Elküldve Július27, 2009 túl van az dúsítva szerintem vagy valami egyéb nyűgje van Vágom de akkor ha rátankolok benyát miért nem fullad be? A másik meg pont az ha dúsítottam kevésbe fulladt le. Benzinnél ilyen nem volt (csak mixnél de az is ritka volt) Most közép állásban van a dúsítás és jó vele menni :)
pszilaj Elküldve Július27, 2009 Elküldve Július27, 2009 Nekem is jöhet matrica....bár nem biztos, hogy fel fogom ragasztani. :( Felírtalak, és ezt te tudod. De csak a vezető nem ihat a törvény szerint! :P :) Most 985 HUF/db (8 db-nál)
robi-k Elküldve Július27, 2009 Elküldve Július27, 2009 Felírtalak, és ezt te tudod. De csak a vezető nem ihat a törvény szerint! :P :( Most 985 HUF/db (8 db-nál) És hogy tervezed a fizetés: részemről akár az is szóba jöhet, hogy a pénz átutalom a számládra :)
pszilaj Elküldve Július28, 2009 Elküldve Július28, 2009 És hogy tervezed a fizetés: részemről akár az is szóba jöhet, hogy a pénz átutalom a számládra :( Én is utalásra gondoltam...gyors, egyszerű. De ezt majd megbeszéljük. Egyelőre várom a jelentkezőket még... Ja és még annyit, h az alapszín fehér lesz. Ezt csak azért mondom, hogy ne ijedjen meg senki amikor kézbe kapja. Fehér autón ez nem okoz gondot, de olyanon mint az enyém (olivzöld) másként mutat. Vagy jobb lenne színtelen alapra készíteni? Offolás vége! :) Nekem bejön a cucc. Egyenletesebb az alapjáratom mint előtte. Plusz egy kicsit dinamikusabb. Még hidegen is.
gr3ddy Elküldve Július28, 2009 Elküldve Július28, 2009 Én is utalásra gondoltam...gyors, egyszerű. De ezt majd megbeszéljük. Egyelőre várom a jelentkezőket még... Ja és még annyit, h az alapszín fehér lesz. Ezt csak azért mondom, hogy ne ijedjen meg senki amikor kézbe kapja. Fehér autón ez nem okoz gondot, de olyanon mint az enyém (olivzöld) másként mutat. Vagy jobb lenne színtelen alapra készíteni? Offolás vége! :( Nekem bejön a cucc. Egyenletesebb az alapjáratom mint előtte. Plusz egy kicsit dinamikusabb. Még hidegen is. Jobb lenne a színtelen alap. Az utalást meg mindenképp megbeszéljük, aug. 15ig nem leszek itthon :)
pszilaj Elküldve Július28, 2009 Elküldve Július28, 2009 Jobb lenne a színtelen alap. Az utalást meg mindenképp megbeszéljük, aug. 15ig nem leszek itthon :) Nyugi! Addig szerintem levonó sem lesz... A színtelennel az a bajom, h nem tudom h hogyan is fognak látszani a feliratok... Mint mondjuk a tieden. Sötétkéken a fekete felirat... :(
robi-k Elküldve Július28, 2009 Elküldve Július28, 2009 Nyugi! Addig szerintem levonó sem lesz... A színtelennel az a bajom, h nem tudom h hogyan is fognak látszani a feliratok... Mint mondjuk a tieden. Sötétkéken a fekete felirat... :) Én is a színtelen felé hajlok, igaz, az én járgányom ezüst színű :(
hening Elküldve Július28, 2009 Elküldve Július28, 2009 Legyen színtelen. Akinek meg sötétebb, az magára vessen. :) :P :(
gr3ddy Elküldve Július28, 2009 Elküldve Július28, 2009 Legyen színtelen. Akinek meg sötétebb, az magára vessen. :) :hiya: :P Nem fontos benzintank ajtóra :( Mehet akár szélvédőre is
Gabo Elküldve Július28, 2009 Elküldve Július28, 2009 Nem fontos benzintank ajtóra :) Mehet akár szélvédőre is Ponty erre gondoltam én is, hogy vszínű, nekem szélvédőre megy majd.... szal tök mindegy....
pszilaj Elküldve Július28, 2009 Elküldve Július28, 2009 Ponty erre gondoltam én is, hogy vszínű, nekem szélvédőre megy majd.... szal tök mindegy.... Kérdés akkor h belülre vagy kívülre? Mert ha belülre ragasztod, akkor furcsán fog kinézni.... Egyébként ki lehet nyomtattatni műgyanta bevonat nélkül pár tízforintért (talán egy a4-es oldal 250-500 HUF), úgy h belülre ragasztva kívülről olvasható legyen. Színtelen alapra, színes lézerrel...de ezt tapasztalatból tudom, h a napfény kifakítja... Csak még azt nem tudom h a műgyantás hogyan bírja a napfény fakító hatását... Ha erre van igény(színtelen belülre), akkor méreteket kérek, kinek mekkora matrinya kell és még a héten postázom, cím ellenében...
Gabo Elküldve Július28, 2009 Elküldve Július28, 2009 Kérdés akkor h belülre vagy kívülre? mindegy, de mivel lenne aki tankajtóra ragasztaná, nembonyolítás végett jó a kívülre... sztem... Megaztán mi van ha mégis ajtóra ragasztom :)
robi-k Elküldve Július29, 2009 Elküldve Július29, 2009 Bosch bioetanol indításkönnyítő technológia: Új Delphi gyártmányú befecskendező porlasztók beépített fűtőelemmel a bioetanolos üzem megkönnyítéséhez (akár E100-hoz is): És érdekességként néhány kép egy motorról belsejéről, ami E85-tel üzemelt az USA-ban: http://e85forum.com/about976.html És ugyan az a motor, ami előtte csak benzinnel üzemelt:
Udi Elküldve Július29, 2009 Elküldve Július29, 2009 Bosch cucc jónak tűnik de központishoz ez se jó. Videón volt még egy érdekesség nem a Bosch flex startos autónál hanem a másiknál, külön kis tartály volt a mocitérben benyával. Gondolom hidegindításkor benyával indul és amikor már a moci elér egy bizonyos hőfokot akkor kapcsol át etanolra, hasonlóan mint a LPG-s autóknál. Központis autóknál esetleg ez is megoldás lehet. :)
yooccoo Elküldve Július29, 2009 Elküldve Július29, 2009 Bosch cucc jónak tűnik de központishoz ez se jó. Videón volt még egy érdekesség nem a Bosch flex startos autónál hanem a másiknál, külön kis tartály volt a mocitérben benyával. Gondolom hidegindításkor benyával indul és amikor már a moci elér egy bizonyos hőfokot akkor kapcsol át etanolra, hasonlóan mint a LPG-s autóknál. Központis autóknál esetleg ez is megoldás lehet. :( már csak az a kérdés, hogy melyik cuccot hogy lehet beszerezni :)
Stefan Elküldve Július29, 2009 Elküldve Július29, 2009 Bosch cucc jónak tűnik de központishoz ez se jó. Videón volt még egy érdekesség nem a Bosch flex startos autónál hanem a másiknál, külön kis tartály volt a mocitérben benyával. Gondolom hidegindításkor benyával indul és amikor már a moci elér egy bizonyos hőfokot akkor kapcsol át etanolra, hasonlóan mint a LPG-s autóknál. Központis autóknál esetleg ez is megoldás lehet. :P Mint a Trabantnál annó :( Amúgy nem lenne ezekre valami más megoldás? Például valami izzítás, mint a dieseleknél vagy ilyesmi? :)
pszilaj Elküldve Július29, 2009 Elküldve Július29, 2009 Mint a Trabantnál annó :( Amúgy nem lenne ezekre valami más megoldás? Például valami izzítás, mint a dieseleknél vagy ilyesmi? :) Nem az etanol hőmérsékletével van a gond, hanem az alkatrészek hőmérsékletével. Ha azok hidegek, akkor lecsapódik rá az etanol... Biztos segít valamit ha melegítik az etanolt, de gondoljatok bele, mindegy milyen forró a vízgőz, attól még a hideg felületen lecsapódik...
opel16v Elküldve Július29, 2009 Elküldve Július29, 2009 Nem az etanol hőmérsékletével van a gond, hanem az alkatrészek hőmérsékletével. Ha azok hidegek, akkor lecsapódik rá az etanol... Biztos segít valamit ha melegítik az etanolt, de gondoljatok bele, mindegy milyen forró a vízgőz, attól még a hideg felületen lecsapódik... Én is ezt magyarázom már itt jó ideje, de nagyon nehéz dolgom van :) A központisokat semmilyen etanolmelegítős módszerrel nem lehet jobb hidegindulásra bírni, ez számomra tény :(
pszilaj Elküldve Július29, 2009 Elküldve Július29, 2009 Bosch bioetanol indításkönnyítő technológia: Új Delphi gyártmányú befecskendező porlasztók beépített fűtőelemmel a bioetanolos üzem megkönnyítéséhez (akár E100-hoz is): http://photofile.com.ua/photo/obormot_2104...ge/85509590.jpg És érdekességként néhány kép egy motorról belsejéről, ami E85-tel üzemelt az USA-ban: http://e85forum.com/about976.html Csak jelzem, h az alsó képek etanol előttiek, míg a felsők etanolos üzem után készültek. Ergo nem tönkre tette, hanem kitakarította a motort... Ha jól értelmezem... :) Szerk: Elnézést kérek! Figyelmetlen voltam...elkerülte a figyelmemet a nagy szörnyülködés közepette! :(
yooccoo Elküldve Július29, 2009 Elküldve Július29, 2009 Csak jelzem, h az alsó képek etanol előttiek, míg a felsők etanolos üzem után készültek. Ergo nem tönkre tette, hanem kitakarította a motort... Ha jól értelmezem... :) ez is van odaírva Robi hozzászólásában :(
Seniman Elküldve Július29, 2009 Elküldve Július29, 2009 Mint a Trabantnál annó :P Amúgy nem lenne ezekre valami más megoldás? Például valami izzítás, mint a dieseleknél vagy ilyesmi? :( Izzitófáklya mint az Ifánál.Ne röhögjön senki,komolyan gondoltam.Ott is a szivócsövet melegiti,meg a beszivott levegőt.Mondjon valaki ennél olcsóbb megoldást :)
Stefan Elküldve Július29, 2009 Elküldve Július29, 2009 Izzitófáklya mint az Ifánál.Ne röhögjön senki,komolyan gondoltam.Ott is a szivócsövet melegiti,meg a beszivott levegőt.Mondjon valaki ennél olcsóbb megoldást :) Ennyi :(
yooccoo Elküldve Július29, 2009 Elküldve Július29, 2009 Izzitófáklya mint az Ifánál.Ne röhögjön senki,komolyan gondoltam.Ott is a szivócsövet melegiti,meg a beszivott levegőt.Mondjon valaki ennél olcsóbb megoldást :) igen, valóban az, de mellette egy kicsit manuál/mekkelek is a dolog :(
pszilaj Elküldve Július29, 2009 Elküldve Július29, 2009 Na most megint kísérletezek a HunFlex-szel. Most letekertem az alapdúsítást nullára (eddig negyeden volt), mert szemmel láthatóan fogy az üzemanyag. Alig mentem 310 km-t és máris egy bő mutatónyival van a 25-ös vonalka alatt. :( Egy bő kilenc lityis fogyi... Városon kívüli menetekben nekem soknak tűnik. Ennyiből jobb lett volna a BioEtun. Ott számgéppel lehetne látni az alap injektornyitási időket és ahhoz számolni a 20%-os optimális plusz nyitást. De így tapasztalati úton elég nehézkes beállítgatni. De kitartó leszek. :) Szerintetek honnan lehet tudni, h a hidegindítási rendszer kikapcsolt-e már? Mi van ha rossz a hőérzékelő és sosem kapcsol ki?
Recommended Posts