Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

E85 a gyakorlatban


mélykék76

Recommended Posts

  • Hozzászólások 7,4k
  • Létrehozva
  • Legutolsó válasz

Legtöbb hozzászólás

Legtöbb hozzászólás

Kaptam reggel egy kövér 44-es hibakódot (szegény keverék)

350km-en túl vagyok 1/4-ig van a tank ez kb 15-20 litert jelent még.

Viszont dúsítani kell.

Reggeli indításnál várok kb 2-3 percet és akkor nincs se torpanás se fulladás.

Matrica akkor melyik lesz?

Én ezt promotálom lelkesen! :(

e85_embl_ma_felirat_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Akinek tetszik rendel, akinek nem az nem rendel! :)

És ha összejönne a tíz ember akkor kijön fejenként 900-ból, ha 20 ember akkor ~630 HUF... :P

Link to comment
Megosztás:

Nem hülyeségből mondtam, hogy kb 20%-os túlfogyasztás a minimálisan optimális etanolból.

Akinek nem jön ki átlagban ennyire az átalakító elektronikával, az azt jelenti, hogy szegény

keverékkel jár. Ezt okozhatja pl a lambda kezdődő halódása, vagy rossz testelése is, ugyanis

ezek az átalakítók még erősen hagyatkoznak az ecu lambda általi keverékmódosító tulajdonságára.

Tehát ha valakinek 2-3 tankolás után még mindig nem éri el az azonos vezetési stílusnál számolt

átlagfogyija a +20%-ot tiszta E85ből, annak rá kell csavarni a dúsító potira, ezt javallom :(

Persze ezt még befolyásolhatja a nehezebb láb, hiszen a kartársak látom próbálgatják az

etanolos erőt :)

Link to comment
Megosztás:

Nem hülyeségből mondtam, hogy kb 20%-os túlfogyasztás a minimálisan optimális etanolból.

Akinek nem jön ki átlagban ennyire az átalakító elektronikával, az azt jelenti, hogy szegény

keverékkel jár. Ezt okozhatja pl a lambda kezdődő halódása, vagy rossz testelése is, ugyanis

ezek az átalakítók még erősen hagyatkoznak az ecu lambda általi keverékmódosító tulajdonságára.

Tehát ha valakinek 2-3 tankolás után még mindig nem éri el az azonos vezetési stílusnál számolt

átlagfogyija a +20%-ot tiszta E85ből, annak rá kell csavarni a dúsító potira, ezt javallom :P

Persze ezt még befolyásolhatja a nehezebb láb, hiszen a kartársak látom próbálgatják az

etanolos erőt :(

Hát az enyém úgy megy mostanság, mint akibe beleszállt egy egész ménes! :)

Link to comment
Megosztás:

Nem hülyeségből mondtam, hogy kb 20%-os túlfogyasztás a minimálisan optimális etanolból.

Akinek nem jön ki átlagban ennyire az átalakító elektronikával, az azt jelenti, hogy szegény

keverékkel jár. Ezt okozhatja pl a lambda kezdődő halódása, vagy rossz testelése is, ugyanis

ezek az átalakítók még erősen hagyatkoznak az ecu lambda általi keverékmódosító tulajdonságára.

Tehát ha valakinek 2-3 tankolás után még mindig nem éri el az azonos vezetési stílusnál számolt

átlagfogyija a +20%-ot tiszta E85ből, annak rá kell csavarni a dúsító potira, ezt javallom :(

Persze ezt még befolyásolhatja a nehezebb láb, hiszen a kartársak látom próbálgatják az

etanolos erőt :)

Tapasztalatom szerint igazad lesz:

-városi toporgós,ha van hely b4szom neki: 10-11lityó

-városon kivül autópálya 100-130 között: 8lityó

Link to comment
Megosztás:

Nem hülyeségből mondtam, hogy kb 20%-os túlfogyasztás a minimálisan optimális etanolból.

Akinek nem jön ki átlagban ennyire az átalakító elektronikával, az azt jelenti, hogy szegény

keverékkel jár. Ezt okozhatja pl a lambda kezdődő halódása, vagy rossz testelése is, ugyanis

ezek az átalakítók még erősen hagyatkoznak az ecu lambda általi keverékmódosító tulajdonságára.

Tehát ha valakinek 2-3 tankolás után még mindig nem éri el az azonos vezetési stílusnál számolt

átlagfogyija a +20%-ot tiszta E85ből, annak rá kell csavarni a dúsító potira, ezt javallom :hiya:

Persze ezt még befolyásolhatja a nehezebb láb, hiszen a kartársak látom próbálgatják az

etanolos erőt :P

Ha ez a helyzet, akkor én visszaállok benzinre, mert egy tankkal most kb 400km-t tudok menni, szemben a benzines 500km-el. Ami ha kiszámolom 1000km-en, 700Ftot "spórolok" azzal hogy 286Ftos benzin helyett 225Ftos etanollal járok. :(

Mindjárt kimegyek megnézem a potit hogy egyátalán hol áll, remélem felvan tekerve fullra. :)

Link to comment
Megosztás:

SNC00025_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

ugyan így néz ki az én dobozkám is belülről mint gr3ddy cartársé, azzal a különbséggel hogy nekem strandkorlátkék gyantával van kiöntve a cucc. Mindkét poti csavarható. Visszaolvastam és azt sakkoztam ki az elhangzottakból hogy ezen a képen a baloldali a dúsítás, jobb oldali a hidegindítás. Namost hogy tudom meg hogy a dúsítópotin merre adok és merre elveszek?

Néztem az írásokat rajta, egyiken sem látszik semmi értelmes, egy kicsit tekertem rajta balra, alapjárat nem változott, most megvárok 100km-et, kiderül változott-e. A hidegindítós potim meg végállásba van tekerve, csak azt sem tudom hogy legnagyobbon van vagy legkisebben. :)

Link to comment
Megosztás:

Néztem az írásokat rajta, egyiken sem látszik semmi értelmes, egy kicsit tekertem rajta balra, alapjárat nem változott, most megvárok 100km-et, kiderül változott-e. A hidegindítós potim meg végállásba van tekerve, csak azt sem tudom hogy legnagyobbon van vagy legkisebben. :)

Mondom akkor amerre van, a fém pont az a vég állás. Hideg maxra van már állítva, dúsítás meg ami a képen van de lehet kicsit arrébb 3/4 állásnál pedig oltári jó csak akkor jobban zabál.

Link to comment
Megosztás:

....Ha ez a helyzet, akkor én visszaállok benzinre, mert egy tankkal most kb 400km-t tudok menni, szemben a benzines 500km-el. Ami ha kiszámolom 1000km-en, 700Ftot "spórolok" azzal hogy 286Ftos benzin helyett 225Ftos etanollal járok. :)....

Akkor most ünnepélyes keretek között átadnám az év üzletembere díjat :( :P :hiya:

Link to comment
Megosztás:

Mondom akkor amerre van, a fém pont az a vég állás. Hideg maxra van már állítva, dúsítás meg ami a képen van de lehet kicsit arrébb 3/4 állásnál pedig oltári jó csak akkor jobban zabál.

de ha balra tekerem akkor elveszek ha jobbra tekerem akkor adok vagy pont fordítva? gyakorlatilag erre lennék kivi. :)

Link to comment
Megosztás:

de ha balra tekerem akkor elveszek ha jobbra tekerem akkor adok vagy pont fordítva? gyakorlatilag erre lennék kivi. :(

ne legyél szőke :)

egy sima poti, mint mondjuk egy erősítőn vagy fejegységen a hangerő, tehát jobbra tekerve adsz hozzá

ha megnézed közelebbről, akkor van egy kis nyílvég a tekerőn a két végállást meg csak megtalálod :P

Link to comment
Megosztás:

ne legyél szőke :)

egy sima poti, mint mondjuk egy erősítőn vagy fejegységen a hangerő, tehát jobbra tekerve adsz hozzá

ha megnézed közelebbről, akkor van egy kis nyílvég a tekerőn a két végállást meg csak megtalálod :P

Nem vagyok szőke, csak biztosra akartam menni :hiya: Köszi. :(

Link to comment
Megosztás:

Persze mire készen lesz, felfedeznek valami baszott nagy magyar olajmezőt, és 190ft lesz a benya literje :)

Ez magyarhonban elképzelhetetlen...

Ha találnak is egy olajmezőt, akkor sz.rérth.gyért eladják a külfödieknek...

mi meg copunk...

Off vége....

Eddig 5 matricára van igény...Mások? :(

Link to comment
Megosztás:

Ez magyarhonban elképzelhetetlen...

Ha találnak is egy olajmezőt, akkor sz.rérth.gyért eladják a külfödieknek...

mi meg copunk...

Francokat! Jönnek az amerikaiak, azt mondják, hogy hungarista terroristák robbantottak itt és ott, és háború a békéért, bla-bla-bla. Nekem nem hiányoznak a jenkik, szóval csak ne találjanak itt olajat, jó ide a biodízel meg az etanol. Termőföldünk van elég.

Link to comment
Megosztás:

egy sima poti, mint mondjuk egy erősítőn vagy fejegységen a hangerő, tehát jobbra tekerve adsz hozzá

ha megnézed közelebbről, akkor van egy kis nyílvég a tekerőn a két végállást meg csak megtalálod :(

ez nem evidens, potit lehet fordítva is bekötni, ha éppen úgy adja ki a nyákrajz :)

Link to comment
Megosztás:

Arról nem is beszélve, hogy nem tudni, hogy az elektronika az ellenállás növelésére vagy csökkentésére változtatja a dúsítást :)

De mér az elején meg lett mondva a forgalmazó által, hogy jobbra forgatva dúsít...kicsit se magyarázzátok túl végülis a dolgot. :( :P :hiya:

Link to comment
Megosztás:

Ez magyarhonban elképzelhetetlen...

Ha találnak is egy olajmezőt, akkor sz.rérth.gyért eladják a külfödieknek...

mi meg copunk...

Off vége....

Eddig 5 matricára van igény...Mások? :)

1 kell nekem is. Igaz csak jövőre kerül fel sztem. SE átépítés után.

Link to comment
Megosztás:

De mér az elején meg lett mondva a forgalmazó által, hogy jobbra forgatva dúsít...kicsit se magyarázzátok túl végülis a dolgot. :( :P :hiya:

Viszont ha tekergetésre nem érzékel semmi változást a car-társ, akkor gond van a készülékkel.

Nekem alapjáraton is érződik ha tekergetem. Ha jobbra tekerem végállásig akkor picit felmegy az alapjárat majd az ecu visszaállítja.

Ha pediglen innen eltekerem teljesen balra, akkor meg elkezd döcörészni, amit az ecu újból korrigál.

Most negyedre van tekerve és megy mint a bolondóra. Még beindítás után sincs fuldoklás vagy rángatás.

Úgy veszem észre h csipázza ezt a fajta üzemanyagot. Lehet h azért mert EcoTech és csak dudvalé kell neki?? :)

Link to comment
Megosztás:

De mér az elején meg lett mondva a forgalmazó által, hogy jobbra forgatva dúsít...kicsit se magyarázzátok túl végülis a dolgot. :lol: :D :D

Melyik irányból nézve jobbra? :P :(

Amúgy meg nem olvastam vissza :D :hiya:

Francokat! Jönnek az amerikaiak, azt mondják, hogy hungarista terroristák robbantottak itt és ott, és háború a békéért, bla-bla-bla...

Nyóckert láttátok? Talán ebben az esetben meglenne az előnye, hogy keverik Bukarestet Budapesttel :) :P

Link to comment
Megosztás:




×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.