egykuty Elküldve Július23, 2009 Megoszt Elküldve Július23, 2009 Sziasztok! Gabo! lesd meg ezt Kérek szépen egy matricát! Köszönöm: egykuty Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Július23, 2009 Megoszt Elküldve Július23, 2009 Kaptam reggel egy kövér 44-es hibakódot (szegény keverék) 350km-en túl vagyok 1/4-ig van a tank ez kb 15-20 litert jelent még. Viszont dúsítani kell. Reggeli indításnál várok kb 2-3 percet és akkor nincs se torpanás se fulladás. Matrica akkor melyik lesz? Én ezt promotálom lelkesen! :( Akinek tetszik rendel, akinek nem az nem rendel! :) És ha összejönne a tíz ember akkor kijön fejenként 900-ból, ha 20 ember akkor ~630 HUF... :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Július23, 2009 Megoszt Elküldve Július23, 2009 Nem hülyeségből mondtam, hogy kb 20%-os túlfogyasztás a minimálisan optimális etanolból. Akinek nem jön ki átlagban ennyire az átalakító elektronikával, az azt jelenti, hogy szegény keverékkel jár. Ezt okozhatja pl a lambda kezdődő halódása, vagy rossz testelése is, ugyanis ezek az átalakítók még erősen hagyatkoznak az ecu lambda általi keverékmódosító tulajdonságára. Tehát ha valakinek 2-3 tankolás után még mindig nem éri el az azonos vezetési stílusnál számolt átlagfogyija a +20%-ot tiszta E85ből, annak rá kell csavarni a dúsító potira, ezt javallom :( Persze ezt még befolyásolhatja a nehezebb láb, hiszen a kartársak látom próbálgatják az etanolos erőt :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Július23, 2009 Megoszt Elküldve Július23, 2009 Nem hülyeségből mondtam, hogy kb 20%-os túlfogyasztás a minimálisan optimális etanolból. Akinek nem jön ki átlagban ennyire az átalakító elektronikával, az azt jelenti, hogy szegény keverékkel jár. Ezt okozhatja pl a lambda kezdődő halódása, vagy rossz testelése is, ugyanis ezek az átalakítók még erősen hagyatkoznak az ecu lambda általi keverékmódosító tulajdonságára. Tehát ha valakinek 2-3 tankolás után még mindig nem éri el az azonos vezetési stílusnál számolt átlagfogyija a +20%-ot tiszta E85ből, annak rá kell csavarni a dúsító potira, ezt javallom :P Persze ezt még befolyásolhatja a nehezebb láb, hiszen a kartársak látom próbálgatják az etanolos erőt :( Hát az enyém úgy megy mostanság, mint akibe beleszállt egy egész ménes! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
redline Elküldve Július23, 2009 Megoszt Elküldve Július23, 2009 Tegnap kicsit meséltem erről a dologról az egyik barátomnak (Leon, gyári 1.8T) hajlik a hozzátankolásos verzióra. Kíváncsi vagyok mit fog tapasztalni, azt mondtam neki, hogy először max 30%-al kezdje. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Július23, 2009 Megoszt Elküldve Július23, 2009 Nem hülyeségből mondtam, hogy kb 20%-os túlfogyasztás a minimálisan optimális etanolból. Akinek nem jön ki átlagban ennyire az átalakító elektronikával, az azt jelenti, hogy szegény keverékkel jár. Ezt okozhatja pl a lambda kezdődő halódása, vagy rossz testelése is, ugyanis ezek az átalakítók még erősen hagyatkoznak az ecu lambda általi keverékmódosító tulajdonságára. Tehát ha valakinek 2-3 tankolás után még mindig nem éri el az azonos vezetési stílusnál számolt átlagfogyija a +20%-ot tiszta E85ből, annak rá kell csavarni a dúsító potira, ezt javallom :( Persze ezt még befolyásolhatja a nehezebb láb, hiszen a kartársak látom próbálgatják az etanolos erőt :) Tapasztalatom szerint igazad lesz: -városi toporgós,ha van hely b4szom neki: 10-11lityó -városon kivül autópálya 100-130 között: 8lityó Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve Július23, 2009 Megoszt Elküldve Július23, 2009 Nem hülyeségből mondtam, hogy kb 20%-os túlfogyasztás a minimálisan optimális etanolból. Akinek nem jön ki átlagban ennyire az átalakító elektronikával, az azt jelenti, hogy szegény keverékkel jár. Ezt okozhatja pl a lambda kezdődő halódása, vagy rossz testelése is, ugyanis ezek az átalakítók még erősen hagyatkoznak az ecu lambda általi keverékmódosító tulajdonságára. Tehát ha valakinek 2-3 tankolás után még mindig nem éri el az azonos vezetési stílusnál számolt átlagfogyija a +20%-ot tiszta E85ből, annak rá kell csavarni a dúsító potira, ezt javallom :hiya: Persze ezt még befolyásolhatja a nehezebb láb, hiszen a kartársak látom próbálgatják az etanolos erőt :P Ha ez a helyzet, akkor én visszaállok benzinre, mert egy tankkal most kb 400km-t tudok menni, szemben a benzines 500km-el. Ami ha kiszámolom 1000km-en, 700Ftot "spórolok" azzal hogy 286Ftos benzin helyett 225Ftos etanollal járok. :( Mindjárt kimegyek megnézem a potit hogy egyátalán hol áll, remélem felvan tekerve fullra. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve Július23, 2009 Megoszt Elküldve Július23, 2009 Tapasztalatom szerint igazad lesz: -városi toporgós,ha van hely b4szom neki: 10-11lityó -városon kivül autópálya 100-130 között: 8lityó Tekerjél még rajta J0hnny! Ennyit az enyém is eszik benzinnel! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve Július23, 2009 Megoszt Elküldve Július23, 2009 ugyan így néz ki az én dobozkám is belülről mint gr3ddy cartársé, azzal a különbséggel hogy nekem strandkorlátkék gyantával van kiöntve a cucc. Mindkét poti csavarható. Visszaolvastam és azt sakkoztam ki az elhangzottakból hogy ezen a képen a baloldali a dúsítás, jobb oldali a hidegindítás. Namost hogy tudom meg hogy a dúsítópotin merre adok és merre elveszek? Néztem az írásokat rajta, egyiken sem látszik semmi értelmes, egy kicsit tekertem rajta balra, alapjárat nem változott, most megvárok 100km-et, kiderül változott-e. A hidegindítós potim meg végállásba van tekerve, csak azt sem tudom hogy legnagyobbon van vagy legkisebben. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
gr3ddy Elküldve Július23, 2009 Megoszt Elküldve Július23, 2009 Néztem az írásokat rajta, egyiken sem látszik semmi értelmes, egy kicsit tekertem rajta balra, alapjárat nem változott, most megvárok 100km-et, kiderül változott-e. A hidegindítós potim meg végállásba van tekerve, csak azt sem tudom hogy legnagyobbon van vagy legkisebben. :) Mondom akkor amerre van, a fém pont az a vég állás. Hideg maxra van már állítva, dúsítás meg ami a képen van de lehet kicsit arrébb 3/4 állásnál pedig oltári jó csak akkor jobban zabál. Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve Július23, 2009 Szerző Megoszt Elküldve Július23, 2009 ....Ha ez a helyzet, akkor én visszaállok benzinre, mert egy tankkal most kb 400km-t tudok menni, szemben a benzines 500km-el. Ami ha kiszámolom 1000km-en, 700Ftot "spórolok" azzal hogy 286Ftos benzin helyett 225Ftos etanollal járok. :).... Akkor most ünnepélyes keretek között átadnám az év üzletembere díjat :( :P :hiya: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve Július23, 2009 Megoszt Elküldve Július23, 2009 Mondom akkor amerre van, a fém pont az a vég állás. Hideg maxra van már állítva, dúsítás meg ami a képen van de lehet kicsit arrébb 3/4 állásnál pedig oltári jó csak akkor jobban zabál. de ha balra tekerem akkor elveszek ha jobbra tekerem akkor adok vagy pont fordítva? gyakorlatilag erre lennék kivi. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
yooccoo Elküldve Július23, 2009 Megoszt Elküldve Július23, 2009 de ha balra tekerem akkor elveszek ha jobbra tekerem akkor adok vagy pont fordítva? gyakorlatilag erre lennék kivi. :( ne legyél szőke :) egy sima poti, mint mondjuk egy erősítőn vagy fejegységen a hangerő, tehát jobbra tekerve adsz hozzá ha megnézed közelebbről, akkor van egy kis nyílvég a tekerőn a két végállást meg csak megtalálod :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve Július23, 2009 Megoszt Elküldve Július23, 2009 ne legyél szőke :) egy sima poti, mint mondjuk egy erősítőn vagy fejegységen a hangerő, tehát jobbra tekerve adsz hozzá ha megnézed közelebbről, akkor van egy kis nyílvég a tekerőn a két végállást meg csak megtalálod :P Nem vagyok szőke, csak biztosra akartam menni :hiya: Köszi. :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Július23, 2009 Megoszt Elküldve Július23, 2009 Persze mire készen lesz, felfedeznek valami baszott nagy magyar olajmezőt, és 190ft lesz a benya literje :) Ez magyarhonban elképzelhetetlen... Ha találnak is egy olajmezőt, akkor sz.rérth.gyért eladják a külfödieknek... mi meg copunk... Off vége.... Eddig 5 matricára van igény...Mások? :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sörös Sanyi Elküldve Július23, 2009 Megoszt Elküldve Július23, 2009 Ez magyarhonban elképzelhetetlen... Ha találnak is egy olajmezőt, akkor sz.rérth.gyért eladják a külfödieknek... mi meg copunk... Francokat! Jönnek az amerikaiak, azt mondják, hogy hungarista terroristák robbantottak itt és ott, és háború a békéért, bla-bla-bla. Nekem nem hiányoznak a jenkik, szóval csak ne találjanak itt olajat, jó ide a biodízel meg az etanol. Termőföldünk van elég. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kacsero Elküldve Július23, 2009 Megoszt Elküldve Július23, 2009 Eddig 5 matricára van igény...Mások? :( Én is kérek 1-et! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Július23, 2009 Megoszt Elküldve Július23, 2009 egy sima poti, mint mondjuk egy erősítőn vagy fejegységen a hangerő, tehát jobbra tekerve adsz hozzá ha megnézed közelebbről, akkor van egy kis nyílvég a tekerőn a két végállást meg csak megtalálod :( ez nem evidens, potit lehet fordítva is bekötni, ha éppen úgy adja ki a nyákrajz :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Július23, 2009 Megoszt Elküldve Július23, 2009 Én is kérek 1-et! :( Okés! :) Már csak 4 ... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve Július23, 2009 Megoszt Elküldve Július23, 2009 ez nem evidens, potit lehet fordítva is bekötni, ha éppen úgy adja ki a nyákrajz :( Arról nem is beszélve, hogy nem tudni, hogy az elektronika az ellenállás növelésére vagy csökkentésére változtatja a dúsítást :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Július23, 2009 Megoszt Elküldve Július23, 2009 Arról nem is beszélve, hogy nem tudni, hogy az elektronika az ellenállás növelésére vagy csökkentésére változtatja a dúsítást :) De mér az elején meg lett mondva a forgalmazó által, hogy jobbra forgatva dúsít...kicsit se magyarázzátok túl végülis a dolgot. :( :P :hiya: Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Július24, 2009 Megoszt Elküldve Július24, 2009 Ez magyarhonban elképzelhetetlen... Ha találnak is egy olajmezőt, akkor sz.rérth.gyért eladják a külfödieknek... mi meg copunk... Off vége.... Eddig 5 matricára van igény...Mások? :) 1 kell nekem is. Igaz csak jövőre kerül fel sztem. SE átépítés után. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Július24, 2009 Megoszt Elküldve Július24, 2009 De mér az elején meg lett mondva a forgalmazó által, hogy jobbra forgatva dúsít...kicsit se magyarázzátok túl végülis a dolgot. :( :P :hiya: Viszont ha tekergetésre nem érzékel semmi változást a car-társ, akkor gond van a készülékkel. Nekem alapjáraton is érződik ha tekergetem. Ha jobbra tekerem végállásig akkor picit felmegy az alapjárat majd az ecu visszaállítja. Ha pediglen innen eltekerem teljesen balra, akkor meg elkezd döcörészni, amit az ecu újból korrigál. Most negyedre van tekerve és megy mint a bolondóra. Még beindítás után sincs fuldoklás vagy rángatás. Úgy veszem észre h csipázza ezt a fajta üzemanyagot. Lehet h azért mert EcoTech és csak dudvalé kell neki?? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Július24, 2009 Megoszt Elküldve Július24, 2009 1 kell nekem is. Igaz csak jövőre kerül fel sztem. SE átépítés után. Oksa! Nem romlik meg! :( Akkor már hétnél tartunk! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve Július24, 2009 Megoszt Elküldve Július24, 2009 De mér az elején meg lett mondva a forgalmazó által, hogy jobbra forgatva dúsít...kicsit se magyarázzátok túl végülis a dolgot. :lol: :D :D Melyik irányból nézve jobbra? :P :( Amúgy meg nem olvastam vissza :D :hiya: Francokat! Jönnek az amerikaiak, azt mondják, hogy hungarista terroristák robbantottak itt és ott, és háború a békéért, bla-bla-bla... Nyóckert láttátok? Talán ebben az esetben meglenne az előnye, hogy keverik Bukarestet Budapesttel :) :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts