Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

E85 a gyakorlatban


mélykék76

Recommended Posts

  • Hozzászólások 7,4k
  • Létrehozva
  • Legutolsó válasz

Legtöbb hozzászólás

Legtöbb hozzászólás

kell a szám?

amúgy a bordákhoz közelebbi a hidegindítós

látom, Karcsi intézkedett már, akkor nem mondom meg, hogy mit beszéltem vele :)

Köszi!

Akkor már értem h miért nincs gondja hidegindításkor, ugyanis középállásban van megragadva...

De az alapdúsítás meg nullán van és mégis megy a gépállat...

De majd ha lesz időm, akkor lehet h próbaképp csavargatok rajta...

Link to comment
Megosztás:

hova akarsz tekerni?

nem azt írtad, hogy neked jó?

Igen mikor bemelegszik jó, de ma reggel csinált olyat hogy 3-nál lefulladt és akkor már üzemmeleg volt.

Viszont a reggeli induláskor van csak szenvedés, első reggelen 2* lefulladt, meg 1-2km után kezd csak húzni.

Napközben nincs gond.

Aztán lehet hogy csak tisztul a rendszer.

Azt kéne tudni mi a jó beállítás. Közép közép?

Link to comment
Megosztás:

na kipróbáltam a tekergetéseket

a hidegindítós abszolút nem moccan. Fél állásban van. Most is pöcröf volt...bár a hőmérséklet mérő 29,5-öt mutatott.

A másik potit elkezdtem alapjárat közben tekergetni és tényleg változtat valamit. Bár ha nagyon elcsavargattam akkor egy pár másodperc után korrigálta a gép.

Most olyan negyedállásban hagytam, és mentem egy kört vele. Érezhetően jobban húz alacsonyabb fordulaton is, ami eddig nem volt.

Egyelőre így hagyom és a hétvégi hosszú út alatt meglátom h hogyan viselkedik. Nem akarom nagyon megemelni, mert akkor meg sokat fog kapni.

Gondolom az sem jó.

Link to comment
Megosztás:

Minden ilyen dobozos ketyere ki van öntve az elektrónikában valamivel ha nem szobában használatos termékről beszélünk, 1 oxidáció 2 páratartalom 3 talán a másolás védelem miatt.

Én még gondolnék a rázkódásvédelemre is.

Akik a hidegindítást gyönyöreit akarják próbálgatni azoknak javaslom, hogy az érzékelőt tegyék két jégakku közé, és máris adva lesz a hűs környezet... :)

Egyébként azt látom, hogy autónként nagyjából hasonló lesz a beállítás, csak egy kis fazonigazítást kell majd mindenkinek csinálni.

Link to comment
Megosztás:

Az új beállítással volt ma reggel egy pozitív csalódás.

Ugyanis, ha nem is szűnt meg teljesen, de sokat csökkent a hirtelen gázadásra fellépő torpanás, amit még benzines korszakában produkált.

A reggeli indításkor nem volt fordulatszám ingadozás. Pedig ugyanannyi volt a hőmérséklet mint az első reggelen.

Link to comment
Megosztás:

Az új beállítással volt ma reggel egy pozitív csalódás.

Ugyanis, ha nem is szűnt meg teljesen, de sokat csökkent a hirtelen gázadásra fellépő torpanás, amit még benzines korszakában produkált.

A reggeli indításkor nem volt fordulatszám ingadozás. Pedig ugyanannyi volt a hőmérséklet mint az első reggelen.

Az én beállításommal sincs már gond, de várni kell 2-3 percet mert még mindig van torpanás (kb közép-3/4 között áll most)

De ahogy már be van melegedve onnan bármikor pöccre beindul (elég neki 1-2km)

Amikor benzin volt benne hideg motorral bármikor odatapostam neki nem volt torpanás.

Majd a hideg indítást is átállítom 3/4 felé.

Link to comment
Megosztás:

Azért vegyük figyelembe, hogy a mocivezérlőnek is kell egy kis idő típustól függően kb. 100 - 500 km, hogy "megszokja" az etanolt. Javaslom aki korrigál a beállításokon menjen vele többet és utána variáljon rajta ha szükséges. :)

Link to comment
Megosztás:

Nekem közép-közép volt majdnem, merre próbálkozzak?

Jóember nem telefonált.

Ma igen és mondta is a megoldást.

Csutkára fel lehet tekerni a hidegindítást, a sűrítés meg maradhat amin volt, közép állásban.

Központisak valóban érzékenyebben reagálják le a dolgokat mint a egyéni befecs.-ek.

Link to comment
Megosztás:




×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.