Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
kell a szám?

amúgy a bordákhoz közelebbi a hidegindítós

látom, Karcsi intézkedett már, akkor nem mondom meg, hogy mit beszéltem vele :)

Akkor én azt nem fogom piszkálni, annál inkább a sűrítést.

thx

  • Hozzászólások 7,4k
  • Létrehozva
  • Legutolsó válasz

Legtöbb hozzászólás

Legtöbb hozzászólás

Elküldve
Hát ebben kétkedem, ugyanis a régebbi verziókban nem volt massza.

Felipe? :) Gondolom akkor tartóssági okai is lehetnek, de főleg másolásvédelem miatt csinálják az ilyesmit tudtommal.

Elküldve
Felipe? :) Gondolom akkor tartóssági okai is lehetnek, de főleg másolásvédelem miatt csinálják az ilyesmit tudtommal.

OFF

De akkor a Te motorházadat is érdemes lenne ilyennel kitölteni. :(

Elküldve
OFF

De akkor a Te motorházadat is érdemes lenne ilyennel kitölteni. :(

Nem tudom miről beszélsz :P

:) Még mindig nem ugrik be.

A fejedet is beütötted?

Elküldve
kell a szám?

amúgy a bordákhoz közelebbi a hidegindítós

látom, Karcsi intézkedett már, akkor nem mondom meg, hogy mit beszéltem vele :)

Köszi!

Akkor már értem h miért nincs gondja hidegindításkor, ugyanis középállásban van megragadva...

De az alapdúsítás meg nullán van és mégis megy a gépállat...

De majd ha lesz időm, akkor lehet h próbaképp csavargatok rajta...

Elküldve
Köszi!

Akkor már értem h miért nincs gondja hidegindításkor, ugyanis középállásban van megragadva...

De az alapdúsítás meg nullán van és mégis megy a gépállat...

De majd ha lesz időm, akkor lehet h próbaképp csavargatok rajta...

fogyasztási adat van?

Elküldve
hova akarsz tekerni?

nem azt írtad, hogy neked jó?

Igen mikor bemelegszik jó, de ma reggel csinált olyat hogy 3-nál lefulladt és akkor már üzemmeleg volt.

Viszont a reggeli induláskor van csak szenvedés, első reggelen 2* lefulladt, meg 1-2km után kezd csak húzni.

Napközben nincs gond.

Aztán lehet hogy csak tisztul a rendszer.

Azt kéne tudni mi a jó beállítás. Közép közép?

Elküldve
fogyasztási adat van?

Nincs....

Összesen 13 km-t mentem még...(de tiltásig simán felpörgött, ráadásul 4000től úgy ment mint a rakéta...) :(

Majd hétvégén megyek többet vele...

Fogyasztásról meg majd a jövő hónapban fogok nyilatkozni... :)

Elküldve

nekem meg lesz a 80km és alig ment le a mutató, rá kéne tankolni :)

Állítottam rajta, pöccre indul, holnap reggel meg úgy is kiderül jó e ez neki.

Elküldve

na kipróbáltam a tekergetéseket

a hidegindítós abszolút nem moccan. Fél állásban van. Most is pöcröf volt...bár a hőmérséklet mérő 29,5-öt mutatott.

A másik potit elkezdtem alapjárat közben tekergetni és tényleg változtat valamit. Bár ha nagyon elcsavargattam akkor egy pár másodperc után korrigálta a gép.

Most olyan negyedállásban hagytam, és mentem egy kört vele. Érezhetően jobban húz alacsonyabb fordulaton is, ami eddig nem volt.

Egyelőre így hagyom és a hétvégi hosszú út alatt meglátom h hogyan viselkedik. Nem akarom nagyon megemelni, mert akkor meg sokat fog kapni.

Gondolom az sem jó.

Elküldve
Én még mindig nem vágom miért kellett kiönteni ilyen cuccal.

Minden ilyen dobozos ketyere ki van öntve az elektrónikában valamivel ha nem szobában használatos termékről beszélünk, 1 oxidáció 2 páratartalom 3 talán a másolás védelem miatt.

Elküldve
Minden ilyen dobozos ketyere ki van öntve az elektrónikában valamivel ha nem szobában használatos termékről beszélünk, 1 oxidáció 2 páratartalom 3 talán a másolás védelem miatt.

Én még gondolnék a rázkódásvédelemre is.

Akik a hidegindítást gyönyöreit akarják próbálgatni azoknak javaslom, hogy az érzékelőt tegyék két jégakku közé, és máris adva lesz a hűs környezet... :)

Egyébként azt látom, hogy autónként nagyjából hasonló lesz a beállítás, csak egy kis fazonigazítást kell majd mindenkinek csinálni.

Elküldve

Az új beállítással volt ma reggel egy pozitív csalódás.

Ugyanis, ha nem is szűnt meg teljesen, de sokat csökkent a hirtelen gázadásra fellépő torpanás, amit még benzines korszakában produkált.

A reggeli indításkor nem volt fordulatszám ingadozás. Pedig ugyanannyi volt a hőmérséklet mint az első reggelen.

Elküldve
Az új beállítással volt ma reggel egy pozitív csalódás.

Ugyanis, ha nem is szűnt meg teljesen, de sokat csökkent a hirtelen gázadásra fellépő torpanás, amit még benzines korszakában produkált.

A reggeli indításkor nem volt fordulatszám ingadozás. Pedig ugyanannyi volt a hőmérséklet mint az első reggelen.

Az én beállításommal sincs már gond, de várni kell 2-3 percet mert még mindig van torpanás (kb közép-3/4 között áll most)

De ahogy már be van melegedve onnan bármikor pöccre beindul (elég neki 1-2km)

Amikor benzin volt benne hideg motorral bármikor odatapostam neki nem volt torpanás.

Majd a hideg indítást is átállítom 3/4 felé.

Elküldve

Azért vegyük figyelembe, hogy a mocivezérlőnek is kell egy kis idő típustól függően kb. 100 - 500 km, hogy "megszokja" az etanolt. Javaslom aki korrigál a beállításokon menjen vele többet és utána variáljon rajta ha szükséges. :)

Elküldve
Nekem közép-közép volt majdnem, merre próbálkozzak?

Jóember nem telefonált.

Ma igen és mondta is a megoldást.

Csutkára fel lehet tekerni a hidegindítást, a sűrítés meg maradhat amin volt, közép állásban.

Központisak valóban érzékenyebben reagálják le a dolgokat mint a egyéni befecs.-ek.




×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.