gr3ddy Elküldve Július16, 2009 Elküldve Július16, 2009 kell a szám? amúgy a bordákhoz közelebbi a hidegindítós látom, Karcsi intézkedett már, akkor nem mondom meg, hogy mit beszéltem vele :) Akkor én azt nem fogom piszkálni, annál inkább a sűrítést. thx
Stefan Elküldve Július16, 2009 Elküldve Július16, 2009 Hát ebben kétkedem, ugyanis a régebbi verziókban nem volt massza. Felipe? :) Gondolom akkor tartóssági okai is lehetnek, de főleg másolásvédelem miatt csinálják az ilyesmit tudtommal.
J0hnny Elküldve Július16, 2009 Elküldve Július16, 2009 Ha valaki akar cserélhetünk Flextech-deluxe szőrt a szőrért! :)
invictus Elküldve Július16, 2009 Elküldve Július16, 2009 Felipe? :) Gondolom akkor tartóssági okai is lehetnek, de főleg másolásvédelem miatt csinálják az ilyesmit tudtommal. OFF De akkor a Te motorházadat is érdemes lenne ilyennel kitölteni. :(
J0hnny Elküldve Július16, 2009 Elküldve Július16, 2009 OFF De akkor a Te motorházadat is érdemes lenne ilyennel kitölteni. :( Te csak maradj csendbe tolatóművész! :)
invictus Elküldve Július16, 2009 Elküldve Július16, 2009 Te csak maradj csendbe tolatóművész! :) Na ezt nem tudom honnan jön, de komolyan.
J0hnny Elküldve Július16, 2009 Elküldve Július16, 2009 Na ezt nem tudom honnan jön, de komolyan. Hát ez az,hogy te sem tudtad honnan jön a kisbusz,csak toltad a farát! :)
invictus Elküldve Július16, 2009 Elküldve Július16, 2009 Hát ez az,hogy te sem tudtad honnan jön a kisbusz,csak toltad a farát! :( :) Még mindig nem ugrik be.
Stefan Elküldve Július16, 2009 Elküldve Július16, 2009 OFF De akkor a Te motorházadat is érdemes lenne ilyennel kitölteni. :( Nem tudom miről beszélsz :P :) Még mindig nem ugrik be. A fejedet is beütötted?
yooccoo Elküldve Július16, 2009 Elküldve Július16, 2009 Nem tudom miről beszélsz :P nincs is ott semmi látnivaló, oszolj :) :(
pszilaj Elküldve Július16, 2009 Elküldve Július16, 2009 kell a szám? amúgy a bordákhoz közelebbi a hidegindítós látom, Karcsi intézkedett már, akkor nem mondom meg, hogy mit beszéltem vele :) Köszi! Akkor már értem h miért nincs gondja hidegindításkor, ugyanis középállásban van megragadva... De az alapdúsítás meg nullán van és mégis megy a gépállat... De majd ha lesz időm, akkor lehet h próbaképp csavargatok rajta...
yooccoo Elküldve Július16, 2009 Elküldve Július16, 2009 Köszi! Akkor már értem h miért nincs gondja hidegindításkor, ugyanis középállásban van megragadva... De az alapdúsítás meg nullán van és mégis megy a gépállat... De majd ha lesz időm, akkor lehet h próbaképp csavargatok rajta... fogyasztási adat van?
gr3ddy Elküldve Július16, 2009 Elküldve Július16, 2009 Nekem közép-közép volt majdnem, merre próbálkozzak? Jóember nem telefonált.
yooccoo Elküldve Július16, 2009 Elküldve Július16, 2009 Nekem közép-közép volt majdnem, merre próbálkozzak? Jóember nem telefonált. hova akarsz tekerni? nem azt írtad, hogy neked jó?
gr3ddy Elküldve Július16, 2009 Elküldve Július16, 2009 hova akarsz tekerni? nem azt írtad, hogy neked jó? Igen mikor bemelegszik jó, de ma reggel csinált olyat hogy 3-nál lefulladt és akkor már üzemmeleg volt. Viszont a reggeli induláskor van csak szenvedés, első reggelen 2* lefulladt, meg 1-2km után kezd csak húzni. Napközben nincs gond. Aztán lehet hogy csak tisztul a rendszer. Azt kéne tudni mi a jó beállítás. Közép közép?
pszilaj Elküldve Július16, 2009 Elküldve Július16, 2009 fogyasztási adat van? Nincs.... Összesen 13 km-t mentem még...(de tiltásig simán felpörgött, ráadásul 4000től úgy ment mint a rakéta...) :( Majd hétvégén megyek többet vele... Fogyasztásról meg majd a jövő hónapban fogok nyilatkozni... :)
gr3ddy Elküldve Július16, 2009 Elküldve Július16, 2009 nekem meg lesz a 80km és alig ment le a mutató, rá kéne tankolni :) Állítottam rajta, pöccre indul, holnap reggel meg úgy is kiderül jó e ez neki.
pszilaj Elküldve Július16, 2009 Elküldve Július16, 2009 na kipróbáltam a tekergetéseket a hidegindítós abszolút nem moccan. Fél állásban van. Most is pöcröf volt...bár a hőmérséklet mérő 29,5-öt mutatott. A másik potit elkezdtem alapjárat közben tekergetni és tényleg változtat valamit. Bár ha nagyon elcsavargattam akkor egy pár másodperc után korrigálta a gép. Most olyan negyedállásban hagytam, és mentem egy kört vele. Érezhetően jobban húz alacsonyabb fordulaton is, ami eddig nem volt. Egyelőre így hagyom és a hétvégi hosszú út alatt meglátom h hogyan viselkedik. Nem akarom nagyon megemelni, mert akkor meg sokat fog kapni. Gondolom az sem jó.
conquistador Elküldve Július16, 2009 Elküldve Július16, 2009 Én még mindig nem vágom miért kellett kiönteni ilyen cuccal. Minden ilyen dobozos ketyere ki van öntve az elektrónikában valamivel ha nem szobában használatos termékről beszélünk, 1 oxidáció 2 páratartalom 3 talán a másolás védelem miatt.
Gepard Elküldve Július16, 2009 Elküldve Július16, 2009 Minden ilyen dobozos ketyere ki van öntve az elektrónikában valamivel ha nem szobában használatos termékről beszélünk, 1 oxidáció 2 páratartalom 3 talán a másolás védelem miatt. Én még gondolnék a rázkódásvédelemre is. Akik a hidegindítást gyönyöreit akarják próbálgatni azoknak javaslom, hogy az érzékelőt tegyék két jégakku közé, és máris adva lesz a hűs környezet... :) Egyébként azt látom, hogy autónként nagyjából hasonló lesz a beállítás, csak egy kis fazonigazítást kell majd mindenkinek csinálni.
pszilaj Elküldve Július17, 2009 Elküldve Július17, 2009 Az új beállítással volt ma reggel egy pozitív csalódás. Ugyanis, ha nem is szűnt meg teljesen, de sokat csökkent a hirtelen gázadásra fellépő torpanás, amit még benzines korszakában produkált. A reggeli indításkor nem volt fordulatszám ingadozás. Pedig ugyanannyi volt a hőmérséklet mint az első reggelen.
gr3ddy Elküldve Július17, 2009 Elküldve Július17, 2009 Az új beállítással volt ma reggel egy pozitív csalódás. Ugyanis, ha nem is szűnt meg teljesen, de sokat csökkent a hirtelen gázadásra fellépő torpanás, amit még benzines korszakában produkált. A reggeli indításkor nem volt fordulatszám ingadozás. Pedig ugyanannyi volt a hőmérséklet mint az első reggelen. Az én beállításommal sincs már gond, de várni kell 2-3 percet mert még mindig van torpanás (kb közép-3/4 között áll most) De ahogy már be van melegedve onnan bármikor pöccre beindul (elég neki 1-2km) Amikor benzin volt benne hideg motorral bármikor odatapostam neki nem volt torpanás. Majd a hideg indítást is átállítom 3/4 felé.
Udi Elküldve Július17, 2009 Elküldve Július17, 2009 Azért vegyük figyelembe, hogy a mocivezérlőnek is kell egy kis idő típustól függően kb. 100 - 500 km, hogy "megszokja" az etanolt. Javaslom aki korrigál a beállításokon menjen vele többet és utána variáljon rajta ha szükséges. :)
Zsoltee Elküldve Július17, 2009 Elküldve Július17, 2009 E85 Bioetanol átalakítás Itt a srác Bioetunt tesztel
gr3ddy Elküldve Július17, 2009 Elküldve Július17, 2009 Nekem közép-közép volt majdnem, merre próbálkozzak? Jóember nem telefonált. Ma igen és mondta is a megoldást. Csutkára fel lehet tekerni a hidegindítást, a sűrítés meg maradhat amin volt, közép állásban. Központisak valóban érzékenyebben reagálják le a dolgokat mint a egyéni befecs.-ek.
Recommended Posts