Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Amikkel kijönnek, azok ilyen szabványos dobozkák, amiket elektronikai bótba lehet beszerezni.

Az oké, de semmilyen egységes kinézet nincs. Ami persze nem mérvadó, csak nem feltétlen kelt minőségérzetet.

  • Hozzászólások 7,4k
  • Létrehozva
  • Legutolsó válasz

Legtöbb hozzászólás

Legtöbb hozzászólás

Elküldve
Az oké, de semmilyen egységes kinézet nincs. Ami persze nem mérvadó, csak nem feltétlen kelt minőségérzetet.

Ez tuti...

De mondjuk engem csak az érdekel ebből a szemszögből, h menjen a kocsi és ne legyen majd gond a készülékkel.

Elküldve

holnap találkozom emberrel és kicseréli a cuccot

de még ott szétszedem és ha az is ilyen, akkor nem kell

vagy visszakérem a zsetont vagy szétbontjuk a cuccot, kicseréljük a potit és még a felépítését is tudni fogjuk, hátha esetleg Gabinak jó lesz kiindulási alapnak

Elküldve
holnap találkozom emberrel és kicseréli a cuccot

de még ott szétszedem és ha az is ilyen, akkor nem kell

vagy visszakérem a zsetont vagy szétbontjuk a cuccot, kicseréljük a potit és még a felépítését is tudni fogjuk, hátha esetleg Gabinak jó lesz kiindulási alapnak

Szólj már neki, hogy többünk is ezzel a problémával küzd. Valamilyen formában jó lenne, ha kicserélné.

Elküldve
Szólj már neki, hogy többünk is ezzel a problémával küzd. Valamilyen formában jó lenne, ha kicserélné.

Ezt akartam mondani én is, hogy mindenképp említsd meg neki, hogy ez nem egyéni probléma, hanem sokaknak ilyen.

Ma a 25 fokos garázsban indult, igaz tekert többet, aztán 2 lefulladás....hát nem tudom...lehet hogy tényleg az lesz, hogy pápá hunflex.

De előtte azért rákérdezek hogy a bioetunos cucc mennyire programozható hidegindítás tekintetében.

Elküldve
vagy visszakérem a zsetont vagy szétbontjuk a cuccot, kicseréljük a potit és még a felépítését is tudni fogjuk, hátha esetleg Gabinak jó lesz kiindulási alapnak

Nem lehet azt már szétszedni, ez az epoxi egyik nagy hátránya...

A másik meg majd később jön elő, amivel én is nagyot szívtam: ha hirtelen hőmérséklet változás van (márpedig motortérben

ez elég jó eséllyel előfordulhat), az epoxi elválhat a paneltól, mivel ugyan hasonló a hőtágulási együtthatója, de nem azonos

gyorsasággal tágul ilyenkor a két anyag. És ha ilyenkor egy alkatrészt elválaszt a paneltól, akkor ugrott az egész kütyü.

ez a jelenség nálam fél-1 év alatt jött elő pár BC esetében az interfész panelnál, amit közel raktak a rádióhoz vagy a szellőztető

csövéhez, és ott hirtelen hőmérsékletváltozást élt át (rádió felforrósodás, légkondi, stb).

Elküldve
És ha ilyenkor egy alkatrészt elválaszt a paneltól, akkor ugrott az egész kütyü.

Pont ezért szervizben szereltettem be, 5 év garancia van így rá (rendeltetés szerű használat mellett).

Aki magának szerelte be arra is vállalnak garanciát?

Elküldve

Az injektorom ellenállása 2 Ohm. Valaki esetleg akinek gyorsan megy és központis rá tudna mérni hogy ez mennyire korrekt érték?

Amúgy Bioetun ügyben annyit megtudtam, hogy teljesen egyedi szabályozást lehet számítógépen keresztül feltölteni, mivel a hőgombából kapja a jelet, ezért a hidegindítást is teljesen egyedi karakterisztikával lehet ellátni. Gyakorlatilag pár táblázatot kell kreálni amik passzolnak az autóhoz.

Elküldve
Az injektorom ellenállása 2 Ohm. Valaki esetleg akinek gyorsan megy és központis rá tudna mérni hogy ez mennyire korrekt érték?

Amúgy ügyben annyit megtudtam, hogy teljesen egyedi szabályozást lehet számítógépen keresztül feltölteni, mivel a hőgombából kapja a jelet, ezért a hidegindítást is teljesen egyedi karakterisztikával lehet ellátni. Gyakorlatilag pár táblázatot kell kreálni amik passzolnak az autóhoz.

Voltam ma tankolni,beszélgettem a tulajjal és Ő mondta,hogy itt az egyik autóvillamosságisnál odagurolok és be is dobják a cuccost.

A nevét nem mondta a kütyünek,de azt mondta,hogy jobb mint a hunflex és 52 körül van.

Gondolom a Bioetunról beszélt akkor.

Elküldve
Voltam ma tankolni,beszélgettem a tulajjal és Ő mondta,hogy itt az egyik autóvillamosságisnál odagurolok és be is dobják a cuccost.

A nevét nem mondta a kütyünek,de azt mondta,hogy jobb mint a hunflex és 52 körül van.

Gondolom a Bioetunról beszélt akkor.

Nem tudom igazából mitévő legyek mert ebben a formában a hunflex nem korrekt, hisz még ilyen melegben is sz@rakodik. Vagy eladom és visszaállok benzinre, vagy beteszek egy Bioetunt.

Elküldve
Amúgy Bioetun ügyben annyit megtudtam, hogy teljesen egyedi szabályozást lehet számítógépen keresztül feltölteni, mivel a hőgombából kapja a jelet, ezért a hidegindítást is teljesen egyedi karakterisztikával lehet ellátni. Gyakorlatilag pár táblázatot kell kreálni amik passzolnak az autóhoz.

Én is ilyesmit szeretnék, de nem kellene táblázatokkal babrálni, csak a karakterisztika főbb pontjait kellene megadni.

Meg egy kicsit több dolgot lehetne bevonni, mint pl a folytószelep potit.

Elküldve
Igazándiból azt nem értem, hogy akinek működik annak hogy működhet :)

Biztos áldás kértek rá :( :P :hiya:

szerintem az lehet, hogy vagy annyira igénytelen a gép, hogy nem érdekli mit eszik vagy rendesen lett megcsinálva a kütyü

Elküldve
szerintem az lehet, hogy vagy annyira igénytelen a gép, hogy nem érdekli mit eszik vagy rendesen lett megcsinálva a kütyü

Én azt javaslom annak, akinek nem működik rendesen, hogy mérje meg ellenállásmérővel valahogy a poti pályáját, mindkettőét.

Az epoxi befolyása okozhat működési problémákat. És úgy látom ez elég sok embernél fennáll. Ezeket garban kellene cseréltetni.

Elküldve
Szólj már neki, hogy többünk is ezzel a problémával küzd. Valamilyen formában jó lenne, ha kicserélné.

Neked működik egyébként,vagy van valami gond vele?

Elküldve
Ha jól tudom neki is hidegen elég rossz. Fullad...

Nem túl jó hír.Mert gondoltam átveszem a tiedet,ha nálam megy.(ha úgy döntenél,hogy eladod)

De nem hinném,hogy pont nálam lenne jó. :)

Elküldve
akkor pedig valaki nem mond igazat... vagy a totalcaros cikkben volt kis kamu, vagy ez a cucc sem

digitális, hanem maradt a sima analóg technika... amit egyébként azért is el bírok képzelni, mert potival

kell állítani a cuccokat, nem lehet számítógépes csatlakozást megoldani. ez a hunflex egyre nagyobb

humbugnak tűnik nekem, nem ér annyit sem, amennyiért árulják... szerintem :P

gondolom nem hiába alkalmazzák az epoxit sem, van mit takarni :hiya:

egyébként én is megszívtam már az epoxival az új BC-nél, többet büdös életben nem használom :(

Lehet hogy volt nekik egy raklap kondijuk,ellenállásuk, meg potijuk, beöntötték műgyantába, a drót meg csak simán átmegy rajta. :)

Elküldve
Lehet hogy volt nekik egy raklap kondijuk,ellenállásuk, meg potijuk, beöntötték műgyantába, a drót meg csak simán átmegy rajta. :)

akkor nem lenne jó melegen se és az alap dúsítás potiját tekerve nem változna a befecskendezett cucc mennyisége

Elküldve
akkor nem lenne jó melegen se és az alap dúsítás potiját tekerve nem változna a befecskendezett cucc mennyisége

Persze, ez azért durva túlzás volt, de olvasva a hsz-eket, kicsit olyan átbacás-gyanús a dolog. :)

Elküldve
Mostanában felesben. Allítólag gyertya probléma lehet... Meglátjuk... :)

Esetleg gyertyakábel, azt is érdemes kimérni.

Igazándiból azt nem értem, hogy akinek működik annak hogy működhet :(

Biztos áldás kértek rá :P :hiya: :lol:

Hehe.

Nekem a classic-val, és a deluxe-vel sem volt semmi bajom. Pontosabban a deluxe nem volt hidegindítós, és ott nálam is volt nehezebb indulás, pár 100 méteren fulladás váltás után hirtelen gázadásnál, de semmi más.

Viszont ahogy itt olvasom ilyen problémák csak a központisoknak vannak.

A deluxe-nak én nem tekergettem sehova a potijait, még csak szét sem szedtem, teszi a dolgát megy vele a kocsi.

A fogyasztás milyenségére nem tudok semmit írni, mert mindig volt hosszútáv is mostanában, de úgy tűnik mintha csökkent volna egy kicsit.

Elküldve
Szia gr3ddy!

Hol szerelettted be? Zuglóban van ilyen beszelelő vagy egy saját szerlöhőz vitted?

Szia!

Nem zuglóban.

Nem akarom reklámozni (ha kell törlöm) Itt.

Viszont ma reggel is pöccre indult a kocsi, viszont amíg nem melegszik be valamennyire a motor, nem húz.

Onnantól pedig észrevétlen.

Elküldve
Esetleg gyertyakábel, azt is érdemes kimérni.

Hehe.

Nekem a classic-val, és a deluxe-vel sem volt semmi bajom. Pontosabban a deluxe nem volt hidegindítós, és ott nálam is volt nehezebb indulás, pár 100 méteren fulladás váltás után hirtelen gázadásnál, de semmi más.

Viszont ahogy itt olvasom ilyen problémák csak a központisoknak vannak.

A deluxe-nak én nem tekergettem sehova a potijait, még csak szét sem szedtem, teszi a dolgát megy vele a kocsi.

A fogyasztás milyenségére nem tudok semmit írni, mert mindig volt hosszútáv is mostanában, de úgy tűnik mintha csökkent volna egy kicsit.

Ez lehet a probléma gyökere. Attól még el lehetne tekerni a potikat.




×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.