Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
És ha meleg levegőt szív akkor hidegben könnyebb az indulás-bemelegedés. Ezért gondoltam hogy ez az alkoholra jó hatással lenne. Amúgy tisztán e85-el még csak kb 200km-t mentem.

Persze valamennyit biztos számítana, de szerintem nem lesz számottevő a változás. De akár tehetsz hővédő paplant is a mociháztetőre bellülről télen.

  • Hozzászólások 7,4k
  • Létrehozva
  • Legutolsó válasz

Legtöbb hozzászólás

Legtöbb hozzászólás

Elküldve

Ma mentem több mint 400 km-t. Reggel eléggé meglepődtem, annyira erőtlen volt 2000 alatt. Le is állt 2X. Az alapjárat meg hol 300 volt, hol 2000. De pár száz méter után rendbe jött, és egész úton jól viselkedett. Talán egy kicsit veszített az "erejéből", de amúgy sem versenyzésre használom. Ahogy elnéztem az üza szintjelzőt (mivel még nem tankoltam rá), kb 8 lityis lehetett a fogyim 100-on. Ádám, a hidegindító potit mennyire tekerted fel?

Elküldve
Ma mentem több mint 400 km-t. Reggel eléggé meglepődtem, annyira erőtlen volt 2000 alatt. Le is állt 2X. Az alapjárat meg hol 300 volt, hol 2000. De pár száz méter után rendbe jött, és egész úton jól viselkedett. Talán egy kicsit veszített az "erejéből", de amúgy sem versenyzésre használom. Ahogy elnéztem az üza szintjelzőt (mivel még nem tankoltam rá), kb 8 lityis lehetett a fogyim 100-on. Ádám, a hidegindító potit mennyire tekerted fel?

A hidegindítót most a vízszintes és az eredeti állása közt félúton van, de hidegen még nem tudtam indítani, mert nálunk nagyon meleg van. :)

Elküldve
A hidegindítót most a vízszintes és az eredeti állása közt félúton van, de hidegen még nem tudtam indítani, mert nálunk nagyon meleg van. :)

Értem. Holnap úgyis olajat cserélek, ráérek közben tekerni egyet a potin is.

Elküldve
Értem. Holnap úgyis olajat cserélek, ráérek közben tekerni egyet a potin is.

A sima dúsítást is picit lejjebb vettem, és teljesen meg vagyok elégedve, ugyanolyan mint benzinnel. Mondjuk a hidegindítós állását tapasztalati úton kell kitalálni....másképp nem lehet.

Elküldve
A sima dúsítást is picit lejjebb vettem, és teljesen meg vagyok elégedve, ugyanolyan mint benzinnel. Mondjuk a hidegindítós állását tapasztalati úton kell kitalálni....másképp nem lehet.

Én nem tudtam eltekerni a sima dúsítást. Erőltetni meg nem akartam, nehogy eltörjem.

Elküldve
Én nem tudtam eltekerni a sima dúsítást. Erőltetni meg nem akartam, nehogy eltörjem.

Nekem pont fordítva volt.....a sima dúsítás szinte magától tekerődött, a hidegindításé nehezen. De mindegy.

Elküldve
Én nem tudtam eltekerni a sima dúsítást. Erőltetni meg nem akartam, nehogy eltörjem.

olyan csavarhúzó kell, ami majdnem leér az aljáig, de azért a szélessége legalább 3-4mm

Elküldve

Én nem vettem észre ilyet hogy alul gyenge lenne a motor amíg be nem melegszik és az alapjáratom is a benzineshez közeli, lehet hogy egy kicsit magasabb talán.

Ti a hőfokszenzort melyik csőre raktátok? Én a termosztát és a hűtő közötti csigás csőre erősítettem, de tegnap olvastam az e85kft.hu-n hogy azt ajánlják hogy a motor és a termosztát közé vagy a fűtéscsőre rakjam. Ott jó helyen van ahova én most raktam vagy esetleg helyezzem át máshova? Csakmert ebben a csőben csak akkor áramlik a már meleg víz ha a motor elért egy bizonyos hőfokot, ami tutira biztos hogy nem 30fok, tehát nekem elvileg most több ideig működne a hidegindítási dúsítás mint ameddig kéne?

Egyébként ma állt az autó kint a melóhelyem parkolójában kb 9órát, már 100%ban etanol van a tankban és pöcc röffre indult, semmi dadogás, semmi köszörülés fél óráig, simán elindult. bár annyira hideg sincs most. :)

Szerk.: most olvasok egy doksit, amit az e85 kft ügyvezető igazgatója írt, hogyan csökkentsük a fogyasztást E85el címmel és a kedvenc tippem:

Sportlégszűrő

Nagyon hasznos még a sportlégszűrő használata is. Észrevehetően javul az autó gyorsulása

vele. Nagy előnye, hogy kimosható, így nem kell folyamatosan légszűrőket venni és cserélni.

Elküldve
Szerk.: most olvasok egy doksit, amit az e85 kft ügyvezető igazgatója írt, hogyan csökkentsük a fogyasztást E85el címmel és a kedvenc tippem:

Pontosabb elérhetőség?

A volt, nem hidegindítós kütyüm nem vált be Joe-nál (c14nznél egyiknél jó másiknál nem).

Akit érdekel 15.000-ért megkaphatja tőle.

Elküldve
Pontosabb elérhetőség?

A volt, nem hidegindítós kütyüm nem vált be Joe-nál (c14nznél egyiknél jó másiknál nem).

Akit érdekel 15.000-ért megkaphatja tőle.

http://www.e85kft.hu/uzemanyagcsokkentes.pdf

Ez most hunflex classic,vagy valami más?

Mennyi esély van rá,hogy C16NZ-ben működjön? Ha menne vele,akkor valószínűleg érdekelne.

Egyébként télen mennyire indul nehezen? Gondolom,ha kap pl. 10-20% benzint is,az valamit javít rajta. :)

Elküldve
http://www.e85kft.hu/uzemanyagcsokkentes.pdf

Ez most hunflex classic,vagy valami más?

Mennyi esély van rá,hogy C16NZ-ben működjön? Ha menne vele,akkor valószínűleg érdekelne.

Egyébként télen mennyire indul nehezen? Gondolom,ha kap pl. 10-20% benzint is,az valamit javít rajta. :)

Köszi.

Igen ez a classic, c16nz-hez még nem próbáltuk úgyhogy nem tudok nyilatkozni.

20% körül már nem nagyon van gond.

Amúgy pedig:

1. (kuplungot benyomni) egyet tekersz, kicsit vársz, (fontos: gyújtást levesz, övet bekapcsol, sebességbe tesz, kézifék kienged 5-10 mp)

2. megint teker, megint vár, (gyújtást levesz)

3. indul, jó esetben a második pont nem is kell mert indul.

Elküldve
Folytassuk!

1. Udi

2. J0hnny

3. Gepard

4. Joee

5. GSiCsabi

6. Robi-k

7. invictus

8. Zsoltee87

9.

Akkor beírom magam én is.

1. Udi

2. J0hnny

3. Gepard

4. Joee

5. GSiCsabi

6. Robi-k

7. invictus

8. Zsoltee87

9. gr3ddy

Elküldve

Zsoltee87!

Olyan csőre kellene rakni ami együtt melegszik a mocival pl. fűtéscsőre. :)

Utolsó 2 db Hunflex rendelést elvileg ma fogja a posta kiszállítani.

Elküldve
Zsoltee87!

Olyan csőre kellene rakni ami együtt melegszik a mocival pl. fűtéscsőre. :(

oks, megnézem majd a Igy Csináldban hogy azt hol találom és akkor arra rakom. Köszi, akkor jól gondoltam hogy hülyeséget csináltam. :)

Elküldve
Zsoltee87!

Olyan csőre kellene rakni ami együtt melegszik a mocival pl. fűtéscsőre. :)

Utolsó 2 db Hunflex rendelést elvileg ma fogja a posta kiszállítani.

Ez biztos?

Mert majd' három hete várok...

Az jó, ha én arra a csőre rakom rá, ami a szívótorok alatt fut a vízszivattyúhoz?

A fűtéscsőben a víz nem csak akkor kering amikor ki van nyitva a fűtés csap?

Elküldve
Ez biztos?

Mert majd' három hete várok...

Az jó, ha én arra a csőre rakom rá, ami a szívótorok alatt fut a vízszivattyúhoz?

A fűtéscsőben a víz nem csak akkor kering amikor ki van nyitva a fűtés csap?

Fűtéscsap csak a klímásokban van. Ebként rárakhatod arra a műa csőre is, sztem.

Elküldve
Fűtéscsap csak a klímásokban van. Ebként rárakhatod arra a műa csőre is, sztem.

Igazából már csak a hidegindítás ami izgat, az autó jól megy, és ahogy néztem a fogyasztással sem lesz gondom, mert majdnem 100km-t tettem meg és a mutató ugyanúgy alig mozdult meg mint benzinnél, lehet hogy egy picit vissza is tekerek a dúsításon.

Az a 2-3 perc melegítés kibírható, míg eléri a jó hőfokot. Másrészt télen ha tesz hozzá az ember mondjuk 10% benzint akkor megoldódik a dolog. Másrészt én reménykedem, hogy a leömlőre szerelt hőtükör is segít majd.

Elküldve
lehet h mivel hidegen nem nézi a lambdát egy gyárilag meghatározott mennyiséget nyomat a motorba és az etanolos beállítás kevés neki.

lehet ez is, meg még pl az is, hogy most az E85 belepucolt már valamit a szűrőbe/injektorba. de még más is :)

Én nem tudtam eltekerni a sima dúsítást. Erőltetni meg nem akartam, nehogy eltörjem.

akkor valszeg az az epoxi amivel kiöntik, belefolyt a potiba. ilyen esetben viszont lehet hogy hiába állítod, nem lesz

jó az értéke, mert az epoxi szigeteli az ellenállásréteget. Ezzel én is szoptam a BC interfész panelnál, a csatiba folyt

be az elején az epoxi.

Elküldve
akkor valszeg az az epoxi amivel kiöntik, belefolyt a potiba. ilyen esetben viszont lehet hogy hiába állítod, nem lesz

jó az értéke, mert az epoxi szigeteli az ellenállásréteget. Ezzel én is szoptam a BC interfész panelnál, a csatiba folyt

be az elején az epoxi.

ki lehet ezt mérni valahogy?

Elküldve
A poti kivezetésein mondjuk multiméterrel, ellenállásmérő üzemben.

Ha megvan (kilátszik az epoxiból) legalább a közös és az egyik szélső láb, akkor megmérhető rajta végig az ellenálláspálya.

Elküldve

Tegnap lett nekem is beszerelve (szerelő), negyedig volt a tank amire kb 40 liter e85 tankoltam.

Reggelre aztán 2* lefulladt, de aztán ahogy bemelegedett, onnantól semmi probléma nem volt vele.

A szerelő azt mondta (hunflex de luxe) teljesen automatikus, semmit nem kell állítgatni, csak akkor kell visszamenni ha rángat stb.

(onnantól gondolom tekergetni kell a potmétert :) ).




×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.