Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

E85 a gyakorlatban


mélykék76

Recommended Posts

Az előmelegítést könnyen (néhány ezer Ft-ból) meg lehet oldani, pl. a Lomex-ben lehet kapni peltier elemeket vagy fűtő ellenállásokat, amiket ráapplikálva a szívótorokra, egy automata hőfokkapcsolóval működtetve, a beállított hőfok alatt indításnál beindul az előmelegítés.

Azért gondolom te is átérzed, ez mekkora sufnizás, és kb milyen hatásfokkal működne... :)

Link to comment
Megosztás:

  • Hozzászólások 7,4k
  • Létrehozva
  • Legutolsó válasz

Legtöbb hozzászólás

Legtöbb hozzászólás

Nem írtál baromságot, csak ehhez az átalakítós mókához nem sok köze van a kopogásérzékelőnek.

Teljesítményben és dinamikában csak annyit lehet érezni az E85-el változást, amennyire egy jó

minőségű 98-as benyával is érezhető lenne :(

nem, ezt a két tulajdonságot külön jegyzik a gyártó honlapon. de az "automata" jelző csak marketing :)

A gyári etanolos autókban azért több csoda is van, pl előmelegítős szívótorok, ami az egyetlen valós jó megoldása a hidegindításnak

etanollal, azzal egy fél fordulattal sem kell többet tekerni az önindítóval, mint benyával.

A csipp-mesterek sajnos tehetetlenek a témában, mivel ők csak jelleggörbéket és táblákat tudnak variálni, magát a

vezérlőszoftvert nem :P Így ez a vonal felejtős.

Meg van bennük egy vezetőképesség-mérőn alapuló kütyü, ami meg tudja mondani az ecunak, h jelenleg milyen keverésű üzemanyag van a kocsiban...

Link to comment
Megosztás:

De sajna mi, Hunflex használók nem sokat tehetünk:vagy hagyjuk úgy, ahogy van, van benya esetében levesszük (lekapcsoljuk) a testet a kütyüről.

Ezért is örültem (volna) a Gabi által fejlesztett okos kütyünek

Jaja, én is arra várok..

Druszaaaaa hilfe! help! azonal kezd el! :( :P :)

Link to comment
Megosztás:

Tegnap vettem át Kecskeméten a Hunflex-et kifogom próbálni, hogy a Flextek-hez képest mit tud. Ford-ban egy szélessávú labdaszondát használnak E85-höz. :(

Természetesen amint elkészül Opel16V féle kütyü megvásárolnám és szívesen tesztelném. :)

Link to comment
Megosztás:

Mióta felesben használom az üzemanyagot(95-e85), gondolom az oktánszám növekedés miatt, de mintha jobban tolna nyomatékból.

Aztán lehet csak beképzelem...

Kb annyival mehet jobban, mintha valami jó minőségű 98-as benyát tankolnál :(

Látom mindenki a kütyümre pályázik :) Végzek majd pár mérést a lambdán az omin (de még lehet

ki is kell cserélni előtte újra, mert lehet hogy már halódik), aztán eldöntöm, mennyire lesz egyszerű

a történet, ősszel talán lesz majd rá időm megcsinálni.

Link to comment
Megosztás:

Hali.

Mióta felesben használom az üzemanyagot(95-e85), gondolom az oktánszám növekedés miatt, de mintha jobban tolna nyomatékból.

Aztán lehet csak beképzelem...

Nem hiszem, hogy beképzeled, én is észrevettem, de főleg akkor amikor visszaálltam tiszta benyára, aztán kicsit lomha lett. Meg aztán írják is.

Link to comment
Megosztás:

akkor nem értem miért írták,hogy nem drága...... :) :( :P

ez azért relatív :lol: de ha bemész a turbós topicba, ott szerintem kapásból mondanak árat is a skacok,

meg típust is, mert a turbós-tekergetős kartársaknak ez a kütyü nélkülözhetetlen :hiya:

Link to comment
Megosztás:

Kb annyival mehet jobban, mintha valami jó minőségű 98-as benyát tankolnál :)

Az auchannál tankolom a 95-öst, és az sem rosszab minöségü mint a többi benzinkúton.

Legalábbis az egyik autós ujságban tesztelték az üzemanyagokat, és semmivel sem volt rosszabb mint a többi.

Link to comment
Megosztás:

Nos, ma egy kicsit fejlesztettem a dolgon, a sarukat és a zsugorcsöveket megszüntettem, a helyükre pedig bosch ev1-es csatik kerültek, amikbe a forrasztott saruk kerültek. Így stabilabb és könnyebben is megszüntethető a dolog, kinézetre is sokkal korrektebb. :)

Link to comment
Megosztás:

Nos, ma egy kicsit fejlesztettem a dolgon, a sarukat és a zsugorcsöveket megszüntettem, a helyükre pedig bosch ev1-es csatik kerültek, amikbe a forrasztott saruk kerültek. Így stabilabb és könnyebben is megszüntethető a dolog, kinézetre is sokkal korrektebb. :)

Kép? :(

Link to comment
Megosztás:

Nos, ma egy kicsit fejlesztettem a dolgon, a sarukat és a zsugorcsöveket megszüntettem, a helyükre pedig bosch ev1-es csatik kerültek, amikbe a forrasztott saruk kerültek. Így stabilabb és könnyebben is megszüntethető a dolog, kinézetre is sokkal korrektebb. :)

Kép? :(

Jaja, kép??? Amit du láttam az elég slendrián megoldás volt. :P :hiya: Hőjeladót áttetted?

Én is elmentem ma a cuccért, mert amúgy is menni kellett a madaras tecsoba (Budaörsre). Még nem szereltem be, mert én beépítek egy kapcsolót a test vezetékébe. Ezért be kellett szereznem az alkatrészeket.

Más: Udi, a tiétek mekkora? Mert az enyém, és Invictus-é nem egyforma külsőleg. Persze lehet nem volt két egyforma doboz, és belül tök egyforma.

Link to comment
Megosztás:

Jaja, kép??? Amit du láttam az elég slendrián megoldás volt. :) :P Hőjeladót áttetted?

Én is elmentem ma a cuccért, mert amúgy is menni kellett a madaras tecsoba (Budaörsre). Még nem szereltem be, mert én beépítek egy kapcsolót a test vezetékébe. Ezért be kellett szereznem az alkatrészeket.

Más: Udi, a tiétek mekkora? Mert az enyém, és Invictus-é nem egyforma külsőleg. Persze lehet nem volt két egyforma doboz, és belül tök egyforma.

Mostmár jó, kép lesz, csak türelem. Amúgy szerencsére nem volt nagy gond, csak az egyik csatiban nem volt benn rendesen a saru. De mostmár jó. 100% etanollal megyek, nem rángat, húz, szép egyenletes az alapjárat. Gondolom csak etanollal hunflex nélkül nem menne így. A kapcsolós testen én is gondolkodom, de az ráér még. Másrészt nem akarok benzint tankolni :(

Link to comment
Megosztás:

Mostmár jó, kép lesz, csak türelem. Amúgy szerencsére nem volt nagy gond, csak az egyik csatiban nem volt benn rendesen a saru. De mostmár jó. 100% etanollal megyek, nem rángat, húz, szép egyenletes az alapjárat. Gondolom csak etanollal hunflex nélkül nem menne így. A kapcsolós testen én is gondolkodom, de az ráér még. Másrészt nem akarok benzint tankolni :P

És akkor a kért képek. Szerintem így ezekkel a csatikkal egész emberi kinézete van, de ha valakinek van jobb ötlete ezt illetően, ossza meg velem. :)

Remélem így már Hening mesternek is tetszik. :(

38428862.jpg

38428863.jpg

Link to comment
Megosztás:

És akkor a kért képek. Szerintem így ezekkel a csatikkal egész emberi kinézete van, de ha valakinek van jobb ötlete ezt illetően, ossza meg velem. :(

Remélem így már Hening mesternek is tetszik. :P

...

Szódával elmegy. :) :lol:

Holnap én is fotózok, és összehasonlítjuk. :hiya:

Link to comment
Megosztás:

Ennyire sz@rul csináltam meg? :)

Nem-nem, csak én inkább eldugtam volna a kábelt. De tudom, neked a nagyobb dobozú van, ezért nehezebb azt elhelyezni. Amiből egyből következik, hogy a kábeleket sem tudod úgy elrendezni, hogy ne látszódjanak. Persze majd kiderül holnap, az enyém hogy sikerül.

ui. Annak meg örülök, hogy semmi komoly baj nem volt. Pedig kérdeztem a kh-t, nem????

Link to comment
Megosztás:




×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.