pszilaj Elküldve Július3, 2009 Megoszt Elküldve Július3, 2009 Rá lehet rakni a csatikat csak kicsit trükközni kell...látom te a könnyebb utat választottad. <_< Kb. 1000 km után üzemanyagszűrőt kell majd cserélni... :) Erről a trükközésről tudnál írni valamit esetleg? Köszi!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Július3, 2009 Megoszt Elküldve Július3, 2009 Teljesen mindegy, melyik melyikhez, csak párban stimmeljen <_< Talán az lehetett a gebasz, hogy fordítva vannak bekötve a csatik... azt kéne kimérni, hogy jó oldalon van-e a pozitív :) Ott rohadjon meg a C20XE moci,mindig is utáltam! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Július3, 2009 Megoszt Elküldve Július3, 2009 Ott rohadjon meg a C20XE moci,mindig is utáltam! <_< Az irigység szól belőled :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve Július3, 2009 Megoszt Elküldve Július3, 2009 Teljesen mindegy, melyik melyikhez, csak párban stimmeljen :) Talán az lehetett a gebasz, hogy fordítva vannak bekötve a csatik... azt kéne kimérni, hogy jó oldalon van-e a pozitív :lol: Hogy stimmeljen párban, amikor 3 egyforma van és a negyedik néz ki csak másként? <_< Amúgy ilyen szempontból tényleg elég szerencsétlen az XE, mindegy mekkora autóban van. Látszik, hogy ez versenymotor és nem ilyen spórolós faxságokra van kitalálva :lol: :lol: :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Július3, 2009 Megoszt Elküldve Július3, 2009 Az irigység szól belőled <_< Nem hiszem,inkább az,hogy túl szűk a hely ilyen játékra az injektorsor közelében. Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Július3, 2009 Megoszt Elküldve Július3, 2009 Nem hiszem,inkább az,hogy túl szűk a hely ilyen játékra az injektorsor közelében. bezzeg az enyémet milyen könnyen megcsináltuk <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Július3, 2009 Megoszt Elküldve Július3, 2009 bezzeg az enyémet milyen könnyen megcsináltuk <_< Mert ott aránylag van hely. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Udi Elküldve Július3, 2009 Megoszt Elküldve Július3, 2009 Legkönnyebb a C14SE.... <_< Anno Losinak így raktuk be a flexteket: http://www.opelforum.hu/index.php?showtopi...mp;#entry332171 :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve Július3, 2009 Szerző Megoszt Elküldve Július3, 2009 Hjaaaaa, legalább hely van ha teljesítmény nincs <_< :) Udiiiiiiiiiiiiii otthon vagy holnap ? Ha belefér, akkor lehet elgaloppoznék felétek, rég jártam már atta úgyis :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Július3, 2009 Megoszt Elküldve Július3, 2009 Hjaaaaa, legalább hely van ha teljesítmény nincs <_< :) Udiiiiiiiiiiiiii otthon vagy holnap ? Ha belefér, akkor lehet elgaloppoznék felétek, rég jártam már atta úgyis :) Ennyire türelmetlen vagy,vagy ennyire nem bízol bennem? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve Július3, 2009 Megoszt Elküldve Július3, 2009 Hjaaaaa, legalább hely van ha teljesítmény nincs :) :) Udiiiiiiiiiiiiii otthon vagy holnap ? Ha belefér, akkor lehet elgaloppoznék felétek, rég jártam már atta úgyis :lol: Amit csináltál képet telóval tegnap a beszerelés próbálkozásról nem rakod fel? <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Július3, 2009 Megoszt Elküldve Július3, 2009 Legkönnyebb a C14SE.... <_< Anno Losinak így raktuk be a flexteket: http://www.opelforum.hu/index.php?showtopi...mp;#entry332171 :) Nem tudod így felhajatni a dobozt,mert más kábelek is mennek el belőle és nem engedik. Meglehet csinálni,csak nem olyan kurv4 sötétben és kellenének hozzá más szerszámok is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Július3, 2009 Megoszt Elküldve Július3, 2009 Hogy stimmeljen párban, amikor 3 egyforma van és a negyedik néz ki csak másként? <_< A lényeg hogy a bemenet-kimenet legyen egy párban, hogy melyik pár melyik hengerre megy, az már tök mindegy. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve Július3, 2009 Megoszt Elküldve Július3, 2009 A lényeg hogy a bemenet-kimenet legyen egy párban, hogy melyik pár melyik hengerre megy, az már tök mindegy. Odáig mi is eljutottunk, de sajnos a gyakorlat azt mutatja, hogy nem mindegy melyikre megy. J0hnny azt mondja, hogy Gepárdén is kellett variálni, mert nem volt mindegy melyik injektorra melyik (pár) megy. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Robz Elküldve Július3, 2009 Megoszt Elküldve Július3, 2009 Hali. Lehet hogy van ebben az ecu-s dologban valami, mert amikor elöször tankoltam felesbe, vagy lehet hogy több is volt, dobott egy sárgát :) , de az elsö ujrainditás óta semmi, én is felesben használom, már mentem vele vagy 2500-3000km-ert, lehet lassan veszek egy szüröt, kicserélem, és szétvágom, megnézem mennyi dzsuz jött össze. Bár talán 5000 lehet a szüröben. Erre a képre szerintem többen kíváncsiak lennénk. <_< A szűrőt te cseréled otthon? Van aknám, olajcsere megvan otthon, de ehhez írtak valami spec szerszámot. Felhomályosítana valaki, mi kell hozzá általános szerszámokon kívül? (csavarhúzó, kombifogó, csőrősfogó stb van itthon) Esetleg valami trükk a légtelenítéshez? (már ha kell egyáltalán) Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Július3, 2009 Megoszt Elküldve Július3, 2009 Bevallom ősziintén a corsa több mint fél éve megy etanollal,de én még nem cseréltem szűrőt. <_< Majd egyszer,ha nem leszek lusta! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve Július3, 2009 Szerző Megoszt Elküldve Július3, 2009 Ennyire türelmetlen vagy,vagy ennyire nem bízol bennem? Mééé ne bíznék benned ? <_< Csak láttam, hogy sokkkkkkk ért + írtam rég jártam arra + holnap úgy nézem ráérek + nem tudom mi lesz vasárnap + jó lenne, ha benne lenne :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Július3, 2009 Megoszt Elküldve Július3, 2009 Odáig mi is eljutottunk, de sajnos a gyakorlat azt mutatja, hogy nem mindegy melyikre megy. J0hnny azt mondja, hogy Gepárdén is kellett variálni, mert nem volt mindegy melyik injektorra melyik (pár) megy. De mindegy. Teljesen. És ez a beépítési leírásában is pontosan így van írva <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve Július3, 2009 Szerző Megoszt Elküldve Július3, 2009 De mindegy. Teljesen. És ez a beépítési leírásában is pontosan így van írva :lol: Oké Gabi, végülis te voltál ott <_< :) :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Július3, 2009 Megoszt Elküldve Július3, 2009 Oké Gabi, végülis te voltál ott <_< :) :) Sokat segítene, ha utánaolvasnátok a beszerelésének, mielőtt nekiálltok :lol: Szerintem :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Július3, 2009 Megoszt Elküldve Július3, 2009 De mindegy. Teljesen. És ez a beépítési leírásában is pontosan így van írva :) az lehet h a leírásban benne van, de a kábelről már lemaradt a jelölés <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
1.6 16v Elküldve Július3, 2009 Megoszt Elküldve Július3, 2009 Erre a képre szerintem többen kíváncsiak lennénk. <_< A szűrőt te cseréled otthon? Van aknám, olajcsere megvan otthon, de ehhez írtak valami spec szerszámot. Felhomályosítana valaki, mi kell hozzá általános szerszámokon kívül? (csavarhúzó, kombifogó, csőrősfogó stb van itthon) Esetleg valami trükk a légtelenítéshez? (már ha kell egyáltalán) Ha cserélem a szüröt és szétvágtam, fel teszem róla a képet. Nézd meg, a jobb hátsó kerék elött, küszöb alatt. Sztem menni fog a csere. Én egy 7-es villás kulcsot, egy csillagcsavarhúzót, és két erös kezet használtam a cseréhez. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gepard Elküldve Július3, 2009 Megoszt Elküldve Július3, 2009 Odáig mi is eljutottunk, de sajnos a gyakorlat azt mutatja, hogy nem mindegy melyikre megy. J0hnny azt mondja, hogy Gepárdén is kellett variálni, mert nem volt mindegy melyik injektorra melyik (pár) megy. Végülis nem az volt a gond, hanem, hogy rosszul nyomtam rá a csatit az injektorfejre, és emiatt egy henger nem ment. De a negyedik másként kinéző csatit, a motorral szemben állva, jobbról az első hengerhez illesztettem. A beforrasztós megoldás is érdekes lehet, de én is a Wolfiéhoz hasonló módon oldottam meg. Ha lesz fényképezőgép (enyém meghalt) akkor majd arról is csinálhatunk képet. Szűrőt én sem cseréltem még pedig már lassan egy éve etanollal járok. A télen kivettük a benyapumpát, és a lyukon benézve csodálatosan tiszta tankot láttunk. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Robz Elküldve Július3, 2009 Megoszt Elküldve Július3, 2009 Ha cserélem a szüröt és szétvágtam, fel teszem róla a képet. Nézd meg, a jobb hátsó kerék elött, köszöb alatt. Sztem menni fog a csere. Én egy 7-es villás kulcsot, egy csillagcsavarhúzót, és két erös kezet használtam a cseréhez. Küszöb alatt? Le kell szedni valami borítást, vagy akna felől azért hozzá lehet férni? Amúgy ezek szerint nem feltétlen cserés a szűrő, gondolom függ attól, milyen retek benzint tankolt az ember az évek alatt. Mert ugye ha kevés került bele, nincs, ami eldugaszolja a szűrőt. Ti jártatok felesben is etanollal, mielőtt belekerült a vezérlő? Talán a lassú áttérés közben apránként kiment a retek a tankból, nem egyszerre oldotta fel a tömény alkohol mindet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július3, 2009 Megoszt Elküldve Július3, 2009 Küszöb alatt? Le kell szedni valami borítást, vagy akna felől azért hozzá lehet férni? Amúgy ezek szerint nem feltétlen cserés a szűrő, gondolom függ attól, milyen retek benzint tankolt az ember az évek alatt. Mert ugye ha kevés került bele, nincs, ami eldugaszolja a szűrőt. Ti jártatok felesben is etanollal, mielőtt belekerült a vezérlő? Talán a lassú áttérés közben apránként kiment a retek a tankból, nem egyszerre oldotta fel a tömény alkohol mindet. Benézel a jobb hátsó kerék elé a kocsi alá, ha minden igaz meg is látod. Amúgy nekem ilyen volt a szűrőm a mikor megvettem a kocsit, pedig szerintem nem látott még etanolt akkor. Tényleg csak százas nagyságrendű beruházás, és max. 10 perc érdemes megejteni etanolotól függetlenül, de ha használod akkor mindenképpen, mert kiszedi a dzsuvát a rendszerből. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts