Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Elég nagy az érdeklődés, aki szeretne rendelni az pü-ben küldje el nekem a következő adatokat:

Hunflex de luxe csatlakozó típus: (általában Bosch EV1 a legtöbb Opelnél)

Név:

Szállítási cím:

Telefon: (Pesten vagy Kecskeméten személyesen is át lehet venni telefonos egyeztetés után)

Utána elküldöm a forgalmazónak, így érvényes a klubos kedvezmény. Fizetni átvételkor kell, nem kell előre utalni stb.

  • Hozzászólások 7,4k
  • Létrehozva
  • Legutolsó válasz

Legtöbb hozzászólás

Legtöbb hozzászólás

Elküldve
De központi injektornál mindnképp forrasztani vagy saruzni kell ugye?

Igen, forrasztani kell és zsugorcsövezni, szépen meg lehet csinálni. <_<

Elküldve

Ok, rendben. Remélem mindenkinek sikerül beépíteni és a tapasztalatokat kérem írjátok meg.

Égő Ákos az etanol blog szerkesztője megkért arra, hogy írjunk az Opel klub "alkoholista autóiról", tapasztalatokat, beszerelésről milyen motorral teszteltük stb. és képeket is vár majd tőlünk. <_<

Elküldve
Ok, rendben. Remélem mindenkinek sikerül beépíteni és a tapasztalatokat kérem írjátok meg.

Égő Ákos az etanol blog szerkesztője megkért arra, hogy írjunk az Opel klub "alkoholista autóiról", tapasztalatokat, beszerelésről milyen motorral teszteltük stb. és képeket is vár majd tőlünk. :)

Rendben. Úgyis minél hamarabb bekerülnek a cuccok az autókba, mert ahogy a fórumosok lelkesedését ismerem, nincs efelől kétségem. <_<

Még egy technikai kérdés. Forrasztás helyett olvastam, hogy a csatikban levő sarukra saruval rá lehet csatlakozni kábelvágás nélkül. Vagy ha vágni is kell, inkább saruznék, plusz zsugor ha úgyis megfelel? A vezetékek meg gondolom elég egyértelműek hogy mi és hova megy.

Elküldve

Megvolt az első hidegindítás X14NZ-nél 1-2 másodperccel tovább kellett önindítozni de beindult, tehát jól működik az elektronika. <_<

Lehet saruzni is de ott a "kupak" alatt lévő injektor csatit én nem piszkálnám, eleve spéci kültéri teljesen zárt csati gumidugóval és gyűrűvel. A "kupakon" kivül viszont lehet saruzni valami spéci atomstabil kivitellel ami teljesen zárt és nem fog oxidálódni. Bekötés előtt ki kell mérni multiméterrel, hogy melyik a pozítiv és a negatív kábel. A negatívot kell elvágni ami valószínűleg nálad is kék színű lesz. Előtte ha felhívsz akkor segítek... :)

Elküldve

erősen gondolkozom én is az átalakításon. ami még visszatart h csak 28.000 km van a motorban <_<

mennyiért beszerezhető a Deluxe ?

amin bosszankodtam h itt volt nálunk egy tesco kút ahol volt E85 ( M5) a kútból shell lett és nincs már E85 :)

Elküldve
Megvolt az első hidegindítás X14NZ-nél 1-2 másodperccel tovább kellett önindítozni de beindult, tehát jól működik az elektronika. <_<

Lehet saruzni is de ott a "kupak" alatt lévő injektor csatit én nem piszkálnám, eleve spéci kültéri teljesen zárt csati gumidugóval és gyűrűvel. A "kupakon" kivül viszont lehet saruzni valami spéci atomstabil kivitellel ami teljesen zárt és nem fog oxidálódni. Bekötés előtt ki kell mérni multiméterrel, hogy melyik a pozítiv és a negatív kábel. A negatívot kell elvágni ami valószínűleg nálad is kék színű lesz. Előtte ha felhívsz akkor segítek... :lol:

Oké. Köszi az ajánlatot, lehetséges, hogy majd élek is vele. :) Remélem megkaptad az üzim. :)

Elküldve (edited)
Az első részre: Ha gyári üzemmódban nem kap elég üzemanyagot a motor, nem a megfelelő időben, akkor nyomod neki, akkor csak ömlik bele és semmi. Ezért nő a fogyi. De az elektronika akkor nyit, amikor az etanolnak ideális, jobban ég el, igaz többet is fogyaszt de nem annyival, mint az előbb említett módon.

Köszi a választ!

De:

Van valami konkrétan arra utaló dolog, hogy az elektronika nemcsak a nyitóimpulzus hosszát változtatja, de a nyitás kezdetének időpontját is? ("nem a megfelelő időben") Az már döfi lenne, pláne, ha a gyári impulzus elé menne <_<

Módosítva : Sörös Sanyi
Triplából kettőt töröltem. Üdv.: S.S.
Elküldve
Köszi a választ!

De:

Van valami konkrétan arra utaló dolog, hogy az elektronika nemcsak a nyitóimpulzus hosszát változtatja, de a nyitás kezdetének időpontját is? ("nem a megfelelő időben") Az már döfi lenne, pláne, ha a gyári impulzus elé menne <_<

Nem ismerem a kütyü lelkivilágát, csak tipp. :)

Elküldve
Esetleg X14XE motoros tapasztalat valakinél??

Mondjuk idő kérdése és én is megtapasztalom milyen az "igazi" Ecotech... <_< :)

Gepárdnak X14XE-be lett beépítve a Hunflex de luxe előtte Classic-ja volt. Elmodása szerint ezzel könnyebben indult. Esetleg küldhetsz neki pü-t. :)

Elküldve
erősen gondolkozom én is az átalakításon. ami még visszatart h csak 28.000 km van a motorban <_<

mennyiért beszerezhető a Deluxe ?

amin bosszankodtam h itt volt nálunk egy tesco kút ahol volt E85 ( M5) a kútból shell lett és nincs már E85 :)

Mégmind20000Forint+áfa,demárcsak2napig :)

Elküldve

Sziasztok!

Ma átvettem a DeLuxe adaptert, és van egy pár kérdésem:

- ha jól sejtem, akkor mindegy, hogy melyik csati melyik porlasztóra rakom rá (azaz nincs sorrend),

- a készülék mennyire vízálló (kell-e +ban levédeni a vízbejutástól),

- még mindig kérdéses számomra, hogy miből állapítja meg a készülék, hogy épp brenya vagy ethanol van a járgányban?

Elküldve
Nincs rajta még a fogyimérő modul. Csak múltkor mondtad, hogy ehhez már utána kell nézned a programnak, olyan régen volt dolgod ilyennel <_<

Én egyszer mértem az enyémnek az áramfelvételét, mikor télen gyengélkedett az akksim, jó 40mA-t mértem.

ehhez még xm modult is kéne csinálni egyet :lol:

a nagyobb áramfelvétel attól lehet, ha a kijelző modulod is vesz fel valamennyit a BC-ről, pl rosszabb testelés miatt.

Ott nem a túl erős napfénnyel, pontosabban az árnyékolással volt probléma?

Ott más problémák is voltak, de legalább tanultam belőle :) :)

Elküldve
- még mindig kérdéses számomra, hogy miből állapítja meg a készülék, hogy épp brenya vagy ethanol van a járgányban?

semmiből :) nem tudja <_<

Elküldve
semmiből :) nem tudja <_<

Hmm, na akkor nagy baj van: ha jól sejtem, akkor mind a benzin, mind az etanol esetében ugyan azt csinálja - azaz mindig megnövelt befecskendezési időt alkalmaz???

Ha ez így van, akkor mitől automata???

Elküldve
Hmm, na akkor nagy baj van: ha jól sejtem, akkor mind a benzin, mind az etanol esetében ugyan azt csinálja - azaz mindig megnövelt befecskendezési időt alkalmaz???

Ha ez így van, akkor mitől automata???

Olyankor lehet h a Lambda-szonda beszól az ECUnak a túlzsíros keverékről és az lecsökkenti a befecskendezési időt annyira, amennyire szükséges. De lehet h nem így működik...

Elküldve
Elég nagy az érdeklődés, aki szeretne rendelni az pü-ben küldje el nekem a következő adatokat:

Hunflex de luxe csatlakozó típus: (általában Bosch EV1 a legtöbb Opelnél)

Név:

Szállítási cím:

Telefon: (Pesten vagy Kecskeméten személyesen is át lehet venni telefonos egyeztetés után)

Utána elküldöm a forgalmazónak, így érvényes a klubos kedvezmény. Fizetni átvételkor kell, nem kell előre utalni stb.

Hol találom ezt a csatlakozót?

"Bosch EV1"? Nem vagyok még <_< egy géniusz autószerelés tekintetében...

Ha valaki tudna egy képet linkelni (mármint, hogy hol van helyileg a motortérben), akkor megköszönném.

Ja Z18XE, Astra GTC.




×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.