Udi Elküldve Június28, 2009 Elküldve Június28, 2009 Elég nagy az érdeklődés, aki szeretne rendelni az pü-ben küldje el nekem a következő adatokat: Hunflex de luxe csatlakozó típus: (általában Bosch EV1 a legtöbb Opelnél) Név: Szállítási cím: Telefon: (Pesten vagy Kecskeméten személyesen is át lehet venni telefonos egyeztetés után) Utána elküldöm a forgalmazónak, így érvényes a klubos kedvezmény. Fizetni átvételkor kell, nem kell előre utalni stb.
invictus Elküldve Június28, 2009 Elküldve Június28, 2009 Hunflex de luxe csatlakozó típus: (általában Bosch EV1 a legtöbb Opelnél) De központi injektornál mindnképp forrasztani vagy saruzni kell ugye?
Udi Elküldve Június28, 2009 Elküldve Június28, 2009 Már összejött annyi, hogy már csak az időpontra kell figyelni... <_<
Udi Elküldve Június28, 2009 Elküldve Június28, 2009 De központi injektornál mindnképp forrasztani vagy saruzni kell ugye? Igen, forrasztani kell és zsugorcsövezni, szépen meg lehet csinálni. <_<
invictus Elküldve Június28, 2009 Elküldve Június28, 2009 Igen, forrasztani kell és zsugorcsövezni, szépen meg lehet csinálni. :) Na akkor küldök privit és mehet a biznisz. <_<
Udi Elküldve Június28, 2009 Elküldve Június28, 2009 Ok, rendben. Remélem mindenkinek sikerül beépíteni és a tapasztalatokat kérem írjátok meg. Égő Ákos az etanol blog szerkesztője megkért arra, hogy írjunk az Opel klub "alkoholista autóiról", tapasztalatokat, beszerelésről milyen motorral teszteltük stb. és képeket is vár majd tőlünk. <_<
invictus Elküldve Június28, 2009 Elküldve Június28, 2009 Ok, rendben. Remélem mindenkinek sikerül beépíteni és a tapasztalatokat kérem írjátok meg. Égő Ákos az etanol blog szerkesztője megkért arra, hogy írjunk az Opel klub "alkoholista autóiról", tapasztalatokat, beszerelésről milyen motorral teszteltük stb. és képeket is vár majd tőlünk. :) Rendben. Úgyis minél hamarabb bekerülnek a cuccok az autókba, mert ahogy a fórumosok lelkesedését ismerem, nincs efelől kétségem. <_< Még egy technikai kérdés. Forrasztás helyett olvastam, hogy a csatikban levő sarukra saruval rá lehet csatlakozni kábelvágás nélkül. Vagy ha vágni is kell, inkább saruznék, plusz zsugor ha úgyis megfelel? A vezetékek meg gondolom elég egyértelműek hogy mi és hova megy.
Udi Elküldve Június29, 2009 Elküldve Június29, 2009 Megvolt az első hidegindítás X14NZ-nél 1-2 másodperccel tovább kellett önindítozni de beindult, tehát jól működik az elektronika. <_< Lehet saruzni is de ott a "kupak" alatt lévő injektor csatit én nem piszkálnám, eleve spéci kültéri teljesen zárt csati gumidugóval és gyűrűvel. A "kupakon" kivül viszont lehet saruzni valami spéci atomstabil kivitellel ami teljesen zárt és nem fog oxidálódni. Bekötés előtt ki kell mérni multiméterrel, hogy melyik a pozítiv és a negatív kábel. A negatívot kell elvágni ami valószínűleg nálad is kék színű lesz. Előtte ha felhívsz akkor segítek... :)
Gelko Elküldve Június29, 2009 Elküldve Június29, 2009 erősen gondolkozom én is az átalakításon. ami még visszatart h csak 28.000 km van a motorban <_< mennyiért beszerezhető a Deluxe ? amin bosszankodtam h itt volt nálunk egy tesco kút ahol volt E85 ( M5) a kútból shell lett és nincs már E85 :)
invictus Elküldve Június29, 2009 Elküldve Június29, 2009 Megvolt az első hidegindítás X14NZ-nél 1-2 másodperccel tovább kellett önindítozni de beindult, tehát jól működik az elektronika. <_< Lehet saruzni is de ott a "kupak" alatt lévő injektor csatit én nem piszkálnám, eleve spéci kültéri teljesen zárt csati gumidugóval és gyűrűvel. A "kupakon" kivül viszont lehet saruzni valami spéci atomstabil kivitellel ami teljesen zárt és nem fog oxidálódni. Bekötés előtt ki kell mérni multiméterrel, hogy melyik a pozítiv és a negatív kábel. A negatívot kell elvágni ami valószínűleg nálad is kék színű lesz. Előtte ha felhívsz akkor segítek... :lol: Oké. Köszi az ajánlatot, lehetséges, hogy majd élek is vele. :) Remélem megkaptad az üzim. :)
pszilaj Elküldve Június29, 2009 Elküldve Június29, 2009 Esetleg X14XE motoros tapasztalat valakinél?? Mondjuk idő kérdése és én is megtapasztalom milyen az "igazi" Ecotech... <_< :)
gra66er Elküldve Június29, 2009 Elküldve Június29, 2009 (edited) Az első részre: Ha gyári üzemmódban nem kap elég üzemanyagot a motor, nem a megfelelő időben, akkor nyomod neki, akkor csak ömlik bele és semmi. Ezért nő a fogyi. De az elektronika akkor nyit, amikor az etanolnak ideális, jobban ég el, igaz többet is fogyaszt de nem annyival, mint az előbb említett módon. Köszi a választ! De: Van valami konkrétan arra utaló dolog, hogy az elektronika nemcsak a nyitóimpulzus hosszát változtatja, de a nyitás kezdetének időpontját is? ("nem a megfelelő időben") Az már döfi lenne, pláne, ha a gyári impulzus elé menne <_< Módosítva Június29, 2009 : Sörös Sanyi Triplából kettőt töröltem. Üdv.: S.S.
invictus Elküldve Június29, 2009 Elküldve Június29, 2009 Köszi a választ! De: Van valami konkrétan arra utaló dolog, hogy az elektronika nemcsak a nyitóimpulzus hosszát változtatja, de a nyitás kezdetének időpontját is? ("nem a megfelelő időben") Az már döfi lenne, pláne, ha a gyári impulzus elé menne <_< Nem ismerem a kütyü lelkivilágát, csak tipp. :)
Udi Elküldve Június29, 2009 Elküldve Június29, 2009 Esetleg X14XE motoros tapasztalat valakinél?? Mondjuk idő kérdése és én is megtapasztalom milyen az "igazi" Ecotech... <_< :) Gepárdnak X14XE-be lett beépítve a Hunflex de luxe előtte Classic-ja volt. Elmodása szerint ezzel könnyebben indult. Esetleg küldhetsz neki pü-t. :)
mélykék76 Elküldve Június29, 2009 Szerző Elküldve Június29, 2009 Udiiii, K. csetben volt egy kérdésem. Deluxe verzión van valami külön jelzés a simához képest ?
mélykék76 Elküldve Június29, 2009 Szerző Elküldve Június29, 2009 erősen gondolkozom én is az átalakításon. ami még visszatart h csak 28.000 km van a motorban <_< mennyiért beszerezhető a Deluxe ? amin bosszankodtam h itt volt nálunk egy tesco kút ahol volt E85 ( M5) a kútból shell lett és nincs már E85 :) Mégmind20000Forint+áfa,demárcsak2napig :)
Zsoltee Elküldve Június29, 2009 Elküldve Június29, 2009 Mégmind20000Forint+áfa,demárcsak2napig :) <_<
robi-k Elküldve Június29, 2009 Elküldve Június29, 2009 Sziasztok! Ma átvettem a DeLuxe adaptert, és van egy pár kérdésem: - ha jól sejtem, akkor mindegy, hogy melyik csati melyik porlasztóra rakom rá (azaz nincs sorrend), - a készülék mennyire vízálló (kell-e +ban levédeni a vízbejutástól), - még mindig kérdéses számomra, hogy miből állapítja meg a készülék, hogy épp brenya vagy ethanol van a járgányban?
opel16v Elküldve Június29, 2009 Elküldve Június29, 2009 Nincs rajta még a fogyimérő modul. Csak múltkor mondtad, hogy ehhez már utána kell nézned a programnak, olyan régen volt dolgod ilyennel <_< Én egyszer mértem az enyémnek az áramfelvételét, mikor télen gyengélkedett az akksim, jó 40mA-t mértem. ehhez még xm modult is kéne csinálni egyet :lol: a nagyobb áramfelvétel attól lehet, ha a kijelző modulod is vesz fel valamennyit a BC-ről, pl rosszabb testelés miatt. Ott nem a túl erős napfénnyel, pontosabban az árnyékolással volt probléma? Ott más problémák is voltak, de legalább tanultam belőle :) :)
opel16v Elküldve Június29, 2009 Elküldve Június29, 2009 - még mindig kérdéses számomra, hogy miből állapítja meg a készülék, hogy épp brenya vagy ethanol van a járgányban? semmiből :) nem tudja <_<
robi-k Elküldve Június29, 2009 Elküldve Június29, 2009 semmiből :) nem tudja <_< Hmm, na akkor nagy baj van: ha jól sejtem, akkor mind a benzin, mind az etanol esetében ugyan azt csinálja - azaz mindig megnövelt befecskendezési időt alkalmaz??? Ha ez így van, akkor mitől automata???
pszilaj Elküldve Június29, 2009 Elküldve Június29, 2009 Hmm, na akkor nagy baj van: ha jól sejtem, akkor mind a benzin, mind az etanol esetében ugyan azt csinálja - azaz mindig megnövelt befecskendezési időt alkalmaz??? Ha ez így van, akkor mitől automata??? Olyankor lehet h a Lambda-szonda beszól az ECUnak a túlzsíros keverékről és az lecsökkenti a befecskendezési időt annyira, amennyire szükséges. De lehet h nem így működik...
Tomoty Elküldve Június29, 2009 Elküldve Június29, 2009 Elég nagy az érdeklődés, aki szeretne rendelni az pü-ben küldje el nekem a következő adatokat: Hunflex de luxe csatlakozó típus: (általában Bosch EV1 a legtöbb Opelnél) Név: Szállítási cím: Telefon: (Pesten vagy Kecskeméten személyesen is át lehet venni telefonos egyeztetés után) Utána elküldöm a forgalmazónak, így érvényes a klubos kedvezmény. Fizetni átvételkor kell, nem kell előre utalni stb. Hol találom ezt a csatlakozót? "Bosch EV1"? Nem vagyok még <_< egy géniusz autószerelés tekintetében... Ha valaki tudna egy képet linkelni (mármint, hogy hol van helyileg a motortérben), akkor megköszönném. Ja Z18XE, Astra GTC.
Recommended Posts