mélykék76 Elküldve Június24, 2009 Szerző Megoszt Elküldve Június24, 2009 ....szal ne feltétlenül erre várj :lol:.... Egy újabb végtelen történet ? Egyszerűbb ha azt mondod, nem csinálsz ilyet sem. Nem ? <_< :) :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Június25, 2009 Megoszt Elküldve Június25, 2009 Egy újabb végtelen történet ? Egyszerűbb ha azt mondod, nem csinálsz ilyet sem. Nem ? <_< :) :) Pont azt mondom, hogy egyáltalán nem biztos hogy nekiállok. De érdekel a történet, szal még bármi lehet :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Udi Elküldve Június25, 2009 Megoszt Elküldve Június25, 2009 BC is így indult...még is lett belőle valami. <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Június25, 2009 Megoszt Elküldve Június25, 2009 BC is így indult...még is lett belőle valami. :) Az új BC-ből már van két proto HW, csak annak se haladok most a SW-ével, egyelőre sok a valóban fizetős meló <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Június25, 2009 Megoszt Elküldve Június25, 2009 Az új BC-ből már van két proto HW, csak annak se haladok most a SW-ével, egyelőre sok a valóban fizetős meló <_< Kcsit off itt, de ha már szóba került: az én régimmel lehet még kezdeni vmit fejlesztés terén, vagy inkább várjam meg én is az új fajtát? És akkor a régit beszámítod, vagy passzoljam el? Ja, és egy tipp (ha elfogadsz ilyesmit egy hozzám hasonló "mezei" műszerésztől): a feszstabilizátor (5V, vagy 3.3V) céljára lehetőleg ne a 78xx-as sorozatot használd, sok a saját áramfelvétele :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve Június25, 2009 Megoszt Elküldve Június25, 2009 Kár hogy épp le vagyok égve, pedig itt a közelben van egy Agip kút ahol van E85, jó lenne 100Ftal olcsóbban tankolni literjét az üzemanyagnak... Talán ebben az évben még összejöhet... <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve Június25, 2009 Szerző Megoszt Elküldve Június25, 2009 Pont azt mondom, hogy egyáltalán nem biztos hogy nekiállok. De érdekel a történet, szal még bármi lehet :lol: :lol: Szerintem csak addig fogsz eljutni, hogy elkunyeráld és szétszedd <_< :) :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Június26, 2009 Megoszt Elküldve Június26, 2009 NA úgy néz ki a dolog h a jövőhét kedden vagy szerdán megérkezik a csudakütyü a talicskához... :) Akkor hétvégén szerintem be is szerelem... <_< és akkor szeszfőzdék reszkessetek! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Június26, 2009 Megoszt Elküldve Június26, 2009 Kcsit off itt, de ha már szóba került: az én régimmel lehet még kezdeni vmit fejlesztés terén, vagy inkább várjam meg én is az új fajtát? És akkor a régit beszámítod, vagy passzoljam el? Ja, és egy tipp (ha elfogadsz ilyesmit egy hozzám hasonló "mezei" műszerésztől): a feszstabilizátor (5V, vagy 3.3V) céljára lehetőleg ne a 78xx-as sorozatot használd, sok a saját áramfelvétele ^_^ Nem tudom neked melyik verzió van, rajta van már a fogyimérő modul? mert esetleg az rárakható, ha nincs. Az újba 1-2e-ért tudom majd max beszámolni. A 78-asból az M sorozatot szoktam használni, ennek 4mA a saját áramfelvétele, ami csekély. A többi a procié, ami egyébként az autó leállított állapotában is műxik :P Így is 10-20mA között marad az áramfelvétele a BC-nek nyugalomban, ami nem haladja meg egy átlagos riasztóét. Szerintem csak addig fogsz eljutni, hogy elkunyeráld és szétszedd :) :) :lol: Nem kell nekem szétszedni ahhoz, hogy tudjam, még a legújabb digitális alkotásuk sem ér fel a közelébe annak a technikának, amit én használok :lol: <_< :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
robi-k Elküldve Június26, 2009 Megoszt Elküldve Június26, 2009 Nem kell nekem szétszedni ahhoz, hogy tudjam, még a legújabb digitális alkotásuk sem ér fel a közelébe annak a technikának, amit én használok :lol: <_< :) És mit használsz, ha nem titok? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Június26, 2009 Megoszt Elküldve Június26, 2009 És mit használsz, ha nem titok? <_< Manapság már a 32 bites rendszerek a menők :) ARM7 pl :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve Június26, 2009 Szerző Megoszt Elküldve Június26, 2009 Nem kell nekem szétszedni ahhoz, hogy tudjam, még a legújabb digitális alkotásuk sem ér fel a közelébe annak a technikának, amit én használok ^_^ <_< :) Lásd Abádszalókia környékén a gyorsulásos mókát ? :) :lol: :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Június26, 2009 Megoszt Elküldve Június26, 2009 Nem tudom neked melyik verzió van, rajta van már a fogyimérő modul? mert esetleg az rárakható, ha nincs. Az újba 1-2e-ért tudom majd max beszámolni. A 78-asból az M sorozatot szoktam használni, ennek 4mA a saját áramfelvétele, ami csekély. A többi a procié, ami egyébként az autó leállított állapotában is műxik :) Így is 10-20mA között marad az áramfelvétele a BC-nek nyugalomban, ami nem haladja meg egy átlagos riasztóét. Nincs rajta még a fogyimérő modul. Csak múltkor mondtad, hogy ehhez már utána kell nézned a programnak, olyan régen volt dolgod ilyennel <_< Én egyszer mértem az enyémnek az áramfelvételét, mikor télen gyengélkedett az akksim, jó 40mA-t mértem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gepard Elküldve Június26, 2009 Megoszt Elküldve Június26, 2009 Lásd Abádszalókia környékén a gyorsulásos mókát ? <_< :) :) :lol: Ott nem a túl erős napfénnyel, pontosabban az árnyékolással volt probléma? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gepard Elküldve Június26, 2009 Megoszt Elküldve Június26, 2009 Első deluxe készülék beszerelve, működik. <_< Reggel kíváncsi leszek a hidegindításra. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Udi Elküldve Június27, 2009 Megoszt Elküldve Június27, 2009 Holnap teszteljük Joee X14NZ-jébe a Hunflexet, kiváncsi leszek fog-e működni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Június27, 2009 Megoszt Elküldve Június27, 2009 Holnap teszteljük Joee X14NZ-jébe a Hunflexet, kiváncsi leszek fog-e működni. Én is. Végülis most derül ki tehetek-e bele vagy sem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve Június27, 2009 Szerző Megoszt Elküldve Június27, 2009 Én is. Végülis most derül ki tehetek-e bele vagy sem. Én személyesen vettem át attól, akitől Udi vette a cuccot ő azt mondta, hogy van amelyikben működik és van amelyikben nem. Nem feltétlenül leszel beljebb, ha meglesz az infó. Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Június27, 2009 Megoszt Elküldve Június27, 2009 Én személyesen vettem át attól, akitől Udi vette a cuccot ő azt mondta, hogy van amelyikben működik és van amelyikben nem. Nem feltétlenül leszel beljebb, ha meglesz az infó. A telefonban nekem is ezt mondta, talán már le is írtam: pár Astra-ba betették, és az egyikben rakoncátlankodott, de azt mondta az ürge, hogy az lehet, hogy a motor más hibája miatt nem működött helyesen. De egy plusz infónak meg fog felelni ez az x14nz teszt is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gepard Elküldve Június27, 2009 Megoszt Elküldve Június27, 2009 Na megvolt a hideg motoros teszt. Könnyebben indul, nem idegbajos az alapjárat, jobban húz, stb... Csak jót tudok mondani. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve Június27, 2009 Megoszt Elküldve Június27, 2009 Jövő hónapban kiderül hogy benevezek-e énis erre a készülékre, remélem akkor még lesz kedvezményes. <_< Igazából jó lenne, mert a benzin ha felmegy, nagyon drága lesz tankolni, másrészt meg félek hogy tehet-e valamit ez a kocsival. Nem attól félek hogy a bioetanol az én tökéletes motoromat tönkreteheti, mer egyrészt tudom hogy nem csinál semmi rosszat, sokan használjátok és működik, csak mivel a motorom gondolom sok szempontból nincs a toppon, működne-e vele és ha működne akkor jól-e. Bár ez csak akkor derülne ki ha megvenném beletenném és letesztelném. Apropó, C20XE-n használja valaki ezt a kütyüt? Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Június27, 2009 Megoszt Elküldve Június27, 2009 Na megvolt a hideg motoros teszt. Könnyebben indul, nem idegbajos az alapjárat, jobban húz, stb... Csak jót tudok mondani. Városi fogyira vagyok még kiváncsi és akkor én is cserélek! Link to comment Megosztás: More sharing options...
redline Elküldve Június27, 2009 Megoszt Elküldve Június27, 2009 Apropó, C20XE-n használja valaki ezt a kütyüt? Én agyaltam rajta. Mert végülis veszíteni nincs mit. Látta valaki azt a részt a Top Gear-ból amelyikben az Koenigsegg CCX-et tesztelik? Jeremy ott mondja, hogy a 850LE-s autó bio üzemanyaggal 900LE-t ad le <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve Június27, 2009 Szerző Megoszt Elküldve Június27, 2009 Én agyaltam rajta. Mert végülis veszíteni nincs mit. Látta valaki azt a részt a Top Gear-ból amelyikben az Koenigsegg CCX-et tesztelik? Jeremy ott mondja, hogy a 850LE-s autó bio üzemanyaggal 900LE-t ad le <_< Az nem e85-re írt kocsi volt ? Amúgy megvan a kütyű, csak még nincs bent :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Június27, 2009 Megoszt Elküldve Június27, 2009 Amúgy ahogy elnézem a benzinár emelkedése sokakat sarkall "alkoholizálásra". Nagyon remélem, hogy a központisba is belemegy. Műszakin ugye nincs ezzel para, mert a zk értékek úgyis jobbak lesznek? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts