Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

  • Hozzászólások 7,4k
  • Létrehozva
  • Legutolsó válasz

Legtöbb hozzászólás

Legtöbb hozzászólás

Elküldve
Nocsak. <_<

Amúgy a kettő között csak a manuális kapcsoló és a hidegindítási funkció a különböző semmi más? Tehát akkor télen kell bele egy kis benzin is ha jól gondolom.

Ha Udinak az X14NZ-ben jól üzemel, akkor döntök, aztán lehet hogyha még megvan, akkor költséghatékonyságból a tiédet veszem meg. :)

Az enyémet már nem kell kapcsolgatni. Csak a hidegindításban különbözik.

Azt meg okosban kell csinálni. (1.kicsit teker, 2.vár, 3.pöcc-röff, de ezt is csak hosszabb állás után)

Hali.

Mostanában felesben járok 95-e85el, jövö honapban vinnem kell zöldkártyára, miben fogja ez befolyásolni az értékeket?

Kevesebb lesz a co-m?

Ahogy J0hnny is írta igen.

Nekem etanollal alapjáraton a gyári 0.5 helyett 0.01-et mértek. (ezt láttam is)

Az emelt fordszám pedig hasraütés szerű 0.3 helyett 0.03. (csak be lett írva)

Elküldve
Írtam levelet az e85kft-nek múlt héten, érdeklődésképpen, hogy győzzenek meg :)

Vagyis hogy nem csak humbug ez az "automata" rendszer... merthogy a lambdára nem kell ugye rákötni.

még nem jött válasz, pedig lassan egy hete írtam <_<

Jó kérdés, de az új Flextek ami most Digiflex néven fut már az is automata.

Őket is meg kellene kérdezni, bővebb infót itt találsz: http://www.flextek.com.

Elvileg az is elképzelhető, hogy egy bizonyos injektor nyitási időnél "kikapcsol" azaz nem módosít rajta az elektronika.

Lambdát az Ecu figyeli és az vezérli az injektorokat lehet valami küszöbérték a nyitási időben amit figyelhet a Hunflex vagy Digiflex. Sőt elvileg az új Ecostar változat amivel jobb lesz a fogyi lehet, hogy így működik pl. alapjáraton üzemmeleg motornál "kikapcsol" az elektronika. Sajnos ehhez nem értek ennyire mélyen nem foglalkoztam vele, de engem is érdekelne a válasz.

Elküldve
Jó kérdés, de az új Flextek ami most Digiflex néven fut már az is automata.

Őket is meg kellene kérdezni, bővebb infót itt találsz: http://www.flextek.com.

Elvileg az is elképzelhető, hogy egy bizonyos injektor nyitási időnél "kikapcsol" azaz nem módosít rajta az elektronika.

Lambdát az Ecu figyeli és az vezérli az injektorokat lehet valami küszöbérték a nyitási időben amit figyelhet a Hunflex vagy Digiflex. Sőt elvileg az új Ecostar változat amivel jobb lesz a fogyi lehet, hogy így működik pl. alapjáraton üzemmeleg motornál "kikapcsol" az elektronika. Sajnos ehhez nem értek ennyire mélyen nem foglalkoztam vele, de engem is érdekelne a válasz.

Injektor nyitási idők alapján semmit nem tud eldönteni az átalakító elektronika, ez hót ziher. Kis időegységekben is marha széles

tartományban változik, és rohadt sok dolog befolyásolja, amiről az átalakítónak fogalma sem lehet <_< Én inkább arra tippelek,

hogy a digitális vezérlés miatt pontosabb időket tudnak belőni, és szerintem kb 10%-kal megemelik az injektor nyitási idejét

így fixen. A többit meg elvégzi az adaptív lambda szabályzás az ecu-ban, mert így felfele is tud már határértéken belül szabályozni,

benyával meg lefele fog szabályozni, annyit onnan is tud :) Szal egyszerű szerintem ez a digitális átalakító is, mint a faék, nem kell

bedőlni, semmi automatizmus nincs. Választ azóta sem kaptam e85kft-től, szerintem látták hogy kicsit vágom a témát :)

Amúgy már nem hinném hogy csinálok saját elektronikát, max a magam szórakoztatására, mert 20e ft / db eladási árért nem

érdemes, majdnem ennyi lenne a bekerülési költsége kis-közepes darabszámban.

Elküldve

Gyanús nekem ez az e85kft, miért nem tesz fel részletes leírást az adaptereiről, mitől fél, hogy ha esetleg valaki ért hozzá, akkor lemásolja vagy épp ellenkezőleg, elriad a termékeitől <_<

Elküldve
I

Amúgy már nem hinném hogy csinálok saját elektronikát, max a magam szórakoztatására, mert 20e ft / db eladási árért nem

érdemes, majdnem ennyi lenne a bekerülési költsége kis-közepes darabszámban.

Sajnálom a döntésedet, pedig biztosra veszem, hogy itt a fórumon többen is szívesen venném a Te adapteredből, és nem csak 20 eFt/db áron <_<

Elküldve
én is gondolkodok rajta, csak még a pénzügyminiszter-helyettessel is beszélni kéne <_<

:) Győzd meg számokkal... Nekem jelenlegi árak mellett kb 3 hónap alatt megtérülne...

Elküldve
:) Győzd meg számokkal... Nekem jelenlegi árak mellett kb 3 hónap alatt megtérülne...

persze, hogy megtérül, csak azért azt valamiből ki is kell csengetni <_<

Elküldve

Opel16V!

Valószínűleg attól félnek, hogy lemásoljuk és ezért nem adnak bővebb infót róla, amit írtál szerintem úgy működhet azért kíváncsi lennék az Digiflex-es csapat válaszolna-e a kérdésedre. <_< Bioetun-t lehet programozni szerintem hasonló elektronikában gondolkodtál te is, szerintem még ha árban több lenne és stabilan, paraméterezhetően működne szerintem lenne rá kereslet. Sok a tuningolt verda ahol az univerzális megoldások nem működnek szükség van finomhangolásra azaz programozható elektronikára.

Elküldve
Lenne még abból az akciós Flextekből? <_< Lehet, h engem is érdekelne... Mennyire bonyolult beszerelni?

Június 30-ig lehet rendelni akciósan 20000 Ft+Áfa viszont minimum 3 db-ot kell rendelni csak akkor érvényes az akciós ár. Sajnos az első megrendelésről már lemaradtál...

Elküldve
Június 30-ig lehet rendelni akciósan 20000 Ft+Áfa viszont minimum 3 db-ot kell rendelni csak akkor érvényes az akciós ár. Sajnos az első megrendelésről már lemaradtál...

Gondolkoztam, olvasgattam és döntöttem: 20.000+ÁFA (azaz bruttó 25.000 Ft) én is benevezek egy DeLuxe verzióra, ez nem nagy ár, kipróbálom, és legfeljebb majd ha nem tetszik, gyarapítani fogja a polcon lévő kütyüket (pl. ózont gyártó "teljesítmény" növelő, amit egy ismerőstől kaptam) :)

Udi, akkor engem is fel a listára <_<

Elküldve

Felírtalak a listára, még 2-en kellenek és utána megtudom rendelni. Szállítási címet pü-ben küld el nekem.

Név Mennyiség Csatlakozó típus

1. Robi-K 1 db Bosch EV1

2.

3.

Elküldve
Sajnálom a döntésedet, pedig biztosra veszem, hogy itt a fórumon többen is szívesen venném a Te adapteredből, és nem csak 20 eFt/db áron <_<

Ha jut rá időm, magamnak szerintem mókolok, de gyártásra nem hinném hogy eljut, mert kis darabszámban nekem itt

drága az alkatrész és a gyártatás, valamint ingyen nem dolgoznék, és így óvatos becsléssel is 40e/db áron tudnék kihozni

egy programozható-statisztikázható átalakítót, ami kezeli a lambdát. A 20e ft-os átalakítók mellett ez már túl sok árban,

hiába jobb azoknál.

Elküldve
Ha jut rá időm, magamnak szerintem mókolok ....

A 40-50 eFt nem sok, hisz a deluxe is 40.000 a kft honlapján., de tény, hogy sokan sokallnák az árát (magyar jellegzetesség- ha lehet, mindent ingyen szeretnénk <_< ).

Amúgy még mit tudna az adaptered, mit tervezel beleintegrálni (pl. előgyújtás vezérlés, stb).

Elküldve

Opel16V!

Ha már mókolsz akkor pár darabot biztosan tudsz csinálni, engem érdekelne.<_< Bioetun ami programozható az is 40-50e Ft+Áfa körül kapható, gondolom ha a lambdát is figyelembe veszi akkor a fogyasztás is javulni fog.

Elküldve
Opel16V!

Ha már mókolsz akkor pár darabot biztosan tudsz csinálni, engem érdekelne.:) Bioetun ami programozható az is 40-50e Ft+Áfa körül kapható, gondolom ha a lambdát is figyelembe veszi akkor a fogyasztás is javulni fog.

Gabi, csatlakozok Udi-hoz, ha rászánod magad a többpéldányos mókolásra, akkor számíthatsz rám - ebben az esetben lemondok a DeLux-ról <_<

Elküldve
Amúgy még mit tudna az adaptered, mit tervezel beleintegrálni (pl. előgyújtás vezérlés, stb).

gyújtást sajna nem lehet ilyen egyszerűen vezérelni, úgyhogy azt nem fogja tudni.

csak a lambda oldali adaptív szabályozást szeretném beleintegrálni, hogy az ecu-ról

abszolút levegye ezt a feladatot. Még majd vizsgálnom kell, hogy a lambda alapján mennyire

jól és gyorsan lehet követni a keverékarány változást. lenne még benne TPS (gázpoti)

bemenet is, meg a motor hőfokjeladóra lehetne rákötni. Valamint tudna sport és eco

programot, és ezeket külön-külön is lehetne programozni USB-n keresztül. Nagyjából ez

lenne a cél, de mint mondtam, még nem tuti hogy egyáltalán el fog készülni, mert nem

kis munka, és nagyon valószínű hogy nem térül meg. Van más melóm is, ami fizet :)

Gabi, csatlakozok Udi-hoz, ha rászánod magad a többpéldányos mókolásra, akkor számíthatsz rám - ebben az esetben lemondok a DeLux-ról <_<

legjobb esetben is év végére lenne ez meg, de még az se biztos hogy nekiállok :) szal ne feltétlenül erre várj :lol:

max lecseréled, ha ez jobban tetszik :lol:

Elküldve
egyelőre felírom magam

Név Mennyiség Csatlakozó típus

1. Robi-K 1 db Bosch EV1

2. yooccoo 1 db Bosch EV1

3.

Nagyon gondolkodok egy deluxon...

De nem tom milyen a csatija az enyémnek...

Most raktam a kocsiba 5 liter 99%-os etanolt....kb 15 liter benzinhez...

mintha életerősebb lenne...

De 4000 után is úgy húz mint akit se..be rúgtak... <_<

Elküldve

X14XE-nek is Bosch EV1 csatlakozója van, mint a legtöbb Opelnek.

Opel16V!

Jól hangzik, sőt nem is baj ha télen csinálod az elektronikát, legalább a hidegindítást is lehet tesztelni. <_<




×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.