zotya975 Elküldve Június10, 2009 Elküldve Június10, 2009 megkövetem önmagam. megy felesben etanolal a paripa.nagyjából sikerült beállítani a benzines részt és most megy rendesen.a multkor nem tom mi lehetett vele. kijárom a tele tankot és ha nincs gond akkor megpróbálom a 75%ost is. Hát nem tom, én a felesnél feljebb nem mennék.
powerup Elküldve Június10, 2009 Elküldve Június10, 2009 Hát nem tom, én a felesnél feljebb nem mennék. Nekem most 27 lityi etanol és 13 lityi benzin ment bele. Ezt persze csak nyáron csinálom.. :lol:
nagy istván Elküldve Június10, 2009 Elküldve Június10, 2009 Hát nem tom, én a felesnél feljebb nem mennék. nem vesztek semmit.max átnyomom az asszony ótójába.
zotya975 Elküldve Június10, 2009 Elküldve Június10, 2009 Nekem most 27 lityi etanol és 13 lityi benzin ment bele. Ezt persze csak nyáron csinálom.. :lol: Ja hát az a baj, hogy én mindíg csurig tankolok a fogyasztás számolgatás miatt, ezért nem tudom, hogy pont fele-fele az arány, csak nagyjából. És mivel az etanolos oszlop előbb van lehet hogy volt már nekem is hasonló arány. nem vesztek semmit.max átnyomom az asszony ótójába. Persze, az már megszokta. :D
nagy istván Elküldve Június10, 2009 Elküldve Június10, 2009 Persze, az már megszokta. :lol: nem sokáig megy az sem vele.ugrik abba is a gáz.olcsóbb mint bármi más.
zotya975 Elküldve Június10, 2009 Elküldve Június10, 2009 nem sokáig megy az sem vele.ugrik abba is a gáz.olcsóbb mint bármi más. Olcsóbb, de mennyi az átalakítás? És hol lesz a tartály? A pótkerék helyén?
mélykék76 Elküldve Június10, 2009 Szerző Elküldve Június10, 2009 nem sokáig megy az sem vele.ugrik abba is a gáz.olcsóbb mint bármi más. Nem teljesen értem, hogy ha a gáz a legolcsóbb, akkor miért jársz felesbe e85tttel ? :lol: :D
nagy istván Elküldve Június11, 2009 Elküldve Június11, 2009 Nem teljesen értem, hogy ha a gáz a legolcsóbb, akkor miért jársz felesbe e85tttel ? :lol: :D az enyémmel 1xü az eset.sokáig nem ment benzinnel és a gáztartály csak 45 literes.kevés volt a megtehető távolság,állandóan gázkutat kellett keresni.egyébként meg nem igazán érdekel hogy benyával vagy keverékkel megy csak próbálkozom vele.alapesetben mindíg gázzal közlekedek. az asszonyéban meg még nincs gáz,abban azért van etanol.
nagy istván Elküldve Június11, 2009 Elküldve Június11, 2009 Olcsóbb, de mennyi az átalakítás? És hol lesz a tartály? A pótkerék helyén? az ára???? a hivatalosan menne akkor 180 lenne. amúgy meg csak 30. én az utóbbit favorizálom.
zotya975 Elküldve Június11, 2009 Elküldve Június11, 2009 az ára???? a hivatalosan menne akkor 180 lenne. amúgy meg csak 30. én az utóbbit favorizálom. Amikor vettem a kocsit, pont volt egy caravan Győrben 1.6-os hivatalosan elgázosítva. De az asszony azt mondta nem ül be gázpalack mellé. :lol:
yooccoo Elküldve Június11, 2009 Elküldve Június11, 2009 egyrészt nem gázpalack, másrészt meg elég valószínűtlen, hogy felrobban, annál biztonságosabb, pláne a pótkerék helyén és kb. 2 év alatt megtérül
nagy istván Elküldve Június11, 2009 Elküldve Június11, 2009 egyrészt nem gázpalack, másrészt meg elég valószínűtlen, hogy felrobban, annál biztonságosabb, pláne a pótkerék helyén és kb. 2 év alatt megtérül a 2 év az sok.km-enként min. 6 forint a spórolás.ha csak évi 30-at méssz már rentábilis. én legalább 80-at megyek(mind a 2 autó)ezért számít a tankolásnál a pénz. ha én is csak 10-20 ezret mennék lesz@rnám a benya árát(nem igaz,mert akkor sem lenne mind1). a gáz meg sokkal biztonságosabb mint a benzin.ezt már sokan és sokszor bebizonyitották. sztem még senki nem látott a tv-ben balesetet szenvedett gázos autót felrobbani.
krova Elküldve Június12, 2009 Elküldve Június12, 2009 Én 17 évig csak gázos autot hajtottam felénk ez ment ,horvát ,görög ,német ,osztrák/sorozatban/ ,megfordultunk sok helyen,.A gázzal is monták száraz/nem ken/eszi a motort,stb HÜLYESÉG.Egy titka van + egy hibaforrás amire néha rákel nézni ,ami a szürö -membránban kimerül és kész.Én szeretem,most is gondolkodtam -gondolkodok rajta!Csak drága lene a merivába berakatni.
nagy istván Elküldve Június12, 2009 Elküldve Június12, 2009 Én 17 évig csak gázos autot hajtottam felénk ez ment ,horvát ,görög ,német ,osztrák/sorozatban/ ,megfordultunk sok helyen,.A gázzal is monták száraz/nem ken/eszi a motort,stb HÜLYESÉG.Egy titka van + egy hibaforrás amire néha rákel nézni ,ami a szürö -membránban kimerül és kész.Én szeretem,most is gondolkodtam -gondolkodok rajta!Csak drága lene a merivába berakatni. azok félnek a gáztól akik még nem próbálták. ez sajnos tapasztalat.de legalább én olcsóbban autózok tölük.
zotya975 Elküldve Június12, 2009 Elküldve Június12, 2009 egyrészt nem gázpalack, másrészt meg elég valószínűtlen, hogy felrobban, annál biztonságosabb, pláne a pótkerék helyén és kb. 2 év alatt megtérül Tudom, a gázpalackot csak képletesen értette, azt meg hiába magyaráztam neki mennyire biztonságos, hajthatatlan volt. :lol:
nagy istván Elküldve Június12, 2009 Elküldve Június12, 2009 Tudom, a gázpalackot csak képletesen értette, azt meg hiába magyaráztam neki mennyire biztonságos, hajthatatlan volt. :lol: sz@r ügy. a kúton azért én szivesebben tankolok mint a benzines kollégák.
Gepard Elküldve Június19, 2009 Elküldve Június19, 2009 azok félnek a gáztól akik még nem próbálták. ez sajnos tapasztalat.de legalább én olcsóbban autózok tölük. Meg akinek már volt ilyen kocsival balesete. Kérdezzétek Wolfit. Ő már szaladt el a sziszegő Lada mellől amikor a haverjával karamboloztak. Plusz a mélygarázsokba sem tudsz vele parkolni. Persze nem ellene akarok beszélni, de van akinek ezek is számítanak. Egyébként is tisztán etanollal járok. Hunflex van benne, már lassan egy éve.
invictus Elküldve Június19, 2009 Elküldve Június19, 2009 Meg akinek már volt ilyen kocsival balesete. Kérdezzétek Wolfit. Ő már szaladt el a sziszegő Lada mellől amikor a haverjával karamboloztak. Plusz a mélygarázsokba sem tudsz vele parkolni. Persze nem ellene akarok beszélni, de van akinek ezek is számítanak. Egyébként is tisztán etanollal járok. Hunflex van benne, már lassan egy éve. Beszéltem a Hunflex forgalmazójával, és kissé csalódtam az egészben. Egy egyszerű injektornyitás-módosító cuccról van szó. A lambda jelén kívül mást nem is használja fel. Nekem így nem kóser. Végülis egy egyszerű ecu átírogatással is ugyanezt az eredményt tudjuk elérni, csak ott az egész jellegmezőt kedvünkre alakíthatjuk bizonyos határokon belül.
Gepard Elküldve Június19, 2009 Elküldve Június19, 2009 Az ECU-t sem mindennap írogatod (meg az sem ingyen van) át, ez meg ha nem kell leveszed a testet és már ki is van iktatva. Átrakhatod az új kocsiba, ha benyát tankolsz az sem gond, mert átáll, stb...
mélykék76 Elküldve Június19, 2009 Szerző Elküldve Június19, 2009 Beszéltem a Hunflex forgalmazójával, és kissé csalódtam az egészben. Egy egyszerű injektornyitás-módosító cuccról van szó. A lambda jelén kívül mást nem is használja fel. Nekem így nem kóser. Végülis egy egyszerű ecu átírogatással is ugyanezt az eredményt tudjuk elérni, csak ott az egész jellegmezőt kedvünkre alakíthatjuk bizonyos határokon belül. Mesélsz arról, hogy mivel és hogy írod a gyári ECU-t ? <_< Tudod mennyibe kerül egy programozás ? :)
opel16v Elküldve Június19, 2009 Elküldve Június19, 2009 Beszéltem a Hunflex forgalmazójával, és kissé csalódtam az egészben. Egy egyszerű injektornyitás-módosító cuccról van szó. A lambda jelén kívül mást nem is használja fel. Nekem így nem kóser. Végülis egy egyszerű ecu átírogatással is ugyanezt az eredményt tudjuk elérni, csak ott az egész jellegmezőt kedvünkre alakíthatjuk bizonyos határokon belül. Miért, mit vársz még? <_< ECU átírással csak az a gond, hogy legalább a duplájába kerül, típustól függően akár a négyszeresébe is, és akkor ott van a gond, hogy mi van ha benyát tankolsz... akkor ecu csere? :) Egyébként meg az utsó infóm innen az, hogy a lambdára sincs rákötve az új automata hunflex, szal számomra kérdéses még a hunflex dolog... Az igazi egyébként tényleg az lenne, ha módosítva lenne az előgyújtási tábla is, de ez már külön történet :)
nagy istván Elküldve Június19, 2009 Elküldve Június19, 2009 Meg akinek már volt ilyen kocsival balesete. Kérdezzétek Wolfit. Ő már szaladt el a sziszegő Lada mellől amikor a haverjával karamboloztak. Plusz a mélygarázsokba sem tudsz vele parkolni. az utóbbi igaz sajna,de ha nincs matrinya a gépen akkor simán le tudsz álni benyával. az elsőhöz meg:asszem 2003-ban eléggé szigorodtak az lpg-szabályok.többek között onnantól csak olyan multiszelepet lehet használni ami hirtelen(a csőben fellépő) nyomásesére elzárja a ki és a bemenő gáz útját. tűzoltó barátaim meséltek pár gázos garambolt és 1iknél sem volt a gázzal baj,annál inkább a benzinnel. amúgy mindenki szívügye mivel jár.az etanol azért jobb,mert nem kell hozzá annyi átalakítás csak drágább mint a gáz.
krova Elküldve Június19, 2009 Elküldve Június19, 2009 Méjgarázsba jopárban áldogáltam/gázos koromban/semi baj nem volt belöle ot is van elszivás az égés gázok miat,söt aknára se álhat hivatalosan csak emelhetik de vivizsgákon is mindig alámenek kukucskálni,két gázos autot törtrk ösze alatam min ketö farbatolt/kamion, niva/égata világon semi baj nincs mivel a gáz elszökik.A lényeg amiért irok hogy ma voltam zöldkártyán megcsinálták,de aval bocsájtotak el hogy magas a c-om,vagy gyergya,vagy szürö,ere montam hogy mindketö egy honapja let cserélva,ere rosz höértékü azt monták és hogy másik kel bele,,lényeg nem tudták hogy felesbe tankolok,lehet hogy ezért szarakodot a c-om?
1.6 16v Elküldve Június19, 2009 Elküldve Június19, 2009 Hali. Mostanában felesben járok 95-e85el, jövö honapban vinnem kell zöldkártyára, miben fogja ez befolyásolni az értékeket? Kevesebb lesz a co-m?
J0hnny Elküldve Június19, 2009 Elküldve Június19, 2009 Hali. Mostanában felesben járok 95-e85el, jövö honapban vinnem kell zöldkártyára, miben fogja ez befolyásolni az értékeket? Kevesebb lesz a co-m? Igen!
Recommended Posts