Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

E85 a gyakorlatban


mélykék76

Recommended Posts

Lehet kimosná a kenőanyagot a csapágyból :lol:

Nincs benne kenőanyag nyitott csapágy, keverékben fürdik a forgattyúsházbol vezet két furat mindkét csapágyhoz mindkét oldalhoz. Az a kis lik már egyszer eldugult akkor ment tönkre a csapágy. Ezért gondoltam etanollal próbálkozni, egyszerűbb mint szétszedni és kitakaritani.

Link to comment
Megosztás:

  • Hozzászólások 7,4k
  • Létrehozva
  • Legutolsó válasz

Legtöbb hozzászólás

Legtöbb hozzászólás

Nincs benne kenőanyag nyitott csapágy, keverékben fürdik a forgattyúsházbol vezet két furat mindkét csapágyhoz mindkét oldalhoz. Az a kis lik már egyszer eldugult akkor ment tönkre a csapágy. Ezért gondoltam etanollal próbálkozni, egyszerűbb mint szétszedni és kitakaritani.

Arra a kenőanyagra gondoltam, amit az üzemanyagból kapna :lol:

Link to comment
Megosztás:

Jaaa, az Arol 2T. De nem hiszem hogy kimosná, amúgy is több benzin éri a csapágyat mint olaj konkrétan 1:50 arányban. Végülis folyamatosan mosva van a csapágy.

másik forumon ipróbálták,de nem vált be az emlitett szétválás miatt.

menni megy vele,de egy éjszakai állaás után kiválik az olaj.

fűnyiróba viszont kivánló egyesek szerint(4 T).

Link to comment
Megosztás:

másik forumon ipróbálták,de nem vált be az emlitett szétválás miatt.

menni megy vele,de egy éjszakai állaás után kiválik az olaj.

fűnyiróba viszont kivánló egyesek szerint(4 T).

Kösz akkor amás a dolog, lehet megpróbálok vmi motortisztító pancsot. :lol: És nem mennek a muslincák a fűnyíró után? :lol:

Link to comment
Megosztás:

Az volt. Először neki, aztán meg nekem. :lol:

én egyszer nem húztam meg az ótóm kerékanyáit csere után és egyből el is indultam olaszországba vele.

kb. 40 km után elkezdett kacsázni a hátulja rendesen.megáltam és rendesen megijedtem,mert mind a 4 anya az egyik hátsó keréknél teljesen le volt lazulva.

közben meg mögöttem a tréler.levert a víz.

azóta 3x megnézek minden csavart. :lol:

Link to comment
Megosztás:

én egyszer nem húztam meg az ótóm kerékanyáit csere után és egyből el is indultam olaszországba vele.

kb. 40 km után elkezdett kacsázni a hátulja rendesen.megáltam és rendesen megijedtem,mert mind a 4 anya az egyik hátsó keréknél teljesen le volt lazulva.

közben meg mögöttem a tréler.levert a víz.

azóta 3x megnézek minden csavart. :lol:

Én is majdnem így jártam vez.cserekor. Kerék vissza, kocsi le, már indultam volna, szerencsére ott volt Hening cartárs.: Nem felejtettél el vmit? :lol:

Link to comment
Megosztás:

  • 2 weeks later...



×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.