Seniman Elküldve Szeptember18, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember18, 2008 Amúgy nem értem miért agyaltok mindenféle elektronikákon.Én tisztán használom az E85-öt,torpanás meg fulladás nélkül.A hideginditás az egyetlen problémám,de ahogy visszaolvastam ezen az elektronikák sem segitenek.Nekem egy nagynyomású AC,állitható nyomásszabályzó van benne,meg a légtömegmérő rugóját kicsit lazábbra állitottam.Ha jobban belegondoltok ugyanazt értem el mint az elektronikával,ami az én esetemben kb 90rongy lett volna.Ez meg került 25-be.Már csak a hideginditásra kell valamit kiagyalnom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
yooccoo Elküldve Szeptember18, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember18, 2008 mondjuk mert már a 40-60 arányt se szereti ... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Seniman Elküldve Szeptember18, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember18, 2008 mondjuk mert már a 40-60 arányt se szereti ... Módositások nélkül az enyém se szeretné.De az elektronika árának a negyedéből megszerettettem vele. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Szeptember19, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember19, 2008 Módositások nélkül az enyém se szeretné.De az elektronika árának a negyedéből megszerettettem vele. Azért ha véletlen nem tudsz E85-t tankolni, lehet előszedni a tizes kulcsot meg a csavarhúzót, aztán bújod a motorteret, miközben állítgatod a nyomást, hogy éppen jó legyen :huh: Elektronikával pedig rosszabb esetben egy kapcsoló, jobb esetben semmi nyűg <_< Amúgy meg ha jól emlékszem 40 körül mennek ezek a cuccok. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Seniman Elküldve Szeptember19, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember19, 2008 Azért ha véletlen nem tudsz E85-t tankolni, lehet előszedni a tizes kulcsot meg a csavarhúzót, aztán bújod a motorteret, miközben állítgatod a nyomást, hogy éppen jó legyen :huh: Elektronikával pedig rosszabb esetben egy kapcsoló, jobb esetben semmi nyűg <_< Amúgy meg ha jól emlékszem 40 körül mennek ezek a cuccok. Itt a környéken van kút bőven,ha mégse ott a gáz pluszban.De a nyomást is vissza tudom állitani fél perc alatt.Az igazi egy belülről állitható elektronikus szabályzó lenne,de sajna olyat még sehol nem láttam. Link to comment Megosztás: More sharing options...
robi-k Elküldve Szeptember19, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember19, 2008 Írtam pár sort a fejlesztőknek, hogy küldjenek néhány fényképet a kész adapterről, a beépítésről és küldjék el a használati/beépítési útmutatót. Nagyon kiváncsi vagyok :huh: :D Na, ma megjött a válasz az E(y)85 adapterre az ukrán fejlesztőkről (azért van (y) a nevében, mert ugyebár ukrán) <_< Tehát az adapteren 1 db nyomógomb és 4 db LED dióda van (a képeket mellékeltem). Az adapter gyárilag el lesz látva az adott autótípushoz szükséges csatlakozókkal, így egyszerűen és gyorsan lehet fel/le szerelni (pl. garanciás autóknál a szerviz előtti látogatás alkalmával :lol:). A 4 db LED jelentése: 1) «Бензин» – красный светодиод, tehát: piros LED - "Benzin" 2) «Зимнее» топливо Е85 – синий светодиод, tehát: kék LED - "Téli" üzemanyag - E85 3) «Летнее» топливо Е95 – желтый светодиод, tehát: sárga LED - "Nyári" üzemanyag - E95 4) «Этанол» - зеленый светодиод, tehát: zöld LED - tiszta szesz (ethanol) - vagyis E100. A hidegindítás megkönnyítése érdekében a gyújtást be kell kapcsolni, és csak kb 5-10 másodperc (állítható) után kell indítózni. Az adapter könnyen átállítható más kalibrációs értékekre (tehát pl. más benzin/ethanol keverék értékre, ill, az ethanol üzemmód esetén a befecskendezési impulzus "növekedésének" nagysága is állítható) anélkül, hogy bármilyen külső eszközre szükség lenne. A pontos állítási mechanizmust majd a használatiban küldik el. Továbbá pár szóban írtan az újabb, még fejlesztés alatt álló, gyújtás előszöget is módosító adapterről, ennek az a lényege, hogy rá kell csatlakozni a főtengely felső holtpont jeladóra (ill. néhány autónál szükség lehet még a vezérműtengely jeladóra történő felcsatlakozás is), utánna az adapter először csak megtanulja, hogy a jeladók milyen impulzusokat adnak (hogy utána a motorvezérlő ne adjon hibajelzést) ezután pedig az üzemanyag változtatásakor módosítani fogja az előgyújtás szöget is (ez is természetesen kalibrálható lesz manuálisan). Vélemények? (nekem személy szerint tetszik) :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Szeptember19, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember19, 2008 Továbbá pár szóban írtan az újabb, még fejlesztés alatt álló, gyújtás előszöget is módosító adapterről, ennek az a lényege, hogy rá kell csatlakozni a főtengely felső holtpont jeladóra (ill. néhány autónál szükség lehet még a vezérműtengely jeladóra történő felcsatlakozás is), utánna az adapter először csak megtanulja, hogy a jeladók milyen impulzusokat adnak (hogy utána a motorvezérlő ne adjon hibajelzést) ezután pedig az üzemanyag változtatásakor módosítani fogja az előgyújtás szöget is (ez is természetesen kalibrálható lesz manuálisan). Vélemények? (nekem személy szerint tetszik) <_< Erről a holtpontijeladós mókáról nekem az a véleményem, hogy necces sztori. Először is, mert ezzel baromi nagy kárt lehet tenni a motorban... másodszor pedig az előgyújtás szögét sokminden befolyásolja, és ha egy fix értékkel elkezded eltolni, akkor biztos hogy változni fog a motor viselkedése egy-egy esetben, tehát pl ingadozó-egyenetlen alapjáratot kapsz. Továbbá azt sem hiszem, hogy pl egy X16XEL főtengely tárcsájának "sormintáját" képes lesz leutánozni teljesen időhelyesen ez a kütyü, így pedig becsúszhat x-aktás hiba a motor működésében. Véleményem szerint ezt ki lehetne hagyni, ha nem akarnak sok panaszos megkeresést az ügyfeleiktől :huh: Lényegében csak a tunerkedésben lenne fontos az előgyújtási szögek változtatása, ha valaki eco módot szeretne, akkor tökéletesen megfelelnek a gyári értékek is, főleg ha a motor már kopogásszenzorral működik, mert az automatikusan a még gyárilag leprogramozott legoptimálisabb szögeket fogja úgyis engedni :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
gr3ddy Elküldve Szeptember19, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember19, 2008 A tank 3/4-ig van rá lehet tankolni e85-öt? C14nz. Végig olvasva a fórumot lövésem sincs <_< Főleg hogy holnap átutazom az egész országot, rizikózni nem szeretnék. Link to comment Megosztás: More sharing options...
robi-k Elküldve Szeptember19, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember19, 2008 A tank 3/4-ig van rá lehet tankolni e85-öt? C14nz. Végig olvasva a fórumot lövésem sincs <_< Főleg hogy holnap átutazom az egész országot, rizikózni nem szeretnék. Igen, mivel ekkor még nem fogod elérni az 50-50% maximális keverési arányt :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
gr3ddy Elküldve Szeptember19, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember19, 2008 Igen, mivel ekkor még nem fogod elérni az 50-50% maximális keverési arányt :huh: Nem is azzal van a gond. Merjem ne merjem <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Szeptember19, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember19, 2008 A tank 3/4-ig van rá lehet tankolni e85-öt? C14nz. Végig olvasva a fórumot lövésem sincs <_< Főleg hogy holnap átutazom az egész országot, rizikózni nem szeretnék. Negyed tankra számolva az árkülönbség lehet vagy 800 forint. Én biztos nem egy egész országos túra előtt kezdenék ennyit spórolni. De te tudod. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gr3ddy Elküldve Szeptember19, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember19, 2008 Igen az már minimális összeg. Variálok és alszok rá 1-et <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Seniman Elküldve Szeptember19, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember19, 2008 Nem is azzal van a gond. Merjem ne merjem <_< Maximum vigyél magaddal egy tartalék benzinszűrőt Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagy istván Elküldve Szeptember19, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember19, 2008 Maximum vigyél magaddal egy tartalék benzinszűrőt én már ott tartok,hogy 2 szűrőt cseréltem és a tankban lévőt is ki kellet tisztitanom.2 hét sztorija. a tankot le is kell majd vennem,mert amit benne láttam az nem volt bizalomgerjesztő....... Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Szeptember19, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember19, 2008 Nem is azzal van a gond. Merjem ne merjem <_< Csont nélkül.Amúgy semmit nem fogsz észrevenni.Kisit piaszagúbb lesz a kipuff.gáz.Kb. ennyit! :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Seniman Elküldve Szeptember19, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember19, 2008 Csont nélkül.Amúgy semmit nem fogsz észrevenni.Kisit piaszagúbb lesz a kipuff.gáz.Kb. ennyit! :D A teszkónál üldözőbe veszik majd a borbogarak <_< Ezentúl nem a kocsit akarják majd visszatolni a százasért,hanem adnak egy százast,ha rábukhatnak a kipuffra egy tíz percet :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
gr3ddy Elküldve Szeptember19, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember19, 2008 A teszkónál üldözőbe veszik majd a borbogarak <_< Ezentúl nem a kocsit akarják majd visszatolni a százasért,hanem adnak egy százast,ha rábukhatnak a kipuffra egy tíz percet :huh: ehh :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Seniman Elküldve Szeptember19, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember19, 2008 ehh :huh: A viccet félretéve,egy negyed tanknyitól semmi baja nem lesz,viszont kiválóan kipucolja az injektort.Legalább ahhoz nem kell külön adalékot venned.Nekem már a fűnyiróm is ezzel megy tisztán.Büdös mint az állat,de az nem számit. <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Szeptember19, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember19, 2008 A teszkónál üldözőbe veszik majd a borbogarak <_< Ezentúl nem a kocsit akarják majd visszatolni a százasért,hanem adnak egy százast,ha rábukhatnak a kipuffra egy tíz percet :huh: Tehát ha muslincarajt látok egy szembejövő Opel mögött akkor integessek, mert cartársak közelednek? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Seniman Elküldve Szeptember19, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember19, 2008 Tehát ha muslincarajt látok egy szembejövő Opel mögött akkor integessek, mert cartársak közelednek? <_< Valahogy úgy :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Szeptember19, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember19, 2008 Valahogy úgy :huh: Aztán majd lehet magyarázkodni, nem rám jöttek biztos úr az etanolt szagolták meg! <_< Ez már kicsit OFF :D ! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Szeptember19, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember19, 2008 Nekem már a fűnyiróm is ezzel megy tisztán.Büdös mint az állat,de az nem számit. <_< Hehe Én is elkezdtem emelni a keverék szintet a fűnyírótraktorban, legközelebb már az is tisztán E85-el fog menni. :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagy istván Elküldve Szeptember20, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember20, 2008 Hehe Én is elkezdtem emelni a keverék szintet a fűnyírótraktorban, legközelebb már az is tisztán E85-el fog menni. <_< a vakondokok meg mennek a gép után mint a zombik............. :huh: :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
robi-k Elküldve Szeptember24, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember24, 2008 na, ma megjelent az ukrán E85 adapter Használati és kezelési útmutatója a cég honlapján Ey85 adapter, nekiállok a fordításnak. És egy kérdés: érdekel ez egyáltalán bárkit (70-100€ az ára, attól függően, csatlakozók nélkül vagy azokkal)? Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagy istván Elküldve Szeptember24, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember24, 2008 na, ma megjelent az ukrán E85 adapter Használati és kezelési útmutatója a cég honlapján Ey85 adapter, nekiállok a fordításnak. És egy kérdés: érdekel ez egyáltalán bárkit (70-100€ az ára, attól függően, csatlakozók nélkül vagy azokkal)? engem igen,bár OFF gépbe. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts