Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

E85 a gyakorlatban


mélykék76

Recommended Posts

Viccet félretéve, egy nyári esti átlagos hőmérséklet kell és akkor úgy viselkedik mint nyáron.

A nagyobb kompressziótűrése szerintem köztudott. Az ilyen merész síkolással csak annyi a probléma, hogy utána benzinnel ahogy mondod nem használható.

Addig kell sikolni,hogy adalékolt 98-assal pont elmenjen.Precizen ki kell számolni.

Link to comment
Megosztás:

  • Hozzászólások 7,4k
  • Létrehozva
  • Legutolsó válasz

Legtöbb hozzászólás

Legtöbb hozzászólás

nekem van visszarobbanásgátlom és tök jól ellátja a feladatát.

a gáznak mi köze az abs+asr-hez?

Nekem nincs hova rakni a visszacsapót.A gáznak annyi köze a kipörgésgátlóhoz meg a tempomathoz hogy a motronic ezeket a befecskendezőkkel szabályozza.Ha gázzal megyek ergó nem tud mit szabályozni.Télen meg jól jön a 206ló mellé egy kipörgésgátló,vagyis jól jönne.Gázinjektorért meg nem fizetek egy valag pénzt.Annak az árából évekig eljárok etanollal.

Link to comment
Megosztás:

Nekem nincs hova rakni a visszacsapót.A gáznak annyi köze a kipörgésgátlóhoz meg a tempomathoz hogy a motronic ezeket a befecskendezőkkel szabályozza.Ha gázzal megyek ergó nem tud mit szabályozni.Télen meg jól jön a 206ló mellé egy kipörgésgátló,vagyis jól jönne.Gázinjektorért meg nem fizetek egy valag pénzt.Annak az árából évekig eljárok etanollal.

mikor 24v-s motorom volt az autóban,akkor is raktam bele visz.rob.gátlót,nem volt egyszerű,de belefaragtam.

a többi földi jó meg nincs nekem(sajnos).

Link to comment
Megosztás:

mikor 24v-s motorom volt az autóban,akkor is raktam bele visz.rob.gátlót,nem volt egyszerű,de belefaragtam.

a többi földi jó meg nincs nekem(sajnos).

Na ja,csak hova?Ha a pillangó környékére teszem,az összekötőcsöveket a dual ramnál még mindig le tudja robbantani.A legnagyobb baj,hogy a gázrózsa a légtömegmérőnél van és elég szépen meg tud telni gázzal azon a hosszú távon a szivócső.Német oldalakon már sokat néztem gázos gépeket,de azokon nem ott volt,úgy el volt dugva a rózsa,hogy megállapitani se tudtam hol van.

Link to comment
Megosztás:

Na ja,csak hova?Ha a pillangó környékére teszem,az összekötőcsöveket a dual ramnál még mindig le tudja robbantani.A legnagyobb baj,hogy a gázrózsa a légtömegmérőnél van és elég szépen meg tud telni gázzal azon a hosszú távon a szivócső.Német oldalakon már sokat néztem gázos gépeket,de azokon nem ott volt,úgy el volt dugva a rózsa,hogy megállapitani se tudtam hol van.

nekem a keverőfejre van rakva.

légmérő-keverőfej-robbanásgátló-gumicső.

na azzal a gumicsővel volt gebasz nekem is.egy bmw-t raktam bele.pont jó volt.

Link to comment
Megosztás:

bocs nekem is ott van a fej.a többi stimmel.

attól függ milyen fej.az enyémnek mindegy,de van olyan(látszik a belső formáján)aminek nem mindegy.

az fordítva nem is megy rendesen.

Ennek van keresztben egy kis cső,ami egyoldalt végig van furkálva.Megpersze a rózsa körben.Számithat ennél a levegőáramlás iránya?

Tehát a kis furatoknak szembe kell állni a légárammal vagy menetirányban?Nem lennék meglepödve ha forditva lenne benn.

Link to comment
Megosztás:

tegnap a párom off ótóját brenyával tankoltam meg(üres volt)és azt vettem észre,hogy padló gáznál megtorpant az első 100 km-en.

lehet az ecu nehezen vette észre a változást?

eddig tisztán mentem E-85-el.

Általában 80-100 km kell az ECU-nak, mire teljesen átáll. Lehet jobban jártál volna, ha áramtalanítottad volna egy időre az autót, akkor visszaáll a computer a gyári értékekre.

Link to comment
Megosztás:

Hello NÉP! <_<

Reggel mék Bajára, namost: úgy tom, a tecso kútta szembe lehet tankúni Enyolcvanötöt. Érdemes ott tankolni? +ha jól tudom, első alkalommal csak 10%-ban szabad keverni, ugye? A múltkor már ki akartam próbálni, de teljesen elfelejtettem.

Köszi!

Link to comment
Megosztás:

Hello NÉP! :huh:

Reggel mék Bajára, namost: úgy tom, a tecso kútta szembe lehet tankúni Enyolcvanötöt. Érdemes ott tankolni? +ha jól tudom, első alkalommal csak 10%-ban szabad keverni, ugye? A múltkor már ki akartam próbálni, de teljesen elfelejtettem.

Köszi!

Foggalmam sincs melyik kútról van szó. <_< :D

Én viszont elsőre is felesbe tankoltam, és vígan ment tőle a masina. :D

Link to comment
Megosztás:

Demóval anno megbeszéltük a dolgot. <_<

Így van ahogy Udi írja, Baján az Avia kúton lehet E85-öt tankolni. Ott van a Tesco mellett, nemrég nyitott a kút.

Holnap kipróbálom én is 50-50%-ban benzinnel keverve, kíváncsi leszek, hogy milyen lesz. Ha már minden nap Baján vagyok, mert ott dolgozok, lehet megérné a dolog.

Viszont én nem gondolkodok semmilyen Piggyback ECU-n, hanem mivel van több computerem, az egyik Motronicot átprogramoztatom 100% E85-re.

Link to comment
Megosztás:

Elméletben működni fog egyik svéd fórumon olvastam róla, hogy C16NZ injektorfej lett berakva + 1 db alátét a nyomásszabályzó rugójához amivel 0,8 bar helyett 1,0 - 1,1 bar nyomást csináltak. Kicsit nagyobb előgyújtást kell adni (a gyújtáselosztón lehet állítani) és persze bejelölték rajta a benyás és az "alkoholos" állást is. <_<

Link to comment
Megosztás:

érdekes eset:ma pályán 4000 ford. felett elfogyott a keró.ha leszáltam a gázról majd ismét megnyomtam akkor rendben volt amig nem ment 4 főlé.

utána már országúton kb 20 km után egyszer csak eger belvárosában megált.elinditottam,de leált megint.ezt megcsinálta párszor,de sikerült felporgetnem rendesen és utána ment.még mindig befullad 4-5 ezer fölött.

ötlet?

kb E-75-el mentem.

Link to comment
Megosztás:

érdekes eset:ma pályán 4000 ford. felett elfogyott a keró.ha leszáltam a gázról majd ismét megnyomtam akkor rendben volt amig nem ment 4 főlé.

utána már országúton kb 20 km után egyszer csak eger belvárosában megált.elinditottam,de leált megint.ezt megcsinálta párszor,de sikerült felporgetnem rendesen és utána ment.még mindig befullad 4-5 ezer fölött.

ötlet?

kb E-75-el mentem.

Ez most melyik autó?

Link to comment
Megosztás:

HaliGali!

Van valaki, akinek ua. a motorkódja mint az enyim és használja ezt az anyagot? Mármint az E85-re gondolok természetesen :huh: .Mert akkor mennének a kérdések, hogyaszongya: Milyen arányban rakott bele elsőnek és most hogy használja? Mit szólt a gép az első indításra, nem "tiltakozott"? A többi kérdés ráér később is <_<

Vagy egyáltalán van valami egetverő különbség az azonos hengerűrtartalmú motorok különböző motorkódjai közt? Pl.: C14NZ és C14SE? Jelent valamit ez a két különböző kód az E85-nél?

Link to comment
Megosztás:




×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.