Seniman Elküldve Augusztus27, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus27, 2008 Viccet félretéve, egy nyári esti átlagos hőmérséklet kell és akkor úgy viselkedik mint nyáron. A nagyobb kompressziótűrése szerintem köztudott. Az ilyen merész síkolással csak annyi a probléma, hogy utána benzinnel ahogy mondod nem használható. Addig kell sikolni,hogy adalékolt 98-assal pont elmenjen.Precizen ki kell számolni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Augusztus28, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus28, 2008 Addig kell sikolni,hogy adalékolt 98-assal pont elmenjen.Precizen ki kell számolni. Ha csak az üzemanyagon múlna... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Seniman Elküldve Augusztus28, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus28, 2008 nekem van visszarobbanásgátlom és tök jól ellátja a feladatát. a gáznak mi köze az abs+asr-hez? Nekem nincs hova rakni a visszacsapót.A gáznak annyi köze a kipörgésgátlóhoz meg a tempomathoz hogy a motronic ezeket a befecskendezőkkel szabályozza.Ha gázzal megyek ergó nem tud mit szabályozni.Télen meg jól jön a 206ló mellé egy kipörgésgátló,vagyis jól jönne.Gázinjektorért meg nem fizetek egy valag pénzt.Annak az árából évekig eljárok etanollal. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus28, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus28, 2008 206 ló- azannnya! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagy istván Elküldve Augusztus28, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus28, 2008 Nekem nincs hova rakni a visszacsapót.A gáznak annyi köze a kipörgésgátlóhoz meg a tempomathoz hogy a motronic ezeket a befecskendezőkkel szabályozza.Ha gázzal megyek ergó nem tud mit szabályozni.Télen meg jól jön a 206ló mellé egy kipörgésgátló,vagyis jól jönne.Gázinjektorért meg nem fizetek egy valag pénzt.Annak az árából évekig eljárok etanollal. mikor 24v-s motorom volt az autóban,akkor is raktam bele visz.rob.gátlót,nem volt egyszerű,de belefaragtam. a többi földi jó meg nincs nekem(sajnos). Link to comment Megosztás: More sharing options...
Seniman Elküldve Augusztus28, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus28, 2008 mikor 24v-s motorom volt az autóban,akkor is raktam bele visz.rob.gátlót,nem volt egyszerű,de belefaragtam. a többi földi jó meg nincs nekem(sajnos). Na ja,csak hova?Ha a pillangó környékére teszem,az összekötőcsöveket a dual ramnál még mindig le tudja robbantani.A legnagyobb baj,hogy a gázrózsa a légtömegmérőnél van és elég szépen meg tud telni gázzal azon a hosszú távon a szivócső.Német oldalakon már sokat néztem gázos gépeket,de azokon nem ott volt,úgy el volt dugva a rózsa,hogy megállapitani se tudtam hol van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagy istván Elküldve Augusztus28, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus28, 2008 Na ja,csak hova?Ha a pillangó környékére teszem,az összekötőcsöveket a dual ramnál még mindig le tudja robbantani.A legnagyobb baj,hogy a gázrózsa a légtömegmérőnél van és elég szépen meg tud telni gázzal azon a hosszú távon a szivócső.Német oldalakon már sokat néztem gázos gépeket,de azokon nem ott volt,úgy el volt dugva a rózsa,hogy megállapitani se tudtam hol van. nekem a keverőfejre van rakva. légmérő-keverőfej-robbanásgátló-gumicső. na azzal a gumicsővel volt gebasz nekem is.egy bmw-t raktam bele.pont jó volt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Seniman Elküldve Augusztus28, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus28, 2008 nekem a keverőfejre van rakva. légmérő-keverőfej-robbanásgátló-gumicső. na azzal a gumicsővel volt gebasz nekem is.egy bmw-t raktam bele.pont jó volt. De nekem a légszűrőház meg a légtömegmérő között van a keverő.Annak mindegy hogy melyik irányban áll? Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagy istván Elküldve Augusztus28, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus28, 2008 De nekem a légszűrőház meg a légtömegmérő között van a keverő.Annak mindegy hogy melyik irányban áll? bocs nekem is ott van a fej.a többi stimmel. attól függ milyen fej.az enyémnek mindegy,de van olyan(látszik a belső formáján)aminek nem mindegy. az fordítva nem is megy rendesen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Seniman Elküldve Augusztus28, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus28, 2008 bocs nekem is ott van a fej.a többi stimmel. attól függ milyen fej.az enyémnek mindegy,de van olyan(látszik a belső formáján)aminek nem mindegy. az fordítva nem is megy rendesen. Ennek van keresztben egy kis cső,ami egyoldalt végig van furkálva.Megpersze a rózsa körben.Számithat ennél a levegőáramlás iránya? Tehát a kis furatoknak szembe kell állni a légárammal vagy menetirányban?Nem lennék meglepödve ha forditva lenne benn. Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagy istván Elküldve Augusztus28, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus28, 2008 Ennek van keresztben egy kis cső,ami egyoldalt végig van furkálva.Megpersze a rózsa körben.Számithat ennél a levegőáramlás iránya? Tehát a kis furatoknak szembe kell állni a légárammal vagy menetirányban?Nem lennék meglepödve ha forditva lenne benn. a furatoknak a pill.szelep felé kell nézniük. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Seniman Elküldve Augusztus28, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus28, 2008 a furatoknak a pill.szelep felé kell nézniük. vagyis menetirányba.akkor jól van benne. Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagy istván Elküldve Augusztus31, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus31, 2008 tegnap a párom off ótóját brenyával tankoltam meg(üres volt)és azt vettem észre,hogy padló gáznál megtorpant az első 100 km-en. lehet az ecu nehezen vette észre a változást? eddig tisztán mentem E-85-el. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Augusztus31, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus31, 2008 tegnap a párom off ótóját brenyával tankoltam meg(üres volt)és azt vettem észre,hogy padló gáznál megtorpant az első 100 km-en. lehet az ecu nehezen vette észre a változást? eddig tisztán mentem E-85-el. Általában 80-100 km kell az ECU-nak, mire teljesen átáll. Lehet jobban jártál volna, ha áramtalanítottad volna egy időre az autót, akkor visszaáll a computer a gyári értékekre. Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagy istván Elküldve Augusztus31, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus31, 2008 Általában 80-100 km kell az ECU-nak, mire teljesen átáll. Lehet jobban jártál volna, ha áramtalanítottad volna egy időre az autót, akkor visszaáll a computer a gyári értékekre. igazábol nem volt gáz,mert csak 4000 felett volt észrevehető. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zozor Elküldve Szeptember5, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2008 Hello NÉP! <_< Reggel mék Bajára, namost: úgy tom, a tecso kútta szembe lehet tankúni Enyolcvanötöt. Érdemes ott tankolni? +ha jól tudom, első alkalommal csak 10%-ban szabad keverni, ugye? A múltkor már ki akartam próbálni, de teljesen elfelejtettem. Köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Szeptember5, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2008 Hello NÉP! :huh: Reggel mék Bajára, namost: úgy tom, a tecso kútta szembe lehet tankúni Enyolcvanötöt. Érdemes ott tankolni? +ha jól tudom, első alkalommal csak 10%-ban szabad keverni, ugye? A múltkor már ki akartam próbálni, de teljesen elfelejtettem. Köszi! Foggalmam sincs melyik kútról van szó. <_< :D Én viszont elsőre is felesbe tankoltam, és vígan ment tőle a masina. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Udi Elküldve Szeptember5, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2008 Demóval anno megbeszéltük a dolgot. <_< Így van ahogy Udi írja, Baján az Avia kúton lehet E85-öt tankolni. Ott van a Tesco mellett, nemrég nyitott a kút. Holnap kipróbálom én is 50-50%-ban benzinnel keverve, kíváncsi leszek, hogy milyen lesz. Ha már minden nap Baján vagyok, mert ott dolgozok, lehet megérné a dolog. Viszont én nem gondolkodok semmilyen Piggyback ECU-n, hanem mivel van több computerem, az egyik Motronicot átprogramoztatom 100% E85-re. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Szeptember5, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2008 Demóval anno megbeszéltük a dolgot. <_< Tényleg Udi, tudom kicsit blőd a kérdés,de az NZ-ét nem lehet átprogramoztatni? Pusztán elméleti síkon érdekel a dolog. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Udi Elküldve Szeptember5, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2008 Nálad szerintem 1.6 injektorfej + a benzinnyomás szabályzóba meg 1 alátét kellene és már megy is.... <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Szeptember5, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2008 Nálad szerintem 1.6 injektorfej + a benzinnyomás szabályzóba meg 1 alátét kellene és már megy is.... :huh: Igeeeeen?? Akkor holnap "elméletileg" veszek is egy fecsit, alátétem meg van itthon egy v@l@gg@l, csak találok benne mérethelyeset. <_< :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Udi Elküldve Szeptember5, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2008 Elméletben működni fog egyik svéd fórumon olvastam róla, hogy C16NZ injektorfej lett berakva + 1 db alátét a nyomásszabályzó rugójához amivel 0,8 bar helyett 1,0 - 1,1 bar nyomást csináltak. Kicsit nagyobb előgyújtást kell adni (a gyújtáselosztón lehet állítani) és persze bejelölték rajta a benyás és az "alkoholos" állást is. <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagy istván Elküldve Szeptember5, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2008 érdekes eset:ma pályán 4000 ford. felett elfogyott a keró.ha leszáltam a gázról majd ismét megnyomtam akkor rendben volt amig nem ment 4 főlé. utána már országúton kb 20 km után egyszer csak eger belvárosában megált.elinditottam,de leált megint.ezt megcsinálta párszor,de sikerült felporgetnem rendesen és utána ment.még mindig befullad 4-5 ezer fölött. ötlet? kb E-75-el mentem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Seniman Elküldve Szeptember5, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2008 érdekes eset:ma pályán 4000 ford. felett elfogyott a keró.ha leszáltam a gázról majd ismét megnyomtam akkor rendben volt amig nem ment 4 főlé. utána már országúton kb 20 km után egyszer csak eger belvárosában megált.elinditottam,de leált megint.ezt megcsinálta párszor,de sikerült felporgetnem rendesen és utána ment.még mindig befullad 4-5 ezer fölött. ötlet? kb E-75-el mentem. Ez most melyik autó? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zozor Elküldve Szeptember5, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2008 HaliGali! Van valaki, akinek ua. a motorkódja mint az enyim és használja ezt az anyagot? Mármint az E85-re gondolok természetesen :huh: .Mert akkor mennének a kérdések, hogyaszongya: Milyen arányban rakott bele elsőnek és most hogy használja? Mit szólt a gép az első indításra, nem "tiltakozott"? A többi kérdés ráér később is <_< Vagy egyáltalán van valami egetverő különbség az azonos hengerűrtartalmú motorok különböző motorkódjai közt? Pl.: C14NZ és C14SE? Jelent valamit ez a két különböző kód az E85-nél? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts