Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Már csak 1-2 nap és kiderül mit sikerült a saját gépemmel állítanom...

Egyenlőre nagyon kecsegtető, mert 390km-t mentem és a tank kicsit több, mint negyedig van még... tankolásnál első kattanásnál abbahagyttam a töltést, ne legyen a csőrendszer is tele löttyel...

Egy picit ugyan puhosabb, de nem érezhető drasztikusan.

Bár ültem már olyan 1,4 sőtt 1,6-osban is ami lomhább volt mint az enyém...

  • Hozzászólások 7,4k
  • Létrehozva
  • Legutolsó válasz

Legtöbb hozzászólás

Legtöbb hozzászólás

Elküldve
Ez a megoldás életképes, csak a benzin üzemnél a fogyasztás többlet megmarad. főnököm régi saabján is csináltunk ilyen kísérleteket. elmegy szépen, csak sokat eszik :lol:

Ha benzinüzemre akarok váltani, vagy olyan helyre készülök, ahol nem lehet kapni E85-öt, akkor visszarakom a 3 baros hidat a gyári injektorokkal elővigyázatosságból.

Elküldve
Ha benzinüzemre akarok váltani, vagy olyan helyre készülök, ahol nem lehet kapni E85-öt, akkor visszarakom a 3 baros hidat a gyári injektorokkal elővigyázatosságból.

Persze nem is azért írtam, csupán a legtöbb ember nem szokta tankolás előtt leberhelni a nyomásszabályzót :lol:

Ez nem kényelmes megoldás, de tény, hogy működik.

Hunflexet érdekesen lehetne eladni ha minden kedves ügyfélnek elmagyaráznánk, hogy menjen a bontóba, nyomás szabályzóért és injektorokért, aztán ha 85-öt szeretne tankolni, tessék átépíteni, de ha netán benzint méltóztatik tankolni, legyenkedves visszaszerelni agyári alkatrészeket :lol::D:D

Már látom is magamelőtt a benzinkút előtt öltönyben benzinhidat szerelő jónépet :lol::D:D:D:D

nagyon élénk a fantáziám :D

Elküldve
Persze nem is azért írtam, csupán a legtöbb ember nem szokta tankolás előtt leberhelni a nyomásszabályzót :lol:

Ez nem kényelmes megoldás, de tény, hogy működik.

Hunflexet érdekesen lehetne eladni ha minden kedves ügyfélnek elmagyaráznánk, hogy menjen a bontóba, nyomás szabályzóért és injektorokért, aztán ha 85-öt szeretne tankolni, tessék átépíteni, de ha netán benzint méltóztatik tankolni, legyenkedves visszaszerelni agyári alkatrészeket :lol::D:D

Már látom is magamelőtt a benzinkút előtt öltönyben benzinhidat szerelő jónépet :lol::D:D:D:D

nagyon élénk a fantáziám :D

Persze, egyértelmű hogy ez a megoldás nem a leg kényelmesebb.

Nekem mindegy, mert minden alkatrész amire szükségem volt itthon megtaláltam és kb. 10 perc alatt ki tudom cserélni ezeket. :D

Elküldve

Megvan az első fogyasztásadat tisztán E85-el. Kereken 10 literre jött ki elég haladós stílusban.

Az 1-1.5 literrel több, mint benzinből.

Elküldve
Megvan az első fogyasztásadat tisztán E85-el. Kereken 10 literre jött ki elég haladós stílusban.

Az 1-1.5 literrel több, mint benzinből.

Nekem kb 5-6 dl a töbleetfogyi. Igaz én felesbe járok.

Elküldve

Én most nyomattam bele 10litert, kb 15 volt benne 95-ös böl. Én nem vettem észre különbséget semmelyik fordulatszám tartományban se. Igaz amióta újra működik a gép úgy bánok a pedálokkal, mintha tojásokon lépkednék. Csak a fékkel nem. :lol:

Elküldve
De te gondolom nem is úgy használod mint Petya! :lol:

Az igaz, hogy szeretek hamar kigyorsítani. De beszoktam tartani a seb korlátozást. Néha.... :lol: :lol:

Elküldve
A Blitz Weekendes túrán is 10l es volt az átlagfogyim. :lol:

De gondolom nem csak 90-nel mentél.Valszeg nem csak 20%-kal eszik többet nálad a gép így, hogy mindent nagyobbra cseréltél.....

Ha marad a magas fogyi, akkor meg nézesd meg a lambdádat, mert lehet, elhaló félben van.....

Elküldve

én most 64-36 arányban tankoltam és egy hosszabb távot követően úgy néz ki, hogy 7l alatt lesz a fogyi

az alapjárati ledadogás megszűnt, így az újdonság varázsának számlájára írom

Elküldve

Szasztok Urak!

Egy kis személyes tapasztalat.100% E85-tel járok,mindenféle gagyi drága elektronika nélkül.Viszont van egy 255l/órás AC pumpám a gyári mellett,meg egy Megan Racing nyomásszabályzóm 4barra tekerve.Az autó egy Senator C30SE,ezeken kivül teljesen gyári.A hideginditás rémálom,de egy egyedi megoldással egész könnyű.Mivel gázüzemű a gép,gázzal elinditom,pár másodperc múlva átnyomom etanolra.

Elküldve
Szasztok Urak!

Egy kis személyes tapasztalat.100% E85-tel járok,mindenféle gagyi drága elektronika nélkül.Viszont van egy 255l/órás AC pumpám a gyári mellett,meg egy Megan Racing nyomásszabályzóm 4barra tekerve.Az autó egy Senator C30SE,ezeken kivül teljesen gyári.A hideginditás rémálom,de egy egyedi megoldással egész könnyű.Mivel gázüzemű a gép,gázzal elinditom,pár másodperc múlva átnyomom etanolra.

Télen jártál már vele?

Elküldve
Télen jártál már vele?

Még nem,mivel csak egy hónapja vettem észre,hogy már nálunk is kapni.Hallottam már különféle házilagos torokfűtésekről,meg külön benzines hideginditórendszerről,de ilyesmin nem töröm a fejem.Az "A"verzió egy kézi vezérlésű fúvóka,ami hidegen jól telehugyozza a szivócsövet,a"B" verzió egy állófűtés ami a vizkört is melegiti.Kellemeset a hasznossal :lol: .Igaz ez kicsit költségesebb is.Laller potméteres okossága sem rossz ötlet.

Elküldve
Még nem,mivel csak egy hónapja vettem észre,hogy már nálunk is kapni.Hallottam már különféle házilagos torokfűtésekről,meg külön benzines hideginditórendszerről,de ilyesmin nem töröm a fejem.Az "A"verzió egy kézi vezérlésű fúvóka,ami hidegen jól telehugyozza a szivócsövet,a"B" verzió egy állófűtés ami a vizkört is melegiti.Kellemeset a hasznossal :lol: .Igaz ez kicsit költségesebb is.Laller potméteres okossága sem rossz ötlet.

És a C verzió, ha meleg garázsból indulsz vele. :lol:

Elküldve
Szasztok Urak!

Egy kis személyes tapasztalat.100% E85-tel járok,mindenféle gagyi drága elektronika nélkül.Viszont van egy 255l/órás AC pumpám a gyári mellett,meg egy Megan Racing nyomásszabályzóm 4barra tekerve.Az autó egy Senator C30SE,ezeken kivül teljesen gyári.A hideginditás rémálom,de egy egyedi megoldással egész könnyű.Mivel gázüzemű a gép,gázzal elinditom,pár másodperc múlva átnyomom etanolra.

és gáz mellett miért buli etanolozni?

Elküldve
és gáz mellett miért buli etanolozni?

Egyrészt,hogy néha valami folyékonyat is kapjon,másrészt mert a gáz eddig két légtömegmérőmet robbantotta szét darabokra.20E/db áron pedig már nem olyan kifizetődő a gáz.Ráadásul a C30SE légtömegmérőjét nem túl egyszerű beszerezni.Na meg gázzal se kipörgésgátló,se tempomat,a check meg folyamatosan világit vele.

Elküldve
Ha hideg a szívőcső nem elég meleg a garázs. :lol:

Na ja,kb. 80-100 fokos garázs kéne ahhoz,hogy langyos legyen a szivócső.Előbb olvadnának le a diszlécek az autóról :lol: .Összegezve,jó kis cucc ez,csak még egy-két problémát át kell hidalni.Van sok előnye,amit nem szoktak emlegetni,pl. hogy sokkal hidegebb az égése,iszonyat módon meg lehet sikolni hozzá a hengerfejet stb.Haverhoz mentek egyszer egy túlsikolt C30NE motoros Senivel.Csörgött a motorja a túlzott kompresszió miatt,tankoltak bele e85-öt és teljesen elhallgatott.Pedig a srác előtte már hülyére adalékolta a benzint,hogy nagyobb legyen az oktánszám,hiába.

Elküldve
Na ja,kb. 80-100 fokos garázs kéne ahhoz,hogy langyos legyen a szivócső.Előbb olvadnának le a diszlécek az autóról :lol: .Összegezve,jó kis cucc ez,csak még egy-két problémát át kell hidalni.Van sok előnye,amit nem szoktak emlegetni,pl. hogy sokkal hidegebb az égése,iszonyat módon meg lehet sikolni hozzá a hengerfejet stb.Haverhoz mentek egyszer egy túlsikolt C30NE motoros Senivel.Csörgött a motorja a túlzott kompresszió miatt,tankoltak bele e85-öt és teljesen elhallgatott.Pedig a srác előtte már hülyére adalékolta a benzint,hogy nagyobb legyen az oktánszám,hiába.

Viccet félretéve, egy nyári esti átlagos hőmérséklet kell és akkor úgy viselkedik mint nyáron.

A nagyobb kompressziótűrése szerintem köztudott. Az ilyen merész síkolással csak annyi a probléma, hogy utána benzinnel ahogy mondod nem használható.

Elküldve
Egyrészt,hogy néha valami folyékonyat is kapjon,másrészt mert a gáz eddig két légtömegmérőmet robbantotta szét darabokra.20E/db áron pedig már nem olyan kifizetődő a gáz.Ráadásul a C30SE légtömegmérőjét nem túl egyszerű beszerezni.Na meg gázzal se kipörgésgátló,se tempomat,a check meg folyamatosan világit vele.

nekem van visszarobbanásgátlom és tök jól ellátja a feladatát.

a gáznak mi köze az abs+asr-hez?




×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.