Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

E85 a gyakorlatban


mélykék76

Recommended Posts

Már csak 1-2 nap és kiderül mit sikerült a saját gépemmel állítanom...

Egyenlőre nagyon kecsegtető, mert 390km-t mentem és a tank kicsit több, mint negyedig van még... tankolásnál első kattanásnál abbahagyttam a töltést, ne legyen a csőrendszer is tele löttyel...

Egy picit ugyan puhosabb, de nem érezhető drasztikusan.

Bár ültem már olyan 1,4 sőtt 1,6-osban is ami lomhább volt mint az enyém...

Link to comment
Megosztás:

  • Hozzászólások 7,4k
  • Létrehozva
  • Legutolsó válasz

Legtöbb hozzászólás

Legtöbb hozzászólás

Ez a megoldás életképes, csak a benzin üzemnél a fogyasztás többlet megmarad. főnököm régi saabján is csináltunk ilyen kísérleteket. elmegy szépen, csak sokat eszik :lol:

Ha benzinüzemre akarok váltani, vagy olyan helyre készülök, ahol nem lehet kapni E85-öt, akkor visszarakom a 3 baros hidat a gyári injektorokkal elővigyázatosságból.

Link to comment
Megosztás:

Ha benzinüzemre akarok váltani, vagy olyan helyre készülök, ahol nem lehet kapni E85-öt, akkor visszarakom a 3 baros hidat a gyári injektorokkal elővigyázatosságból.

Persze nem is azért írtam, csupán a legtöbb ember nem szokta tankolás előtt leberhelni a nyomásszabályzót :lol:

Ez nem kényelmes megoldás, de tény, hogy működik.

Hunflexet érdekesen lehetne eladni ha minden kedves ügyfélnek elmagyaráznánk, hogy menjen a bontóba, nyomás szabályzóért és injektorokért, aztán ha 85-öt szeretne tankolni, tessék átépíteni, de ha netán benzint méltóztatik tankolni, legyenkedves visszaszerelni agyári alkatrészeket :lol::D:D

Már látom is magamelőtt a benzinkút előtt öltönyben benzinhidat szerelő jónépet :lol::D:D:D:D

nagyon élénk a fantáziám :D

Link to comment
Megosztás:

Persze nem is azért írtam, csupán a legtöbb ember nem szokta tankolás előtt leberhelni a nyomásszabályzót :lol:

Ez nem kényelmes megoldás, de tény, hogy működik.

Hunflexet érdekesen lehetne eladni ha minden kedves ügyfélnek elmagyaráznánk, hogy menjen a bontóba, nyomás szabályzóért és injektorokért, aztán ha 85-öt szeretne tankolni, tessék átépíteni, de ha netán benzint méltóztatik tankolni, legyenkedves visszaszerelni agyári alkatrészeket :lol::D:D

Már látom is magamelőtt a benzinkút előtt öltönyben benzinhidat szerelő jónépet :lol::D:D:D:D

nagyon élénk a fantáziám :D

Persze, egyértelmű hogy ez a megoldás nem a leg kényelmesebb.

Nekem mindegy, mert minden alkatrész amire szükségem volt itthon megtaláltam és kb. 10 perc alatt ki tudom cserélni ezeket. :D

Link to comment
Megosztás:

A Blitz Weekendes túrán is 10l es volt az átlagfogyim. :lol:

De gondolom nem csak 90-nel mentél.Valszeg nem csak 20%-kal eszik többet nálad a gép így, hogy mindent nagyobbra cseréltél.....

Ha marad a magas fogyi, akkor meg nézesd meg a lambdádat, mert lehet, elhaló félben van.....

Link to comment
Megosztás:

Szasztok Urak!

Egy kis személyes tapasztalat.100% E85-tel járok,mindenféle gagyi drága elektronika nélkül.Viszont van egy 255l/órás AC pumpám a gyári mellett,meg egy Megan Racing nyomásszabályzóm 4barra tekerve.Az autó egy Senator C30SE,ezeken kivül teljesen gyári.A hideginditás rémálom,de egy egyedi megoldással egész könnyű.Mivel gázüzemű a gép,gázzal elinditom,pár másodperc múlva átnyomom etanolra.

Link to comment
Megosztás:

Szasztok Urak!

Egy kis személyes tapasztalat.100% E85-tel járok,mindenféle gagyi drága elektronika nélkül.Viszont van egy 255l/órás AC pumpám a gyári mellett,meg egy Megan Racing nyomásszabályzóm 4barra tekerve.Az autó egy Senator C30SE,ezeken kivül teljesen gyári.A hideginditás rémálom,de egy egyedi megoldással egész könnyű.Mivel gázüzemű a gép,gázzal elinditom,pár másodperc múlva átnyomom etanolra.

Télen jártál már vele?

Link to comment
Megosztás:

Télen jártál már vele?

Még nem,mivel csak egy hónapja vettem észre,hogy már nálunk is kapni.Hallottam már különféle házilagos torokfűtésekről,meg külön benzines hideginditórendszerről,de ilyesmin nem töröm a fejem.Az "A"verzió egy kézi vezérlésű fúvóka,ami hidegen jól telehugyozza a szivócsövet,a"B" verzió egy állófűtés ami a vizkört is melegiti.Kellemeset a hasznossal :lol: .Igaz ez kicsit költségesebb is.Laller potméteres okossága sem rossz ötlet.

Link to comment
Megosztás:

Még nem,mivel csak egy hónapja vettem észre,hogy már nálunk is kapni.Hallottam már különféle házilagos torokfűtésekről,meg külön benzines hideginditórendszerről,de ilyesmin nem töröm a fejem.Az "A"verzió egy kézi vezérlésű fúvóka,ami hidegen jól telehugyozza a szivócsövet,a"B" verzió egy állófűtés ami a vizkört is melegiti.Kellemeset a hasznossal :lol: .Igaz ez kicsit költségesebb is.Laller potméteres okossága sem rossz ötlet.

És a C verzió, ha meleg garázsból indulsz vele. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Szasztok Urak!

Egy kis személyes tapasztalat.100% E85-tel járok,mindenféle gagyi drága elektronika nélkül.Viszont van egy 255l/órás AC pumpám a gyári mellett,meg egy Megan Racing nyomásszabályzóm 4barra tekerve.Az autó egy Senator C30SE,ezeken kivül teljesen gyári.A hideginditás rémálom,de egy egyedi megoldással egész könnyű.Mivel gázüzemű a gép,gázzal elinditom,pár másodperc múlva átnyomom etanolra.

és gáz mellett miért buli etanolozni?

Link to comment
Megosztás:

és gáz mellett miért buli etanolozni?

Egyrészt,hogy néha valami folyékonyat is kapjon,másrészt mert a gáz eddig két légtömegmérőmet robbantotta szét darabokra.20E/db áron pedig már nem olyan kifizetődő a gáz.Ráadásul a C30SE légtömegmérőjét nem túl egyszerű beszerezni.Na meg gázzal se kipörgésgátló,se tempomat,a check meg folyamatosan világit vele.

Link to comment
Megosztás:

Ha hideg a szívőcső nem elég meleg a garázs. :lol:

Na ja,kb. 80-100 fokos garázs kéne ahhoz,hogy langyos legyen a szivócső.Előbb olvadnának le a diszlécek az autóról :lol: .Összegezve,jó kis cucc ez,csak még egy-két problémát át kell hidalni.Van sok előnye,amit nem szoktak emlegetni,pl. hogy sokkal hidegebb az égése,iszonyat módon meg lehet sikolni hozzá a hengerfejet stb.Haverhoz mentek egyszer egy túlsikolt C30NE motoros Senivel.Csörgött a motorja a túlzott kompresszió miatt,tankoltak bele e85-öt és teljesen elhallgatott.Pedig a srác előtte már hülyére adalékolta a benzint,hogy nagyobb legyen az oktánszám,hiába.

Link to comment
Megosztás:

Na ja,kb. 80-100 fokos garázs kéne ahhoz,hogy langyos legyen a szivócső.Előbb olvadnának le a diszlécek az autóról :lol: .Összegezve,jó kis cucc ez,csak még egy-két problémát át kell hidalni.Van sok előnye,amit nem szoktak emlegetni,pl. hogy sokkal hidegebb az égése,iszonyat módon meg lehet sikolni hozzá a hengerfejet stb.Haverhoz mentek egyszer egy túlsikolt C30NE motoros Senivel.Csörgött a motorja a túlzott kompresszió miatt,tankoltak bele e85-öt és teljesen elhallgatott.Pedig a srác előtte már hülyére adalékolta a benzint,hogy nagyobb legyen az oktánszám,hiába.

Viccet félretéve, egy nyári esti átlagos hőmérséklet kell és akkor úgy viselkedik mint nyáron.

A nagyobb kompressziótűrése szerintem köztudott. Az ilyen merész síkolással csak annyi a probléma, hogy utána benzinnel ahogy mondod nem használható.

Link to comment
Megosztás:

Egyrészt,hogy néha valami folyékonyat is kapjon,másrészt mert a gáz eddig két légtömegmérőmet robbantotta szét darabokra.20E/db áron pedig már nem olyan kifizetődő a gáz.Ráadásul a C30SE légtömegmérőjét nem túl egyszerű beszerezni.Na meg gázzal se kipörgésgátló,se tempomat,a check meg folyamatosan világit vele.

nekem van visszarobbanásgátlom és tök jól ellátja a feladatát.

a gáznak mi köze az abs+asr-hez?

Link to comment
Megosztás:




×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.