Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Nem biztos hogy tolerálja a lambdaszabályzós dolgot az ecu, lehet hogy határon kívül fog

csúszni, ha annyival nagyobb injektorokat raksz bele, benzinnél. Csak kis tartományon belül

képes szabályozni a lambdaérték a végleges befecskendezési rátát, utána hibának veszi.

Azt tudom. Majd kiderül, hogy mi lesz. Ha benne van minden, akkor majd méretek egy lambda értéket, akkor majd látom, hogy mennyire sok, vagy sem. A nagyobb injektorok mellé felrakom majd a 2,5 bar-os benzinhidat, azzal elvileg jónak kellene lennie számolás alapján.

De amint kipróbáltam, többet fogok tudni mondani. XE-hez ez egy viszonylag olcsó megoldás lenne az átállásra, amennyiben működik.

  • Hozzászólások 7,4k
  • Létrehozva
  • Legutolsó válasz

Legtöbb hozzászólás

Legtöbb hozzászólás

Elküldve
ja, az biztos, hogy olcsó lenne :lol:

Annyira azért nem, mert nem mindenkinek vannak otthon nagyobb injektorok elfekvőben.

De ha működik, akkor nincs semmi gond azzal, hogy olcsó. Tudod, hogy nálam nem az a fő szempont hogy olcsó, hanem az, hogy jó legyen. Stimmeljen az ár/érték arány. Ha olcsó megoldások híve lennék, lehet nem vettem volna drágábban két féltengelyszárt, mint egy motort. :lol:

Mire bent is volt rendesen az a két tengely, simán benne volt 2 C20XE árában. :lol:

Elküldve
Annyira azért nem, mert nem mindenkinek vannak otthon nagyobb injektorok elfekvőben.

De ha működik, akkor nincs semmi gond azzal, hogy olcsó. Tudod, hogy nálam nem az a fő szempont hogy olcsó, hanem az, hogy jó legyen. Stimmeljen az ár/érték arány. Ha olcsó megoldások híve lennék, lehet nem vettem volna drágábban két féltengelyszárt, mint egy motort. :lol:

Mire bent is volt rendesen az a két tengely, simán benne volt 2 C20XE árában. :lol:

Viszont atomtámadás ellen is véd. :lol:

Elküldve

Nos. Gyónnom kell. Én is beléptem az etanolosok táborába. Kannáztam is. :lol:

Viccet félretéve első körben 50-50% E85 és benzin keveréket tankoltam. Sok tapasztalatom még nincs, hiszen összesen kb 200km-t tettem meg ilyen üzemanyag aránnyal. Érzésre semmi változás, se jobb, se rosszabb. Teljesen korrekten megy így is az autó, nem rángat, nem köhög, minden rendben, elégedett vagyok.

A baj az, hogy Tatabányán nincs etanol kút, így csak a nyaraláson élvezhettem, hogy kevesebbet fizetek a kútnál.

Elküldve
Annyira azért nem, mert nem mindenkinek vannak otthon nagyobb injektorok elfekvőben.

De ha működik, akkor nincs semmi gond azzal, hogy olcsó. Tudod, hogy nálam nem az a fő szempont hogy olcsó, hanem az, hogy jó legyen. Stimmeljen az ár/érték arány. Ha olcsó megoldások híve lennék, lehet nem vettem volna drágábban két féltengelyszárt, mint egy motort. :lol:

Mire bent is volt rendesen az a két tengely, simán benne volt 2 C20XE árában. :lol:

Demó! Mennyiért adják az e85-öt Baján?

Lehet meglátogatnám a kutat... :lol:

Elküldve

.Balatoni nyaralás, full E85, no problem, az új lambda is szépen muzsikált, csupán 2X kellett felhúzni a gépet.

Teljesen átlagos használat mellett, full megpakolva, hátul a 100kg-os "kisöcsémmel", 9.2L fogyi.A haza felé vezető úton kb. 60km-t araszolni kellett.....Grrrr...

Elküldve

Sziasztok most hogy Nyíregyházán is lehet tankolni .elkezdtem én is tesztelni Mutterom kocsijával .10 liter benzin és 4 liter E85 .kis menyiség .de tesztnek jo .egy Suzuki 2003-as 1.3-as.ja és más is tankolt egy volksvagen poloba .és mondtam neki a mit itt a forumon ilvastam .hogy 50-50%-ig max tankolhat de inkább kevesebb E85-ötöt

Elküldve
Sziasztok most hogy Nyíregyházán is lehet tankolni .elkezdtem én is tesztelni Mutterom kocsijával .10 liter benzin és 4 liter E85 .kis menyiség .de tesztnek jo .egy Suzuki 2003-as 1.3-as.ja és más is tankolt egy volksvagen poloba .és mondtam neki a mit itt a forumon ilvastam .hogy 50-50%-ig max tankolhat de inkább kevesebb E85-ötöt

az opelba ajánlott az 50-50, a többiben tapasztalat kérdése, hogy mit fogad el

Elküldve
Sziasztok most hogy Nyíregyházán is lehet tankolni .elkezdtem én is tesztelni Mutterom kocsijával .10 liter benzin és 4 liter E85 .kis menyiség .de tesztnek jo .egy Suzuki 2003-as 1.3-as.ja és más is tankolt egy volksvagen poloba .és mondtam neki a mit itt a forumon ilvastam .hogy 50-50%-ig max tankolhat de inkább kevesebb E85-ötöt

más fórumon írják,hogy a japcsi autók szeretik.van saját tapasztalat is(mazda).mi tisztán használjuk és semmi baj.

óvatosan emeld az etanol arányát,ha reggel nehezen indul akkor az a határ.

Elküldve
más fórumon írják,hogy a japcsi autók szeretik.van saját tapasztalat is(mazda).mi tisztán használjuk és semmi baj.

óvatosan emeld az etanol arányát,ha reggel nehezen indul akkor az a határ.

Tőled kérdezném, hogy egy ismerősöm is kipróbálná az off xedos6-osába (1,6 16v), mehet abba is szerinted?

Elküldve
Tőled kérdezném, hogy egy ismerősöm is kipróbálná az off xedos6-osába (1,6 16v), mehet abba is szerinted?

sztem gond nélkül.

40% etanolt minden autó tolerál(amiben lambda vezérlésű a befecsi).

én is így kezdtem,ma már tisztán használom.reggel kicsit nehezebben indul,de nem vészesen.

a legroszabb ami lehet,hogy reggel nehezen fog beindulni.meg hogy szépen kimossa a benzinrendszert.

Elküldve
Javítanék, mert elcabtam.Szal 7.8L/100km..... :lol:

Nekem 50% E85-el lett 9 liter lett. Nem tudom már, hogy mennyivel vettem sietősebbre a tempót, de ez nekem 1 literrel több, mint az eddigi átlag.

Elküldve

Végeztem a teszteléssel.

utóbbi jelentkezésem óta teszteket készítettem.

A felvetés az volt, hogy hunflexel benzin üzemnél túlfogyasztás lesz.

(persze tudtam hogy nem lesz) de azért tankoltam brenyát.

530km-re volt elég, ahogyan átalakító előtt is.

e85-ből meg 450km körül tudok menni.

Ami nagyon tetszett: porzott a tank. alig volt már benzin benne. Irágy az avia, teleraktam e-85-el

amint kiértem a füredi felüljáróra padlót nyomtam neki. el is indult, majd az emelkedő tövében egyszercsak megérkezett az e85 a hengerekbe, és meg kell mondanom fürgébb lett. Nekem meg perverz mosoly az arcomon :lol::D

Elküldve
amint kiértem a füredi felüljáróra padlót nyomtam neki. el is indult, majd az emelkedő tövében egyszercsak megérkezett az e85 a hengerekbe, és meg kell mondanom fürgébb lett. Nekem meg perverz mosoly az arcomon :lol::D

:lol:

Ki kell ábrándítsalak, az E85 már akkor a hengerekben volt, amikor elindultál a kútról :lol:

Ugyanis az AC körbeforgatja rögtön a rendszerben az anyagot elindítás után :D

Elküldve
:lol:

Ki kell ábrándítsalak, az E85 már akkor a hengerekben volt, amikor elindultál a kútról :lol:

Ugyanis az AC körbeforgatja rögtön a rendszerben az anyagot elindítás után :lol:

igy van.ez igaz.

Elküldve
:lol:

Ki kell ábrándítsalak, az E85 már akkor a hengerekben volt, amikor elindultál a kútról :lol:

Ugyanis az AC körbeforgatja rögtön a rendszerben az anyagot elindítás után :lol:

és ami a benzinhídban fölgyülemlett?

Elküldve
és ami a benzinhídban fölgyülemlett?

az nem sok.alapjáraton ki is járta a motor mire elindultál.

én azt vettem észre,hogy magas fordon(4500 felett)gyengül a mazda.gondolom ott már nem tud eleget kompenzálni a gyári ecu.amúgy teljesen jól megy a bió-val.




×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.