Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

E85 a gyakorlatban


mélykék76

Recommended Posts

  • Hozzászólások 7,4k
  • Létrehozva
  • Legutolsó válasz

Legtöbb hozzászólás

Legtöbb hozzászólás

az opelom már rég megadta volna magát.

Az tuti! :rolleyes: Nekem majd sztem eszközölnöm kell v.mi nyomástartó szelepet, mert melegen echte úgy indul, mint amikor el van tőle véve a kaja, és baromi nehezen épül fel a benyanyomás......darabos indulás, nem indul 1Xre minden henger, de ez max. 2-3 sec....

Link to comment
Megosztás:

Az tuti! :rolleyes: Nekem majd sztem eszközölnöm kell v.mi nyomástartó szelepet, mert melegen echte úgy indul, mint amikor el van tőle véve a kaja, és baromi nehezen épül fel a benyanyomás......darabos indulás, nem indul 1Xre minden henger, de ez max. 2-3 sec....

nézegettem a mazdát és arra jutottam,hogy a nyomást is a comp állítja.meg minden mást is

Link to comment
Megosztás:

Teljesen hozzá nem értő vagyok, ezért inkább kérdezek:

közel 20 éves omegámba ("korának megfelelő" állapot, de motorja rendben) érdemes bármennyi e85-öt is tankolnom? és átalakítás? vagy ilyen öreg srácokkal már nem szabad kísérletezni?

előre is kösz

Link to comment
Megosztás:

Teljesen hozzá nem értő vagyok, ezért inkább kérdezek:

közel 20 éves omegámba ("korának megfelelő" állapot, de motorja rendben) érdemes bármennyi e85-öt is tankolnom? és átalakítás? vagy ilyen öreg srácokkal már nem szabad kísérletezni?

előre is kösz

Szerintem te is megpróbálhatod először keverni 70%-30%-ban,de nem olyan drága hozzá egy elektronika(50EFt) és akkor tisztán is mehet bele.

Link to comment
Megosztás:

Teljesen hozzá nem értő vagyok, ezért inkább kérdezek:

közel 20 éves omegámba ("korának megfelelő" állapot, de motorja rendben) érdemes bármennyi e85-öt is tankolnom? és átalakítás? vagy ilyen öreg srácokkal már nem szabad kísérletezni?

előre is kösz

Első körből csak 50%!!Fölöttem ár lehet, hogy szólni fog a gépsas, hogy nem volt jó 5let....... :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

A mostani flexeket már nem kell kapcsolgatni, ha nem etanolt tankoltál. A fogyasztás is visszaáll a gyári értékre ilyen esetben.

Hidegindításról csak annyit, hogy mi ezt a problémát nagyobb hőértékű gyertyával oldottuk meg. pl golf4 5-ös hőérék helyett 7-essel pöccre indul, vagy saab 95 2.3t 6-os gyertya helyett ha jól emlékszem 8-ast kapott és szépen indul az is.

Bár télire nem árt, ha némi brenya is megy a tankba, vagy hűlégfúvózni kell a blokkot 5-6 percig, akkor nem csapódik ki a falára :rolleyes:

Én továbbra is elégedett vagyok a saját kocsimmal amióta etanollal járok max 12Eft-ért telerakom és mosolygok a mellettem állókon aki 16-17ezret hagy ott ;)

Link to comment
Megosztás:

az ecu meg biztos önnáloan gondolkodik helyette mi....az üzemanyagkompenzáció max a fele annak amire szüksék lenne ....

A helyzet az, hogy tényleg van már fejlettebb verzió a régi kapcsolgatósnál ami felismeri az üza.-t.HunFlex esetében is.

Én továbbra is elégedett vagyok a saját kocsimmal amióta etanollal járok max 12Eft-ért telerakom és mosolygok a mellettem állókon aki 16-17ezret hagy ott ;)

Ezt én is megerősítem! :rolleyes: 11740ft-ból toltam tele legutóbb.

Link to comment
Megosztás:

pudiiing! :rolleyes:

10-20-30%-ban sem mered?

Annak meg nem látom igazán értelmét...

1. 5 liciért nem megyek el külön másik qtra tankolni...

2. csipkebokor vessző...

3. sem teljesítménynövöekedés sem spórolás nem lépne fel igazán...így csak ha pici is de a kockázat lenne a legnagyobb...

Link to comment
Megosztás:

ez így van ;)

én 50-50-%-ba tankolok a gsibe... :rolleyes: eddig semmi gondom nem volt vele...és érezhetően jobban megy a gép...

a költségcsökkentés meg plusz dolog... :lol:

Persze...csak nálam ha valami bibi lenne az kicsivel a többszörösébe kerülne ha zsebbe kéne nyúlni mert valami megadta magát (Túl jó állapotban van a mocim ahhoz, hogy kisérletezgessek vele...)...és erre én már nem vágyok...lehet spórolnék vele rövidtávon...aztán hosszútávon a többszörösét kellene kifizetnem...elöbb inkább megvárom, hogy valaki kipróbálja... ;)

Link to comment
Megosztás:

1. előnyben a kecskemétiek. 1 kúton van minden

2. a fűzfa jobb :rolleyes:

3. teszt lehetőség.

na jó. -tény és való, a túrós taliga más. ;)

Ja nálunk is van olyan kút ahol minden van...de én spec nem ott szoktam tanlkolni...mondjuk pár percre van onnan ahol lakok...szal nem lenne gond átszokni oda...de mégis... ;)

Link to comment
Megosztás:

Jah, nálad majdnem háznál van a kút. :lol:

Másikra járnál tankolni, mit szólnának a "garázsban"? :lol:

Kiégtél Anti! Nem szereted már a kihívásokat? :lol:

Nem-nem nem...nem égtem ki...tegnap is megpróbáltam kiini az Aréna plaza tetején lévő bár készletét...de győzték a mocskok...Viktor meg bazi lassan iszik... ;)

Szal most is izgatja a fantáziám, hogy E85 és esetleg húzni a mocin...de már annyit sz.ptam az autóimmal, hogy reggel ilyen szájjal kelek fel -> O

B) Jó ez így most...kopp-kopp...taposom, használom, kényelmes, jól megy stb...és 1 hónap alatt beleszórtam gyorsban 5.000 Km-t amióta meg megvan 7.000-ret...és csak meg-megy és megy... :rolleyes: jó lenne ha ez így maradna... :D ;)

Link to comment
Megosztás:




×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.