Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
még semmi jel nincs.

kb 100 litert megevett már,70%etanllal megy ráadásul.

akkor éppen ideje lenne cserélni.

ne várd meg, amíg az injektorig is eljut, mert akkor esetleg szerelheted ki, aztán viheted ultrahangos pucolásra.

  • Hozzászólások 7,4k
  • Létrehozva
  • Legutolsó válasz

Legtöbb hozzászólás

Legtöbb hozzászólás

Elküldve
akkor éppen ideje lenne cserélni.

ne várd meg, amíg az injektorig is eljut, mert akkor esetleg szerelheted ki, aztán viheted ultrahangos pucolásra.

most tankoltam 7 benzint-23 etanolt és nem érzem a kipufogon a pálinka szagot,pedig oda is dugtam az orromat.

ok??????

Elküldve

Elképzelhető, hogy E85-tel sokkal jobban függ a fogyasztás a vezetés dinamizmusától? Óvatos pedálkezeléssel 5,7 lett a fogyasztás 40:60 E85:b95-ből... :D Nem hinném, hogy ennél akár 10% is kevesebb lenne B95-ből. Lehet, hogy csak akkor ugrik meg a fogyasztás a tiszta benzinhez képest, ha tiporva van?

Elküldve
Elképzelhető, hogy E85-tel sokkal jobban függ a fogyasztás a vezetés dinamizmusától? Óvatos pedálkezeléssel 5,7 lett a fogyasztás 40:60 E85:b95-ből... :D Nem hinném, hogy ennél akár 10% is kevesebb lenne B95-ből. Lehet, hogy csak akkor ugrik meg a fogyasztás a tiszta benzinhez képest, ha tiporva van?

nekem 70% szeszel a szokásos 6.5 jött ki a párom mazdájával.benzinel is ennyi szokott lenni.ez 350 km-en jött ki.

Elküldve
Nekem meg tegnap Udi beépítette a FlexTeket.

Tegnap tele is nyomtam cuccal a gépet.Megy, fékez, teszi a dolgát.A fogyija is szép, egyelőre 6L a BC szerint , mert hosszútáv volt.A városi majd jóól lerontja.Dehát ez ilyen.Nagyblokk Rlz.

Elküldve
az mitől van,hogy a párom autója simán megy már 80% etanollal?

semmit nem venni észre.sem reggel indulásnál,sem gyorsításkor.

Mert régebbi, és nincs agyonbaxva elektronikával......Lásd, régi Swift-1k. :D

Elküldve
Mert régebbi, és nincs agyonbaxva elektronikával......Lásd, régi Swift-1k. :D

ez nem jött be.

1998-as és tele van minden jóval amivel csak meg lehet komplikálni a motor vezérlést.

2 utas lambda meg minden földi jó.

én pont arra gondolok,hogy ez miatt töblet üzemanyagot ad a motornak.bár nem biztos,hogy igazam van.

Elküldve
ez nem jött be.

1998-as és tele van minden jóval amivel csak meg lehet komplikálni a motor vezérlést.

2 utas lambda meg minden földi jó.

én pont arra gondolok,hogy ez miatt töblet üzemanyagot ad a motornak.bár nem biztos,hogy igazam van.

Akkor nincs értelmes 5letem.Talán mert esetleg Japán? :D

Még 3.0ra sem mondanám azt, hogy nagyblokk :D :P

Az európai viszonyokhoz képest.Így jó? ;) Itt zömében 2.0 alatti ccm a menő.

Amúgy megvan a ződdel is egy elsőnek mondható E85 fogyasztási adat, ami 10L.Ebben benne volt minden amit ki lehet hozni a gépből.vegyesben, tehát nem csak város, és nem csak normálisan.

Elsőre nyilván soknak tűnik, de még mindig olcsóbban jövök ki 1km-rel, mint benzinnel.Ha éves szinten legalább 15e.km-t mejek vele, akkor 81e.ft marad a pénztárcámban a benzinhez képest.Tehát a FlexTek 7500km alatt viszahozza az árát.Ebből 1500 már letelt.

Elküldve
Akkor nincs értelmes 5letem.Talán mert esetleg Japán? :D

Sztem egyszerűen csak szélesebb tartományban képes állítani az előgyújtást meg a befecskendezést.

Az európai viszonyokhoz képest.Így jó? :D Itt zömében 2.0 alatti ccm a menő.

Amúgy megvan a ződdel is egy elsőnek mondható E85 fogyasztási adat, ami 10L.Ebben benne volt minden amit ki lehet hozni a gépből.vegyesben, tehát nem csak város, és nem csak normálisan.

Elsőre nyilván soknak tűnik, de még mindig olcsóbban jövök ki 1km-rel, mint benzinnel.Ha éves szinten legalább 15e.km-t mejek vele, akkor 81e.ft marad a pénztárcámban a benzinhez képest.Tehát a FlexTek 7500km alatt viszahozza az árát.Ebből 1500 már letelt.

Van már FlexTek központi injektoros motorokhoz is?

Elküldve
Van már FlexTek központi injektoros motorokhoz is?

Szerintem nem is lesz, mert a technológiájából adódóan nem alkalmas a központi injektor az etanol befecskendezésre

(etanol jobban, gyorsabban csapódik ki, ezért közvetlen a hengerekbe kell fecskendezni).

Elküldve
Szerintem nem is lesz, mert a technológiájából adódóan nem alkalmas a központi injektor az etanol befecskendezésre

(etanol jobban, gyorsabban csapódik ki, ezért közvetlen a hengerekbe kell fecskendezni).

Lehet, hogy több is kellene belőle azon rendszernél?

Elküldve
Szerintem nem is lesz, mert a technológiájából adódóan nem alkalmas a központi injektor az etanol befecskendezésre

(etanol jobban, gyorsabban csapódik ki, ezért közvetlen a hengerekbe kell fecskendezni).

Akkor a megoldás, hogy előtte át kell alakítani a motrot hengerenkénti injektorosra? :D

Elküldve

Erről már olvastam nagyobb injektorfejet raknak bele, megnövelik az üzemanyagnyomást 1-1,2 bar-ra és egy kicsivel nagyobb előgyújtást adnak C14NZ-nél.

Elküldve
Erről már olvastam nagyobb injektorfejet raknak bele, megnövelik az üzemanyagnyomást 1-1,2 bar-ra és egy kicsivel nagyobb előgyújtást adnak C14NZ-nél.

Biztos meg lehet oldani, csak gondolom ennek a hatásfoka már rég nem olyan, hogy meg is érje a benyával szemben :D

Elküldve
Nálam a kezdetek óta egy flakonban E85-ben ázik 1 db 2 cm-es benzincső, C14NZ benzinnyomás szabályzó membrán, injektorfejnél lévő gumi tömítést. Nem tapasztaltam semmi változást!

Bővebb infó itt: http://www.e85kft.hu/tevhitek.pdf

ez jó hír.a párom autóján semmit sem változtattam,csak tankolom a szmötyit bele.lassan megpróbálom a tiszta üzemet is.

a befecskendező rendszert ugy kitisztitotta,hogy megjavult az alapjárat is.




×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.