opel16v Elküldve Május30, 2008 Elküldve Május30, 2008 még semmi jel nincs. kb 100 litert megevett már,70%etanllal megy ráadásul. akkor éppen ideje lenne cserélni. ne várd meg, amíg az injektorig is eljut, mert akkor esetleg szerelheted ki, aztán viheted ultrahangos pucolásra.
nagy istván Elküldve Május30, 2008 Elküldve Május30, 2008 akkor éppen ideje lenne cserélni. ne várd meg, amíg az injektorig is eljut, mert akkor esetleg szerelheted ki, aztán viheted ultrahangos pucolásra. most tankoltam 7 benzint-23 etanolt és nem érzem a kipufogon a pálinka szagot,pedig oda is dugtam az orromat. ok??????
Alex75 Elküldve Május30, 2008 Elküldve Május30, 2008 Elképzelhető, hogy E85-tel sokkal jobban függ a fogyasztás a vezetés dinamizmusától? Óvatos pedálkezeléssel 5,7 lett a fogyasztás 40:60 E85:b95-ből... :D Nem hinném, hogy ennél akár 10% is kevesebb lenne B95-ből. Lehet, hogy csak akkor ugrik meg a fogyasztás a tiszta benzinhez képest, ha tiporva van?
nagy istván Elküldve Június1, 2008 Elküldve Június1, 2008 Elképzelhető, hogy E85-tel sokkal jobban függ a fogyasztás a vezetés dinamizmusától? Óvatos pedálkezeléssel 5,7 lett a fogyasztás 40:60 E85:b95-ből... :D Nem hinném, hogy ennél akár 10% is kevesebb lenne B95-ből. Lehet, hogy csak akkor ugrik meg a fogyasztás a tiszta benzinhez képest, ha tiporva van? nekem 70% szeszel a szokásos 6.5 jött ki a párom mazdájával.benzinel is ennyi szokott lenni.ez 350 km-en jött ki.
warwolf Elküldve Június1, 2008 Elküldve Június1, 2008 Nekem meg tegnap Udi beépítette a FlexTeket. Tegnap tele is nyomtam cuccal a gépet.Megy, fékez, teszi a dolgát.A fogyija is szép, egyelőre 6L a BC szerint , mert hosszútáv volt.A városi majd jóól lerontja.Dehát ez ilyen.Nagyblokk Rlz.
nagy istván Elküldve Június7, 2008 Elküldve Június7, 2008 az mitől van,hogy a párom autója simán megy már 80% etanollal? semmit nem venni észre.sem reggel indulásnál,sem gyorsításkor.
warwolf Elküldve Június7, 2008 Elküldve Június7, 2008 az mitől van,hogy a párom autója simán megy már 80% etanollal? semmit nem venni észre.sem reggel indulásnál,sem gyorsításkor. Mert régebbi, és nincs agyonbaxva elektronikával......Lásd, régi Swift-1k. :D
nagy istván Elküldve Június8, 2008 Elküldve Június8, 2008 Mert régebbi, és nincs agyonbaxva elektronikával......Lásd, régi Swift-1k. :D ez nem jött be. 1998-as és tele van minden jóval amivel csak meg lehet komplikálni a motor vezérlést. 2 utas lambda meg minden földi jó. én pont arra gondolok,hogy ez miatt töblet üzemanyagot ad a motornak.bár nem biztos,hogy igazam van.
yooccoo Elküldve Június8, 2008 Elküldve Június8, 2008 fogyasztást még nem írtál róla, abból azért lehet következtetni
nagy istván Elküldve Június8, 2008 Elküldve Június8, 2008 fogyasztást még nem írtál róla, abból azért lehet következtetni a multkor mentem egyhuzamban 350 km-t és a szokásos 6.5-6.8 jött ki.
mélykék76 Elküldve Június8, 2008 Szerző Elküldve Június8, 2008 ....Nagyblokk Rlz.... Még 3.0ra sem mondanám azt, hogy nagyblokk :D :D
warwolf Elküldve Június8, 2008 Elküldve Június8, 2008 ez nem jött be. 1998-as és tele van minden jóval amivel csak meg lehet komplikálni a motor vezérlést. 2 utas lambda meg minden földi jó. én pont arra gondolok,hogy ez miatt töblet üzemanyagot ad a motornak.bár nem biztos,hogy igazam van. Akkor nincs értelmes 5letem.Talán mert esetleg Japán? :D Még 3.0ra sem mondanám azt, hogy nagyblokk :D :P Az európai viszonyokhoz képest.Így jó? ;) Itt zömében 2.0 alatti ccm a menő. Amúgy megvan a ződdel is egy elsőnek mondható E85 fogyasztási adat, ami 10L.Ebben benne volt minden amit ki lehet hozni a gépből.vegyesben, tehát nem csak város, és nem csak normálisan. Elsőre nyilván soknak tűnik, de még mindig olcsóbban jövök ki 1km-rel, mint benzinnel.Ha éves szinten legalább 15e.km-t mejek vele, akkor 81e.ft marad a pénztárcámban a benzinhez képest.Tehát a FlexTek 7500km alatt viszahozza az árát.Ebből 1500 már letelt.
FPepe Elküldve Június8, 2008 Elküldve Június8, 2008 Akkor nincs értelmes 5letem.Talán mert esetleg Japán? :D Sztem egyszerűen csak szélesebb tartományban képes állítani az előgyújtást meg a befecskendezést. Az európai viszonyokhoz képest.Így jó? :D Itt zömében 2.0 alatti ccm a menő. Amúgy megvan a ződdel is egy elsőnek mondható E85 fogyasztási adat, ami 10L.Ebben benne volt minden amit ki lehet hozni a gépből.vegyesben, tehát nem csak város, és nem csak normálisan. Elsőre nyilván soknak tűnik, de még mindig olcsóbban jövök ki 1km-rel, mint benzinnel.Ha éves szinten legalább 15e.km-t mejek vele, akkor 81e.ft marad a pénztárcámban a benzinhez képest.Tehát a FlexTek 7500km alatt viszahozza az árát.Ebből 1500 már letelt. Van már FlexTek központi injektoros motorokhoz is?
nagy istván Elküldve Június8, 2008 Elküldve Június8, 2008 van tapasztalat mennyi idő alatt eszi meg a benzincsöveket az etanol?
Udi Elküldve Június9, 2008 Elküldve Június9, 2008 Nálam a kezdetek óta egy flakonban E85-ben ázik 1 db 2 cm-es benzincső, C14NZ benzinnyomás szabályzó membrán, injektorfejnél lévő gumi tömítést. Nem tapasztaltam semmi változást! Bővebb infó itt: http://www.e85kft.hu/tevhitek.pdf
yooccoo Elküldve Június9, 2008 Elküldve Június9, 2008 Van már FlexTek központi injektoros motorokhoz is? sajnos még nincs, úgy tudom
opel16v Elküldve Június9, 2008 Elküldve Június9, 2008 Van már FlexTek központi injektoros motorokhoz is? Szerintem nem is lesz, mert a technológiájából adódóan nem alkalmas a központi injektor az etanol befecskendezésre (etanol jobban, gyorsabban csapódik ki, ezért közvetlen a hengerekbe kell fecskendezni).
warwolf Elküldve Június9, 2008 Elküldve Június9, 2008 Szerintem nem is lesz, mert a technológiájából adódóan nem alkalmas a központi injektor az etanol befecskendezésre (etanol jobban, gyorsabban csapódik ki, ezért közvetlen a hengerekbe kell fecskendezni). Lehet, hogy több is kellene belőle azon rendszernél?
FPepe Elküldve Június9, 2008 Elküldve Június9, 2008 Szerintem nem is lesz, mert a technológiájából adódóan nem alkalmas a központi injektor az etanol befecskendezésre (etanol jobban, gyorsabban csapódik ki, ezért közvetlen a hengerekbe kell fecskendezni). Akkor a megoldás, hogy előtte át kell alakítani a motrot hengerenkénti injektorosra? :D
opel16v Elküldve Június9, 2008 Elküldve Június9, 2008 Akkor a megoldás, hogy előtte át kell alakítani a motrot hengerenkénti injektorosra? :D Legalább van mire hivatkozni... :D
yooccoo Elküldve Június9, 2008 Elküldve Június9, 2008 ettől függetlenül meg lesz nyár végére legkésőbb (miután megvan a műszaki :D)
Udi Elküldve Június9, 2008 Elküldve Június9, 2008 Erről már olvastam nagyobb injektorfejet raknak bele, megnövelik az üzemanyagnyomást 1-1,2 bar-ra és egy kicsivel nagyobb előgyújtást adnak C14NZ-nél.
warwolf Elküldve Június9, 2008 Elküldve Június9, 2008 Erről már olvastam nagyobb injektorfejet raknak bele C18NZ? :D
opel16v Elküldve Június9, 2008 Elküldve Június9, 2008 Erről már olvastam nagyobb injektorfejet raknak bele, megnövelik az üzemanyagnyomást 1-1,2 bar-ra és egy kicsivel nagyobb előgyújtást adnak C14NZ-nél. Biztos meg lehet oldani, csak gondolom ennek a hatásfoka már rég nem olyan, hogy meg is érje a benyával szemben :D
nagy istván Elküldve Június9, 2008 Elküldve Június9, 2008 Nálam a kezdetek óta egy flakonban E85-ben ázik 1 db 2 cm-es benzincső, C14NZ benzinnyomás szabályzó membrán, injektorfejnél lévő gumi tömítést. Nem tapasztaltam semmi változást! Bővebb infó itt: http://www.e85kft.hu/tevhitek.pdf ez jó hír.a párom autóján semmit sem változtattam,csak tankolom a szmötyit bele.lassan megpróbálom a tiszta üzemet is. a befecskendező rendszert ugy kitisztitotta,hogy megjavult az alapjárat is.
Recommended Posts