opel16v Elküldve Március27, 2008 Elküldve Március27, 2008 két legyet egy csapásra... :D :D hajt is, bódít is :D
Hory Elküldve Március27, 2008 Elküldve Március27, 2008 sziasztok! szerintetek egy b vectrára felmegy egy gyári vectra c gts felni
FPepe Elküldve Március27, 2008 Elküldve Március27, 2008 sziasztok! szerintetek egy b vectrára felmegy egy gyári vectra c gts felni Ha 5 csavaros a mostani felnid, akkor igen. De erre nem biztos, hogy ez a megfelelő topic... :D
Hory Elküldve Március27, 2008 Elküldve Március27, 2008 Ha 5 csavaros a mostani felnid, akkor igen. De erre nem biztos, hogy ez a megfelelő topic... :D miért a fórumot nem arra találták ki szerinted hogy az ember a kérdseit feltegye???
zümmy Elküldve Március27, 2008 Elküldve Március27, 2008 Nekem is fel kell mennem Pestre, hogy az olcsóbbik nedüből lötyköljek a tankba. Sajna a hétre ígérték Kecskemétre, de a tulajt ma kérdeztem, csak a jövő hétre várja. Tényleg kellene petíció a tesco vezetőségének...
Sörös Sanyi Elküldve Március27, 2008 Elküldve Március27, 2008 miért a fórumot nem arra találták ki szerinted hogy az ember a kérdseit feltegye??? Ebben igazad van, viszont ott válaszolnak teljeskörűen, ahol ennek helye van. Itt az E85-ről van szó, felnit eddig itt senki sem emlegetett. Van valahol felni/gumi rész, kéretik ilyen jellegű kérdésedet/kérésedet ott közzétenni. Köszönöm!
warwolf Elküldve Március28, 2008 Elküldve Március28, 2008 két legyet egy csapásra... :D :D hajt is, bódít is :D Pontosan! :D Mondjuk 100%-ban az igazi az E85! :lol:
J0hnny Elküldve Március28, 2008 Elküldve Március28, 2008 két legyet egy csapásra... :D :D hajt is, bódít is :D Bevezted az utastérbe mi? :D
paja Elküldve Március28, 2008 Elküldve Március28, 2008 Ma beszéltem egy Szabadszállási kollégával, és azt mesélte ,hogy a régi laktanya helyén (egy részén) bioetanol üzem épülhet.... :D
warwolf Elküldve Március28, 2008 Elküldve Március28, 2008 50%-ig lehet keverni elektronika nélkül esetemben az E85-t a benyához.Kicsivel több volt az arány, és jelezte a gép, hogy ez bizony kevés.Nem járt széppen.Mivel volt még hely, így tankoltam rá 5L benzint.Helyreállt a rend.
yooccoo Elküldve Március28, 2008 Elküldve Március28, 2008 én max 40%-ig tervezem, aztán amjd meglátjuk, mit tud
Alex75 Elküldve Március29, 2008 Elküldve Március29, 2008 Jelenleg az enyém is 40% E85tel fut, no hiba.
zümmy Elküldve Március30, 2008 Elküldve Március30, 2008 Tapasztalat: ASTRA G 1.4 16 v. HUNFLEX-el. Most volt az első tankolása, majdnem sikerült 100%-ban tankolnom, de amikor a felhajtóra értem, ott ért a vég, és kifogytam... A cél előtt kb 200 m-el. Szóval 3,31 l benya, és 49,3 l E85. Benya nélkül xarul megy, ettől jobb etanollal. Szóval amit tudni kell, nagyon jól megy a kocsi, még téli gumival, de tegnap óta rajta a direkt szűrő( VR6), szóval levegőre nem vágyik jobban, a kipufogó rendszerem 60-assal, egyedi leömlő, mini katalizátor stb. A paraméterek adottak, hogy a gyári értéktől magasabb teljesítményt csikarjak ki a gépből. Gyors jellemzés az etanolról: a HUNFLEX 800 ról 900 ra emelte az alapjáratom, de a megtett 180 km után nem veszem észre az órán, hogy többet enne, de most még kövér gázzal megyek, majd ha spórolóba megyek, akkor lesz reális az eredmény. Nekem sajnos nem olyan szépen pörög a motor, mint benyával, vagy csak elfogult vagyok... Kicsit szaggat, és nem érzek extra lóerőket, vagy végsebességet, de hátra van még a szűrő csere, illetve van idő a mocinak hozzászokni. Lehet kap gyertya cserét is.A hideg indítás, szerintem jobb, mint benyával, de tényleg pöcre indul. Rákérdeztem a Tesconál, hogy mennyire sűrűn tankolnak ott, de sajnos napi 5-30 ember, ami nem inspirálja a globált. Tényleg rohadt büdös, de legalább érződik a különbség. Tőlem kaptok gyors tesztet, havi 6000 km-t megyek, lehetőség szerint E85-el.
warwolf Elküldve Március30, 2008 Elküldve Március30, 2008 Tőlem kaptok gyors tesztet, havi 6000 km-t megyek, lehetőség szerint E85-el. Várjuk a fejleményeket. Nekem nincs most gondom.Ha lesz végre idő, akkor belekerül a FlexTek, ami egyelőre a polcon pihen.Vekiörökség.....
zümmy Elküldve Március31, 2008 Elküldve Március31, 2008 Teszt: A hideg indítás 8 óra pihenő után, 5 fokban tényleg bajos, mindha nem kapna anyagot. Erős akkumulátor kell hozzá, ha valaki 100% ban akarja használni. Egyszer-kétszer felhörgött egy pillanatra, mintha nem lenne levegője, de össz egészében megszokható. A teljesítmény növekedést nem írom alá, ma 180 km/h-t tudtam menni vele, de téligumival, majd 2 hét, és fent a nyári, na azzal lesz teljes a teszt. Amúgy pályán 190-el ment a télen, de a nyári időszakban 196,-gps szerint 200 km/h volt... :D Szoktatni kell a kicsikét ehhez is, de meglesz. Lehet ebből írnám a szakdolgozatomat, a marketing részére fókuszálva, csak nem tudom, hogy kit lehetne konzulensnek megkeresni a témában. Ha van ötletetek, keressetek.
zümmy Elküldve Április1, 2008 Elküldve Április1, 2008 Mint egy naplóban: Ma olyat produkált a motor, amit eddig még ne tapasztaltam... Egy előzésnél valami szennyeződést felkaphatott, mert iszonyat hangja lett, mintha 1 hengerrel kevesebb ment volna, visszapuffogott és gázelvételkoz motorfék erősen működésbe lépett. Gyorsan tankoltam a kb 15 l etanolra 20 l benyát, és adtam még neki 5 l etanolt a tartalékból. A művelet közben kigyulladt a motor elektronika hibajelzőm is, de a megállás előtt kialudt, így nem indítottam újra a motort. A tankolás után tökéletesen ment, de kicsit para... Csütörtökön lesz benne bendzin szűrő csere, akkor lesz kb 1000 km benne. Írjatok, ha volt hasonló földközeli élményetek. ui: nyugtassatok meg, hogy nincs nagyobb baj, a kocsi akkor ment 3 hengerrel, amikor hengerfejes volt, de akkor is csak indításkor. Most jó a hűtő folyadék állásom, a gyertyáknak is jónak kellene lenni, 60000 km-re szánt GM, kb 25000-el.
FPepe Elküldve Április1, 2008 Elküldve Április1, 2008 Mint egy naplóban: Ma olyat produkált a motor, amit eddig még ne tapasztaltam... Egy előzésnél valami szennyeződést felkaphatott, mert iszonyat hangja lett, mintha 1 hengerrel kevesebb ment volna, visszapuffogott és gázelvételkoz motorfék erősen működésbe lépett. Gyorsan tankoltam a kb 15 l etanolra 20 l benyát, és adtam még neki 5 l etanolt a tartalékból. A művelet közben kigyulladt a motor elektronika hibajelzőm is, de a megállás előtt kialudt, így nem indítottam újra a motort. A tankolás után tökéletesen ment, de kicsit para... Csütörtökön lesz benne bendzin szűrő csere, akkor lesz kb 1000 km benne. Írjatok, ha volt hasonló földközeli élményetek. ui: nyugtassatok meg, hogy nincs nagyobb baj, a kocsi akkor ment 3 hengerrel, amikor hengerfejes volt, de akkor is csak indításkor. Most jó a hűtő folyadék állásom, a gyertyáknak is jónak kellene lenni, 60000 km-re szánt GM, kb 25000-el. Hibakódot nem próbáltál kivillogtatni ez alapján?
warwolf Elküldve Április1, 2008 Elküldve Április1, 2008 Írjatok, ha volt hasonló földközeli élményetek. ui: nyugtassatok meg, hogy nincs nagyobb baj, Nekem ilyet egyik verda sem produkált.Sem az Astra, sem a Vectra.Mind2ben X20XEV van/volt.Lehet, felkapott v.mit, v. kioldott v.mi koszt az E85.A hibakódot dobhatta a lambda is!
zümmy Elküldve Április1, 2008 Elküldve Április1, 2008 Remélem tényleg csak valamit felkapott, és a lambda nem szórakázik. Bár egyszer pályán megcsinálta, hogy kigyulladt 10 s-re, de mire megáltam elaludt. De akkor a motor szépen járt. Most ezt megvárom, mivé fejlődik, csak akkor tudom orvosolni, ha konkrétan kijön a hibakód.
warwolf Elküldve Április1, 2008 Elküldve Április1, 2008 Remélem tényleg csak valamit felkapott, és a lambda nem szórakázik. Bár egyszer pályán megcsinálta, hogy kigyulladt 10 s-re, de mire megáltam elaludt. De akkor a motor szépen járt. Most ezt megvárom, mivé fejlődik, csak akkor tudom orvosolni, ha konkrétan kijön a hibakód. Ha volt motorkontrol, van hibakódod is.Szal vagy olvasod ki házilag, vagy dugjátok rá v.hol TECH2-re.
zümmy Elküldve Április1, 2008 Elküldve Április1, 2008 Ok, majd elviszem szerelőhöz, nagyon köszi az infokat. Reméljük a legjobbakat.
Coder Elküldve Április8, 2008 Elküldve Április8, 2008 Kabán a cukorgyár bezárása után is sokáig volt szó róla hogy bioetanol üzem lesz a helyén... de mostanába aztbeszélik h mégse.... bár a bontás még mindig folyik, igaz hogy már egy évvel ezelőttre igérték..nah de majd kiderül minden. Viszont érdekes dolog ez, kiváncsi leszek a fejleményekre :D
warwolf Elküldve Április8, 2008 Elküldve Április8, 2008 Kabán a cukorgyár bezárása után is sokáig volt szó róla hogy bioetanol üzem lesz a helyén... de mostanába aztbeszélik h mégse.... bár a bontás még mindig folyik, igaz hogy már egy évvel ezelőttre igérték..nah de majd kiderül minden. Viszont érdekes dolog ez, kiváncsi leszek a fejleményekre :D A múlt heti autópiacban láttam egy térképet, ahol elég sok tervezett bioetanol üzem épülne..........ezzel szemben.....
Coder Elküldve Április9, 2008 Elküldve Április9, 2008 A múlt heti autópiacban láttam egy térképet, ahol elég sok tervezett bioetanol üzem épülne..........ezzel szemben..... hát igen igy szokott ez menni.... hogy mi volt az oka hogy eltértek tőle, kitudja... :D majd késöbb hátha okosabbak leszünk :D
warwolf Elküldve Április9, 2008 Elküldve Április9, 2008 hát igen igy szokott ez menni.... hogy mi volt az oka hogy eltértek tőle, kitudja... :D majd késöbb hátha okosabbak leszünk :D Attól félnek, hogy mivel nálunk leginkább a gabona alapú boietanol menne, feltornázná baromira az élelmiszerek árait, mint pl. sertéshús, kenyér, ilyenek.Tehát drágább lenne a leves, mnit maga a hús.Amúgy jó kis cikk.Ha megtalálom v.hol, belinkelem.
Recommended Posts