Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Nem is arra gondoltam, hogy sportkocsikat aláznék vele, de nem hiszem, hogy sokan kinéznék belőle a 10 mp alatti százat. Tiszta női autó kinézete van. A 102LE-s papíron 9,6 alatt százon van, ezt pedig 129 lovasnak írják. Mondjuk nem tudom, hogy mitől lenne annyi, ráadásul a saját tömeg is gyanúsan kevés. De jól hangzik.

Elküldve
Nem is arra gondoltam, hogy sportkocsikat aláznék vele, de nem hiszem, hogy sokan kinéznék belőle a 10 mp alatti százat. Tiszta női autó kinézete van. A 102LE-s papíron 9,6 alatt százon van, ezt pedig 129 lovasnak írják. Mondjuk nem tudom, hogy mitől lenne annyi, ráadásul a saját tömeg is gyanúsan kevés. De jól hangzik.

Úgy tudja, hogy turbós. A Daihatsu úttörője a kis turbós benzines autóknak. Biztos jó, de az összkerék visszafogja rendesen. Jópofa városi kocsi lehet.

Elküldve
Úgy tudja, hogy turbós. A Daihatsu úttörője a kis turbós benzines autóknak. Biztos jó, de az összkerék visszafogja rendesen. Jópofa városi kocsi lehet.

129 pacisat turbósban se találtam a neten. ITT egész részletesen le van írva a modelltörténet.

Amúgy pont az összkerék miatt találtam rá. De ez biztos, hogy a hátrányára válik? Indulásnál szerintem praktikusabb, ha az összes kerék dolgozik... Ha csak az elsőt hajtaná, akkor az hamarabb kipörögne. Hármastól fölfelé viszont már valószínűleg tényleg visszafogja...

Elküldve
129 pacisat turbósban se találtam a neten. ITT egész részletesen le van írva a modelltörténet.

Amúgy pont az összkerék miatt találtam rá. De ez biztos, hogy a hátrányára válik? Indulásnál szerintem praktikusabb, ha az összes kerék dolgozik... Ha csak az elsőt hajtaná, akkor az hamarabb kipörögne. Hármastól fölfelé viszont már valószínűleg tényleg visszafogja...

Na, utánanéztem ennek a kocsinak, mert piszkálta a csőrömet, hogy ez milyen öszvér. Szerencsére itt az üzletben elég komoly programok állnak rendelkezésemre, amikben az összes autó benne van részletesen. Ebből a fajtából a legerősebb 103 lovas volt, nincs belőle erősebb. A többi adat stimmel. Biztos megtuningolták Svájcban! :lol:

Elküldve
Na, utánanéztem ennek a kocsinak, mert piszkálta a csőrömet, hogy ez milyen öszvér. Szerencsére itt az üzletben elég komoly programok állnak rendelkezésemre, amikben az összes autó benne van részletesen. Ebből a fajtából a legerősebb 103 lovas volt, nincs belőle erősebb. A többi adat stimmel. Biztos megtuningolták Svájcban! :lol:

Én találtam 120 lovasat is, bár az elég spéci (raliváltozat) volt. Az utcai verzió 102 lovas, pl. EZ. Az ára sem rossz... :lol:

Elküldve
Nem valami szép (főleg az eleje), de ha igaz a teljesítményadat, akkor egy egész jó kis élményautócska lehet... Nem lenne rossz a Zasszonynak :lol: . Feliratok le, aztán gondolkozhatnának a nagylegények, hogy mi alázta le őket a lámpánál... :lol:

olyan lehet mint egy suzuki csak daihatsu áron . japók jó autók ezt tudjuk ennek fényében ez sem lehet rossz !

a forma szokás kérdése én pl. nyitott vagyok mindenre amiben van részlet ami megfog . a teljesítménye gondolom mert turbós azért ennyi de értek benne némi elírást is hozzáteszem nem ismerem ezt a darabot viszont a dajhi az jó kocsi az biztos ! egy barátomnak (isten nyugasztalja szegényt)volt egy öregebb példánya első gen. sharade az pl. egy kívánatos kis autó volt ,kimondottan városi jószág de az autópályán is ment rendesen ! hiba kb. nulla volt vele. padig volt vagy 25 éves .....

négykerekes suzuki van még ? mintha lenne. lehet azért ott kutakodnék márcsak az alkatrész árak miatt is.....

Elküldve
olyan lehet mint egy suzuki csak daihatsu áron . japók jó autók ezt tudjuk ennek fényében ez sem lehet rossz !

a forma szokás kérdése én pl. nyitott vagyok mindenre amiben van részlet ami megfog . a teljesítménye gondolom mert turbós azért ennyi de értek benne némi elírást is hozzáteszem nem ismerem ezt a darabot viszont a dajhi az jó kocsi az biztos ! egy barátomnak (isten nyugasztalja szegényt)volt egy öregebb példánya első gen. sharade az pl. egy kívánatos kis autó volt ,kimondottan városi jószág de az autópályán is ment rendesen ! hiba kb. nulla volt vele. padig volt vagy 25 éves .....

négykerekes suzuki van még ? mintha lenne. lehet azért ott kutakodnék márcsak az alkatrész árak miatt is.....

A kis szusik viszkósak (az SX4 már nem), azzal pedig nem szimpatizálok.

Ez pedig nem az.

Uppsz, egy régebbi verzió Talán még pofásabb is egy kicsit. :lol:

Elküldve
ez még olcsóbb is . nézzük meg !

Sajnos nem megy az olyan gyorsan :D

Még nem jött meg a hitelünk, csak nézelődök, hogy mit lenne érdemes venni. De ez tényleg szimpatikusnak tűnik.

Elküldve
A kis szusik viszkósak (az SX4 már nem), azzal pedig nem szimpatizálok.

Ez pedig nem az.

Uppsz, egy régebbi verzió Talán még pofásabb is egy kicsit. :D

Minél többet nézem, annál szimpibb ez a vas. A Suzukinak viszont nagy előnye az alkatrészellátás, és hogy bontva is könnyű találni.

Elküldve
Minél többet nézem, annál szimpibb ez a vas. A Suzukinak viszont nagy előnye az alkatrészellátás, és hogy bontva is könnyű találni.

Nekem is :D

A mobile.de-n fent van közel 100db. Igaz, ebből csak 6 összkerekes.

Ui: Amúgy Te (meg a "pereputtyod") nem nagyon férnél bele... :P :P

Elküldve
Minél többet nézem, annál szimpibb ez a vas. A Suzukinak viszont nagy előnye az alkatrészellátás, és hogy bontva is könnyű találni.

Norbi ! az SX4 amúgy egy nagyon jó autó ! (azt simán bevállalnám)

Elküldve

Az SX4 nekünk sajnos még drága. Ráadásul kis autónak nagy, nagynak meg kicsi.

Amúgy néztem már, írnak róla jót is meg rosszat is.

A jelenlegi elképzelés a közeljövőben második autónak egy kis összkerekes (pl. Daihatsu Sirion v. Terios, esetleg Swift v. Ignis), aztán néhány éven belül egy nagyobb a hullaszállító helyett. Ez valami összkerekes kombi (Octavia, Passat, Subaru), "SUV" (Duster, Vitara, Frontera), esetleg valami egyterű (?) lenne.

Nézegettem még a Honda HRV, CRV-ket, de azok megint az a kategória, mint az SX4... A HRV mondjuk még beleférne a kicsi kategóriába (mondjuk akkor már az SX4-nek is bele kellene, de az árban a duplája a Hondának)

Elküldve

:P

De félnék ezektől az új csodáktól. Mennyi baj lesz ezekkel 5-10 év múlva?!... Az árukról nem is beszélve :D ...

Az Octaviaból meg a Passatból sem merném megvenni a PD TDI-ket, csak a régebbi TD-ket, de azok pár év múlva már csak a koruk miatt is elég neccesek lesznek (most is jól meg kell nézni őket)

A Duster-rel is ez a bajom, amúgy szimpatikus járgány. Na nem kinézetre, de az egyéb tulajdonságai nem rosszak.

Elküldve
Nekem is :D

A mobile.de-n fent van közel 100db. Igaz, ebből csak 6 összkerekes.

Ui: Amúgy Te (meg a "pereputtyod") nem nagyon férnél bele... :P :P

Subaru Justy-ként keresd, már én is gondolkodtam erősen egy ilyenen, télre, barátnőnek tökéletes.

Elküldve
:P

De félnék ezektől az új csodáktól. Mennyi baj lesz ezekkel 5-10 év múlva?!... Az árukról nem is beszélve :D ...

Az Octaviaból meg a Passatból sem merném megvenni a PD TDI-ket, csak a régebbi TD-ket, de azok pár év múlva már csak a koruk miatt is elég neccesek lesznek (most is jól meg kell nézni őket)

A Duster-rel is ez a bajom, amúgy szimpatikus járgány. Na nem kinézetre, de az egyéb tulajdonságai nem rosszak.

Pedig az még kinézetre sem olyan szörnyű, szerintem. Legalábbis én elvagyok a formavilágával.

  • 4 weeks later...
Elküldve
Boldog születésnapot Norbi. :P :D

(hol tart a lakás és autó projekt?) :D

Köszi szépen! ;-)

A kis Sirion-t elvitték a héten :P , a lóvé sajnos még nem érkezett meg. Így a pecó is lassan halad, csak javítgatok ezt-azt.

Elküldve
Nem tudtam, hogy ma van... akkor ajándékba adtam volna a kisebb tételt. :D :D Boldog szülinapot. :P

HÁT... :P

Csak a kisebbet? :D

Jó az így.

Köszi szépen!

Mi is nagyon sok boldogat kívánunk :D

THX! :)

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.