Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Chat


ivannorbi

Recommended Posts

Lomha. Simson szerelésben kérnék tanácsot. Faterom 51-es Schwalbe-ja menet közben gondol egyet és megáll, de ha sikerül visszakapcsolni az öregnek, akkor újra elkapja. Ha nem sikerül, akkor lefékez, és első rugásra indul (mint a jó anyós :lol: ) Karbit már kipusoltam, kapott új gyertyát, a tank üllepítő pohara is tiszta, a légszívó doboz, a hátsó kerék előtt, is tiszta. Lehet gyujtás gond?

Link to comment
Megosztás:

Lomha. Simson szerelésben kérnék tanácsot. Faterom 51-es Schwalbe-ja menet közben gondol egyet és megáll, de ha sikerül visszakapcsolni az öregnek, akkor újra elkapja. Ha nem sikerül, akkor lefékez, és első rugásra indul (mint a jó anyós :lol: ) Karbit már kipusoltam, kapott új gyertyát, a tank üllepítő pohara is tiszta, a légszívó doboz, a hátsó kerék előtt, is tiszta. Lehet gyujtás gond?

A leírtak függvényében én is a gyújtásra gyanakszom. Feszültségszabályzó okozhat ilyen problémát. Én ugyan régen vettem, de akkor pár száz forint volt, érdemes ezzel kezdeni. Ha nem oldja meg a gondot, akkor gyertyapipa, gyertyakábel a következő lehetőség. Én mindig azt csinálom, hogy autósboltban veszek hozzá valami komolyabb autóhoz való (úgy értve komolyabb, hogy mondjuk Opel-VW stb. és nem Lada meg társai) kábelt, aminek ugye része a pipa. Levágom a másik végét és bekötöm a helyére. A legszarabb is ezerszer jobb mint a gyári vagy utángyártott Simson cucc. Ezekkel kezdd, aztán ha nem, akkor okoskodunk tovább.

Link to comment
Megosztás:

A leírtak függvényében én is a gyújtásra gyanakszom. Feszültségszabályzó okozhat ilyen problémát. Én ugyan régen vettem, de akkor pár száz forint volt, érdemes ezzel kezdeni. Ha nem oldja meg a gondot, akkor gyertyapipa, gyertyakábel a következő lehetőség. Én mindig azt csinálom, hogy autósboltban veszek hozzá valami komolyabb autóhoz való (úgy értve komolyabb, hogy mondjuk Opel-VW stb. és nem Lada meg társai) kábelt, aminek ugye része a pipa. Levágom a másik végét és bekötöm a helyére. A legszarabb is ezerszer jobb mint a gyári vagy utángyártott Simson cucc. Ezekkel kezdd, aztán ha nem, akkor okoskodunk tovább.

Köszönöm, próbálkozunk.

Link to comment
Megosztás:

Várom már ezt, vagy valami hasonlót. :D B) :D

Most nézegettem a képeket, mert kaptam egy kedves levelet a szolgáltatótól, hogy február 20-tól megszűnik a tárhely.

Igaz megvannak a képek gépen is, de kereshetek másik tárhelyet. :lol:

Tényleg nagyon jó volt.Idén is össze kell hozni egyet mindenképp. De most lehetne Pécs környékén vmerre.

Én is néztem, hogy megszűnik. Próbáltam azt az ftp-s lementést de nekem TC-rel nem működött.

Link to comment
Megosztás:

Lomha. Simson szerelésben kérnék tanácsot. Faterom 51-es Schwalbe-ja menet közben gondol egyet és megáll, de ha sikerül visszakapcsolni az öregnek, akkor újra elkapja. Ha nem sikerül, akkor lefékez, és első rugásra indul (mint a jó anyós :lol: ) Karbit már kipusoltam, kapott új gyertyát, a tank üllepítő pohara is tiszta, a légszívó doboz, a hátsó kerék előtt, is tiszta. Lehet gyujtás gond?

Én még megnézném a gyertyahézagot, meg a keveréket, hogy 1:33-as-e. Mert pl. az 1:40-est az enyém nem bírja nyélgázon megfelelő kenés hiányában.

Link to comment
Megosztás:

Üdv!

F astrámra keresek alufelnit lehetőleg gumival, minden ajánlatot szívesen meghallgatok. Esetleg csere is érdekel, amit fel tudok ajánlani: az egy autós erősítő és mélyláda kábelszettel együtt, mindezekre akár rá is fizetek ha olyan az ajánlat.

zsorbert@freemail.hu-ra várom az ajánlatokat!

Üdv: Norbi

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.