Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Chat


ivannorbi

Recommended Posts

Kojak! Itt a srác száma:

06-70-262-88-05

A nevét nem tudom, de mindegy is. Azt mondta vasárnap délelőtt csörögjünk oda és délután lehet menni a cuccért. A listát meg mindenképp írd fel, különös tekintettel a stekkerekre. Azok nélkül szart sem ér az egész.

Link to comment
Megosztás:

Kojak! Itt a srác száma:

06-70-262-88-05

A nevét nem tudom, de mindegy is. Azt mondta vasárnap délelőtt csörögjünk oda és délután lehet menni a cuccért. A listát meg mindenképp írd fel, különös tekintettel a stekkerekre. Azok nélkül szart sem ér az egész.

Na megjöttek a cuccaid. :rolleyes: Amikor először felhívtam a srácot, utána néztem a híváslistát és nevet írt nem a számot. Együtt jártam a vele vezetni. :D :P

Link to comment
Megosztás:

Na megjöttek a cuccaid. :rolleyes: Amikor először felhívtam a srácot, utána néztem a híváslistát és nevet írt nem a számot. Együtt jártam a vele vezetni. :D :P

Na, kicsi a világ. :lol: Kösz szépen a közreműködést, utaljam a 2000-et vagy az ráér személyesen?

Link to comment
Megosztás:

Azért lett oda rakva mert cseszett sürgős volt. Amúgy meg kabbe Norbert... :rolleyes: Közben már találtam! :D

És szerinted ott előbb megtalálják? Azt a topikot csak a klubtagok látják, amíg az eladó alkatrészeket mindenki!

Kapja be a vacogós cápa!!! :P

Csak hogy tudd, mivel már nem aktuális, töröltem is azt a hozzászólásodat, nehogy illetéktelenek hívogassanak feleslegesen...

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok, ha csak az üzemanyagmérő óra mutat a nulla és a tényleges állapot között mindenfélét :rolleyes: , akkor valami kontakthibát keressek? Van mikor jól mutat, aztán gondol egyet és 0-án áll, következő indításnál ismét jó, és így tovább.

A többi műszer, mint ford.mérő, motor hőmérő jól mér.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok, ha csak az üzemanyagmérő óra mutat a nulla és a tényleges állapot között mindenfélét :D , akkor valami kontakthibát keressek? Van mikor jól mutat, aztán gondol egyet és 0-án áll, következő indításnál ismét jó, és így tovább.

A többi műszer, mint ford.mérő, motor hőmérő jól mér.

Akkor figyelj jobban Zsuzsira, lehet, hogy éjszakánként elköti a vasat, oszt hol tankol bele, hol nem... :P :lol:

Azt hogy hová megy vele, jobb ha nem is tudod!!!! :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Akkor figyelj jobban Zsuzsira, lehet, hogy éjszakánként elköti a vasat, oszt hol tankol bele, hol nem... :lol: :D

Azt hogy hová megy vele, jobb ha nem is tudod!!!! :rolleyes:

Hu-huú, erre nem is gondoltam :P , de majd utánanézek ennek a dolognak, köszi. :D

Azért, valami más megoldásra gondoltam ... :P

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok, ha csak az üzemanyagmérő óra mutat a nulla és a tényleges állapot között mindenfélét :rolleyes: , akkor valami kontakthibát keressek? Van mikor jól mutat, aztán gondol egyet és 0-án áll, következő indításnál ismét jó, és így tovább.

A többi műszer, mint ford.mérő, motor hőmérő jól mér.

Lehet kontakthiba, vagy vezetékszakadás(le vagy kiszakadt valahol és hol hozzáér valami fémhez, hol nem), ha letestel akkor vagy minimumot vagy maxot mutat. Vagy kikopott a tankban a csúszka ami méri a szintet és néha megakad.

Link to comment
Megosztás:

Lehet kontakthiba, vagy vezetékszakadás(le vagy kiszakadt valahol és hol hozzáér valami fémhez, hol nem), ha letestel akkor vagy minimumot vagy maxot mutat. Vagy kikopott a tankban a csúszka ami méri a szintet és néha megakad.

Köszi, látom összejöttünk. :D

Úgy érzem, nem úszom meg az alámászást, pedig a "múkodj" jobb lenne. :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.