Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Ladámon csináltattam. Kb 1,5 kg lett leszedve belőle.

Egy picit információdúsabban ha kérhetném! :D Jobb lett e, rosszabb lett e, mi változott, bírta e stb.

Elküldve

Bírta, a fordszámmérő simán elment 8000 után, egyéb változást nem nagyon vettem észre. De egy Ladánál szinte kötelező, ha kicsit tuningolni akarsz.

Elküldve
Ki mit tud a lendkerékkönnyítésről?

ha centírozzzák is utána akkor jó .

ha nem szednek le sokkal többet mint az kell az "átlendítéshez" akkor jó

ha nem akarsz feleslegesen kidobni zsééét , akkor meg elfelejted

ha akarsz, akkor jó helyre vigyed !

de minek az ?? a gyári dolgok azok az igaziak . ha meg lórejő kell , akkó vegyé MV6 :D vagy LET , vagy pusztavacsi hatos fogatot :lol:

(hova lenne??)

Elküldve
ha centírozzzák is utána akkor jó .

ha nem szednek le sokkal többet mint az kell az "átlendítéshez" akkor jó

ha nem akarsz feleslegesen kidobni zsééét , akkor meg elfelejted

ha akarsz, akkor jó helyre vigyed !

de minek az ?? a gyári dolgok azok az igaziak . ha meg lórejő kell , akkó vegyé MV6 :D vagy LET , vagy pusztavacsi hatos fogatot :lol:

(hova lenne??)

Berakod nekem az MV6-ot? :lol:

Elküldve

Opzsolti kérdezte a találkozókban: mifenét hegesztőzőőől ??

Hátsó dobot az Omira. Tegnap kész is lett, csak le kell még festenem, és mehet fel rá. Végre kész a mocitető és az első lökös festése is. Azokat hétfőn hozom el. Már csak a biztit kellene befizetnem és leműszakiztatni a verdát :D

Elküldve
Opzsolti kérdezte a találkozókban: mifenét hegesztőzőőől ??

Hátsó dobot az Omira. Tegnap kész is lett, csak le kell még festenem, és mehet fel rá. Végre kész a mocitető és az első lökös festése is. Azokat hétfőn hozom el. Már csak a biztit kellene befizetnem és leműszakiztatni a verdát :D

hegesztett hátsó dob? valami más mint a gyári?

(ráérsz még messze a tavasz :lol: )

Elküldve

Végül is a dob elvben ua mint a gyári, csak a két kijövő cső hatol, oldalanként 2-2 négyzetes végben fog végződni. Tudom, hogy messze a tavasz, de elég bután néz ki, hogy a szoknyában ki van vágva a jobbos végnek a heje, de csak bal oldalon van kipuff.

Elküldve
Végül is a dob elvben ua mint a gyári, csak a két kijövő cső hatol, oldalanként 2-2 négyzetes végben fog végződni. Tudom, hogy messze a tavasz, de elég bután néz ki, hogy a szoknyában ki van vágva a jobbos végnek a heje, de csak bal oldalon van kipuff.

hát igen :D no majd alakul az :lol:

Elküldve

A Mantások nemigen válaszolnak, úgyhogy megkérdem itt is, hátha tudja valaki. Hogy lehet egy B Mantára hátra tárcsaféket rakni? Úgy, hogy működjön rendesen meg legyen kézifék stb.

Elküldve

Sztem merevhidas, hátsókerekes, Opel féktárcsával nem is volt sztem. A Seni pedig független kerékfelfüggesztéses. Esetleg annak az összes felfogató pontját fel kellene hegeszteni. Bár ha visszaemlékszem, egy német Opeles újsában láttam egy B Asconát A Omega futóművel. Elég igényes megoldás volt.

Elküldve
Sztem merevhidas, hátsókerekes, Opel féktárcsával nem is volt sztem. A Seni pedig független kerékfelfüggesztéses. Esetleg annak az összes felfogató pontját fel kellene hegeszteni. Bár ha visszaemlékszem, egy német Opeles újsában láttam egy B Asconát A Omega futóművel. Elég igényes megoldás volt.

Az i400 meg az i240 gyárilag tárcsás volt hátul, de hát azt lehetetlen épeszű pénzért szerezni.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.