Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Optikai Tuning


Dini

Recommended Posts

Hát szerintem sötét belsejű kristálylámpa jobban illene az ezüst metálhoz. De fel kell tenni és meglátjuk :)

nekem nem ezüstmetal hanem sötét szürke de hatul a króm diszléc végett lehet jol fog mutatni! :) Na meg ez volt olcsóóóó B)

Link to comment
Megosztás:

nyaralásból visszatérve beszereltem a xenont. nem is volt olyan egyszerű... még jó, hogy minden autóban kötelező az izzókészlet, hogy az út szélén is ki tudja a szöszi cserélni a kiégettet... a pótizzón kívül csak egy torx készlet kell, hogy a teljes legszűrőházat kiszerelve ki lehessen cserélni a jobb izzót, a bal izzóhoz pedig elég pár év nőgyógyászati gyakorlat... :)

közben kiderült a fő probléma: az izzó kiégés érzékelőnek sajna nem igazán tetszett a xenyon trafó, és hidegen csak minden többedik felkapcsolásra maradt égve, többször lekapcsolt egy másodperc után... így némi sufnituningra kényszerültem: egy 20 wattos izzó + relé (diódával védve a visszarúgás ellen) már stabilan megtartja, a reléhez meg biztosítékkal közvetlenül megy a tápkábel, és kapcsolja a xenon trafókat. egyszerűen gyönyörű a 6000K... :) még a helyzetjelzőket cserélem le fehér ledekre, mert elég ótvarul néz ki a sárga pislákolás a fehérségben... B) plussz valszeg a távolsági izzókat is valami izmosabb fehérebb halogénre cserélem...

Link to comment
Megosztás:

nyaralásból visszatérve beszereltem a xenont. nem is volt olyan egyszerű... még jó, hogy minden autóban kötelező az izzókészlet, hogy az út szélén is ki tudja a szöszi cserélni a kiégettet... a pótizzón kívül csak egy torx készlet kell, hogy a teljes legszűrőházat kiszerelve ki lehessen cserélni a jobb izzót, a bal izzóhoz pedig elég pár év nőgyógyászati gyakorlat... :o

közben kiderült a fő probléma: az izzó kiégés érzékelőnek sajna nem igazán tetszett a xenyon trafó, és hidegen csak minden többedik felkapcsolásra maradt égve, többször lekapcsolt egy másodperc után... így némi sufnituningra kényszerültem: egy 20 wattos izzó + relé (diódával védve a visszarúgás ellen) már stabilan megtartja, a reléhez meg biztosítékkal közvetlenül megy a tápkábel, és kapcsolja a xenon trafókat. egyszerűen gyönyörű a 6000K... :) még a helyzetjelzőket cserélem le fehér ledekre, mert elég ótvarul néz ki a sárga pislákolás a fehérségben... B) plussz valszeg a távolsági izzókat is valami izmosabb fehérebb halogénre cserélem...

Fotot kérünk! mweg hogy milyen xenon mennyibe fájt stb :) mert engem is érdekel :omg:

Link to comment
Megosztás:

Fotot kérünk! mweg hogy milyen xenon mennyibe fájt stb B) mert engem is érdekel :)

még szerzek ledeket a helyzetjelzőkbe, és alkotok fotót róla... nagyon megvadítja :) és látásban is sokat számít nagyon... plusz marha feltűnő, tuti nem fog senki elbambulva belém sávváltani...

egyébként innen van: katt

Standard Pro, 40e - kell még valami filléreset rendelni hozzá, és akkor ingyen kiszállítják bárhová 1 nap alatt... 3 év teljeskörű gar van rá (izzóra is), és évek múlva is tuti lesz még hozzá pótizzó megfizethetően...

ezenfelül két teszkó gazdaságos 20 wattos féklámpa izzó, két olcsó relé, biztosíték, kábelek, filléres dióda, meg némi idő...

Link to comment
Megosztás:

még szerzek ledeket a helyzetjelzőkbe, és alkotok fotót róla... nagyon megvadítja :) és látásban is sokat számít nagyon... plusz marha feltűnő, tuti nem fog senki elbambulva belém sávváltani...

egyébként innen van: katt

Standard Pro, 40e - kell még valami filléreset rendelni hozzá, és akkor ingyen kiszállítják bárhová 1 nap alatt... 3 év teljeskörű gar van rá (izzóra is), és évek múlva is tuti lesz még hozzá pótizzó megfizethetően...

ezenfelül két teszkó gazdaságos 20 wattos féklámpa izzó, két olcsó relé, biztosíték, kábelek, filléres dióda, meg némi idő...

Tech2 vel nem lehet kikapcsolni azt a vackot ami figyeli a kiégett lámpákat hogy ne kapcsolja le?

Link to comment
Megosztás:

nem a CAN-BUS miatt rinyál?

de ha jól tudom van ezzel kompatibilis cuccuk is

igazából tudtommal nincsen köze a canbus-hoz, csak azzal együtt hozták be ezeket a bonyolításokat is, ha már egyszer adott lett a kommunikációs vonal... a lényeg, hogy figyeli az izzót, és talán a magas indítóáram miatt letiltja. ha a xenont közvetlenül az akkuhoz nyomtam, akkor tette a dolgát nyikkanás nélkül, szóval a trafó/izzó tökéletes...

Link to comment
Megosztás:

igazából tudtommal nincsen köze a canbus-hoz, csak azzal együtt hozták be ezeket a bonyolításokat is, ha már egyszer adott lett a kommunikációs vonal... a lényeg, hogy figyeli az izzót, és talán a magas indítóáram miatt letiltja. ha a xenont közvetlenül az akkuhoz nyomtam, akkor tette a dolgát nyikkanás nélkül, szóval a trafó/izzó tökéletes...

Na majd opeles szervizest megkérdezek! lehet csak be kell neki álítani hogy Xenon van benn és akkor engedi a nagyáramot rövid ideig amig elindul a xenon :)

Link to comment
Megosztás:

Helyén a lámpa

%7Boption%7D

%7Boption%7D

pofás, mennyi volt?

próbálta már valaki eltűntetni a hátsó emblémát? lyukakba is kapaszkodik, vagy csak ragasztva van, és le kell polírozni a nyomát?

a hűtőrácsra olyan ötletet kaptam, hogy vigyem el műanyagoshoz, ki tudják vágni belőle az emblémát, kipótolják, lefestik, és szép egyedi lesz...

Link to comment
Megosztás:

pofás, mennyi volt?

próbálta már valaki eltűntetni a hátsó emblémát? lyukakba is kapaszkodik, vagy csak ragasztva van, és le kell polírozni a nyomát?

a hűtőrácsra olyan ötletet kaptam, hogy vigyem el műanyagoshoz, ki tudják vágni belőle az emblémát, kipótolják, lefestik, és szép egyedi lesz...

Nincs juk 100% polirozni nem kell! 300ft ért gyogyszertárban kell venni sebbenzibt az leoldja az a ragasztót ami fogta! természetesen elötte damilla le kell vágni az emblémat!

Én még filozok hogy levegyem e !

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.