Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

nekem most került fel a llumar asszem ,nem a legsötétebb hanem a következő,viszont a színes üveg kicsit sötétebbé tette mint szerettem volna,de már megszoktam(műbizonylatot postázzák)

14000 volt a két hátsó ajtó meg csomagtérajtó(2000 lett volna a szélvédőcsík,lehet már bánom hogy kimaradt)

Helyileg hol csináltattad melyik városba? :)

  • 4 weeks later...
Elküldve
Sziasztok!
ELADÓ!
Astra H-hoz FK állítható futómű! 5 hónapig volt körülbelül az autóban, hibátlan állapotú. 40-60mm ültet. Csere nem érdekel csak kp!!
Érdeklődni banderas89@freemail.hu email címen, ott tudok képeket is küldeni!
Elküldve

Sziasztok!

Érdeklődnék hogy egy 2007-es 5 ajtós opel astra H-hoz fel lehet e helyezni egy H-s OPC első/hátsó lökhárítót?

Szia!

Olyat nem igen, mert külön árulnak OPC-re és 5 ajtósokra lökösöket.

Én is nézegettem már, 5 ajtósokra is vannak szép lökhárítók 50 ezer körül.

Ahhoz képest hogy egy küszöb toldat is 35-40 körül van átlagban jobban megéri egy teljes tuning lökös (szerintem). Lehet jövőre veszek én is első-hátsót.

  • 2 weeks later...
Elküldve

Meglettek a küszöb spoilereim is, viszont a felszerelésben megakadtam...

Konkrétan a hátsó résznél, mert az első kerékjáratban van műanyag betét így oda tudom pop szegecselni a végét belülről, viszont a hátsó kerékjáratban nincs ilyen és így nem tudom hová rögzíteni a spoiler végét, mert ott üreges a kerékjárat rész ahová lehetne szegecselni.

Alulról meg ugyan csak nem lehet, mert centikkel lentebb ér a spoiler a kasztnitól. Oldalról meg megint nem akarom kifúrni a kasztnit mert az még csúnya is lenne.

Szóval a hátsó végénél a rögzítést kéne megoldanom valahogy. Valakinek valami ötlete rá?

Köszönöm!

  • 3 weeks later...
Elküldve

Húú.. de jó hogy ide lapoztam!

Ezek szerint létezik ilyen, mert a gyáriak hááát... Megkértem a szakszervizt, hogy ugyan állítsák már be, de körberöhögtek. :(

Rendelek és megküzdök vele. Köszönöm én is!

Elküldve

Húú.. de jó hogy ide lapoztam!

Ezek szerint létezik ilyen, mert a gyáriak hááát... Megkértem a szakszervizt, hogy ugyan állítsák már be, de körberöhögtek. :(

Rendelek és megküzdök vele. Köszönöm én is!

Azt a szakszervizt én a továbbiakban nagy ívben elkerülném.

Nekem is annak idején Opel szervizben rakták be a porlasztós fúvókákat. Be is állították. Nem szóltak rá semmit, ez volt a kérés, megcsinálták. Egyébként azóta többször vettem már le a szélvédő előtti műanyagot. Tényleg nem nagy dolog, legfeljebb egy perc a levétele.

Elküldve

Azt a szakszervizt én a továbbiakban nagy ívben elkerülném.

Nekem is annak idején Opel szervizben rakták be a porlasztós fúvókákat. Be is állították. Nem szóltak rá semmit, ez volt a kérés, megcsinálták. Egyébként azóta többször vettem már le a szélvédő előtti műanyagot. Tényleg nem nagy dolog, legfeljebb egy perc a levétele.

Megfogadom a tanácsod.

Legutóbbi kötelező szervizelést (5-6 mozzanatból állt) kérlek szépen 3 és fél óra alatt végrehajtották. Egyszerűen nem akartam elhinni...

Elküldve

Azt a szakszervizt én a továbbiakban nagy ívben elkerülném.

Nekem is annak idején Opel szervizben rakták be a porlasztós fúvókákat. Be is állították. Nem szóltak rá semmit, ez volt a kérés, megcsinálták. Egyébként azóta többször vettem már le a szélvédő előtti műanyagot. Tényleg nem nagy dolog, legfeljebb egy perc a levétele.

Itthon cseréltem ki saját kezűleg, az egész mutatvány volt 5 perc, mert nincs rögzítve a műanyag az szélvédő alatt, csak a gumi fogja, felemel kipattint (nálam inkább kikalapál :D) utána be a másik, viszont a beállítással lehet játszani mire sikerül, de lehet csak én vagyok ennyire precíz :) Én csináltam hozzá célszerszámot hidraulika csőből, 6-ös külső átmérő, 4-es belső volt ha jól emlékszem, 90 fokra merőlegesen be kell fűrészelni, majd leszedni a sorját és kész is a célszerszám.

Annyi, hogy nálam egy picit meg kellett faragni a műanyagot, mert beleért a fúvóka és félrepisált. :)

Elküldve

Itthon cseréltem ki saját kezűleg, az egész mutatvány volt 5 perc, mert nincs rögzítve a műanyag az szélvédő alatt, csak a gumi fogja...

Nem egészen. A gumi a motortér felől fogja. A szélvédő előtt meg 5-6 db (már nem emlékszem pontosan) műanyag patent. Na ezek a patentok előszeretettel törnek, főleg ha már régiek. Többek között ez volt az oka annak, hogy én is lekaptam a műanyagot a fúvókacsere után: pár patent már akkor eleve törött volt. Rendeltem hozzá patentokat és az összeset kicseréltem.

Valamint olvastam a levételről olyan beszámolókat hogy az ablaktörlő karok szeretnek rárohadni a tengelyekre. (Ugyebár ezeket is le kell venni, hogy le tudd emelni a műanyagot.) De nekem ezzel szerencsém volt, lazán lejöttek különösebb feszegetés nélkül.

...felemel kipattint (nálam inkább kikalapál :D) utána be a másik, viszont a beállítással lehet játszani mire sikerül, de lehet csak én vagyok ennyire precíz :) Én csináltam hozzá célszerszámot hidraulika csőből, 6-ös külső átmérő, 4-es belső volt ha jól emlékszem, 90 fokra merőlegesen be kell fűrészelni, majd leszedni a sorját és kész is a célszerszám.

Annyi, hogy nálam egy picit meg kellett faragni a műanyagot, mert beleért a fúvóka és félrepisált. :)

Én is csináltam célszerszámot egy kávédaráló motorjának a tengelyéből. Korábban elég részletesen leírtam, visszakereshető.

De teljesen felesleges. Egy csavarhúzóval is tökéletesen állítható a fúvóka feje és az legalább mindig kéznél van. :)

Elküldve

Nem egészen. A gumi a motortér felől fogja. A szélvédő előtt meg 5-6 db (már nem emlékszem pontosan) műanyag patent. Na ezek a patentok előszeretettel törnek, főleg ha már régiek. Többek között ez volt az oka annak, hogy én is lekaptam a műanyagot a fúvókacsere után: pár patent már akkor eleve törött volt. Rendeltem hozzá patentokat és az összeset kicseréltem.

Valamint olvastam a levételről olyan beszámolókat hogy az ablaktörlő karok szeretnek rárohadni a tengelyekre. (Ugyebár ezeket is le kell venni, hogy le tudd emelni a műanyagot.) De nekem ezzel szerencsém volt, lazán lejöttek különösebb feszegetés nélkül.

Valóban igazad van, viszont én nem szedtem le, sem az ablaktörlőt, sem magát a műanyagot, a trükk annyi, hogy fel kell kissé feszíteni, majd sűrűn összehajtott rongyot kell 1 vagy 2 ponton alátenni, így már gond nélkül szerelhető volt, legalábbis nekem, plusz sok időt és gondot megspóroltam vele.

Elküldve

Valóban igazad van, viszont én nem szedtem le, sem az ablaktörlőt, sem magát a műanyagot, a trükk annyi, hogy fel kell kissé feszíteni, majd sűrűn összehajtott rongyot kell 1 vagy 2 ponton alátenni, így már gond nélkül szerelhető volt, legalábbis nekem, plusz sok időt és gondot megspóroltam vele.

Lehet, de két anyát lecsavarni, illetve a patentokat kipattintani két perc. És akkor kényelmesen hozzáférsz a fúvókákhoz. Nem látatlanban tapogatózva a motoron hasalva kell kicserélni őket.

Elküldve

Lehet, de két anyát lecsavarni, illetve a patentokat kipattintani két perc. És akkor kényelmesen hozzáférsz a fúvókákhoz. Nem látatlanban tapogatózva a motoron hasalva kell kicserélni őket.

Szeretem a kihívásokat :D Nekem nem okozott egyáltalán problémát, a beállítás időigényesebb inkább.

Elküldve

Nem egészen. A gumi a motortér felől fogja. A szélvédő előtt meg 5-6 db (már nem emlékszem pontosan) műanyag patent. Na ezek a patentok előszeretettel törnek, főleg ha már régiek. Többek között ez volt az oka annak, hogy én is lekaptam a műanyagot a fúvókacsere után: pár patent már akkor eleve törött volt. Rendeltem hozzá patentokat és az összeset kicseréltem.

Valamint olvastam a levételről olyan beszámolókat hogy az ablaktörlő karok szeretnek rárohadni a tengelyekre. (Ugyebár ezeket is le kell venni, hogy le tudd emelni a műanyagot.) De nekem ezzel szerencsém volt, lazán lejöttek különösebb feszegetés nélkül.

Én is csináltam célszerszámot egy kávédaráló motorjának a tengelyéből. Korábban elég részletesen leírtam, visszakereshető.

De teljesen felesleges. Egy csavarhúzóval is tökéletesen állítható a fúvóka feje és az legalább mindig kéznél van. :)

Nem tudom másoknak van-e benne, de én egy lendülettel raktam bele visszafolyás gátló szelepet is.

Így egyből jön a spricnikből a folyadék és mire elindul a lapát, már vízes az ablak. Korábban míg ez nem volt benne, az első törlés mindig szárazon ment, mert az ablaktisztító folyadék mindig visszafolyt a csőből és mire a szívattyú feltolta a vízet, addig ment egy kört a lapát.

Elküldve

Nem tudom másoknak van-e benne, de én egy lendülettel raktam bele visszafolyás gátló szelepet is.

Így egyből jön a spricnikből a folyadék és mire elindul a lapát, már vízes az ablak. Korábban míg ez nem volt benne, az első törlés mindig szárazon ment, mert az ablaktisztító folyadék mindig visszafolyt a csőből és mire a szívattyú feltolta a vízet, addig ment egy kört a lapát.

Nem hülyeség amit mondasz, egyébként az elektronikában van némi késleltetés ami több-kevesebb sikerrel indítja az lapátokat a szivattyú után. Ha csurig, vagy fel van töltve a tartály akkor általában jól időzít, ha már a végét járja akkor már nem olyan jó.

Elküldve

Szeretem a kihívásokat :D Nekem nem okozott egyáltalán problémát, a beállítás időigényesebb inkább.

Majd azért nézd meg, mert én is hasonlóképpen cseréltem anno. Aztán, hogy emiatt, vagy már ilyen volt amikor vettem, fogalmam sincs, de az egyik patent foglalata szépen ketté repedt, egy másik patent pedig törött volt. Ezeket kell majd pótolnom.

Ja, ami vicces, hogy a bal oldali ablaktörlő nagyon szépen mozog fel-le, kihagytak belőle egy csavart, bár ez 3 év alatt fel sem tűnt, azt is pótolni kell lassan. :icon1:

Elküldve

...

A szélvédő előtt meg 5-6 db (már nem emlékszem pontosan) műanyag patent. Na ezek a patentok előszeretettel törnek, főleg ha már régiek. Többek között ez volt az oka annak, hogy én is lekaptam a műanyagot a fúvókacsere után: pár patent már akkor eleve törött volt. Rendeltem hozzá patentokat és az összeset kicseréltem.

...

Szia!

Meg tudnád adni a patent cikkszámát, vagy egy linket hozzá? Meg esetleg a visszafolyás gátlóét is.

Én is fúvóka csere előtt állok.

Előre is köszi a segítséget.

Üdv,

Zoli

Elküldve

Majd azért nézd meg, mert én is hasonlóképpen cseréltem anno. Aztán, hogy emiatt, vagy már ilyen volt amikor vettem, fogalmam sincs, de az egyik patent foglalata szépen ketté repedt, egy másik patent pedig törött volt. Ezeket kell majd pótolnom.

Ja, ami vicces, hogy a bal oldali ablaktörlő nagyon szépen mozog fel-le, kihagytak belőle egy csavart, bár ez 3 év alatt fel sem tűnt, azt is pótolni kell lassan. :icon1:

Nekem még szűz volt az egész autó, az előző tulaj azt sem tudta mire való a BC :D Szóval én babráltam először, kétlem, hogy elrepedt volna, mert vigyáztam vele. Nem lóg, nem zörög, szóval nem is bántom. :)

Szia!

Meg tudnád adni a patent cikkszámát, vagy egy linket hozzá? Meg esetleg a visszafolyás gátlóét is.

Én is fúvóka csere előtt állok.

Előre is köszi a segítséget.

Üdv,

Zoli

Visszacsapó szelepnek bármilyen kisebb folyadék visszacsapó jó.

  • Like 1
Elküldve

Nekem még szűz volt az egész autó, az előző tulaj azt sem tudta mire való a BC :D Szóval én babráltam először, kétlem, hogy elrepedt volna, mert vigyáztam vele. Nem lóg, nem zörög, szóval nem is bántom. :)

Visszacsapó szelepnek bármilyen kisebb folyadék visszacsapó jó.

Nekem sem lógott, csak a kíváncsiság kedvéért megnéztem.

Cserenkov!

Emlékszel mi a cikkszáma, vagy a neve a szélvédő alatti műanyagot rögzítő fehér patentoknak?

  • 1 month later...
Elküldve

Ezt a márkát még nem láttam, de amelyiket eddig fel akartuk szerelni az egyik sem illeszkedett pontosan!

Olyan volt a végeredményt mintha össze lett volna törve az autó és az illesztések elmozdultak volna...valamelyiknek a széle be sem akadt be rendesen.

Műanyagos megoldotta egy kis faragás után jobb lett, de nem tökéletes.

Az sok utánajárás meg igazítás, faragás meg fényezés...inkább vettem egy gyárit az tökéletes.

Ha lehet mindenképpen műanyagot vegyél ne üvegszálasat!

  • Like 1
Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.