Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

magneto

Recommended Posts

Az alapjárati mágnesszelep is lehet a lefulladás oka.(A karburátoron szokott lenni és egy vezeték megy rá általában)

A karbisoknál még ez volt az alapjárati moctor helyett.

Nézz körül a karbi körül vagy az elosztófej körül,hogy nincsen-e megrepedve vagy lecsúszva egy vákuumcső. ;)

Link to comment
Megosztás:

Ha elérte az üzemi hőfokot, utána szépen fokozatosan gyorsul gázadásra, csak amikor hidegen indulok el akkor van hogy nagyon rángat, ez a vákuumcsöves dolgot már megoldotta a szerelő, kicserélte, nekem is csinálta azt hogy gázadás nélkül egyből lefulladt bármennyire is volt üzem meleg az autó, amikor rángat az autó, és hirtelen nagyobb gázt adok neki, akkor olyat csinál hogy egy pillanatra kimarad minden, szóval olyan mint ha nem nyomnák a gázt, aztán egy hatalmasat lök az autó, és folyamatosan gyorsul elakadás nélkül, persze ha elengedem a gázt és újra adok rá, akkor megint ugyan ez hogy kimaradás 1-2 másodpercig nagy löket és gyorsul, keresek egy másik szerelőt, ha a melegedési lassúságot nem is lehet megoldani az autó miatt, akkor legalább ezt a nagy sebességnél való rángatást tudjam megoldani..

Link to comment
Megosztás:

Ez lehet attól, hogy a gyorsítószivattyú nem nyom plusz benzint a gázpedál mozgásakor. Vedd le a levegőszűrőt és látnod kell egy U alakúra meghajlított csövecskét (ha jól emlékszem). Mozgasd a gázkart, látnod kell, hogy hogyan spriccel egy kis benzin a csőből a pillangószelepre. Ha ezt nem látod, akkor megvan a gázadáskor torpanás oka.

Link to comment
Megosztás:

De ez a gázadás-szünet ez akkor van amikor még hideg a motor pl reggeli első indítás és megpróbálok járatás nélkül elindulni akkor csinálja ezt amikor már majdnem teljesen felmelegedett, meg amit írtam hogy nagy sebességnél 100-110 km/h-nál egy ideig, aztán gondol egyet és megjavul, úgy alapjában nincsen gond a gázadással, mert ahogy benyomom a gázt fokozatosan szépen gyorsul, ha az számít valamit a levegőszűrő ki lett cserélve, de még ma utánanézek ennek a dolognak azért, köszönöm a segítséged!

Link to comment
Megosztás:

Üdv minenkinek

Van egy 1.7 d E kadettom tökéletes állapotú csúcsszuper motor meg minden.......

PROBLEM::: önindítót cseréltem akumlátort cseréltem generátort újjítottam riasztó volt benne kiszedettem menetstabilizátor volt benne kiszedettem hátsó ablaktörlőm leégett ki lett kötve,izzító relém elolvadt ki lett cserélve.

Mióta elhoztam a szerelőtől ugye egy új aksit tettem bele és azóta semmi bajom nem VOLT vele...de most a megint baj van az elektromossággal, mivel egyszer egyszer kivillan a töltésjelző és multkor kanyarodás közbe kivillant és leált az autó.....utánna beindítottam és semmi baja nem volt..............................................=-((((((((........mi a bánatos baja van már ennek a kis autónak.........????????????????????????????????????????????????????????valaki segítsen....kábeleztessem át ...vagy kábelezzem át én.......

Első autóm nem nagyon értek a dieselekhez de már naggyából tudom hogy mit hogy........

kérlek segítsetek.........

Link to comment
Megosztás:

Üdv minenkinek

Van egy 1.7 d E kadettom tökéletes állapotú csúcsszuper motor meg minden.......

PROBLEM::: önindítót cseréltem akumlátort cseréltem generátort újjítottam riasztó volt benne kiszedettem menetstabilizátor volt benne kiszedettem hátsó ablaktörlőm leégett ki lett kötve,izzító relém elolvadt ki lett cserélve.

Mióta elhoztam a szerelőtől ugye egy új aksit tettem bele és azóta semmi bajom nem VOLT vele...de most a megint baj van az elektromossággal, mivel egyszer egyszer kivillan a töltésjelző és multkor kanyarodás közbe kivillant és leált az autó.....utánna beindítottam és semmi baja nem volt..............................................=-((((((((........mi a bánatos baja van már ennek a kis autónak.........????????????????????????????????????????????????????????valaki segítsen....kábeleztessem át ...vagy kábelezzem át én.......

Első autóm nem nagyon értek a dieselekhez de már naggyából tudom hogy mit hogy........

kérlek segítsetek.........

Első körben nézd át a testeléseket.

A motor és a karosszéria között aztán a többit.

Ha kanyarban csinálta akkor lehet le van valahol lazulva.

Szedd le a sarut és csiszolgasd meg azt is és azt a részt is ahová rögzítve van. ;)

Link to comment
Megosztás:

  • 2 weeks later...

Urak!Kinek van véleménye az Opel GM féle 15W40-es motorolajról??Olajcsere előtt állok és minden boltos mást mond(egyik mondja szar,másik mondja jó). ?? :huh:

Én is azt használtam az E Kadettembe.

Most az Astrába is csak 10W 40-est.

Nekem nincs bajom vele.

Link to comment
Megosztás:

  • 2 months later...

Gondom van a 13NB motorral. Nincs szikra. Már másik gyújtásmodult belepróbáltam, a helyzet változatlan. Találomra nem szeretnék alkatrészeket vásárolni, tekintve, hogy az autó már el van adva, jövő héten jönnek is érte, erre nekem most megállt. Elosztó nem lehet gond, mert a trafóról jövő madzagra dugtam egy gyertyát, gyertya menetjét odafogtam a blokkhoz, de nincs szikra indítózáskor. Trafóra a 12V megérkezik, viszont indítózáskor az egyes lábon nem látok semmi feszültségmozgást, folyamatosan ott is az akkufeszültséget méri a kéziműszerem. Viszont az induktív jeladón ilyenkor kb. 0,5V amplitúdójú váltakozófeszültséget mutat a műszer. Mit nézzek meg, mi lehet a gond?

Link to comment
Megosztás:

  • 2 weeks later...

Sziasztok!

Lenne egy kérdésem...

Találtam egy eladó 1.8-as E Kadettot...

Esetleg van valakinek valami tapasztala vele kapcsolatosan, hogy mire érdemes figyelni és stb...

Ha valaki valamit tud ebben nekem segíteni azt nagyon megköszönném!

Szia

ha 18E a mocikód akkor csak dicsérni tudom!! nekem is volt ilyenem, és miután kifigyelt a hengerfej tömítés a mociból és persze megcsináltattam, utána még sokéig élveztem is az élményt!!! jó kis autó, csak hát nah nem mai darab! Kasznit nézd meg alaposan, és az sem mindegy mennyire van legyűrve a vas. Összegezve ha jó állapotban van és gondját viselték jó kis autó tud lenni :)

Link to comment
Megosztás:

Én mindenképp a lengőkar bekötéseit nézném meg mert ott szokott rohadni.

A csomagtérben a teló felfogatásokat is mert az is beszakadhat.

A mocival nagyon nem kell pöcsölni. Nézd meg a vizet ne legyen olajos az olaj meg habos.

Ha jól indul és nem csattognak a tőkék akkor nincs nagy baj.

Próbaúton próbáld meg ,hogy kis fordulatnál lepadlózod vagy nagy gázt adsz,.

Ne rángasson és ne kezdjen el csörögni. Bár az utóbbi lehet az alacsony oktánszámtól is.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok márkatársak!

Megleptem magam egy 90 es Kadett GSI-vel szerencsére minden rendben van vele, de egy hiányosságom van.

A műszerfal közepén található mutatós óra helyére szeretnék szerezni egy board computert. Tudom h ez nagyon ritka és emiatt értékes is, de aki tudna szerezni ilyet vagy ismer valakit aki tud szerezni az írjon. Előre is köszönöm!

Link to comment
Megosztás:

1 hét szünet után újra elkezdtem használni a 86-os Opel Kadett 1.3 LS-t (Részletesség miatt :) ), kiálltam vele garázsból még semmi gond nem volt, olajszint rendben, hűtővíz, stb folyadékszintek rendben, ahogy elindultam kb rá 10 másodpercre kattant valami egyet a motorban vagy környékén(nem tudom máshogy kifejezni milyen hang volt ez) és onnantól kezdve menet közben gázadásra az egész autó úgy rángatott ahogy a motor járt, ha elengedtem a gázt nem csinálta, de gázadásra először egy nagy rángatás aztán folyamatosan, jelentősen gyengébb a motor is, dombon már alig akar felmenni fulladozik jobban berángat. ami még furcsa hogy ha leállítom a motort és kb 20 perc múlva újra beindítom akkor ránt egy nagyot és egyből lefullad, csak a második indításra indul rendesen.

Előre is köszönöm a segítséget, remélem érthetően fogalmaztam.

Kép a kocsiról: (ha ez valamit is segít a válaszadásban)

298642_266297766742279_1970195213_n.jpg

Link to comment
Megosztás:

Szia

ha 18E a mocikód akkor csak dicsérni tudom!! nekem is volt ilyenem, és miután kifigyelt a hengerfej tömítés a mociból és persze megcsináltattam, utána még sokéig élveztem is az élményt!!! jó kis autó, csak hát nah nem mai darab! Kasznit nézd meg alaposan, és az sem mindegy mennyire van legyűrve a vas. Összegezve ha jó állapotban van és gondját viselték jó kis autó tud lenni :)

Köszi szépen a tippeket, hát most úgy néz ki csak tolódik a dolog tovább, mert nem volt a legjobb állapotban így lehet az lesz, hogy kintről lesz behozatva egy, mert azok jobb állapotban vannak kasznira és a motorra tekintve is! Bár most elkezdtem szemezni egy C20Xe motorkóddal rendelkezővel, hogy az lehet jobb lesz. Igaz kezdő kocsinak elég erős lenne! Legalább is szerintem!

Link to comment
Megosztás:

Én mindenképp a lengőkar bekötéseit nézném meg mert ott szokott rohadni.

A csomagtérben a teló felfogatásokat is mert az is beszakadhat.

A mocival nagyon nem kell pöcsölni. Nézd meg a vizet ne legyen olajos az olaj meg habos.

Ha jól indul és nem csattognak a tőkék akkor nincs nagy baj.

Próbaúton próbáld meg ,hogy kis fordulatnál lepadlózod vagy nagy gázt adsz,.

Ne rángasson és ne kezdjen el csörögni. Bár az utóbbi lehet az alacsony oktánszámtól is.

Elvittem próba útra, hát mit ne mondjak, nagyon furán viselkedett a kocsi...

Olyan erőtlennek tűnt valamiért... Kérdeztem a gazdáját, hogy nála is ilyen volt mondta, hogy igen...

Hát inkább tárgytalan lett a téma... A mikro átnéztem jó állapotúnak tűnt. De a motorjával gondok voltak..

Így inkább hagytam a dolgot és nézni kezdtem másik csak akkor már inkább kint külföldön, mert azt mondják azok jobban meg vannak becsülve

De köszi az ötleteket! :icon1:

Link to comment
Megosztás:

  • 3 months later...

Sziasztok!

C13N motorkódú járgányomnál el kezdett világítani a motor(vezérlés) figyelmeztető lámpája. Leginkább csak akkor villan ki ha a motor alapjáraton pöfög. Kivillogtattam a hibát, 45-ös számú, ami ha jól tudom "kipufogógáz zsíros" hibát fedi.

Lehet ezt házilag orvosolni? Mi a véleményetek? Van valakinek tapasztalata ezzel a hibával?

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.