rtomi Elküldve Április3, 2012 Megoszt Elküldve Április3, 2012 Az alapjárati mágnesszelep is lehet a lefulladás oka.(A karburátoron szokott lenni és egy vezeték megy rá általában) A karbisoknál még ez volt az alapjárati moctor helyett. Nézz körül a karbi körül vagy az elosztófej körül,hogy nincsen-e megrepedve vagy lecsúszva egy vákuumcső. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gergő93 Elküldve Április4, 2012 Megoszt Elküldve Április4, 2012 Az üzemanyag szint jelző rossz. majdnem 15 liter van a kocsiban. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gergő93 Elküldve Április4, 2012 Megoszt Elküldve Április4, 2012 Ha elérte az üzemi hőfokot, utána szépen fokozatosan gyorsul gázadásra, csak amikor hidegen indulok el akkor van hogy nagyon rángat, ez a vákuumcsöves dolgot már megoldotta a szerelő, kicserélte, nekem is csinálta azt hogy gázadás nélkül egyből lefulladt bármennyire is volt üzem meleg az autó, amikor rángat az autó, és hirtelen nagyobb gázt adok neki, akkor olyat csinál hogy egy pillanatra kimarad minden, szóval olyan mint ha nem nyomnák a gázt, aztán egy hatalmasat lök az autó, és folyamatosan gyorsul elakadás nélkül, persze ha elengedem a gázt és újra adok rá, akkor megint ugyan ez hogy kimaradás 1-2 másodpercig nagy löket és gyorsul, keresek egy másik szerelőt, ha a melegedési lassúságot nem is lehet megoldani az autó miatt, akkor legalább ezt a nagy sebességnél való rángatást tudjam megoldani.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
potyo Elküldve Április4, 2012 Megoszt Elküldve Április4, 2012 Ez lehet attól, hogy a gyorsítószivattyú nem nyom plusz benzint a gázpedál mozgásakor. Vedd le a levegőszűrőt és látnod kell egy U alakúra meghajlított csövecskét (ha jól emlékszem). Mozgasd a gázkart, látnod kell, hogy hogyan spriccel egy kis benzin a csőből a pillangószelepre. Ha ezt nem látod, akkor megvan a gázadáskor torpanás oka. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gergő93 Elküldve Április4, 2012 Megoszt Elküldve Április4, 2012 De ez a gázadás-szünet ez akkor van amikor még hideg a motor pl reggeli első indítás és megpróbálok járatás nélkül elindulni akkor csinálja ezt amikor már majdnem teljesen felmelegedett, meg amit írtam hogy nagy sebességnél 100-110 km/h-nál egy ideig, aztán gondol egyet és megjavul, úgy alapjában nincsen gond a gázadással, mert ahogy benyomom a gázt fokozatosan szépen gyorsul, ha az számít valamit a levegőszűrő ki lett cserélve, de még ma utánanézek ennek a dolognak azért, köszönöm a segítséged! Link to comment Megosztás: More sharing options...
szittya Elküldve Április4, 2012 Megoszt Elküldve Április4, 2012 Üdv urak. Ajánlottak ma az Opel Kadett 1.7 d-hez porlasztócsúcsot. Kérdésem az lenne hogy a Kolbenschmidt 50 007 154 ZSD 0-292 M 6 a száma jó a kocsimhoz? Köszönöm az infót Link to comment Megosztás: More sharing options...
Horicsek Elküldve Április12, 2012 Megoszt Elküldve Április12, 2012 Üdv minenkinek Van egy 1.7 d E kadettom tökéletes állapotú csúcsszuper motor meg minden....... PROBLEM::: önindítót cseréltem akumlátort cseréltem generátort újjítottam riasztó volt benne kiszedettem menetstabilizátor volt benne kiszedettem hátsó ablaktörlőm leégett ki lett kötve,izzító relém elolvadt ki lett cserélve. Mióta elhoztam a szerelőtől ugye egy új aksit tettem bele és azóta semmi bajom nem VOLT vele...de most a megint baj van az elektromossággal, mivel egyszer egyszer kivillan a töltésjelző és multkor kanyarodás közbe kivillant és leált az autó.....utánna beindítottam és semmi baja nem volt..............................................=-((((((((........mi a bánatos baja van már ennek a kis autónak.........????????????????????????????????????????????????????????valaki segítsen....kábeleztessem át ...vagy kábelezzem át én....... Első autóm nem nagyon értek a dieselekhez de már naggyából tudom hogy mit hogy........ kérlek segítsetek......... Link to comment Megosztás: More sharing options...
rtomi Elküldve Április12, 2012 Megoszt Elküldve Április12, 2012 Üdv minenkinek Van egy 1.7 d E kadettom tökéletes állapotú csúcsszuper motor meg minden....... PROBLEM::: önindítót cseréltem akumlátort cseréltem generátort újjítottam riasztó volt benne kiszedettem menetstabilizátor volt benne kiszedettem hátsó ablaktörlőm leégett ki lett kötve,izzító relém elolvadt ki lett cserélve. Mióta elhoztam a szerelőtől ugye egy új aksit tettem bele és azóta semmi bajom nem VOLT vele...de most a megint baj van az elektromossággal, mivel egyszer egyszer kivillan a töltésjelző és multkor kanyarodás közbe kivillant és leált az autó.....utánna beindítottam és semmi baja nem volt..............................................=-((((((((........mi a bánatos baja van már ennek a kis autónak.........????????????????????????????????????????????????????????valaki segítsen....kábeleztessem át ...vagy kábelezzem át én....... Első autóm nem nagyon értek a dieselekhez de már naggyából tudom hogy mit hogy........ kérlek segítsetek......... Első körben nézd át a testeléseket. A motor és a karosszéria között aztán a többit. Ha kanyarban csinálta akkor lehet le van valahol lazulva. Szedd le a sarut és csiszolgasd meg azt is és azt a részt is ahová rögzítve van. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsolt656 Elküldve Április20, 2012 Megoszt Elküldve Április20, 2012 Üdv urak. Ajánlottak ma az Opel Kadett 1.7 d-hez porlasztócsúcsot. Kérdésem az lenne hogy a Kolbenschmidt 50 007 154 ZSD 0-292 M 6 a száma jó a kocsimhoz? Köszönöm az infót Igen jó lesz,1.6D-hez is jó :) (nekem is az van) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsolt656 Elküldve Május1, 2012 Megoszt Elküldve Május1, 2012 Urak!Kinek van véleménye az Opel GM féle 15W40-es motorolajról??Olajcsere előtt állok és minden boltos mást mond(egyik mondja szar,másik mondja jó). ?? :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
rtomi Elküldve Május1, 2012 Megoszt Elküldve Május1, 2012 Urak!Kinek van véleménye az Opel GM féle 15W40-es motorolajról??Olajcsere előtt állok és minden boltos mást mond(egyik mondja szar,másik mondja jó). ?? :huh: Én is azt használtam az E Kadettembe. Most az Astrába is csak 10W 40-est. Nekem nincs bajom vele. Link to comment Megosztás: More sharing options...
potyo Elküldve Július5, 2012 Megoszt Elküldve Július5, 2012 Gondom van a 13NB motorral. Nincs szikra. Már másik gyújtásmodult belepróbáltam, a helyzet változatlan. Találomra nem szeretnék alkatrészeket vásárolni, tekintve, hogy az autó már el van adva, jövő héten jönnek is érte, erre nekem most megállt. Elosztó nem lehet gond, mert a trafóról jövő madzagra dugtam egy gyertyát, gyertya menetjét odafogtam a blokkhoz, de nincs szikra indítózáskor. Trafóra a 12V megérkezik, viszont indítózáskor az egyes lábon nem látok semmi feszültségmozgást, folyamatosan ott is az akkufeszültséget méri a kéziműszerem. Viszont az induktív jeladón ilyenkor kb. 0,5V amplitúdójú váltakozófeszültséget mutat a műszer. Mit nézzek meg, mi lehet a gond? Link to comment Megosztás: More sharing options...
potyo Elküldve Július5, 2012 Megoszt Elküldve Július5, 2012 Na megvan, mégis a gyújtásmodul volt a hibás, csak múltkor rosszul írtam fel a madzagok sorrendjét és kettő meg volt cserélve. Link to comment Megosztás: More sharing options...
rtomi Elküldve Július6, 2012 Megoszt Elküldve Július6, 2012 Na megvan, mégis a gyújtásmodul volt a hibás, csak múltkor rosszul írtam fel a madzagok sorrendjét és kettő meg volt cserélve. Szerencse. Ezért fotózok én is mindig szétszedés előtt. :icon1: Link to comment Megosztás: More sharing options...
potyo Elküldve Július6, 2012 Megoszt Elküldve Július6, 2012 Szerencse. Ezért fotózok én is mindig szétszedés előtt. :icon1: A szándék nálam is megvolt, csak mondom előbb lehúzom a csatlakozót, erre kicsúsztak belőle a vezetékek Link to comment Megosztás: More sharing options...
Éjdémon Elküldve Július14, 2012 Megoszt Elküldve Július14, 2012 Sziasztok! Lenne egy kérdésem... Találtam egy eladó 1.8-as E Kadettot... Esetleg van valakinek valami tapasztala vele kapcsolatosan, hogy mire érdemes figyelni és stb... Ha valaki valamit tud ebben nekem segíteni azt nagyon megköszönném! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Elfix Elküldve Július17, 2012 Megoszt Elküldve Július17, 2012 Sziasztok! Lenne egy kérdésem... Találtam egy eladó 1.8-as E Kadettot... Esetleg van valakinek valami tapasztala vele kapcsolatosan, hogy mire érdemes figyelni és stb... Ha valaki valamit tud ebben nekem segíteni azt nagyon megköszönném! Szia ha 18E a mocikód akkor csak dicsérni tudom!! nekem is volt ilyenem, és miután kifigyelt a hengerfej tömítés a mociból és persze megcsináltattam, utána még sokéig élveztem is az élményt!!! jó kis autó, csak hát nah nem mai darab! Kasznit nézd meg alaposan, és az sem mindegy mennyire van legyűrve a vas. Összegezve ha jó állapotban van és gondját viselték jó kis autó tud lenni :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
rtomi Elküldve Július18, 2012 Megoszt Elküldve Július18, 2012 Én mindenképp a lengőkar bekötéseit nézném meg mert ott szokott rohadni. A csomagtérben a teló felfogatásokat is mert az is beszakadhat. A mocival nagyon nem kell pöcsölni. Nézd meg a vizet ne legyen olajos az olaj meg habos. Ha jól indul és nem csattognak a tőkék akkor nincs nagy baj. Próbaúton próbáld meg ,hogy kis fordulatnál lepadlózod vagy nagy gázt adsz,. Ne rángasson és ne kezdjen el csörögni. Bár az utóbbi lehet az alacsony oktánszámtól is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Nitro92 Elküldve Július19, 2012 Megoszt Elküldve Július19, 2012 Sziasztok márkatársak! Megleptem magam egy 90 es Kadett GSI-vel szerencsére minden rendben van vele, de egy hiányosságom van. A műszerfal közepén található mutatós óra helyére szeretnék szerezni egy board computert. Tudom h ez nagyon ritka és emiatt értékes is, de aki tudna szerezni ilyet vagy ismer valakit aki tud szerezni az írjon. Előre is köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gergő93 Elküldve Július26, 2012 Megoszt Elküldve Július26, 2012 1 hét szünet után újra elkezdtem használni a 86-os Opel Kadett 1.3 LS-t (Részletesség miatt :) ), kiálltam vele garázsból még semmi gond nem volt, olajszint rendben, hűtővíz, stb folyadékszintek rendben, ahogy elindultam kb rá 10 másodpercre kattant valami egyet a motorban vagy környékén(nem tudom máshogy kifejezni milyen hang volt ez) és onnantól kezdve menet közben gázadásra az egész autó úgy rángatott ahogy a motor járt, ha elengedtem a gázt nem csinálta, de gázadásra először egy nagy rángatás aztán folyamatosan, jelentősen gyengébb a motor is, dombon már alig akar felmenni fulladozik jobban berángat. ami még furcsa hogy ha leállítom a motort és kb 20 perc múlva újra beindítom akkor ránt egy nagyot és egyből lefullad, csak a második indításra indul rendesen. Előre is köszönöm a segítséget, remélem érthetően fogalmaztam. Kép a kocsiról: (ha ez valamit is segít a válaszadásban) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gergő93 Elküldve Július28, 2012 Megoszt Elküldve Július28, 2012 Megoldódott a probléma, egy rossz gyertya volt az:) kicseréltem és újra járt mind a 4 henger :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
rtomi Elküldve Július28, 2012 Megoszt Elküldve Július28, 2012 Megoldódott a probléma, egy rossz gyertya volt az:) kicseréltem és újra járt mind a 4 henger :) Halleluja! ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Éjdémon Elküldve Július30, 2012 Megoszt Elküldve Július30, 2012 Szia ha 18E a mocikód akkor csak dicsérni tudom!! nekem is volt ilyenem, és miután kifigyelt a hengerfej tömítés a mociból és persze megcsináltattam, utána még sokéig élveztem is az élményt!!! jó kis autó, csak hát nah nem mai darab! Kasznit nézd meg alaposan, és az sem mindegy mennyire van legyűrve a vas. Összegezve ha jó állapotban van és gondját viselték jó kis autó tud lenni :) Köszi szépen a tippeket, hát most úgy néz ki csak tolódik a dolog tovább, mert nem volt a legjobb állapotban így lehet az lesz, hogy kintről lesz behozatva egy, mert azok jobb állapotban vannak kasznira és a motorra tekintve is! Bár most elkezdtem szemezni egy C20Xe motorkóddal rendelkezővel, hogy az lehet jobb lesz. Igaz kezdő kocsinak elég erős lenne! Legalább is szerintem! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Éjdémon Elküldve Július30, 2012 Megoszt Elküldve Július30, 2012 Én mindenképp a lengőkar bekötéseit nézném meg mert ott szokott rohadni. A csomagtérben a teló felfogatásokat is mert az is beszakadhat. A mocival nagyon nem kell pöcsölni. Nézd meg a vizet ne legyen olajos az olaj meg habos. Ha jól indul és nem csattognak a tőkék akkor nincs nagy baj. Próbaúton próbáld meg ,hogy kis fordulatnál lepadlózod vagy nagy gázt adsz,. Ne rángasson és ne kezdjen el csörögni. Bár az utóbbi lehet az alacsony oktánszámtól is. Elvittem próba útra, hát mit ne mondjak, nagyon furán viselkedett a kocsi... Olyan erőtlennek tűnt valamiért... Kérdeztem a gazdáját, hogy nála is ilyen volt mondta, hogy igen... Hát inkább tárgytalan lett a téma... A mikro átnéztem jó állapotúnak tűnt. De a motorjával gondok voltak.. Így inkább hagytam a dolgot és nézni kezdtem másik csak akkor már inkább kint külföldön, mert azt mondják azok jobban meg vannak becsülve De köszi az ötleteket! :icon1: Link to comment Megosztás: More sharing options...
vidor Elküldve November5, 2012 Megoszt Elküldve November5, 2012 Sziasztok! C13N motorkódú járgányomnál el kezdett világítani a motor(vezérlés) figyelmeztető lámpája. Leginkább csak akkor villan ki ha a motor alapjáraton pöfög. Kivillogtattam a hibát, 45-ös számú, ami ha jól tudom "kipufogógáz zsíros" hibát fedi. Lehet ezt házilag orvosolni? Mi a véleményetek? Van valakinek tapasztalata ezzel a hibával? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts