Sori Elküldve Október28, 2011 Megoszt Elküldve Október28, 2011 Üdv! Van egy kis problémám a váltómmal, mégpedig, hogy menet közben nem lehet ötödiket kapcsolni, csak álló helyzetben, ha a motor nem jár. Egyest meg kettest is nehezen veszi időnként. Találtam egy leírást a gyikban, hogy hogyan kell beállítani a rudazatot astrán, csak a kadetton nincs pozícionáló furat a váltókarnál. Tud valaki hozzászólni a dologhoz? Az lehet, hogy csak kevés a váltóban az olaj? Link to comment Megosztás: More sharing options...
rtomi Elküldve Október29, 2011 Megoszt Elküldve Október29, 2011 Üdv! Van egy kis problémám a váltómmal, mégpedig, hogy menet közben nem lehet ötödiket kapcsolni, csak álló helyzetben, ha a motor nem jár. Egyest meg kettest is nehezen veszi időnként. Találtam egy leírást a gyikban, hogy hogyan kell beállítani a rudazatot astrán, csak a kadetton nincs pozícionáló furat a váltókarnál. Tud valaki hozzászólni a dologhoz? Az lehet, hogy csak kevés a váltóban az olaj? Nézd meg először a kuplungot. Lehet,hogy túl emel vagy nem emel ki rendesen. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
pimpa1974 Elküldve November3, 2011 Megoszt Elküldve November3, 2011 Hali Csak érdeklődöm ennyire halott ez a fórum? Vagy senki sem ért az opel kadett 1,7 d-beállításaihoz meg adataihoz? ;) ;) :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
rtomi Elküldve November3, 2011 Megoszt Elküldve November3, 2011 Hali Csak érdeklődöm ennyire halott ez a fórum? Vagy senki sem ért az opel kadett 1,7 d-beállításaihoz meg adataihoz? ;) :lol: :lol: Mire vagy kíváncsi? ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
pimpa1974 Elküldve November5, 2011 Megoszt Elküldve November5, 2011 Mire vagy kíváncsi? ;) Pár írással feljebb kérdeztem pár dolgot de már egy hete és senki nem írt semmit.abszolute semmit. Hát ezért a kérdés hogy senki nem ért az opel kadett 1,7 d hez? amúgy már igazából nem aktuális mert végeztünk vele ma. csak sok telefonálgatásba és kérdezősködésbe került mire helyre állt minden. Link to comment Megosztás: More sharing options...
omi x20xew Elküldve November8, 2011 Megoszt Elküldve November8, 2011 Üdv ismét itt ;) Igaz már nem Omegával,hanem egy E kadettel 1,5 td kombival ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
rtomi Elküldve November9, 2011 Megoszt Elküldve November9, 2011 Üdv ismét itt ;) Igaz már nem Omegával,hanem egy E kadettel 1,5 td kombival ;) Jó motor. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
omi x20xew Elküldve November11, 2011 Megoszt Elküldve November11, 2011 bizony jó,főleg,hogy csak 68 ezer Km van benne ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
rtomi Elküldve November11, 2011 Megoszt Elküldve November11, 2011 bizony jó,főleg,hogy csak 68 ezer Km van benne ;) Honnan ástad elő? ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
omi x20xew Elküldve November12, 2011 Megoszt Elküldve November12, 2011 Az autót motor hibásan vettem, 160 ropiért akarták megcsinálni a fószernak :lol: aztán kapott motort egy osztrák autóból amit egy 70 éves bácsi garázsából húztam elő ;) MAJD DOBOK FEL FOTÓKAT RÓLA ;) http://kepfeltoltes.hu/111126/opl_motor_00...ltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/111126/opl_motor_00...ltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/111126/opl_motor_01...ltoltes.hu_.jpg Link to comment Megosztás: More sharing options...
rtomi Elküldve November12, 2011 Megoszt Elküldve November12, 2011 MAJD DOBOK FEL FOTÓKAT RÓLA ;) Mázlista. ;) Képeket várjuk. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gergolabs Elküldve November12, 2011 Megoszt Elküldve November12, 2011 Valakinek ez ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
omi x20xew Elküldve November13, 2011 Megoszt Elküldve November13, 2011 Valakinek ez ? Olyan messzire nem érdemes,Ausztriában is van ennyiért ;) Tessék,egy kis érdekesség. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gergő93 Elküldve November16, 2011 Megoszt Elküldve November16, 2011 Sziasztok! kb 1 hónapja vettem ismerőstől egy 1986-os évjáratú Opel Kadett 1.3 LS -t, az előző tulajdonos elmondta hogy cserélve lett az akkumulátor és a gyertyák, a probléma az autóval az, hogy ha körülbelül 2 óráig nem használom, és lehűl a motor teljesen, akkor körülbelül 10 percig nem tudok vele elindulni mert az autó egyből lefullad ahogy beindítom, kisebb gázt kell neki adni hogy betudjon indulni rendesen, és aztán el se engedhetem körülbelül 10 percig amíg nem melegszik be a motor mert lefullad, próbáltam úgy is hogy kb csak 20 másodpercig melegítettem, aztán nagyobb gázzal elindultam, hogy ne fulladjon le, ekkor az autó nagyon nagyon elkezdett rángatni, és lefulladt, hiába nyomtam majdnem tövig a gázt, próbáltam nagyon sok féle lehetőséget.. ha nem melegítem 10 percig, nem tudom rendesen használni az autómat.. Mi lehet a probléma? a válaszokat előre is köszönöm, és remélem érthetően fogalmaztam ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Albert Elküldve November16, 2011 Megoszt Elküldve November16, 2011 Sziasztok! kb 1 hónapja vettem ismerőstől egy 1986-os évjáratú Opel Kadett 1.3 LS -t, az előző tulajdonos elmondta hogy cserélve lett az akkumulátor és a gyertyák, a probléma az autóval az, hogy ha körülbelül 2 óráig nem használom, és lehűl a motor teljesen, akkor körülbelül 10 percig nem tudok vele elindulni mert az autó egyből lefullad ahogy beindítom, kisebb gázt kell neki adni hogy betudjon indulni rendesen, és aztán el se engedhetem körülbelül 10 percig amíg nem melegszik be a motor mert lefullad, próbáltam úgy is hogy kb csak 20 másodpercig melegítettem, aztán nagyobb gázzal elindultam, hogy ne fulladjon le, ekkor az autó nagyon nagyon elkezdett rángatni, és lefulladt, hiába nyomtam majdnem tövig a gázt, próbáltam nagyon sok féle lehetőséget.. ha nem melegítem 10 percig, nem tudom rendesen használni az autómat.. Mi lehet a probléma? a válaszokat előre is köszönöm, és remélem érthetően fogalmaztam ;) Ez 100% hogy karbi gond. Sajnos ezt nagyon sok ilyen autó csinálja. Azt javaslom, hogy ne nyúlj hozzá, mert még rosszabb lesz. Van pár spéci karbis ember, ők értenek hozzá, de elég sokba kerül a felújítása. Cserébe jó lesz (egy darabig legalábbis, már ha más nem romlik el) Én anno hozzá vittem: http://sgforum.hu/listazas.php3?azonosito=...p;id=1184994802 Nem tudom most mi újság van velük. És máskor hidegen ne nyomd tövig a gázt ha nem akarsz motort cserélni két hónap múlva. Link to comment Megosztás: More sharing options...
omi x20xew Elküldve November17, 2011 Megoszt Elküldve November17, 2011 Mázlista. ;) Képeket várjuk. A "TUTI MOTOR" amolyan pöcc röff töff töff ;) Azért ez sem semmi :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
omi x20xew Elküldve November20, 2011 Megoszt Elküldve November20, 2011 Kadett-E 1.5 TD / ISUZU / TC4EC1 most hoztam.... ,ha bármi kell dobj egy pü-t elérhetőséggel :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
ChanOP Elküldve November21, 2011 Megoszt Elküldve November21, 2011 Sziasztok! Teljesen kezdő vagyok, és 2 napja lettem tulajdonosa egy 5 ajtós 'Csepp Kadettnek'. Az lenne a problémám vele, hogy a tetőkárpitot (a vászon részét) teljesen elengedte a ragasztás, teljesen szétporladt az a szivacsosnak tűnő fekete anyag. A vászon rész már lejött róla teljesen, de a másik része fent van a helyén. Ahhoz kérnék útmutatást valakitől, hogy miként lehet azt a "merev" részt leszedni a tetőről anélkül, hogy darabokra törne az egész? Az esetleges segítséget előre is köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Albert Elküldve November21, 2011 Megoszt Elküldve November21, 2011 Sziasztok! Teljesen kezdő vagyok, és 2 napja lettem tulajdonosa egy 5 ajtós 'Csepp Kadettnek'. Az lenne a problémám vele, hogy a tetőkárpitot (a vászon részét) teljesen elengedte a ragasztás, teljesen szétporladt az a szivacsosnak tűnő fekete anyag. A vászon rész már lejött róla teljesen, de a másik része fent van a helyén. Ahhoz kérnék útmutatást valakitől, hogy miként lehet azt a "merev" részt leszedni a tetőről anélkül, hogy darabokra törne az egész? Az esetleges segítséget előre is köszönöm! Helló, üdv itt! Reméljük valóban ez lesz a legnagyobb gondod a kocsival még jó darabig :lol: Én még nem csináltam ilyet, de már többször olvastam, hogy a vállalkozó kedvűek palmatexel ragasztottak. Mondjuk azt nem tudom, hogy nekik el volt-e porladva a fekete anyag.. Ha ezzel megvagy, javaslom nézesd meg egy hozzáértővel a kasznit alaposan, és a motorra sem baj ha rákukkant valaki olyan aki már látott ilyet ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
rtomi Elküldve November21, 2011 Megoszt Elküldve November21, 2011 Palmatex nem jó. Egyszerűbb ha szerzel egy bontott kárpitot. Ha az oszlop burkolatokat kiveszed akkor a csomiajtón keresztül ki bírod venni. Nem fog összetörni és már a ragasztó sem fogja,ha van. 4 ajtósból szedtük márki a kárpitot többször is és nem volt gond. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Albert Elküldve November21, 2011 Megoszt Elküldve November21, 2011 Palmatex nem jó. Érdekes én pont úgy emlékeztem hogy Te nyomtad pálmával akkor ezek szerint nem jól :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
rtomi Elküldve November21, 2011 Megoszt Elküldve November21, 2011 Érdekes én pont úgy emlékeztem hogy Te nyomtad pálmával akkor ezek szerint nem jól ;) Próbáltuk de nem lett jó. :) Összeráncosodott asszem. Azóta is 4 ajtósba való napfénytatős tetőkárpitot keresünk. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
ChanOP Elküldve November21, 2011 Megoszt Elküldve November21, 2011 Palmatex nem jó. Egyszerűbb ha szerzel egy bontott kárpitot. Ha az oszlop burkolatokat kiveszed akkor a csomiajtón keresztül ki bírod venni. Nem fog összetörni és már a ragasztó sem fogja,ha van. 4 ajtósból szedtük márki a kárpitot többször is és nem volt gond. :lol: Sziasztok! Köszi a tippeket, én is Palmatex-re gondoltam, de azt leginkább szobahőmérsékleten lehetne használni, ezért is akarom kivenni a kocsiból, hogy könnyebben meg tudjam csinálni. Honnan tudnék bontott kárpitot szerezni egyszerűbben? Nem ismerek egyetlen bontót sem, ahonnan be tudnám szerezni. Budapesten a 17. kerületben lakok. Ha esetleg tudnál ajánlani bontót, ahol be tudnám szerezni, azt megköszönném. Az oszlopok burkolatát leszedtem, de nem akar lejönni, mert az ajtóknál található gumiszerű szigetelés tartja szerintem. Próbáltuk kifeszíteni de nem igazán sikerült és inkább repedezni kezdett. Egyébként előre-hátra kb 3 cm-t tudom mozgatni, de nem igazán akarja megadni magát. Végül is akármelyik megoldást választom, mindenképpen ki kellene szedni valahogyan... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Albert Elküldve November21, 2011 Megoszt Elküldve November21, 2011 Sziasztok! Köszi a tippeket, én is Palmatex-re gondoltam, de azt leginkább szobahőmérsékleten lehetne használni, ezért is akarom kivenni a kocsiból, hogy könnyebben meg tudjam csinálni. Honnan tudnék bontott kárpitot szerezni egyszerűbben? Nem ismerek egyetlen bontót sem, ahonnan be tudnám szerezni. Budapesten a 17. kerületben lakok. Ha esetleg tudnál ajánlani bontót, ahol be tudnám szerezni, azt megköszönném. Az oszlopok burkolatát leszedtem, de nem akar lejönni, mert az ajtóknál található gumiszerű szigetelés tartja szerintem. Próbáltuk kifeszíteni de nem igazán sikerült és inkább repedezni kezdett. Egyébként előre-hátra kb 3 cm-t tudom mozgatni, de nem igazán akarja megadni magát. Végül is akármelyik megoldást választom, mindenképpen ki kellene szedni valahogyan... SárgaZoli lakott a XVIIben, esetleg őt kérdezd meg. tudsz neki írni püt, http://www.opelforum.hu/index.php?showuser=2167 ő legalább azt is tudja hogy Dinnyének nincs-e véletlen :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
rtomi Elküldve November21, 2011 Megoszt Elküldve November21, 2011 A gumiszigetelést pedig le kell húzni a lemez peremről. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts