Laci4 Elküldve Május27, 2005 Elküldve Május27, 2005 sziasztok 86-os kadettem van és nem a valos adatot mutatja a benzin mutato lefele csal,namost én a müszerfal hátulján levö feszstab ic-re gondoltam hogy az a baj TDA 700Y tipusu ilyet hollehet kapni vagy más lehet a baj,az alján a tanknál már átnéztem a vezetékeket? a másik problémám hogy a vizhömérséklet jelzöm megsem mozdul de a ventilator elindul miutan gondolom eléret a höfokot ez mitöl van? elöre is köszönöm üdv Ugyan nem kadettom van, de a második hiba elképzelhető oka lehet,hogy a vízhőmérséklet jeladód vezetéke lejött, elszakadt stb. Amit sajnos a te kocsidban nem tudom hol lehet. Valahol a termosztát környékén... vagy pasz.. remélem lesz aki tudja. Olyan szokott lenni mint egy csavar, a tetejében egy vezetékel. Fesz.stabot meg sztem a www.lomex.hu -nál nézzél.. bár fura a tipusjelzés... ilyen feszstabot még nem láttam.. lehet vmi nem annyira ismert... :shock:
berlina Elküldve Május29, 2005 Elküldve Május29, 2005 helo volt erről szó az általános műszaki -> elektromos topicban, egyébként ugyanazt a 10 Volt-t igényli a benzintankszintjelző és a vízhőfokmutató. Ergo ha a TDA 700Y-t - vagy egy ennek megfelelőt - kicseréled egy jóra mindkettő a jó érték közelében lesz, a két kijelző lehet, hogy nem fogja mutatni egyzserre a helyes értéket, érdemes törekedni arra, hogy a vízhőfokmutató mutasson helyeset, mert oylan még nem volt, hogy a benzin nélkül elromoljon a motor, de ha a vízhőfok mutatt kevesebbet, akkor sanszosabb. Feszstabot megjavítod utána azért valszeg jó lesz. üdv zoli
panelproli Elküldve Május29, 2005 Elküldve Május29, 2005 kicseréltam,de a höfok mérö megsem mozdul az üzemanyag meg szerintem még mindig csal mert 2 rugoért ott fekszik a pirosban üdv
berlina Elküldve Május29, 2005 Elküldve Május29, 2005 :lol: van ilyen valami kontakthiba lesz? sarutisztítások mergvoltak? A műszarfalon a többi égők jól világítanak? helyesen dugtad rá a csoportos sarut a műszerfalra? Esetleg a feszszabot nem fordítva sikerült betenni? Küldenek jelet a jeladók? kikék mérni. ezek jutnak eszembe
panelproli Elküldve Május29, 2005 Elküldve Május29, 2005 már csak a jeladok vizsgálata maradt,azokat hogy lehet kimérni elöre is köszönöm üdv
berlina Elküldve Május29, 2005 Elküldve Május29, 2005 ha esetleg ki van most is szedve a műszerfal azt kell megmérni, hogy jön-e valami áram a jeladóból a vezetéken a műszerfalba, ha nem akkor tovább a vezek másik végén mérni, hogy magából a jeladóból jön-e valami áram? vagy fordított sorrendben is lehet mérni, lámpázni is lehet, de a jobb megoldás a voltmérő (általában 7-800 ft nagyáruházakban), ha jön áram a vezetékeken akkor érdekes, hogy mekkora feszültség? ezt most fejből nemtudom, hogy mekkora feszültségnek vagy áramnak kell jönnie 40-60 °C-nál és mekkorának 100 °C-nál. :lol:
panelproli Elküldve Május29, 2005 Elküldve Május29, 2005 na fele már meg van a höfok mérö legalább már müködik /levolt csuszva a saru/a benzin mérö is kimegy de honnan tudom hogy jol mér ,mielött szétszedem a tanknál kilehet valahogy tasztelni hogy naggyabol helyesen mutat/tudom picit csalnak de azért negyed tanknyit/eresszem le a benyát,?asztse tudom mekkora tank van benne? elöre is köszi üdv
tgabika76 Elküldve Május29, 2005 Elküldve Május29, 2005 asztse tudom mekkora tank van benne? Ha minden igaz, 45 literes.
atesz27 Elküldve Május30, 2005 Elküldve Május30, 2005 Karburátorról , elekrtonikáról leírást tudna valaki nekem küldeni? A fentebb említett dokumentumokban nem volt ilyesmi. De az le van írva, hogyan kell lemosni a kocsit... :roll:
uhuhu Elküldve Május30, 2005 Elküldve Május30, 2005 Karburátorról , elekrtonikáról leírást tudna valaki nekem küldeni? A fentebb említett dokumentumokban nem volt ilyesmi. De az le van írva, hogyan kell lemosni a kocsit... :roll: meg kinyitni az ajtót :lol:
tgabika76 Elküldve Május30, 2005 Elküldve Május30, 2005 De az le van írva, hogyan kell lemosni a kocsit... :roll: Csak tippelek: vízzel? Vagy valamit én is rosszul tudok? :lol:
szgabor Elküldve Május30, 2005 Elküldve Május30, 2005 Szia panelproli, Nekem is ez volt a bajom, kicseréltem a feszstabIC-t és semmi nem változott, nekem az oldotta meg a dolgot, hogy a tankban lévő jeladót cseréltem ki. Azóta teljesen korrekt értéket mutat. (Rekordból raktam át a jeladót (apámnak volt egy tartalék:) ). Üdv. Szenti
panelproli Elküldve Május30, 2005 Elküldve Május30, 2005 szia köszi a hasznos infot,de nemtudod véletlenül hogy kb mennyibe kerül egy jelado? köszönöm
szgabor Elküldve Május30, 2005 Elküldve Május30, 2005 Nem tudom sajnos, de szerintem annyira nem lehet drága, szerintem biztos 5 rugo alatt van.
panelproli Elküldve Május31, 2005 Elküldve Május31, 2005 na megnéztem a tankot ,leeresztettem az összes benyát és kb 8-9 liter volt benne,a mutato meg a piros elején szinte alig mozdul az alaphelyzetböl akkor a jelado lehet a hiba nem?mert szerintem kb a negyednél kéne lenni majdnem ennyi benzintöl üdv
Albert Elküldve Május31, 2005 Elküldve Május31, 2005 1. Már mondtam, hogy ha működik, de kevesebbet mutat, akkor hagyd úgy. 2. 8-9 liter benya az már erősen a tarcsi kategória, szerintem akkor már a pirosban illik lennie, de hogy nem a negyedénél, az tuti! Szerintem a jeladó cseréje nem fogja megoldani a problémádat, mivel szvsz az jó.
uhuhu Elküldve Május31, 2005 Elküldve Május31, 2005 na megnéztem a tankot ,leeresztettem az összes benyát és kb 8-9 liter volt benne,a mutato meg a piros elején szinte alig mozdul az alaphelyzetböl akkor a jelado lehet a hiba nem?mert szerintem kb a negyednél kéne lenni majdnem ennyi benzintöl üdv hogy eresztetted le az összes benyát ? ?? :roll:
berlina Elküldve Május31, 2005 Elküldve Május31, 2005 az enyémben (balra, nem Kadett), mikor a mutató koppra elfekszik, még megyek 50 km-t. Szerintem így rendben is van.
panelproli Elküldve Május31, 2005 Elküldve Május31, 2005 kis csövet lehuztam amin elöre megy a benya, a mutatot ha csal nem hagyom ugy mert rohadtul idegesit hogy nemtudom mennyi van még benne és saccra nem szeretnék autokázni üdv
rtomi Elküldve Május31, 2005 Elküldve Május31, 2005 kis csövet lehuztam amin elöre megy a benya, a mutatot ha csal nem hagyom ugy mert rohadtul idegesit hogy nemtudom mennyi van még benne és saccra nem szeretnék autokázni üdv Kis 5 lityis kanna benya a csomagtartóban és nincs gond. :wink:
berlina Elküldve Május31, 2005 Elküldve Május31, 2005 és épp ezt akarjuk kihozni neked, ahogy van az tök egészséges, a németek is ezt írták két három hete a fórumjukon, ha mész még 50-100 km mikor a mutató pirosba ért akkor jó a mutató. és nekem is van kiskannácskám, pedig van a gáztartályban is anyag.
panelproli Elküldve Május31, 2005 Elküldve Május31, 2005 de 100°/° -ra hogy lehet megnézni hogy jo-e a jelado valahogy kilehet mérnimert ugy akkor nyogodtabban alszok :prayer:
Albert Elküldve Június1, 2005 Elküldve Június1, 2005 de 100°/° -ra hogy lehet megnézni hogy jo-e a jelado valahogy kilehet mérnimert ugy akkor nyogodtabban alszok :prayer: Ez nem egy mai verda, 100%-os dolog nincs benne SEMMI. Hidd el, hogy az úgy jó ahogy van, ha piszkálod csak rosszabb lesz. Próbálj meg inkább néha tankolni bele :lol:
panelproli Elküldve Június1, 2005 Elküldve Június1, 2005 na jo akkor hagyom, más kérdésem is volna a müszerfalon láttam pár grafikont amik nincsenek bekötve pl:valamilyen motor szinbolum,üzemanyag tartalék kijelzö, meg még egy két dolog most ezeket belehet köttetni villamosságival utolag? elöre is köszi üdv
atesz27 Elküldve Június1, 2005 Elküldve Június1, 2005 Különböznek az ötajtós Kadett E Caravan első és hátsó ajtajai a "sima" Kadett E -hez képest (nam a csomagtér ajtóra gondolok! :lol: ) Csak az válaszoljon a ki biztos a dolgában! "lehet, talán, azt hiszem" nem elfogadható válaszok. 8) köfi :lol:
Recommended Posts