Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

magneto

Recommended Posts

Ha 1.2-est rakatok bele, akkor átépítési engedélyt kell kérnem rá (10 rugó) + egy új műszaki. Ezért keresek bele 13S-est, mert azt ingyen átírják. Ha nem íratom át (greg válasza), akkor meg majd a zöldkártyát nem csinálják meg rá, amikor újra el kell vinnem. Vagy neked van olyan ismerős szervized greg, ahol elintézik így is?

Üdv.

Én elvileg tudok egy 88-as E kadett Caravant ami fejreállt.

30 körül odaadják kompletten.

Ha érdekel akkor rákérdezek :wink:

(1,2-es 5 sebességes)

:prayer: OPEL

Link to comment
Megosztás:

Ha 1.2-est rakatok bele, akkor átépítési engedélyt kell kérnem rá (10 rugó) + egy új műszaki. Ezért keresek bele 13S-est, mert azt ingyen átírják.
Hát olyat én nem hallottam, hogy ingyen átírnák. tizenhány fonrint is köbcentinként???

Ha nem íratom át (greg válasza), akkor meg majd a zöldkártyát nem csinálják meg rá, amikor újra el kell vinnem.

Ha nem stimmel a motorszám, akkor ja. De ha így gondolkozol, akkor tényleg jobb, ha átíratod. :wink:

Link to comment
Megosztás:

Hát olyat én nem hallottam, hogy ingyen átírnák. tizenhány fonrint is köbcentinként???

ja: jut eszembe, valamelyik autóslapon olvastam vmi AutóJogász-tól, h az autó motorszáma már nem egyedi azonosítója az autónak, különösen akkor, ha vannak olyan új forgalombahelyezések, ahol az új autó motorján nincs is motorszám, csupáncsak tipusazonosító.

De egyébként én is úgy tudom, ha absolute tipusazonos, h először is eredetvizsga a motorra, majd a motort átíratni, aztán forgalmiba bevezettetni, tehát mintha egy komplett autót íratnál át...

érdemes lenne utánajárni...

Link to comment
Megosztás:

sziasztok

ma vettem egy 86-os 1,3-as kadettet és azirant érdeklödnék hogy az üzemanyagtank vezetékei hol találhatok mert nemmér a mutato kise mozdul és ha van test kábel külön hol keressem

elöre is köszönöm

üdv

a tankba lévő jeladó szokott tönkremenni....

Link to comment
Megosztás:

Megkérdeztem az okmányirodában, ha típusazonos a motor, adásvételi kell a motorról + az enyém forgalmija + törzskönyve és átírják. Lett volna egy 13*-os motor, de azt mondták a közlekedési felügyeleten, hogy az nem típusazonos.

ja: jut eszembe, valamelyik autóslapon olvastam vmi AutóJogász-tól, h az autó motorszáma már nem egyedi azonosítója az autónak, különösen akkor, ha vannak olyan új forgalombahelyezések, ahol az új autó motorján nincs is motorszám, csupáncsak tipusazonosító.

De egyébként én is úgy tudom, ha absolute tipusazonos, h először is eredetvizsga a motorra, majd a motort átíratni, aztán forgalmiba bevezettetni, tehát mintha egy komplett autót íratnál át...

érdemes lenne utánajárni...

Link to comment
Megosztás:

sziasztok

mitöl van az hogy csal a benzinmutatom,kevesebbet mutat legalább negyed tankal,erre van valakinek ötlete

elöre is köszönöm

üdv

Szeva!!!

Na mivan kimozdult??? Ez már jó jel!!!

Az én motoromon is ez volt a baj. Kiszedtem az úszót, és hajlítottam rajta. De a kedett???!!.... :? :smt102

Link to comment
Megosztás:

Szeva Mindenkinek!

Vettem egy 1985 1.3LS Kadett E Caravant. :lol:

Terv szerint sokáig akarom használni.

Teljesen szét kaptam az utolsó csavarig.

Az alját már kihegesztettem, most jön a külseje, gittelés csiszolás, festés, összerakás.

Ha valaki tud adni tippet, hogy mire figyeljek oda, azt előre is köszi.

A váltója 4 sebességes , hogy lehet ebből 5 sebességes? Teljesen másik váltó, vagy esetleg +tengelyek +fogaskerekek? A Váltóház tetején egy 5 sebességes jel van. Miért?

Kellene egy két bontott alkatrész is. Első szélvédő esetleg h.lökös, h.ajtó.. stb. Lehetőleg dél-dunántúlról.

Na előre is köszi. Majd még jövök kérdezősködni.

Link to comment
Megosztás:

...A váltója 4 sebességes , hogy lehet ebből 5 sebességes? Teljesen másik váltó, vagy esetleg +tengelyek +fogaskerekek? A Váltóház tetején egy 5 sebességes jel van.
A váltóház tetején 5 sebs van, és nem ötsebséges??? Szerintem ne akard szétszedni a váltót, szerválj bele komplett ötsebességes váltót.

Kellene egy két bontott alkatrész is. Első szélvédő esetleg h.lökös, h.ajtó.. stb....

Vagyunk így páran. Lehet lassan megérné közösen venni egy komplett verdát bontásra, oszt akkor lenne minden.

..benzinszintmérő...

Ezek a vackok folyton elromlanak. Nekünk 4 Kadettból 2-ben rossz volt, egyben meg lefelé csal - ahogy neked is. Szerintem ez utóbbival 1ütt lehet élni, ha konstans értékkel teszi ezt. Ha kifogy, még mindig van benne 50 km :wink:

Link to comment
Megosztás:

Hali!

A sógoromnak is volt egy E Kadettja azt mondta, hogy azon is ugyan így volt a vátó. A tetején 5 sebességes jel a váltó meg 4 sebességes.. :-/

Jut eszembe: tudna valaki egy komplett gépkönyvet szerválni nekem elekronyikus formában? Főleg a kapcsolási rajz érdekel, de a többi okosság sem ártana. Még ismerkedek csak a jószággal :-)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Nekem is van egy 86-os 1.6D Kadettem (Limuzin whooaa :lol: ), és benne egy 5 sebességes váltó. Itt kell megjegyeznem, hogy nagyon meg vagyok vele elégedve, soha nem hagyott ott sehol, pedig az elmúlt 1,5 évben mentem vele kb. 45e km-t. Lehet benne vagy 260e, de lehet, hogy 360e is van az már 5jegyű számláló rulez :lol:

Tényleg lehet vele menni 170-el... Mikor megvettem ki kellett próbálni mit bír. Hát bírta. A kényelmes utazója valahol 120-130 között volt. Aztán telt múlt az idő, jött a hideg és gonosz tél, indítási problémák, etc. Nagyon nem is csodálkoztam rajta (régi volt az aksi, gagyi izzitógyertyák, stb.) Autószerelő kicserélte gyertyákat Bosch-ra, és kitakarította a ?porlasztócsúcs vagy fej, vagy mit? (nem értek az autókhoz, tehát lehet, hogy rosszul mondom). A lényeg, hogy -25C-ban is egy izzításra is indul a gép. Ezt Szlovéniában sielésnél bizonyította, a többi autós örömére, mivel füstöl rendesen amíg hideg. Veszont, friss sebességmániám alább hagyot így csak 90-110 körül autózgattam vele, de mikor autópályán mentem, kiderült, hogy az istenért sem akar 140 fölé menni.

Mi lehet ennek az oka? Esetleg az a téli beavatkozás? Haza vághattam a motort azzal, hogy néha rövid ideig, de menetem vele (főleg előzéseknél) 140-150-et?

Köszi a válaszokat előre is.

Üdv

Benci

Link to comment
Megosztás:

Hali!

A sógoromnak is volt egy E Kadettja azt mondta, hogy azon is ugyan így volt a vátó. A tetején 5 sebességes jel a váltó meg 4 sebességes.. :-/

Nekem két Kadettem is volt már, egy D meg egy E, mindkettőben négysebességes váltó volt, mégis mindegyiknek egy 5 állású kulissza volt a váltó tetejére rajzolva. Ez sztem standard.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Nekem is van egy 86-os 1.6D Kadettem (Limuzin whooaa :lol: ), és benne egy 5 sebességes váltó. Itt kell megjegyeznem, hogy nagyon meg vagyok vele elégedve, soha nem hagyott ott sehol, pedig az elmúlt 1,5 évben mentem vele kb. 45e km-t. Lehet benne vagy 260e, de lehet, hogy 360e is van az már 5jegyű számláló rulez :lol:

Tényleg lehet vele menni 170-el... Mikor megvettem ki kellett próbálni mit bír. Hát bírta. A kényelmes utazója valahol 120-130 között volt. Aztán telt múlt az idő, jött a hideg és gonosz tél, indítási problémák, etc. Nagyon nem is csodálkoztam rajta (régi volt az aksi, gagyi izzitógyertyák, stb.) Autószerelő kicserélte gyertyákat Bosch-ra, és kitakarította a ?porlasztócsúcs vagy fej, vagy mit? (nem értek az autókhoz, tehát lehet, hogy rosszul mondom). A lényeg, hogy -25C-ban is egy izzításra is indul a gép. Ezt Szlovéniában sielésnél bizonyította, a többi autós örömére, mivel füstöl rendesen amíg hideg. Veszont, friss sebességmániám alább hagyot így csak 90-110 körül autózgattam vele, de mikor autópályán mentem, kiderült, hogy az istenért sem akar 140 fölé menni.

Mi lehet ennek az oka? Esetleg az a téli beavatkozás? Haza vághattam a motort azzal, hogy néha rövid ideig, de menetem vele (főleg előzéseknél) 140-150-et?

Köszi a válaszokat előre is.

Üdv

Benci

Nocsak. Van egy klubtagunk, (csak azér én írok helyette, mer ő nem fórumozik, az autóját meg tőlem vette) akinek egész véletlenül szintén egy 1,6 dízel Kadettja van, amelyik szintén limuzin (whooaa.. :lol:), csak az '85-ös. Abban egyetértek veled, hogy télleg megy 170-et óra szerint, sőt nálam sovány gumikkal meg 4 személlyel egyszer a 175-öt is megfutotta (még mindig saját órája szerint), bár nem hinném hogy ez egészséges terhelés neki. Viszont szerintem ezzel nem nyírod ki a motort, mert mostani gazdája gyakorlatilag állandó 150-es utazóval közlekedik vele, bár hidegen ő sem pörgeti.

Link to comment
Megosztás:

sziasztok

86-os kadettem van és nem a valos adatot mutatja a benzin mutato lefele csal,namost én a müszerfal hátulján levö feszstab ic-re gondoltam hogy az a baj TDA 700Y tipusu ilyet hollehet kapni vagy más lehet a baj,az alján a tanknál már átnéztem a vezetékeket?

a másik problémám hogy a vizhömérséklet jelzöm megsem mozdul de a ventilator elindul miutan gondolom eléret a höfokot ez mitöl van?

elöre is köszönöm

üdv

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.