Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

köszi szépen

csak azért kérdeztem mert univerzális ablakemelőt(spal delux) tettem a kedettba és jó lett volna hogyha egyszerűen megtudom oldani a komfortvezérlést....

ha valakinek van ötlete ami nem túl bonyolult az tegye már közkincsé:lol: thx

Elküldve

Sziasztok....

Nos nekem az lenne a kérdésem hogy:

motorcsere: 1.3 -> 1.6 (Kadett).hivatalos eljárás mennyire gázos...

Ugyanis minap jöttek ezzel az ajánlattal sőt a kis pacim ráadásúl most

lett hengerfejes + vezérműtengely is nagyon kopott.Azt még el kell mondanom hogy külhonból származik a moci ugyanis másnak csak a kaszni kellett ugyanis nekije dízel az autója...

Még csak annyi,hogy amikór nagyon meleg a motor nem toom elindítani csak betólva....tippetek.....javaslataitok..epedezve várom........

________________

Előre is nagyon köszönöm segítségetek.......

Esetleg nem hivatalosan a motor csere lebukás veszélye (%-ban)????

és a következményei mennyire húzósak...

=========

üdv: <<< xaba >>>

Elküldve

Hát asszem Kadett 1.3-as blokkja ugyanaz, mint az 1.6-os. Tehát ember legyen a talpán, aki rendőr létére kiszúrja, hogy nem az eredeti 1.3-as van benne. csak egy karbisból injektorosat ne kezdj el építeni, ha a motorcsere elméletével (papírozással) is csak ismerkedsz, mert kell beszerelned elektromos AC-t, más elektronika, vezetékelés stb. Nem javaslom. Ha át is építed, maradj a karbisnál. (Persze hozzá való kell, nem az 1.3-asé) Csak ha a blokk amit szereztél injektoros, akkor meg kell bontanod a hengerfejet kapásból, mert az injektoroséra nem megy föl a mechanikus AC.

Elküldve

Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni. Van egy Kadett Cabriom és összkerék meghajtást szeretnék alá. Már hallotam, hogy létezik sima Kadettben, de nem láttam még. Ha ez megoldható a simánál, akkor esetleg a Cabrioban is?!

Ha valakinek van konkrét tapasztalata, vagy esetleg ismerőse aki vállalna ilyen átalakítást az segíthetne.

Előre is köszönöm mindenkinek!

Elküldve

Sziasztok.

Lenne egy ilyen gondom, hogy a gyújtótrafó körül valahol ütemes csattogó hangot hallok, az egyik kollegam szerint ez akkor van amikor athuz. Sötétben megnéztem nem látok szikrát.

Ilyenkor cserélni kell már? vagy inkább menjek egy villamosságszerelőhöz?

Köszi.

Szenti

Elküldve
Sziasztok.

Lenne egy ilyen gondom, hogy a gyújtótrafó körül valahol ütemes csattogó hangot hallok, az egyik kollegam szerint ez akkor van amikor athuz. Sötétben megnéztem nem látok szikrát.

Ilyenkor cserélni kell már? vagy inkább menjek egy villamosságszerelőhöz?

Köszi.

Szenti

Villanyász :arrow: kiméretni.Sztem. 8)

Elküldve

Köszi Warwolf, elmegyek akkor aztán megnézetem majd. Eddig azt hittem, hogy a motor csattog alacsony fordulaton, de ezekszerint ezt a hangot hallom mindig:) Ez még mindig sokkal jobb, motorgenerál után furcsa lett volna ilyen hangot hallani a vasból.

Üdv.

Szenti

Elküldve
Köszi Warwolf, elmegyek akkor aztán megnézetem majd. Eddig azt hittem, hogy a motor csattog alacsony fordulaton, de ezekszerint ezt a hangot hallom mindig:) Ez még mindig sokkal jobb, motorgenerál után furcsa lett volna ilyen hangot hallani a vasból.

Üdv.

Szenti

Várjuk ki a végét.Ha áthúzna, az a motor működésére is kihatna, mint pl. egyenetlen alapjárat, nem megy az egyik henger, és tsai.Mindenesetre kiindulási alapnak jó, ha be tudod határolni a zaj forrását.Aztán hátha.........

Elküldve

"""""ha a motorcsere elméletével (papírozással) is csak ismerkedsz, mert kell beszerelned elektromos AC-t, más elektronika, vezetékelés stb. Nem javaslom. Ha át is építed, maradj a karbisnál. (Persze hozzá való kell, nem az 1.3-asé) Csak ha a blokk amit szereztél injektoros, akkor meg kell bontanod a hengerfejet kapásból, mert az injektoroséra nem megy föl a mechanikus AC """"""

==============

Előre is nagyon köszönöm gyors válaszod.....

Tehát ez az 1,6-os motor teljesen egybenn van(féltengely,sebességváltó,

elektrónika,vezérléssel meg AC pumpával),be is szerelné az illető csak a hivatalos eljárástól tartok ami nem lehet 1 egyszerű procedúra.....Gondolom.....

De szerintem az 1,3-as motor teljes fölújítása is közel 70-80 eFt körűl lehet...(mindennel eggyütt)csakhát akkó van viszonylag egy 90%-os motor ...... Nemm??????

Elküldve
"""""ha a motorcsere elméletével (papírozással) is csak ismerkedsz, mert kell beszerelned elektromos AC-t, más elektronika, vezetékelés stb. Nem javaslom. Ha át is építed, maradj a karbisnál. (Persze hozzá való kell, nem az 1.3-asé) Csak ha a blokk amit szereztél injektoros, akkor meg kell bontanod a hengerfejet kapásból, mert az injektoroséra nem megy föl a mechanikus AC """"""

==============

Előre is nagyon köszönöm gyors válaszod.....

Tehát ez az 1,6-os motor teljesen egybenn van(féltengely,sebességváltó,

elektrónika,vezérléssel meg AC pumpával),be is szerelné az illető csak a hivatalos eljárástól tartok ami nem lehet 1 egyszerű procedúra.....Gondolom.....

De szerintem az 1,3-as motor teljes fölújítása is közel 70-80 eFt körűl lehet...(mindennel eggyütt)csakhát akkó van viszonylag egy 90%-os motor ...... Nemm??????

Kár lenne azokkal a papirokkal vesződni!Sztem. :wink:

Elküldve

De szerintem az 1,3-as motor teljes fölújítása is közel 70-80 eFt körűl lehet...(mindennel eggyütt)csakhát akkó van viszonylag egy 90%-os motor ...... Nemm??????

70-80 kevés sajnos:( Tapasztaltam. Igaz nekem az első motorgenerál el lett tolva, így kétszer kellett köszörültetni két csapágysor stb... de ha egyszer megbontod biztos lehetsz benne, hogy mást is találsz amit cserélni kell nem csak azt amire számítasz.

Nekem közel 130-ban állt meg a dolog, úgyhogy a munkadíj csak 15.000 volt.

Üdv.

Elküldve
Tehát ez az 1,6-os motor teljesen egybenn van(féltengely,sebességváltó,

elektrónika,vezérléssel meg AC pumpával),be is szerelné az illető csak a hivatalos eljárástól tartok ami nem lehet 1 egyszerű procedúra.....Gondolom.....

De szerintem az 1,3-as motor teljes fölújítása is közel 70-80 eFt körűl lehet...(mindennel eggyütt)csakhát akkó van viszonylag egy 90%-os motor ...... Nemm??????

Tehát az 1.3-as OHC blokk ugyanaz mint a 16SV és a C16NZ. 16SV a legjobb, mert az karbis, és egyszerű minden, szerintem még elektromosan sem kell semmit cserélni rajta, max rátenni az 1.3-as gyújtását. Az is rámegy. De ha befecsis, akkor tényleg kell az elektromos AC (nem tudom mennyire lehet egyszerűen beszerelni+vezetékelni) és az elektronika csere. Amúgy nem olyan bonyolult mutatvány. Papírral nem foglalkozni, kész autót elhozni megmutatni a sok opelesnek. :lol:

Elküldve

Végre egy kis bíztatás :roll: már mindenki(ismerősikör) csak lebeszélni akar a témáról.....Nem is lenne rossz már ott tartani a bemutatáson csakháááát még addig van egy kis meló rajta....

Nagyon köszönöm segítségetek......

_______________-

Nagyon jóó hogy idetaláltam,mint látjátok még nagyon ""friss"" vagyok,de ha mindenki ilyen jó fej itt erre fele gyakrabban látogatok ide..

=========

üdv: <<< XaBa >>> :walk:

Elküldve

Szerintem is cseréld ki benne a motort csak úgy papper nélkül nyugodtan. A rendőr sose nézi, max vizsgán van gáz.

Itt meg moderáltam magam :lol:

Inkább megyek kocsit tisztítani, mert öcsém összeb****a

Elküldve

Na de a többi már ne neten történjen.

Amit eddig írtam úgyis letagadom.... :roll: vagy azt mondom hogy hazudtam. Mi semmi ilyesmit nem csinálunk ugye??? :roll:

:oops: :oops:

Elküldve

Én is átalakítottam fecskendősre a Rekordomat.

Kapcsolási rajz kell meg egy benzincső visszafelé.

Bádogosbácsi forraszt egy plusz csöcsöt a tankba és a neheze meg is van.

Ha nekem sikerült sikerül neked is :wink:

:prayer: OPEL

Elküldve

Szevasztok!

Új vagyok a fórumon. Tavaly vettem egy 86-os 1.3-as Kadettet, aminek a motorját ki kellett cserélni. Kaptam bontóban egy olyat, amit beépíttettem és kiderült, hogy még rosszabb, mint ami benne volt. Igaz, hogy visszaveszik, de most nem tudom használni az autót. Keresek olyan 13S számú motort, ami jó állapotban van (még a kaszniban van), meg lehet nézetni a zöldkártya értékeket, stb. Ha tudtok segíteni, írjatok. Kösz.

Elküldve
Szevasztok!

Új vagyok a fórumon. Tavaly vettem egy 86-os 1.3-as Kadettet, aminek a motorját ki kellett cserélni. Kaptam bontóban egy olyat, amit beépíttettem és kiderült, hogy még rosszabb, mint ami benne volt. Igaz, hogy visszaveszik, de most nem tudom használni az autót. Keresek olyan 13S számú motort, ami jó állapotban van (még a kaszniban van), meg lehet nézetni a zöldkártya értékeket, stb. Ha tudtok segíteni, írjatok. Kösz.

Én elvileg tudok egy 88-as E kadett Caravant ami fejreállt.

30 körül odaadják kompletten.

Ha érdekel akkor rákérdezek :wink:

(1,2-es 5 sebességes)

:prayer: OPEL

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.