tgabika76 Elküldve Május8, 2005 Megoszt Elküldve Május8, 2005 Milyen gyertyát vegyek bele szerintetek? Cseréljem a gyertyakábeleket is? Én eddig bárkit kérdeztem, mindenki azt mondta, hogy gyertyaügyben a gyári a legjobb választás. Gyertyakábelt sztem nem kell cserélni, feltéve ha nem zárlatos vagy nincs láthatóan elüregedve. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gomb2 Elküldve Május8, 2005 Megoszt Elküldve Május8, 2005 áthelyezve a keresekbe - uhuhu Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve Május8, 2005 Megoszt Elküldve Május8, 2005 keresekbe áthelyezve........... Ezt szerintem próbáld me újra :wink: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
gomb2 Elküldve Május9, 2005 Megoszt Elküldve Május9, 2005 ezt a hozzászólást áthelyeztem a keresekvbe.... -uhuhu Link to comment Megosztás: More sharing options...
jirko Elküldve Május11, 2005 Megoszt Elküldve Május11, 2005 sziasztok lenne egy nagy kérdésem lehet 1989-es 16i lépcsőshátú e kadettbe abs-t illetve szervókormányt beszerelni ? vagy nagyon bonyolult? illetve megéri e.... előre is köszi ja télleg elektromos ablakemelő motor jobb és bal oldali nincs vkinek felesleges? Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Május11, 2005 Megoszt Elküldve Május11, 2005 sziasztok lenne egy nagy kérdésem lehet 1989-es 16i lépcsőshátú e kadettbe abs-t illetve szervókormányt beszerelni ? vagy nagyon bonyolult? illetve megéri e.... előre is köszi ja télleg elektromos ablakemelő motor jobb és bal oldali nincs vkinek felesleges? Sztem macera, és nem éri meg.Inkább keress egy olyan verdát, amiben ez benne van.Még az e-ablak talán okés.De az ABS felejtős!Sztem.A szervó nekem homályos.Elvileg műxik a dolog. Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve Május11, 2005 Megoszt Elküldve Május11, 2005 Sztem macera, és nem éri meg.Inkább keress egy olyan verdát, amiben ez benne van.Még az e-ablak talán okés.De az ABS felejtős!Sztem.A szervó nekem homályos.Elvileg műxik a dolog. Gondolom, már ilyen kocsija van azért kérdezi :wink: Szervó tán még reális lehet. Másik kormánymű, szervopjumpa, csövek, stb. Az ékszíj környékén mit kell ügyködni azt passzolom. ABS az nagyon húzos szerintem, már ha lehetséges egyáltalán. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gomb2 Elküldve Május11, 2005 Megoszt Elküldve Május11, 2005 Hi @ll! Sikerült ennyi idő alatt végigolvasnom a topicot, volt pár hasznos info - mindenkinek köszi így utólag! :lol: Egy jó hosszú kérdésem lenne, vagyis inkább véleményeket várok. Mint előzőleg is írtam, hosszú útra indulunk Gusztival (motor: 1,3S, 201.000 km). 2 személy 200 kg cucc, ~2500 km Skandináv félszigetekre, decemberben ugyanez a túra vissza. Gondoltam felkészíttetem a verdát + műszaki és zöldkártya is esedékes. Egy részemről megbízhatónak tartott (amióta enyém a gép csak ő nyúlt hozzá), bár nem Opel-szaki szerelő 55.000 Ft-t kér a következőkért anyagköltséggel: - 4 gyertya csere - hűtővíz csere + visszatöltés -50ig fagyállóval - vízpumpa csere - vezérműszíj csere - jobb első kerékcsapágy csere - féknyomócső csere - lehet vinni műszakira és még úgy át is nézi... (Kb. egy évvel ezelőtti hozzászólások között olvastam a vezérműszíj-cseréből adódó vízpumpa-problémákat. Ezért a pumpacsere.) Az az igazság, hogy minden pöpec a gépen. Rendesen indul, bár ez még a vákuumszelepes megoldás és amiatt néha hidegen rángat rövid ideig, de csendes, 6,5 L/100 km (98as). 3000 km-e lett cserélve a teljes kipufogó és a fékbetétek+féktárcsák, olajgomba, izzók és olaj+olajszűrő+légszűrő. Az utóbbi 8000 km-en amióta én hajtom egyszer elszállt a "gyújtáselektronika" (fekete félhold 4 lábbal-8000Ft) és most pénteken az AC pumpából kijövő üzemanyagvezeték, de még idejében észrevettem és gyors kicseréltem. Köpködte a benzint egyenesen a blokkra! Beparáztam rendesen, még jó, hogy nem lobbant be! :shock: De hát ez mégiscsak egy 17 éves autó, gondolom vannak rejtett hibái, esetleg fáradásos jelenségek. Ellenben csak ismételgetni tudom magam, hogy csodaszépen muzsikál! Szerelő is mindig megdícséri :wink: ÉRDEMES EGYÁLTALÁN HOZZÁNYÚLNI ÉS SZERELGETNI, VAGY NEKIINDULJAK AZTÁN MAJD LESZ VALAMI? Vagy van tippetek mit ne felejtsek el még ellenőriztetni? Illetve ha valaki nagyon hozzáértő elvállaná a technikai supportot vagy a teljes szervízt, esetleg... Minden választ köszönök! Link to comment Megosztás: More sharing options...
gomb2 Elküldve Május11, 2005 Megoszt Elküldve Május11, 2005 És még... Nem tudtok VP vagy BP közelében olyan szakit, aki üregeléssel és alvázvédelemmel foglalkozik? Nem árt és konzerválás céljából már régóta tervezgetem. Továbra is THX for the reply! Link to comment Megosztás: More sharing options...
jirko Elküldve Május12, 2005 Megoszt Elküldve Május12, 2005 az elektronyos ablak már beépítés alatt van... :lol: . A szervókormányon még gondolkodom de ha belelehet tenni elvileg akkor lehet h elbütykölgetek vele.az abs sem lenne rossz, bár így is megtudok vele állni :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Május12, 2005 Megoszt Elküldve Május12, 2005 az elektronyos ablak már beépítés alatt van... :lol: . A szervókormányon még gondolkodom de ha belelehet tenni elvileg akkor lehet h elbütykölgetek vele.az abs sem lenne rossz, bár így is megtudok vele állni :D A szervónál a kormánymű és alkatrészei nem gáz, mert az fellelhető.De mondjuk a motoron vajh megvannak-e a furatok, ahová a szivattyút fel lehet fogatni, kell egy másik ékszíj.Keress egy olyat, amiben mindez benne van, és erőteljesen nézd meg.Utána már nem lehet gáz.Sztem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Május12, 2005 Megoszt Elküldve Május12, 2005 Én rekordot szervósítottam már. Ami kell: másik ékszíjtárcsa, szervószivattyú, kormánymű, csövek, ékszíj, és nekem kellett másik kormányoszlop is, mert a szervósé rövidebb, de abban nem fogasléces a kormánymű mint a kadettben, de azért járj utánna. Sztem elvileg az abs is mehet, de ezt már vhol kitárgyaltuk. Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Május12, 2005 Megoszt Elküldve Május12, 2005 Nékem lenne egy furi, de nem kivitelezhetetlen 5letem.Szét kéne nézni külhonban, hogy kint mennyiért vesztegetnek egyet, aztán ha jó az ár,(és nincs bezúzva még a verda)akkor hozni kellene egyet, és ami kell, átépíteni.Így sztem "fillérekből" kijön az egész.Legalább is olcsóbban, mint ha itthon v.mi bontóból keresgélnéd elő a cuccosokat.Sztem. 8) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Petes Elküldve Május12, 2005 Megoszt Elküldve Május12, 2005 Sziasztok! Kérdésem egy 86-os Kadett E-vel kapcsolatos, mondták nekem régebben hogy nagyon egyszerűen vissza lehet tekerni a kilométerórát, csak azt nem tudom hogy hogyan, nem eladni akarjuk csak nem akarom hogy a szülők rájöjjenek hogy használom távollétükben! Szóval max 200 Km-ről lenne szó, hogyan lehetne ezt megoldani? A motorháztető alatt nagyjából otthon vagyok úgyhogy hálás lennék ha valaki el tudná mondani! Ha ide nem akarja írni jó lenne mailban is, petes@vipmail.hu Előre is köszönöm a segítséget! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelko Elküldve Május13, 2005 Megoszt Elküldve Május13, 2005 Sziasztok! Kérdésem egy 86-os Kadett E-vel kapcsolatos, mondták nekem régebben hogy nagyon egyszerűen vissza lehet tekerni a kilométerórát, csak azt nem tudom hogy hogyan, nem eladni akarjuk csak nem akarom hogy a szülők rájöjjenek hogy használom távollétükben! Szóval max 200 Km-ről lenne szó, hogyan lehetne ezt megoldani? A motorháztető alatt nagyjából otthon vagyok úgyhogy hálás lennék ha valaki el tudná mondani! Ha ide nem akarja írni jó lenne mailban is, petes@vipmail.hu Előre is köszönöm a segítséget! :lol: :D :lol: :lol: :supz: Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Május15, 2005 Megoszt Elküldve Május15, 2005 Nem is tudtam, hogy létezett ILYEN izmos mocis E kadet! :lol: :D :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
greg Elküldve Május15, 2005 Megoszt Elküldve Május15, 2005 :lol: :D :lol: Az már dízelben is 7-800 lóerő lenne. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
jirko Elküldve Május15, 2005 Megoszt Elküldve Május15, 2005 a vectrában az elektromos ablakemelő lapcsolója miatt van az h autómatikusan is lemegy az ablak(egy gombnyomásra teljesen)?,vagy más oldja meg ezt a feladatot? mert ha a kapcsoló akkor azt tenék a kadettomba is h autómatice legyen köszi előre is a válaszokat Link to comment Megosztás: More sharing options...
rtomi Elküldve Május15, 2005 Megoszt Elküldve Május15, 2005 a vectrában az elektromos ablakemelő lapcsolója miatt van az h autómatikusan is lemegy az ablak(egy gombnyomásra teljesen)?,vagy más oldja meg ezt a feladatot? mert ha a kapcsoló akkor azt tenék a kadettomba is h autómatice legyen köszi előre is a válaszokat Szerintem igen. :smt017 :prayer: OPEL Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Május15, 2005 Megoszt Elküldve Május15, 2005 Szerintem igen. :smt017 :prayer: OPEL Vazze Tomi, ugyanerre a kérdésre válaszoltam épp az imént a Vectra A topikban, csak pont az ellenkezőjét. :lol: Akkó most hogy is van? Link to comment Megosztás: More sharing options...
rtomi Elküldve Május15, 2005 Megoszt Elküldve Május15, 2005 Vazze Tomi, ugyanerre a kérdésre válaszoltam épp az imént a Vectra A topikban, csak pont az ellenkezőjét. :lol: Akkó most hogy is van? A "mi" autónkban úgy műkszik,hogy ha kicsit nyomsz akkor csak addíg megy amíg nyomod,ha nagyot nyomizol akkor meg lemegy teljesen. 8) Ezért gondoltam. :dontknow: Szerinted? :shock: :prayer: OPEL Link to comment Megosztás: More sharing options...
bazs Elküldve Május15, 2005 Megoszt Elküldve Május15, 2005 de nem, mert az elektronikában (kézifék előtt/alatt) van a komfortkapcsoló, az szabályozza ezt az már mindegy, hogy milyen a kapcsolód, annak a nyomását (a nyomás idejét) is ez érzékeli és dönt, hogy mi a fene legyen Link to comment Megosztás: More sharing options...
jirko Elküldve Május16, 2005 Megoszt Elküldve Május16, 2005 akkor vegyek bontottan komfortkapcsolót? azt nehéz bekötni? biztos h nem a kopcsoloban van a komfortvezérlés? Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Május16, 2005 Megoszt Elküldve Május16, 2005 de nem, mert az elektronikában (kézifék előtt/alatt) van a komfortkapcsoló, az szabályozza ezt az már mindegy, hogy milyen a kapcsolód, annak a nyomását (a nyomás idejét) is ez érzékeli és dönt, hogy mi a fene legyen ebbe biztos vagy??? én ugy tudom, hogy a komfort elektronik az ablakemelőben van... azaz a motornál van egy elektronia és az tudja ezt a funkciot. :roll: Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Május16, 2005 Megoszt Elküldve Május16, 2005 Szerintem is az ablakemelőben van, mert mikor programozom, akkor az ajtóból lehet hallani kattanást. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts