jocotds Elküldve Szeptember15, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember15, 2010 Biztos van nagyblokkhoz is automata, csak szerintem nehezebb beszerezni, mint egy kézit (legalábbis elsőkerekesnél -Omega biztos van sok) <_< Viszont, ha egyszerű megoldás kell, akkor tényleg az a tuti, ha egy ugyanilyen motort néztek, vagy egy komplett autót bontani :wacko: Hát most nem vagyok sokkal boldogabb. Sajnos akkor tovább kell keresgélni, mert a hirtelen talált motorok 1.8 és 2.0. Mindegy... Nagyon szépen köszönöm a gyors segítséget. :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Szeptember15, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember15, 2010 Hát most nem vagyok sokkal boldogabb. Sajnos akkor tovább kell keresgélni, mert a hirtelen talált motorok 1.8 és 2.0. Mindegy... Nagyon szépen köszönöm a gyors segítséget. <_< C20NEhez AF20 váltó "való". Ezek viszont nem filléres váltók. Link to comment Megosztás: More sharing options...
jocotds Elküldve Szeptember15, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember15, 2010 C20NEhez AF20 váltó "való". Ezek viszont nem filléres váltók. Hát igen, úgy tűnik kénytelenek leszünk egy 1.3-as v. 1.4-es motort keríteni. Sajna erre az autóra nem szeretne a srác költeni, csak átmeneti igavonónak lett véve... <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve Szeptember15, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember15, 2010 Hát igen, úgy tűnik kénytelenek leszünk egy 1.3-as v. 1.4-es motort keríteni. Sajna erre az autóra nem szeretne a srác költeni, csak átmeneti igavonónak lett véve... :wacko: Azt meg sajnos el kell döntenie, hogy nem akar rá költeni és akkor állni fog, vagy pedig valamennyit rákölt, hogy tudja használni <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
jocotds Elküldve Szeptember15, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember15, 2010 Azt meg sajnos el kell döntenie, hogy nem akar rá költeni és akkor állni fog, vagy pedig valamennyit rákölt, hogy tudja használni <_< Hát sajnos az autó döntött helyette, költenie kell rá. Az már más kérdés, hogy túl sokat nem érdemes... Link to comment Megosztás: More sharing options...
rtomi Elküldve Szeptember16, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember16, 2010 Szerintem a Kadettet csak egyféle mocival gyártották autómata változatban. <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
jocotds Elküldve Szeptember16, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember16, 2010 Szerintem a Kadettet csak egyféle mocival gyártották autómata változatban. <_< Én eddig, mivel már a környék összes bontósát felhívtam, 1.3 és 1.6-ost találtam kadettből. Ez a kettő biztos volt. :wacko: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Szabi 17D Elküldve Szeptember20, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember20, 2010 Üdv szaktársak. Egy hálás öreg 1,7D kadett gazija vagyok. Nagyon szeretem az automata váltót de az enyémben most 5.os kézi van. Ajánlottak hibátlan 1,6 benzines automata váltót kompletten(féltengelyek, rudazat, pedálpad...stb)baráti áron. A kérdésem az lenne hogy be lehet e szerelni az 1,7 dezsőbe a kézi-váltó helyett.Áttételezésben úgy tudom szinte egyformák, ezen a héten kellene választ adnom hogy kell-e a váltó vagy nem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
jocotds Elküldve Szeptember22, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember22, 2010 Üdv szaktársak. Egy hálás öreg 1,7D kadett gazija vagyok. Nagyon szeretem az automata váltót de az enyémben most 5.os kézi van. Ajánlottak hibátlan 1,6 benzines automata váltót kompletten(féltengelyek, rudazat, pedálpad...stb)baráti áron. A kérdésem az lenne hogy be lehet e szerelni az 1,7 dezsőbe a kézi-váltó helyett.Áttételezésben úgy tudom szinte egyformák, ezen a héten kellene választ adnom hogy kell-e a váltó vagy nem. Hasonló kérdésem volt nekem is nemrég, a kérdésedre a válasz valószínűleg nem lesz, mivel a diesel is a "nagyblokkok" közé tartozik. Így nem valószínű, hogy lehet párosítani az 1.6 váltójával. Mivel a benzines pörgős motor, a használhatósága is kérdéses lenne. De ez csak a véleményem, majd válaszol egy tapasztaltabb cartárs is. <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
_Seth_ Elküldve Október5, 2010 Megoszt Elküldve Október5, 2010 1.6osból is van nagy blokkos ha az az automata nagy blokkoson volt akkor lehet. Egyébként nagy értelmét nem látom kézi helyett automata beszerelésének egy kadettbe :) Csak a baj lenne vele de komolyan :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Albert Elküldve Október7, 2010 Megoszt Elküldve Október7, 2010 Hát most nem vagyok sokkal boldogabb. Sajnos akkor tovább kell keresgélni, mert a hirtelen talált motorok 1.8 és 2.0. Mindegy... Nagyon szépen köszönöm a gyors segítséget. :) Joco ha még aktuális, szerintem ezzel beljebb leszel http://racing-bazar.hu/utcai/kulfoldipapir..._f_2.0_automata Link to comment Megosztás: More sharing options...
jocotds Elküldve Október8, 2010 Megoszt Elküldve Október8, 2010 Joco ha még aktuális, szerintem ezzel beljebb leszel http://racing-bazar.hu/utcai/kulfoldipapir..._f_2.0_automata Köszönöm a segítséget, útközben sikerült megoldani a problémát, megtörtént a motorcsere és az eredeti motor is felújításra kerül lassan. Még egyszer köszönöm a sok segítséget!! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
E KADETT Elküldve Október26, 2010 Megoszt Elküldve Október26, 2010 Sziasztok olyan kérdésem lenne, hogy a biztosíték táblát ha kiveszem, akkor van ott alul 3 relének a helye. Ebből 2 be is van vezetékelve balról az első, és a középső is ami kék. Azt szeretném megkérdezni, hogy mi lehet ez? És hogy milyen relé való bele. Köszönöm szépen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
potyo Elküldve Október26, 2010 Megoszt Elküldve Október26, 2010 Sziasztok olyan kérdésem lenne, hogy a biztosíték táblát ha kiveszem, akkor van ott alul 3 relének a helye. Ebből 2 be is van vezetékelve balról az első, és a középső is ami kék. Azt szeretném megkérdezni, hogy mi lehet ez? És hogy milyen relé való bele. Köszönöm szépen. Melyik az pontosan? Link to comment Megosztás: More sharing options...
E KADETT Elküldve Október29, 2010 Megoszt Elküldve Október29, 2010 Hát nekem nem éppen igy néz ki. Nekem 3 relé hely van alul de csak akkor látszik ha ki van szedve a biztosítéktábla. 1 bal oldalt ami be van kötve, 1 középen ami be van kötve és kék, és 1 jobb oldalt ami nincs bevezetékezve. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Ratter Elküldve December10, 2010 Megoszt Elküldve December10, 2010 Szep jo napot minden Opelosnak Eladova valt egy 1988-as Opel Kadett kombi 1.7Diesel. Baratom autoja, amivel sikeresen beleborult az arokba, havas ut es kopott nyarigumik kombinacioja miatt... kocsi eleje, huto, bal eslo futomu serult, viszont motor-valto tokeletesen mukodik... 25 ezer magyar forintert elviheto, persze az osszeg alkukepes, hazhoz szallitas megoldhato. Keresre tudok kepet kuldeni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
rtomi Elküldve December10, 2010 Megoszt Elküldve December10, 2010 Szep jo napot minden Opelosnak Eladova valt egy 1988-as Opel Kadett kombi 1.7Diesel. Baratom autoja, amivel sikeresen beleborult az arokba, havas ut es kopott nyarigumik kombinacioja miatt... kocsi eleje, huto, bal eslo futomu serult, viszont motor-valto tokeletesen mukodik... 25 ezer magyar forintert elviheto, persze az osszeg alkukepes, hazhoz szallitas megoldhato. Keresre tudok kepet kuldeni. Üdv! Ez Opel vagy Isuzu motoros? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Ratter Elküldve December10, 2010 Megoszt Elküldve December10, 2010 Opel Sima 1.7 szivo diesel Link to comment Megosztás: More sharing options...
rtomi Elküldve December10, 2010 Megoszt Elküldve December10, 2010 Opel Sima 1.7 szivo diesel Köszi! :lol: Az sajna nem jó. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve December23, 2010 Megoszt Elküldve December23, 2010 Calibra elejű Kadett :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
rtomi Elküldve December23, 2010 Megoszt Elküldve December23, 2010 A bénák jobbos Astra műszerfalat tettek bele. :lol: :lol: Tudom ám,hogy pudingfejű Britek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve December23, 2010 Megoszt Elküldve December23, 2010 Calibra elejű Kadett :lol: Szörnyű... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lanti Elküldve December23, 2010 Megoszt Elküldve December23, 2010 Szörnyű... nem szörnyű... kadettos :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Anker Elküldve Január14, 2011 Megoszt Elküldve Január14, 2011 Sziasztok! Egy '85 ös 1.3 as benzines Opel kadett E típusú kézi szívatóval stb.... tulajdonosa vagyok igen régóta. de most teljesen tanácstalan vagyok több szerelő is elküldött hogy nem tud mit kezdeni a géppel le kell cserélni stb. a karburátort felújítottuk de mikor hidegindítás van nem veszi a fordulatot rángat össze vissza meleg motorral viszont teljesen rendbejön. a kuplungtárcsám erősen kopott nem tudom hogy ez befolyásolja e ezt a hibát. És a trafónak percegő hangja van a szerelő azt mondja hogy jó de én nem vagyok biztos ebben többen mondták hogy ez így hibás. ha valaki tud segítsen. előre is köszi. Üdv mindenkinek: Anker Link to comment Megosztás: More sharing options...
rtomi Elküldve Január15, 2011 Megoszt Elküldve Január15, 2011 Attól függ milyen karbi. Nem mindegyiket lehet felújítani. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts