qmg Elküldve Március10, 2009 Elküldve Március10, 2009 Kösz, akkor keresgélek tovább. kadettklubbon 5000.- per párért most hirdetnek eladó gsi üléseket keresd "tioga gsi"-t ott..nézzél rá:www.kadettklub.hu
E KADETT Elküldve Március12, 2009 Elküldve Március12, 2009 Sziasztok olyan problémám van, hogy kicseréltem a kilóméterórát, fordulatszámmérősre. Nem volt meg a vezeték a fordulatszám mérőhöz, így bevezettem a trafótól. Működik is minden szépen, csak azóta állandóan reggelre lemerül az aksim. Mi lehet ennek az oka?
kojakarettenetes Elküldve Március12, 2009 Elküldve Március12, 2009 Sziasztok olyan problémám van, hogy kicseréltem a kilóméterórát, fordulatszámmérősre. Nem volt meg a vezeték a fordulatszám mérőhöz, így bevezettem a trafótól. Működik is minden szépen, csak azóta állandóan reggelre lemerül az aksim. Mi lehet ennek az oka? Jó helyre kötötted/nem kötöttél el valamit??
rtomi Elküldve Március12, 2009 Elküldve Március12, 2009 Mikor én kicseréltem csak rá kellett dugni s működött. 91 Decemberi 1,4i volt.
kojakarettenetes Elküldve Március12, 2009 Elküldve Március12, 2009 Mikor én kicseréltem csak rá kellett dugni s működött. 91 Decemberi 1,4i volt. Az újabbakba már be volt vezetékelve gyárilag. Szerintem nem iscsak ez, hanem minden egyéb is. De a régiekben még nem volt.
E KADETT Elküldve Március16, 2009 Elküldve Március16, 2009 Lehetséges, hogy más lenne a baj? Mert észre vettem hogy nem megy a vízkeverőm se. Most még tudok vele menni mert a menetszél lehűti a vizet. Amúgy ha szétszedem meg tudom csinálni a keverő hibáját, vagy az csak azért nem mehet mert csapágyas lett, és akkor csere?
potyo Elküldve Március16, 2009 Elküldve Március16, 2009 Mi az a vízkeverő? A ventilátor a hűtőradiátoron? Mert ha haladsz az autóval, akkor az sosem indul be. Nekem 10000km alatt négyszer indult be, ebből háromszor azért, mert dugóban illetve terelésnél álltam, negyedszer meg azért, mert egy másik autót bikáztunk, tehát a motor több percig álló helyzetben járt már azután, hogy a úgy értem oda, hogy üzemi hőmérsékleten volt a motor. De ekkor sem megy a ventilátor folyamatosan, ahogy lehűtötte a vizet, le is áll.
E KADETT Elküldve Március16, 2009 Elküldve Március16, 2009 Mi az a vízkeverő? A ventilátor a hűtőradiátoron? Mert ha haladsz az autóval, akkor az sosem indul be. Nekem 10000km alatt négyszer indult be, ebből háromszor azért, mert dugóban illetve terelésnél álltam, negyedszer meg azért, mert egy másik autót bikáztunk, tehát a motor több percig álló helyzetben járt már azután, hogy a úgy értem oda, hogy üzemi hőmérsékleten volt a motor. De ekkor sem megy a ventilátor folyamatosan, ahogy lehűtötte a vizet, le is áll. A vízkeverőt a motorral egyidejüleg egy égszíj hajtja. Szerintem. Mert eddig a víztartályba járó motornál a vizet fújta befele a tartáj tetején lévő csőböl. De ez most megszünt. Onnan gondolom hogy a vízkeverő szorulhatott meg.
potyo Elküldve Március16, 2009 Elküldve Március16, 2009 Az vízpumpa, nem vízkeverő. Ha az nem menne, akkor egykettőre túlmelegedne a motor. Az a nem normális, ha ott fújja be a vizet. Az azért van, hogy a vízkörből a légbuborékokat felvezesse a tartályba, így levegőtlenítve a rendszert.
tgabika76 Elküldve Március17, 2009 Elküldve Március17, 2009 Az vízpumpa, nem vízkeverő. Ha az nem menne, akkor egykettőre túlmelegedne a motor. Sőt, ha jól tudom és 1.3S-nél valóban a vezérműszíj hajtja a vízpumpát, akkor ha megszorult volna a vízpumpa, már sanszos hogy eltépte volna a szíjat, ergo be sem indulna az autód és készülhetnél a motorgenerálra.
J0hnny Elküldve Március18, 2009 Elküldve Március18, 2009 A vízkeverőt a motorral egyidejüleg egy égszíj hajtja. Szerintem. Mert eddig a víztartályba járó motornál a vizet fújta befele a tartáj tetején lévő csőböl. De ez most megszünt. Onnan gondolom hogy a vízkeverő szorulhatott meg. :) :D :D :huh:
hening Elküldve Március18, 2009 Elküldve Március18, 2009 :D :D :lol: :) Hagyd már. Úgysem tudsz velük mit kezdeni. :huh:
J0hnny Elküldve Március18, 2009 Elküldve Március18, 2009 Hagyd már. Úgysem tudsz velük mit kezdeni. :huh: De szinte fizikai fájdalmat okoz! :)
hening Elküldve Március18, 2009 Elküldve Március18, 2009 De szinte fizikai fájdalmat okoz! :) Moderátorkodom egy másik oldalon. Ugyanígy vagyok vele én is. 2 hét alatt annyit szerkesztettem, mint más egy fél év alatt. :huh:
Stefan Elküldve Március22, 2009 Elküldve Március22, 2009 A gázpalack minek van ? Ha esetleg fázna és be akarna gyújtani... ;) Amúgy meg innen nem látszik a felirat, de az van ráírva: NOS. Van még kérdés? :lol:
kojakarettenetes Elküldve Március22, 2009 Elküldve Március22, 2009 Ha esetleg fázna és be akarna gyújtani... ;) Amúgy meg innen nem látszik a felirat, de az van ráírva: NOS. Van még kérdés? :lol: Nos akkor minek van a gáz?? :lol: :lol:
qmg Elküldve Március23, 2009 Elküldve Március23, 2009 hogyan olvassa le a motortérben az órákról az időt menet közben? ;)
Stefan Elküldve Március23, 2009 Elküldve Március23, 2009 hogyan olvassa le a motortérben az órákról az időt menet közben? :lol: Ahogy a gyertyákat is cseréli menetközben ;)
Vahren Elküldve Március31, 2009 Elküldve Március31, 2009 Sziasztok! Ügye ez jó Kadett E-be is? Astra F-fel kompatibilis a váltószoknya? Én úgy tudom, igen. Váltószoknya
Kennny Elküldve Április1, 2009 Elküldve Április1, 2009 Hello, lehet hogy hüje kérdés lesz, a hátso ajtobol az ablakemelo mekanika jo az elsö ajtoba? E-Kadett 89-es sedán rol van szo. UDV!
kojakarettenetes Elküldve Április1, 2009 Elküldve Április1, 2009 Hello, lehet hogy hüje kérdés lesz, a hátso ajtobol az ablakemelo mekanika jo az elsö ajtoba? E-Kadett 89-es sedán rol van szo. UDV! Nem. Viszont jobbosból lehet balost csinálni, nekem is az van. Az elsőre mondom.
guni Elküldve Április2, 2009 Elküldve Április2, 2009 Sziasztok! Lassan kéne olajat cserélnem. Ti milyen olajat használtok? Úgy vettem észre, hogy nem fogyaszt észrevehető mennyiséget a kocsi. A másik: Van valakinek tapasztalata, a hűtőtömítő adalékokkkal? Kicsit szivárog a tömítés mentén a hűtőm de ezért ha nem muszáj nem cserélném ki. Guni
Recommended Posts