Stefan Elküldve Február26, 2009 Elküldve Február26, 2009 http://image.hotdog.hu/_data/members3/839/...rs/45e3aa7d.jpg kisebb nem volt? :lol: :blush:
hening Elküldve Február26, 2009 Elküldve Február26, 2009 http://image.hotdog.hu/_data/members3/839/...rs/45e3aa7d.jpg Ez mi? :blush: Ha avatarnak akarod, akkor jobbra fenn, a vezérlőpultban tudod beállítani. :lol:
hening Elküldve Február26, 2009 Elküldve Február26, 2009 kisebb nem volt? :lol: :blush: Ne bántsd! Új még. :)
E KADETT Elküldve Február26, 2009 Elküldve Február26, 2009 Képet akartam feltenni a kis kocsimról de nem nagyon megy. :blush: :lol: :) :D :D :D :D :P :D Amúgy meg lenne 2 kérdésem, hozzátok. 1.) Mi lehet az oka annak, hogy nem jó a fénykürtöm? 2.)Mitől lehet az ha megyek kb 100 km-t, és leállítom a motort utána éget olaj szag jön be az utastérbe?
Stefan Elküldve Február26, 2009 Elküldve Február26, 2009 Képet akartam feltenni a kis kocsimról de nem nagyon megy. :) :D :D Amúgy meg lenne 2 kérdésem, hozzátok. 1.) Mi lehet az oka annak, hogy nem jó a fénykürtöm? 2.)Mitől lehet az ha megyek kb 100 km-t, és leállítom a motort utána éget olaj szag jön be az utastérbe? Tulajdonképpen sikerült berakni a képet :lol: :D A fénykürtnél több dolog is lehet. Kapcsoló, relé, izzó... Meg kell nézni jók e. Relét talán még hallani is, amikor meghúzod a kart. Ha kattan, akkor a kapcsoló meg a relé is jó. Ha nem attól még lehet jó, csak nem hallani. Első körben a biztosítékot meg az izzót nézd meg! Olajszag valószínűleg olajtól van :blush: Gyakran kell utántölteni? Valószínűleg valamelyik elfáradt tömítésnél löki kifelé és pl. kipufogóra csöppenve a gőzét érezni az utastérben is.
hening Elküldve Február26, 2009 Elküldve Február26, 2009 ... .... Kapcsoló lesz sztem. Nem nagyon van relé a világításban (hacsak nem utólagos), persze ezalól kivétel a ködlámpa/ködzárófény. Vhol folyik az olaj, ez biztos, és szépen elég a motor feületén.
Albert Elküldve Február26, 2009 Elküldve Február26, 2009 elég a motor feületén. vagy a leömlőn :blush:
Stefan Elküldve Február26, 2009 Elküldve Február26, 2009 vagy a leömlőn :lol: Vagy kartercsavarok hiánya esetén (sebességtől függően) az egész kipufogórendszeren :blush:
Suttyo Elküldve Február26, 2009 Elküldve Február26, 2009 rácok vki tudna nekem eladó karburátort, automata szivatóval, esetleg a karbiba úszót külön :S Opel Kadett 1.3 S -be 1986-os, és állítólag azért dadog be mert nem jó az úszója. Előre is köszi!!!
Stefan Elküldve Február26, 2009 Elküldve Február26, 2009 rácok vki tudna nekem eladó karburátort, automata szivatóval, esetleg a karbiba úszót külön :S Opel Kadett 1.3 S -be 1986-os, és állítólag azért dadog be mert nem jó az úszója. Előre is köszi!!! Hát, azért előtte érdemes lenne ránézni másra is, mielőtt a karbi bonyolult lelki világához hozzányúlnál. Ha a gyújtás jó (kábelek, gyertyák kizárva -kicserélve elosztó kipucolva -hajlamos ilyen időben bepárásodni), akkor érdemes ránézni az benzinszűrőre, légszűrőre is. Szerintem. :blush:
potyo Elküldve Február26, 2009 Elküldve Február26, 2009 Valaki tud adni valami ötletet, hogy hol lehetne az utastérből a motortérbe átjuttatni egy ilyen hőmérő külső szenzorját? http://www.flexiobt.hu/php/wtermresz.php?tid=705 Hol van akkora lyuk, ahol ezt át lehetne dugni?
Albert Elküldve Február26, 2009 Elküldve Február26, 2009 Valaki tud adni valami ötletet, hogy hol lehetne az utastérből a motortérbe átjuttatni egy ilyen hőmérő külső szenzorját? http://www.flexiobt.hu/php/wtermresz.php?tid=705 Hol van akkora lyuk, ahol ezt át lehetne dugni? Jujj ez a műszer ez annyira ronda, főleg a Kadett szép műszerfala körül. Tuti kell ez Neked? :blush: Amúgy van pár lyuk a tűzfalon, pl a kábelköteg is átmegy valahol. Ki kell billenteni az egyik gumibigyót, azon átküldeni ezt és vissza.
potyo Elküldve Február26, 2009 Elküldve Február26, 2009 Jujj ez a műszer ez annyira ronda, főleg a Kadett szép műszerfala körül. Tuti kell ez Neked? :blush: Amúgy van pár lyuk a tűzfalon, pl a kábelköteg is átmegy valahol. Ki kell billenteni az egyik gumibigyót, azon átküldeni ezt és vissza. Nem pont ilyen az enyém, csak a szemléltetés miatt tettem ezt a képet be. De amúgy nem a műszerfalon akarom tartani, hanem inkább lent a váltókar előtt abban a kis gödörben (most is ott van, csak összetekert dróttal). Úgy néztem, hogy azt a gomibogyót nem olyan egyszerű kibillenteni, de akkor majd körülnézem tüzetesebben. Kösz a tippet.
Albert Elküldve Február26, 2009 Elküldve Február26, 2009 Úgy néztem, hogy azt a gomibogyót nem olyan egyszerű kibillenteni Nézz körül, ha az nem megy is találsz azért biztos olyat ami könnyen megy. Nagyon sok minden megy át a tűzfalon :blush:
Pehi Csabi Elküldve Február28, 2009 Elküldve Február28, 2009 Nézz körül, ha az nem megy is találsz azért biztos olyat ami könnyen megy. Nagyon sok minden megy át a tűzfalon :lol: pl a flex is :blush:
E KADETT Elküldve Február28, 2009 Elküldve Február28, 2009 pl a flex is :blush: Az komoly :lol: :) :D :D :D :D :P :D
rtomi Elküldve Február28, 2009 Elküldve Február28, 2009 Nekem is volt benne ilyen izé régen. Asszem a főkábel gumiharangján volt egy lyuk az erősítő tápkábelének és az mellett volt kidugva a szenzor. :blush:
potyo Elküldve Február28, 2009 Elküldve Február28, 2009 Az este sikerült találnom egy alkalmas lyukat. Ahol a sebességmérő megy át, az mellett volt elég nagy hely (csak sejtem, hogy hiányzik onnan a gumidugó). Levezettem egészen elölre, az első lökhárító műanyag alsó szélének magasságában találtam egy fém nyelvet a lökhárító alján. Arra fogattam rá a szenzort.
E KADETT Elküldve Március2, 2009 Elküldve Március2, 2009 Sziasztok a héten olaj csere. Nem tudja valaki hogy mennyi olajat kér el az autó. 1.3s :blush:
potyo Elküldve Március2, 2009 Elküldve Március2, 2009 13NB-be három litert öntöttem bele nagyjából, annyit ír a leírás is. Szűrőcsere is volt, és a meleg motorból kb. egy óra hosszáig csorogahatott ki a régi olaj. Vegyél három litert, azzal már biztosan belül vagy a MIN és a MAX értéken, aztán ha kell még, akkor majd öntesz később bele. Hétvégén kipróbáltam, de nem lett jó a hőmérő szenzorjának a helye. Lementem kb. 60 kilómétert este, megálláskor 8 fokot mutatott. Kb. 10 perc állás alatt lement 5 fokra, majd amikor újabb 5 percet mentem vele, akkor megint felment 8 fokra. Vagyis valahogyan meleg levegő keveredik a szenzorhoz, más helyet kell néznem neki..
takdav Elküldve Március9, 2009 Elküldve Március9, 2009 Sziasztok! Nem tudjátok, hogyan lehet D Kadett GTE első üléseket E Kadettbe operálni? A D-n még úgy tűnik külön rácsavarozott, az E-n meg már hegesztett az az L alakú fül, amire a sínt kéne csavarozni. Az ülésekről hiányzik ez a fül, de még azzal sem biztos, hogy belemenne. Találkozott már valaki ilyennel? Mindkét pár Recaro, ezért gondoltam, hogy cserélhetők.. Ha nem jön össze, eladó két jó állapotú D Kadett GTE első ülés. :huh: Üdv: TD
kojakarettenetes Elküldve Március9, 2009 Elküldve Március9, 2009 Sziasztok! Nem tudjátok, hogyan lehet D Kadett GTE első üléseket E Kadettbe operálni? A D-n még úgy tűnik külön rácsavarozott, az E-n meg már hegesztett az az L alakú fül, amire a sínt kéne csavarozni. Az ülésekről hiányzik ez a fül, de még azzal sem biztos, hogy belemenne. Találkozott már valaki ilyennel? Mindkét pár Recaro, ezért gondoltam, hogy cserélhetők.. Ha nem jön össze, eladó két jó állapotú D Kadett GTE első ülés. :huh: Üdv: TD Lakatosmunkával megoldható. De egyszerűbb, ha keresel GSi üléseket.
takdav Elküldve Március9, 2009 Elküldve Március9, 2009 Lakatosmunkával megoldható. De egyszerűbb, ha keresel GSi üléseket. Kösz, akkor keresgélek tovább.
Recommended Posts