ha4nz Elküldve Október2, 2008 Megoszt Elküldve Október2, 2008 Sziasztok! A segítségetek szeretném kérni, E kadetthoz1.5 td-hez kellene nekem szervízkönyv digitális doksi bármi. Ha tudtok segíteni légyszi küldjetek pm-et mert a G Astra topicba szoktam inkább benézni. Előre is köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
kojakarettenetes Elküldve Október6, 2008 Megoszt Elküldve Október6, 2008 Létezik valami hekkelés, hogy a középső nyílásokból is meleg levegő jőjjön? Ha becsukom, akkor olyan sípoló hangot ad, amikor jár a ventilátor, ha meg nyitvahagyom, akkor meg ugye fújja be a hideget. Tudom, hogy gyárilag ilyen, meg azért is ilyen, hogy a sofőr nehogy elpunnyadjon, de azért legalább langyos jöhetne belőle... Meg lehet csinálni. Asszem enm is túl bonyolult, csak ki kell az egészet szedni. Nekem egyszer elmondták, de nem jegyeztem meg sajnos. Kadettklubon Opelosfater az embered. Link to comment Megosztás: More sharing options...
potyo Elküldve Október6, 2008 Megoszt Elküldve Október6, 2008 Ha komolyabban szét kell szedni, akkor már nem érdekes. Fél év múlva úgyis meg tervezek válni tőle. Nem azért, mert nem lennék megelégedve, hanem mégiscsak egy 20 éves autóról van szó. A terv egy G Astra 2001 környékéről. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Qpack Elküldve Október7, 2008 Megoszt Elküldve Október7, 2008 Még most is szép! (remélem) :lol: Csak már füstszagú. :lol: Egyébként sztem sokáig volt hírdetve. :lol: És minek vetted volna meg? Jáccósautónak? :D Szeretem a szép autókat. :D .és ezt meg tudtam volna még fizetni.... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Október7, 2008 Megoszt Elküldve Október7, 2008 A múltkor találtam egy Irmscher Classics katalógust, ráérő időmben nekiálltam beszkennelni. A típusra vonatkozó oldalakat berakom ide, hátha érdekel valakit (sorry a minőségért, ezekből a fényes lapokból ennyit tud kihozni a scannerem): Link to comment Megosztás: More sharing options...
guni Elküldve Október15, 2008 Megoszt Elküldve Október15, 2008 Sziasztok! Mint múltkor írtam sajnos kigyulladt az autób és vele együtt elégett a kábelezés egy jeletős része, tehát újra kéne húzni. A bontókban elég nagy választék van kábelekből párezer Forintokért, viszont eléggé idegenkem attól hogy egy huszonx éves megtördezett kbelt rakja be, aminek a szigetelése lehet pusztán a kiszereléstől megsérül aztán a következő héten megint felgyújtja a kocsit. Szóval nem lehet valahol szerezni új kábelt, akár valami utángyártottat? Guni Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Október15, 2008 Megoszt Elküldve Október15, 2008 Sziasztok! Mint múltkor írtam sajnos kigyulladt az autób és vele együtt elégett a kábelezés egy jeletős része, tehát újra kéne húzni. A bontókban elég nagy választék van kábelekből párezer Forintokért, viszont eléggé idegenkem attól hogy egy huszonx éves megtördezett kbelt rakja be, aminek a szigetelése lehet pusztán a kiszereléstől megsérül aztán a következő héten megint felgyújtja a kocsit. Szóval nem lehet valahol szerezni új kábelt, akár valami utángyártottat? Guni Sztem maradj inkább a bontott kábelnél. Egyrészt mert nem kapsz, még ugy-t sem, másik, hogy nincs ember aki neked bevezetékeli az egész autót. Nem kell idegenkedni a bontott készlettől, én is egy olyant raktam az autóba. Csak végig kell nézni, hogy ne legyen szigeteletlen rész ott, ahol nem kéne. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Albert Elküldve Október15, 2008 Megoszt Elküldve Október15, 2008 Sztem maradj inkább a bontott kábelnél. Egyrészt mert nem kapsz, még ugy-t sem, másik, hogy nincs ember aki neked bevezetékeli az egész autót. Nem kell idegenkedni a bontott készlettől, én is egy olyant raktam az autóba. Csak végig kell nézni, hogy ne legyen szigeteletlen rész ott, ahol nem kéne. Váchartyánban van rá ember. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Október15, 2008 Megoszt Elküldve Október15, 2008 Abszolút egyetértek hening cartárssal, gyakorlatilag ez az egyetlen járható megoldás hacsak nem akarsz az autó értékének jelentős részéért új kábelköteget venni. Összehasonlításul: anno klímás C20NE Calibrába csak a motor kábelkötege 110e Ft lett volna újonnan, és azt még ugyanúgy be kell fűzni mint a bontottat... Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Október16, 2008 Megoszt Elküldve Október16, 2008 Váchartyánban van rá ember. Az meglehet, de kérdés mennyiért csinálja meg. :lol: :lol: Azonkívül, úgy nehéz szerelőt ajánlani, hogyha ilyen szégyenlős. :lol: Profil. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Október16, 2008 Megoszt Elküldve Október16, 2008 Abszolút egyetértek hening cartárssal, gyakorlatilag ez az egyetlen járható megoldás hacsak nem akarsz az autó értékének jelentős részéért új kábelköteget venni. Összehasonlításul: anno klímás C20NE Calibrába csak a motor kábelkötege 110e Ft lett volna újonnan, és azt még ugyanúgy be kell fűzni mint a bontottat... Kösz a megerősítést. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
guni Elküldve Október16, 2008 Megoszt Elküldve Október16, 2008 nincs ember aki neked bevezetékeli az egész autót. Aha, hát ha ennyire drága, akkor tényleg nem. Viszont ha bontottat veszek ugyanúgy át kell vezetékezni az egészet, mert egy kábelköteg megy körbe az egész autóban, nem? Guni Link to comment Megosztás: More sharing options...
egykuty Elküldve Október16, 2008 Megoszt Elküldve Október16, 2008 Aha, hát ha ennyire drága, akkor tényleg nem. Viszont ha bontottat veszek ugyanúgy át kell vezetékezni az egészet, mert egy kábelköteg megy körbe az egész autóban, nem? Guni nem, csatlakozó van a motorhoz, műszerfalhoz. és a hátsó traktushoz. egy haynes manual féle kapcsolási rajzzal ellenőrizhető is... Link to comment Megosztás: More sharing options...
kojakarettenetes Elküldve Október17, 2008 Megoszt Elküldve Október17, 2008 Itt is megkérdezem: nem tud valaki pár fényképet E kadett sedan hátsó szélesítésről?? Vagy bármit?? Valamilyen esztétikus megoldás érdekelne, mert így nem igazán használható az autó, ha valmit teszek a csomagtartóba. Link to comment Megosztás: More sharing options...
rtomi Elküldve Október17, 2008 Megoszt Elküldve Október17, 2008 Itt is megkérdezem: nem tud valaki pár fényképet E kadett sedan hátsó szélesítésről?? Vagy bármit?? Valamilyen esztétikus megoldás érdekelne, mert így nem igazán használható az autó, ha valmit teszek a csomagtartóba. Így hírtelen ezt találtam az almáriumban. Link to comment Megosztás: More sharing options...
rtomi Elküldve Október17, 2008 Megoszt Elküldve Október17, 2008 még 3 Link to comment Megosztás: More sharing options...
kojakarettenetes Elküldve Október17, 2008 Megoszt Elküldve Október17, 2008 Így hírtelen ezt találtam az almáriumban. Hirtelen köszönöm. :lol: :D :D Ha esetleg még valakinek akad, azért tegyen be képet. :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Colin Elküldve Október18, 2008 Megoszt Elküldve Október18, 2008 hátha it találsz még valamit: Irmscher katalógus én is találtam egyet, bár caravan Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelko Elküldve Október18, 2008 Megoszt Elküldve Október18, 2008 http://opeltomi.uw.hu/sed4.jpg ez nagyon nemszép sztem :lol: ennél még a szenátor szélesítése is szebb volt :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
kojakarettenetes Elküldve Október18, 2008 Megoszt Elküldve Október18, 2008 hátha it találsz még valamit: Irmscher katalógus én is találtam egyet, bár caravan http://img0.tar.hu/vmuki/img/36527037.jpg[/g] Köszi. Bár kicsit én is Gelko véleményére hajlok, hogy nem tökéletesek a megoldások. (esztétikailag) De majd elválik, hogy kedvből, és időből mire futja. :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelko Elküldve Október18, 2008 Megoszt Elküldve Október18, 2008 viszont a hátsólámpa tetszik, egyszer majd lehet kap egy ilyet a Kadét... Link to comment Megosztás: More sharing options...
guni Elküldve Október19, 2008 Megoszt Elküldve Október19, 2008 nem, csatlakozó van a motorhoz, műszerfalhoz. és a hátsó traktushoz. egy haynes manual féle kapcsolási rajzzal ellenőrizhető is... Hmm, megnéztem és tényleg! Csak azt a gumit, ami a motor- és az utastér között van, hogyan lehet kivenni? Erőből? :lol: Guni Link to comment Megosztás: More sharing options...
rtomi Elküldve Október20, 2008 Megoszt Elküldve Október20, 2008 Hmm, megnéztem és tényleg! Csak azt a gumit, ami a motor- és az utastér között van, hogyan lehet kivenni? Erőből? :lol: Guni Jaja de óvatosan. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Albert Elküldve Október20, 2008 Megoszt Elküldve Október20, 2008 ..nem tökéletesek a megoldások. (esztétikailag) Ez nálad mióta szempont? :lol: :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
guni Elküldve Október20, 2008 Megoszt Elküldve Október20, 2008 Jaja de óvatosan. :lol: Erőből, de óvatosan, hogyne, értem! :lol: Na és tulajdonképpen milyen irányba? Mert számomra az lenne a logikus, hogy az utastérbe húzni át, mert ugye úgy csak egyetlen csatlakozót kell átfűzni a lukon, viszont a motortérben ahogy nézem sokkal nagyobb gumiharang van, amit nem tudom hogyan préselek át egy akkora résen. Guni Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts