Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

magneto

Recommended Posts

Létezik valami hekkelés, hogy a középső nyílásokból is meleg levegő jőjjön? Ha becsukom, akkor olyan sípoló hangot ad, amikor jár a ventilátor, ha meg nyitvahagyom, akkor meg ugye fújja be a hideget. Tudom, hogy gyárilag ilyen, meg azért is ilyen, hogy a sofőr nehogy elpunnyadjon, de azért legalább langyos jöhetne belőle...

Meg lehet csinálni. Asszem enm is túl bonyolult, csak ki kell az egészet szedni. Nekem egyszer elmondták, de nem jegyeztem meg sajnos.

Kadettklubon Opelosfater az embered.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Mint múltkor írtam sajnos kigyulladt az autób és vele együtt elégett a kábelezés egy jeletős része, tehát újra kéne húzni. A bontókban elég nagy választék van kábelekből párezer Forintokért, viszont eléggé idegenkem attól hogy egy huszonx éves megtördezett kbelt rakja be, aminek a szigetelése lehet pusztán a kiszereléstől megsérül aztán a következő héten megint felgyújtja a kocsit. Szóval nem lehet valahol szerezni új kábelt, akár valami utángyártottat?

Guni

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Mint múltkor írtam sajnos kigyulladt az autób és vele együtt elégett a kábelezés egy jeletős része, tehát újra kéne húzni. A bontókban elég nagy választék van kábelekből párezer Forintokért, viszont eléggé idegenkem attól hogy egy huszonx éves megtördezett kbelt rakja be, aminek a szigetelése lehet pusztán a kiszereléstől megsérül aztán a következő héten megint felgyújtja a kocsit. Szóval nem lehet valahol szerezni új kábelt, akár valami utángyártottat?

Guni

Sztem maradj inkább a bontott kábelnél. Egyrészt mert nem kapsz, még ugy-t sem, másik, hogy nincs ember aki neked bevezetékeli az egész autót.

Nem kell idegenkedni a bontott készlettől, én is egy olyant raktam az autóba. Csak végig kell nézni, hogy ne legyen szigeteletlen rész ott, ahol nem kéne.

Link to comment
Megosztás:

Sztem maradj inkább a bontott kábelnél. Egyrészt mert nem kapsz, még ugy-t sem, másik, hogy nincs ember aki neked bevezetékeli az egész autót.

Nem kell idegenkedni a bontott készlettől, én is egy olyant raktam az autóba. Csak végig kell nézni, hogy ne legyen szigeteletlen rész ott, ahol nem kéne.

Váchartyánban van rá ember.

Link to comment
Megosztás:

Abszolút egyetértek hening cartárssal, gyakorlatilag ez az egyetlen járható megoldás hacsak nem akarsz az autó értékének jelentős részéért új kábelköteget venni. Összehasonlításul: anno klímás C20NE Calibrába csak a motor kábelkötege 110e Ft lett volna újonnan, és azt még ugyanúgy be kell fűzni mint a bontottat...

Link to comment
Megosztás:

Abszolút egyetértek hening cartárssal, gyakorlatilag ez az egyetlen járható megoldás hacsak nem akarsz az autó értékének jelentős részéért új kábelköteget venni. Összehasonlításul: anno klímás C20NE Calibrába csak a motor kábelkötege 110e Ft lett volna újonnan, és azt még ugyanúgy be kell fűzni mint a bontottat...

Kösz a megerősítést. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Aha, hát ha ennyire drága, akkor tényleg nem. Viszont ha bontottat veszek ugyanúgy át kell vezetékezni az egészet, mert egy kábelköteg megy körbe az egész autóban, nem?

Guni

nem, csatlakozó van a motorhoz, műszerfalhoz. és a hátsó traktushoz.

egy haynes manual féle kapcsolási rajzzal ellenőrizhető is...

Link to comment
Megosztás:

Itt is megkérdezem: nem tud valaki pár fényképet E kadett sedan hátsó szélesítésről?? Vagy bármit?? Valamilyen esztétikus megoldás érdekelne, mert így nem igazán használható az autó, ha valmit teszek a csomagtartóba.

Így hírtelen ezt találtam az almáriumban.

sed1.jpg

sed2.jpg

sed3.jpg

Link to comment
Megosztás:

nem, csatlakozó van a motorhoz, műszerfalhoz. és a hátsó traktushoz.

egy haynes manual féle kapcsolási rajzzal ellenőrizhető is...

Hmm, megnéztem és tényleg! Csak azt a gumit, ami a motor- és az utastér között van, hogyan lehet kivenni? Erőből? :lol:

Guni

Link to comment
Megosztás:

Jaja de óvatosan. :lol:

Erőből, de óvatosan, hogyne, értem! :lol: Na és tulajdonképpen milyen irányba? Mert számomra az lenne a logikus, hogy az utastérbe húzni át, mert ugye úgy csak egyetlen csatlakozót kell átfűzni a lukon, viszont a motortérben ahogy nézem sokkal nagyobb gumiharang van, amit nem tudom hogyan préselek át egy akkora résen.

Guni

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.