rtomi Elküldve Szeptember15, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember15, 2008 akarok ülésfűtést a kadettba... -senatorban is volt és nagyon hasznos <_< kb 40.000 körül találtam csak, valaki csinált már ilyet ? olcsóbb megoldás ?a 2 első ülést nem akarom cserélni.... Én csináltam már mint köztudott. A fűtőbetétet betudom tenni a szövet alá és bekötési rajzot is tudok adni meg relét de nem kötöm be neked. A kadettből megmaradt a két ülés közti box a kapcsolókkal.szólj,ha kell esetleg. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Crime78 Elküldve Szeptember15, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember15, 2008 Én csináltam már mint köztudott. A fűtőbetétet betudom tenni a szövet alá és bekötési rajzot is tudok adni meg relét de nem kötöm be neked. A kadettből megmaradt a két ülés közti box a kapcsolókkal.szólj,ha kell esetleg. Milyen kapcsolók azok? Vagy melyik Kadett-ből? Az E-ben az óracsoport jobb oldalán (a ködlámpakapcsolókkal átellenes oldalon) vannak a gyári ülésfűtés kapcsolói... Link to comment Megosztás: More sharing options...
rtomi Elküldve Szeptember15, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember15, 2008 Egy szóval nem írtam,hogy gyári kapcsolók. Link to comment Megosztás: More sharing options...
potyo Elküldve Szeptember15, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember15, 2008 Üdv, ismét itt vagyok. Nemrég észrevettem valami kattogást a jobb első felfüggesztés felől. Olyankor hallani, ha pl. vasúti átjárón megyek át, állok ki a garázsból, és hasonló helyeken, ahol nem sima a terep, hanem viszonylag nagy mélyedések és kidudorodások vannak, és azon lassan megyek keresztül. Sima úton is hallani, amikor a gyorsítás vagy állandó sebességű haladásból átmegy motorfékbe, illetve amikor motorfék után gázt adok. Ha nem veszem el a gázt, akkor hullámos (ami azért még nem kátyús) úton, sem hallok semmit. Nekem a keréknél levő féltengelycsukló a gyanús, de még nem emeltem meg, hogy megmozgassam a kereket. Mi okozhatja a jelenséget? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Albert Elküldve Szeptember15, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember15, 2008 Üdv, ismét itt vagyok. Nemrég észrevettem valami kattogást a jobb első felfüggesztés felől. Olyankor hallani, ha pl. vasúti átjárón megyek át, állok ki a garázsból, és hasonló helyeken, ahol nem sima a terep, hanem viszonylag nagy mélyedések és kidudorodások vannak, és azon lassan megyek keresztül. Sima úton is hallani, amikor a gyorsítás vagy állandó sebességű haladásból átmegy motorfékbe, illetve amikor motorfék után gázt adok. Ha nem veszem el a gázt, akkor hullámos (ami azért még nem kátyús) úton, sem hallok semmit. Nekem a keréknél levő féltengelycsukló a gyanús, de még nem emeltem meg, hogy megmozgassam a kereket. Mi okozhatja a jelenséget? Motortartó bak, meg futóműproblem is lehet. Nekem ugyanez volt egy alsó gömbfej hibája miatt. Ha meg se emeled hogy kiderítsd akkor mindenképp azt javaslom hogy vidd el szerelőhöz, nem játék a futómű Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelko Elküldve Szeptember16, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember16, 2008 Én csináltam már mint köztudott. A fűtőbetétet betudom tenni a szövet alá és bekötési rajzot is tudok adni meg relét de nem kötöm be neked. A kadettből megmaradt a két ülés közti box a kapcsolókkal.szólj,ha kell esetleg. nekem nem volt köztudott <_< nem is segítséget kértem - de köszi h felajánlottad - csak h kb mennyiből jön ki az anyagár, illetve mennyire kell leszedni az ülések kárpitját...az eleketromos részre úgyis segítségért rohannék egy piros Van-os cimborához :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
rtomi Elküldve Szeptember16, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember16, 2008 nekem nem volt köztudott <_< nem is segítséget kértem - de köszi h felajánlottad - csak h kb mennyiből jön ki az anyagár, illetve mennyire kell leszedni az ülések kárpitját...az eleketromos részre úgyis segítségért rohannék egy piros Van-os cimborához :huh: Megkérdem a srácot,hogy van-e még neki akitől én is vettem. (De csak Neked és csak most) Link to comment Megosztás: More sharing options...
potyo Elküldve Szeptember16, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember16, 2008 Motortartó bak, meg futóműproblem is lehet. Nekem ugyanez volt egy alsó gömbfej hibája miatt. Ha meg se emeled hogy kiderítsd akkor mindenképp azt javaslom hogy vidd el szerelőhöz, nem játék a futómű Hétvégén meglesz az emelés, addig meg úgyis a garázsban áll. A jobboldali első motortartó ahol "rögzítve" van a karosszériához, ott láttam, hogy az a gumi vagy micsoda tönkrement, és a motor annak az alsó tartójára van ránehezedve (mintha nemis lenne ott a gumi). Remélem csak az lesz a probléma, azt nem tűnik nehéznek kicserélni. A kereket amúgy próbáltam álló helyzetben billegtetni, cibálni, stb. de stabilnak tűnt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
potyo Elküldve Szeptember16, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember16, 2008 Bocs, az előzőt akartam szerkeszteni Link to comment Megosztás: More sharing options...
rtomi Elküldve Szeptember16, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember16, 2008 Semmi baj. Akkor valszeg a mocibak a ludas. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hic Elküldve Szeptember16, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember16, 2008 ... A fűtőbetétet betudom tenni a szövet alá és bekötési rajzot is tudok adni meg relét de nem kötöm be neked. ... HÁHÁHÁ!!!! Szóval látni fogom a Kadétot is előbb-utóbb!!! :D <_< :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelko Elküldve Szeptember16, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember16, 2008 HÁHÁHÁ!!!! Szóval látni fogom a Kadétot is előbb-utóbb!!! :lol: <_< :huh: szólj és bármikor láthatod, de előre szólok h nem nagy élmény :D bár a HŐS KADÉT-ra (mert ez a becsületes neve ) egy szavam nem lehet...kap esőt,sarat,terepet,autópályát és szó nélkül teszi a dolgát- ja mindezt olcsón :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
rtomi Elküldve Szeptember19, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember19, 2008 A Kadettemről leszedett morcosított GSI mocitető reinkarnálódott a tesóm autóján. <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
potyo Elküldve Szeptember26, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember26, 2008 Létezik valami hekkelés, hogy a középső nyílásokból is meleg levegő jőjjön? Ha becsukom, akkor olyan sípoló hangot ad, amikor jár a ventilátor, ha meg nyitvahagyom, akkor meg ugye fújja be a hideget. Tudom, hogy gyárilag ilyen, meg azért is ilyen, hogy a sofőr nehogy elpunnyadjon, de azért legalább langyos jöhetne belőle... Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Szeptember26, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember26, 2008 Létezik valami hekkelés, hogy a középső nyílásokból is meleg levegő jőjjön? Ha becsukom, akkor olyan sípoló hangot ad, amikor jár a ventilátor, ha meg nyitvahagyom, akkor meg ugye fújja be a hideget. Tudom, hogy gyárilag ilyen, meg azért is ilyen, hogy a sofőr nehogy elpunnyadjon, de azért legalább langyos jöhetne belőle... Sztem ez nem ilyen egyszerű mert ahhoz át kéne szabni a fűtéscsöveket a műszerfal mögött (könnyen el tudom képzelni hogy a fűtőradiátor felől a középső rostélyokhoz nem is megy cső), úgyhogy sztem hagyd nyitva, de tömd el sima mosdószivaccsal a szellőzőt (pattintsd ki a rostélyt előtte), akkor nem sípol többet és nem is jön a hideg (igaz meleg se). <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
potyo Elküldve Szeptember26, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember26, 2008 Kösz a választ, valószínűleg ez lesz, ha nem lehet megoldani. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Qpack Elküldve Szeptember26, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember26, 2008 Létezik valami hekkelés, hogy a középső nyílásokból is meleg levegő jőjjön? Ha becsukom, akkor olyan sípoló hangot ad, amikor jár a ventilátor, ha meg nyitvahagyom, akkor meg ugye fújja be a hideget. Tudom, hogy gyárilag ilyen, meg azért is ilyen, hogy a sofőr nehogy elpunnyadjon, de azért legalább langyos jöhetne belőle... ne azon agyalj hogy lesz meleg levegő vagy mi lesz másként...csináld meg a tömítését!!! ahogy kipattintod a rostélyt szerintem látnod kellene a záró éleket/tömítésket is azt rakd rendbe és akkor már nem fog fütyülni...és onnantól olyan levegő jöhetne rajta amilyen csak akar <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
rtomi Elküldve Szeptember27, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember27, 2008 ne azon agyalj hogy lesz meleg levegő vagy mi lesz másként...csináld meg a tömítését!!! ahogy kipattintod a rostélyt szerintem látnod kellene a záró éleket/tömítésket is azt rakd rendbe és akkor már nem fog fütyülni...és onnantól olyan levegő jöhetne rajta amilyen csak akar :D Kadettnél ott vagy hideg jön vagy elzárod. :huh: Ez ilyen konstrukcio. Hiányzik is az Astrából nekem. <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
rtomi Elküldve Szeptember29, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember29, 2008 Ma lekerült a nevemről a kocsi. :lol: A bonusz 10 meg átment a zasztrára. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Qpack Elküldve Szeptember29, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember29, 2008 Ma lekerült a nevemről a kocsi. :lol: A bonusz 10 meg átment a zasztrára. :lol: Sajnálom azért a kadettedet..nagyon szép kis paripa volt...későn olvastam a hírdetésed..különben lehet rástartolok :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
rtomi Elküldve Szeptember29, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember29, 2008 Sajnálom azért a kadettedet..nagyon szép kis paripa volt...későn olvastam a hírdetésed..különben lehet rástartolok :D Még most is szép! (remélem) :lol: Csak már füstszagú. :D Egyébként sztem sokáig volt hírdetve. :lol: És minek vetted volna meg? Jáccósautónak? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
guni Elküldve Október1, 2008 Megoszt Elküldve Október1, 2008 potyo: Nekem is volt ilyen problémám az okozza a fütyülést, hogy a lamella végén, ami lezárja a középső légbeömlőt egy szivacsszerű szigetelés van, ami az idő előrehaladtával elmálik és átfúj mellette a levegő. Bontóból szerezz egy épet és kész. Annyira nem vagyok benne a társaságban így nem tudom mit értett rtomi azalatt hogy füstszagú, így nem tudom hogy egy sorstársat tisztelhetek-e benne de sajna az én kedves Jürgenem két hete úgy döntött hogy inkább kigyullad. :lol: :lol: :lol: (aznap reggel picit kiabáltam vele mert lefulladt a kevés szivató miatt, talán ezért rágott be) Valami mai napig ismeretlen zárlat keletkezett, a műszerfal teljesen kiégett, de minden más ami az utastérben volt kukás, mert levakarhatatlan kormréteg borítja és méterekről érezhető keserű égett műanyagszaga van. Mivel hála Istennek a mechanika, a szerkezeti elemek és a külső fényezés nem sérült ezért az újjáépítés mellett döntöttem. Viszont annyi alakatrészt kell cserélni hogy inkább egy komplett donorautó mellett döntöttem. Találtam is egy szépet viszont szedán. Kérdésem hogy a hátsó ülések és az ajtókárpitok átépíthetőek-e az ötajtósomba? A csomagtartó burkolat, a tetőkárpit, meg a hátul lévő műanyagok gondolom felejtősek, ugye? Köszi: Guni Link to comment Megosztás: More sharing options...
potyo Elküldve Október1, 2008 Megoszt Elküldve Október1, 2008 Majd a hétvégén ha lesz időm rá, akkor belenézek. Egyelőre a felfüggesztés rendbe lett szedve, ez a sípolás másodrendű. Link to comment Megosztás: More sharing options...
rtomi Elküldve Október1, 2008 Megoszt Elküldve Október1, 2008 Füstszagú alatt azt értettem,hogy az új gazdája dohányzik a kocsiban. :lol: A hátsóülés sztem egyezik a kárpit az 95% szerintem,hogy igen a csomagtérmotyók pedíg tényleg felejtősek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Albert Elküldve Október2, 2008 Megoszt Elküldve Október2, 2008 A hátsóülés sztem egyezik Guni sajnálom ami történt, remélem hogy jól döntöttél. Szerintem a hátsó ülések nem kompatibilisek de azt nagyon könnyen tudsz szerezni. Anno a plüss hátsóülést 2ezerért adtam el, az sose szokott senkinek kelleni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts