guni Elküldve Július24, 2008 Megoszt Elküldve Július24, 2008 Sziasztok! No ugye volt egy olyan gondom, hogy sokat fogyaszt a kadi. Voltam szerelőnél kicsit állított rajta meg azt mondta, hogy a szarok a szigetelések. Így néz ki két oldalról: http://guni.tvn.hu/soxar/karbi1.jpg http://guni.tvn.hu/soxar/karbi2.jpg Ennyi benzin a felületen még normális, vagy azért fogyasztana annyit, mert egyszerűen kifolyik a benya a karbiból oldalt? Meg az is érdekes, hogy alatta az elem meg tök száraz. Mennyibe kerülhet egyébként egy felújítókészlet, és kb mennyiért csinálják meg? THX: Guni Link to comment Megosztás: More sharing options...
seerback Elküldve Július29, 2008 Megoszt Elküldve Július29, 2008 Sziasztok! nem tud nekem vki egy ilyet szerezni??? Köszi:Laci seerback@gmail.com Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelko Elküldve Július31, 2008 Megoszt Elküldve Július31, 2008 rég irtam ide a kadettről mert nincs mit :lol: pöcc-röff jön megy fékezik...kap rendesen, minden rendben van vele.. az alapjárati motort még mindig nem takarítottam ki :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zoli84 Elküldve Augusztus2, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus2, 2008 Hali! Nemrégiben kaptam segítséget de most újra szükségem volna rá. Keresek még mindig gyújtáselosztót. Megvan hogy milyenre van szükségem. A megnevezése Hall jeladós gyújtáselosztó. Ha valaki tud segíteni hogy hol vagy hogy lehet szerezni ilyet az jó volna. Előre is köszike! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelko Elküldve Augusztus4, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus4, 2008 rég irtam ide a kadettről mert nincs mit :lol: pöcc-röff jön megy fékezik...kap rendesen, minden rendben van vele.. az alapjárati motort még mindig nem takarítottam ki :lol: 1000kmer belement a 7én és csak tankolni kellett...de abból is keveset mert 6.6 körül fogyasztott :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
rtomi Elküldve Augusztus4, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus4, 2008 Háát ez is már csak múltidő! Eladtam a Kadettet. Remélem jó gazdája lesz neki. Sajnos kinőttük és klíma hiánya volt szegénynek. Szerettem nagyon. :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelko Elküldve Augusztus5, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus5, 2008 Háát ez is már csak múltidő! Eladtam a Kadettet. Remélem jó gazdája lesz neki. Sajnos kinőttük és klíma hiánya volt szegénynek. Szerettem nagyon. :D :lol: tegnap este mentünk vele egy kört a városban :lol: jó kis kocsi :lol: az ületés miatt keményebb a futóműve mint az enyémnek de jobban is néz ki na meg nagyon jól veszi a kanyarokat :lol: valamiért úgy tűnt mintha jobban is menne mint az enyém :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
rtomi Elküldve Augusztus5, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus5, 2008 tegnap este mentünk vele egy kört a városban :lol: jó kis kocsi :lol: az ületés miatt keményebb a futóműve mint az enyémnek de jobban is néz ki na meg nagyon jól veszi a kanyarokat :lol: valamiért úgy tűnt mintha jobban is menne mint az enyém :lol: Aztán vigyázni ám rá!! Az új kocsim jobban fog menni. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelko Elküldve Augusztus5, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus5, 2008 Aztán vigyázni ám rá!! megígértem h figyelemmel kísérem a sorsát :lol: fehér indexeket mennyiért adnád majd ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
rtomi Elküldve Augusztus5, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus5, 2008 megígértem h figyelemmel kísérem a sorsát :lol: fehér indexeket mennyiért adnád majd ? Háát 3 ezer /pár? és választhatsz,hogy Hella vagy valami utángyártott mert 2 pár van. Ma elkezdődött az új autó papírmunkája. :lol: Ha minden jól megy hétvégére meg is lesz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelko Elküldve Augusztus5, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus5, 2008 Háát 3 ezer /pár? és választhatsz,hogy Hella vagy valami utángyártott mert 2 pár van. Ma elkezdődött az új autó papírmunkája. :lol: Ha minden jól megy hétvégére meg is lesz. rendben majd értekezünk róla :lol: melyik jött össze a 2 autó közül ? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
rtomi Elküldve Augusztus5, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus5, 2008 rendben majd értekezünk róla :lol: melyik jött össze a 2 autó közül ? :lol: Egy Astra F lesz itt Esztergomban (combos mocival) :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelko Elküldve Augusztus15, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus15, 2008 Köszi Vktr-nak a kormányt, Mr Mantának a szerelést :lol: nagyságrendekkel jobb fogása van mint az előzőnek volt... Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Augusztus15, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus15, 2008 Ez bőrkormány? Nem rossz amúgy a Calibra kormánya (fogásra), csak kár hogy 4 küllős, sztem nem valami sportos így... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelko Elküldve Augusztus15, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus15, 2008 Ez bőrkormány? Nem rossz amúgy a Calibra kormánya (fogásra), csak kár hogy 4 küllős, sztem nem valami sportos így... nem, sima...nekem tetszik a fogása is és kinézetre is...az előző nagyon zavart h elforgott a markolata... Link to comment Megosztás: More sharing options...
potyo Elküldve Augusztus15, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus15, 2008 Üdvözletem mindenkinek Van egy olyan problémám, hogy a Kadett néha alapjárat helyett leáll. Először azt hittem, talán eldugult valami a karburátorban, de mivel már többször előfordult, hogy ismét rendben volt az alapjárat, majd ismét nem, ezért ezt elvetettem. Ha épp rendben van az alapjárat, akkor simán jár, nem ingadozik. Ha viszont nincs rendben éppen, akkor menet közben is rángat kismértékű gázadásra, illetve szimpla gázelvételnél sem sima az átmenete motorfékre, hanem hirtelen fogja vissza. Mivel néha rendesen megy, néha meg vacakol, ezért nekem elektromos hibának, kontakthibának tűnik. Ez utóbbit támasztja alá, hogy a dolog akkor kezdődött, amikor a generátor és az akku közé behúztam tisztességes keresztmetszetű vezetéket, és azt a gyujtást vezérlő modul alatt vezettem el, és ahogy a vezetékeket rögzítettem, közben a modulra menő drótokat is megmozdítottam. Nem húzódtak meg, vagy ilyesmi, csak egyszerűen arrébb lettek hajtva, hogy a vezetékeim elférjenek. Valaki megtudná mondani, hogy melyik vezetékek kellenek az alapjárathoz, hogy le tudjam ellenőrizni, hogy azok rendben vannak-e? 13NB jelzésű motor van benne, 1B1 jelzésű karburátor, 88-as gyártású. Köszönöm a segítséget Link to comment Megosztás: More sharing options...
potyo Elküldve Augusztus17, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus17, 2008 Tegnap megpróbáltam beindítás után átmozgatni a vezetékeket, hogy hátha megtalálom a hibát, de nem állt le a motor. Lementem 150km-t vagyesen városi és városon kívüli üzemben, és nem jelentkezett sem a rángatás, sem a leállás. Lehet, hogy mégis valami kosz volt, ami azóta kiment onnan? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Albert Elküldve Augusztus18, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus18, 2008 Tegnap megpróbáltam beindítás után átmozgatni a vezetékeket, hogy hátha megtalálom a hibát, de nem állt le a motor. Lementem 150km-t vagyesen városi és városon kívüli üzemben, és nem jelentkezett sem a rángatás, sem a leállás. Lehet, hogy mégis valami kosz volt, ami azóta kiment onnan? Simán lehet. Helyedben bengaszűrőt cserélnék első körben. Ha mégis a karbi a ludas az nagyobb szívás lesz. Üdv itt amúgy :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
potyo Elküldve Augusztus19, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus19, 2008 Kösz a választ Amint szerzek szűrőt, kicserélem. Amúgy fogalmam sincs, mikor volt cserélve, mert kb. négy hónapja van nálam az autó, és pár apróság kivételével minden rendben volt vele. Igaz az olajfogyasztása magasnak tűnik (kb. 0,8l/1000km), ami talán kopott hengerre illetve gyűrűkre utal (nemtudom, hány kilóméter lehet benne), de az üzemanyagfogyasztással viszont meg vagyok elégedve (úgy 6l/100km általában finom, de néha durvább gázpedálhasználattal, városon kívül 110-120-es tempóval). Mondjuk a motor tetején is szivárog egy kicsit az olaj, tömítést kellene cserélni a szelepfedél alatt. Eszembe jutott még valami. Ha 4-5 napig nincs beindítva a motor, majd indítani akarom, akkor olyan, mintha egy ideig nem kapna üzemanyagot. Az önindító teker 20-25 másodpercig, majd beindul, és utána megy rendesen. Ha mondjuk egy napig vagy kevesebb ideig nem volt csak beindítva, akkor indul rögtön. Olyan, mintha a karburátorból és a köztes csövekből visszafolyna a benzin a tartályba, és utána a pumpának ennyi idő kell, hogy ismét felszívja. De van egy olyan, hogyha így indítózás közben nyomom lefele (tehát nem nyomva tartom, hanem mozog lefele) a gázpedált, akkor beindul a motor. Erre magyarázatként csak a gyorsítószivattyút tudom elképzelni. Kicsit trükkös így indítani, meg én tudom, hogy hogyan kell csinálni, de ugye vannak nőtagok is a családban, és nekik aztán hiába magyaráznám a dolgot. Gondolom, ha már a motor felpörög a 800-1000 fordulatra, akkor a magasabb fordulatszám miatt az üzemanyagszivattyú egykettőre felnyomja a benzint, ezért indul be így. Mi lehet az oka ennek a több nap utáni indítási problémának? Nem zár az üzemanyagszivattyú szelepje rendesen, és a gravitáció lecsorgatja a benzint? (nem láttam még a szivattyúját szétszedve, csak másik autókét láttam, lehet hogy hülyeséget mondtam ezzel a szelepes dologgal) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Albert Elküldve Augusztus19, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus19, 2008 Mi lehet az oka ennek a több nap utáni indítási problémának? Nem zár az üzemanyagszivattyú szelepje rendesen, és a gravitáció lecsorgatja a benzint? (nem láttam még a szivattyúját szétszedve, csak másik autókét láttam, lehet hogy hülyeséget mondtam ezzel a szelepes dologgal) Szerintem telibe találtad Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelko Elküldve Szeptember5, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2008 kadett elkezdett sz--ni... nem ment a hátsó ablak mosója és amikor nyomtam rá a vizet akkor a csomagtérbe,utastérbe ment a víz...ahol ki van vezetve a csomagtérajtóra a cső, ott csúszott szét.leszedtem a csomagtérburkolatot de nem találtam sehol a cső végét, úgy néz ki mintha a tetőben lenne elvezetve de ez elég irreális megoldásnak tűnik...asszem ez ígymarad <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Szeptember6, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember6, 2008 Pedig a tetőben van és ha így hagyod akkor el fogod áztatni a tetőkárpitot ha véletlenül rányomsz a mosóra mert elfelejted hogy lejött a cső... Szvsz vagy húzd le elöl is a motorról a csövet és dugózd le valamivel a szivattyú kimenetét, vagy tetőkárpit le, és úgy megkeresheted az elveszett csövet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
rtomi Elküldve Szeptember6, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember6, 2008 Összezsugorodik. Menjél be halasboltba és vegyél akváriumhoz való levegőztetőcsövet meg agy toldót és csináld meg. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelko Elküldve Szeptember7, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember7, 2008 a motorról lehúzom mindenképp utána meg újracsövezem sztem mert szeretem ha van hátsóablakmosás <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelko Elküldve Szeptember15, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember15, 2008 akarok ülésfűtést a kadettba... -senatorban is volt és nagyon hasznos <_< kb 40.000 körül találtam csak, valaki csinált már ilyet ? olcsóbb megoldás ?a 2 első ülést nem akarom cserélni.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts