Crime78 Elküldve Július8, 2008 Elküldve Július8, 2008 Köszi, majd egyszer teletöltöm. Más. Az 1.4i kb 75LE, katalizátor nélküli Kadettnél melyik az a sebességtartomány, ahol a legoptimálisabb a fogyasztás? 5 sebességes. Nem az 1.6i a 75LE? Egyébként szerintem általánosságban 5. fokozatban 1500-2000-es fordulat körül...
Gelko Elküldve Július10, 2008 Elküldve Július10, 2008 fűtés megoldva, szatuna légterelők feltéve az alapjárati motor tisztításhoz és termosztát cseréhez lusta vagyok :rolleyes:
mélykék76 Elküldve Július10, 2008 Elküldve Július10, 2008 fűtés megoldva, szatuna légterelők feltéve az alapjárati motor tisztításhoz és termosztát cseréhez lusta vagyok :rolleyes: Azért ez nem semmi ezt még én is megcsinálnám, ha úgy adódik ;) ;) :lol:
guni Elküldve Július10, 2008 Elküldve Július10, 2008 Sziasztok! Sajnos egy hullámvölgy állt be a kapcsolatunkban, ugyanis minden előjel nélkül a fogyasztás felugrott kb 12 literre (városban használom). A légszűrő eleve új volt, a bepróbálkoztam egy gyertycsarével is de semmi. A menetteljesítményen, a hangján nem érződik, néha picit talán rángat alul. Erős gáznál füstöl picit feketén, de ennyi idősen szerintem még normálisnak is nevezhető. 13s pierburg 1b karbival egyébként. Van valakinek ötlete, hogy mi lehet a gond? THX: Guni
Gelko Elküldve Július10, 2008 Elküldve Július10, 2008 Azért ez nem semmi ezt még én is megcsinálnám, ha úgy adódik ;) ;) :lol: ami késik nem múlik :rolleyes:
Crime78 Elküldve Július10, 2008 Elküldve Július10, 2008 Sziasztok! Sajnos egy hullámvölgy állt be a kapcsolatunkban, ugyanis minden előjel nélkül a fogyasztás felugrott kb 12 literre (városban használom). A légszűrő eleve új volt, a bepróbálkoztam egy gyertycsarével is de semmi. A menetteljesítményen, a hangján nem érződik, néha picit talán rángat alul. Erős gáznál füstöl picit feketén, de ennyi idősen szerintem még normálisnak is nevezhető. 13s pierburg 1b karbival egyébként. Van valakinek ötlete, hogy mi lehet a gond? THX: Guni Ha injektoros volna írnám, hogy lambdaszonda, de ez nálad ugyebár kizárt a karbi miatt... Úgyhogy passz...
Stefan Elküldve Július10, 2008 Elküldve Július10, 2008 Sziasztok! Sajnos egy hullámvölgy állt be a kapcsolatunkban, ugyanis minden előjel nélkül a fogyasztás felugrott kb 12 literre (városban használom). A légszűrő eleve új volt, a bepróbálkoztam egy gyertycsarével is de semmi. A menetteljesítményen, a hangján nem érződik, néha picit talán rángat alul. Erős gáznál füstöl picit feketén, de ennyi idősen szerintem még normálisnak is nevezhető. 13s pierburg 1b karbival egyébként. Van valakinek ötlete, hogy mi lehet a gond? THX: Guni Téli/nyári átállás volt (légszűrőháznál, hogy honnan szívja a levegőt)? Gyújtáselosztó nincs elmozdulva/kikopva? Esetleg még üzemanyagszűrő, de akkor nem enne többet, mert nem kap enni :rolleyes: ,első körben valami gyújtás problémára gondolnék, rosszabb esetben a karburátort kellene kipucolni. Más ötletem nincs, majd a szakik. Esetleg próbáld meg a Veteránosokat megkérdezni.
Sörös Sanyi Elküldve Július10, 2008 Elküldve Július10, 2008 Ha karbi, akkor egyértelműen Berlina. Bár ő a Varajet mestere.
rtomi Elküldve Július10, 2008 Elküldve Július10, 2008 fűtés megoldva, szatuna légterelők feltéve az alapjárati motor tisztításhoz és termosztát cseréhez lusta vagyok ;) Arra készülj fel,hogy termosztát cseréhez le kel venni a vezérlést mert mögötte van. :rolleyes: Nekem is le kellett és beletört egycsavar. Aztán kikellett emelni félig a mocit,hogy ki lehessen szedni a csavart és át lehessen furni nagyobbra a menetet
Vahren Elküldve Július10, 2008 Elküldve Július10, 2008 Nem az 1.6i a 75LE? Egyébként szerintem általánosságban 5. fokozatban 1500-2000-es fordulat körül... Hát jó, végül is nincs annyi. 53kW a forgalmi szerint (~ 71LE). De volt egy 60LE változat is, nem tudom pontosan mi a különbség a motorokban. Lehet, arra gondolsz. Fordulatszámmérőm nincs. Mondjuk tartós 50km/h haladás esetén is az 5. fokozatot használom. Inkább arra lennék kíváncsi, hogy az autópályatempót mennyire érdemes belőni, megy-e 130km/h-t tartósan? Bírni bírja, csak jót tesz-e ekkora motornak?
Gelko Elküldve Július10, 2008 Elküldve Július10, 2008 Arra készülj fel,hogy termosztát cseréhez le kel venni a vezérlést mert mögötte van. :rolleyes: Nekem is le kellett és beletört egycsavar. Aztán kikellett emelni félig a mocit,hogy ki lehessen szedni a csavart és át lehessen furni nagyobbra a menetet áá azt hittem h ott van ahol a nagyblokkos asconán de a kisblokknál tényleg a vezérlésnél van...akkor nem állok neki ;)
Crime78 Elküldve Július10, 2008 Elküldve Július10, 2008 Hát jó, végül is nincs annyi. 53kW a forgalmi szerint (~ 71LE). De volt egy 60LE változat is, nem tudom pontosan mi a különbség a motorokban. Lehet, arra gondolsz. Fordulatszámmérőm nincs. Mondjuk tartós 50km/h haladás esetén is az 5. fokozatot használom. Inkább arra lennék kíváncsi, hogy az autópályatempót mennyire érdemes belőni, megy-e 130km/h-t tartósan? Bírni bírja, csak jót tesz-e ekkora motornak? Nekem C16NZ motoros kadettom volt 55kW - 75LE f13-as váltóval 130-140-es tempónál még jól érezte magát, 3-3,5e-t pörgött, és olyan 7,5-8l-t evett... 70 körüli tempóval ötödikben 5,5l alatt maradt a fogyim! (persze csak a motorfelújítás után). De a tied 1,4-es, nem tudom az miben különbözik.
Vahren Elküldve Július11, 2008 Elküldve Július11, 2008 Nekem C16NZ motoros kadettom volt 55kW - 75LE f13-as váltóval 130-140-es tempónál még jól érezte magát, 3-3,5e-t pörgött, és olyan 7,5-8l-t evett... 70 körüli tempóval ötödikben 5,5l alatt maradt a fogyim! (persze csak a motorfelújítás után). De a tied 1,4-es, nem tudom az miben különbözik. Közben jobban megnéztem a forgalmit és úgy tűnik tévedésben voltam eddig. Mert 1.4i-ként volt hirdetve és azt hittem, hogy injektoros, de a motorkódja 14NV és ez a legjobb tudomásom szerint is porlasztós motort jelent. Szóval ezért nagyobb a teljesítmény viszont nem annyira modern. Meg az is lehet, hogy többet fogyaszt egy injektorosnál, de ehhez nem értek.
tomekk Elküldve Július12, 2008 Elküldve Július12, 2008 Szervusztok! Gondolkoztam, hová írjam ezt a kérdést, mert a kapcsolódó topic halottnak tűnik... Tehát benneteket kérdezlek: Van tapasztalatotok COFAP gyártmányú lengéscsillapítóval :rolleyes: ;) (E Kadettba tenném). Mennyire megbízható, időtálló? Előre is köszi a válaszokat!
guni Elküldve Július13, 2008 Elküldve Július13, 2008 Téli/nyári átállás volt (légszűrőháznál, hogy honnan szívja a levegőt)? Na erről még enm hallottam, hogy is van ez? A gyújtáselosztó kopottságát hogyan tudom megnézni? Guni
rtomi Elküldve Július14, 2008 Elküldve Július14, 2008 Holnap hozzák az új gumikat a Kadettre. ;) Szerdán meg viszem futóműállíttásra. :rolleyes: A régi garnitúra lekopott. Élt 70-75 ezer kilométert. ;)
bambi Elküldve Július14, 2008 Elküldve Július14, 2008 valak itud nekem segíteni? egy 1.3i E kadettom(C13N motorkód) van és az a problémám vele hogy mikor hidegen indítok lefullad a motor, ha nem adok neki gázt ,de ha leveszem a lában a pedálról 1-ből leáll!de ezt nem csak hidegen csinálja hanem mikor rájön tud valaki valamilyen ötletet adni mihez nyuljak hozzá?
Zoli84 Elküldve Július18, 2008 Elküldve Július18, 2008 Hali! Keresek kadett- E- hez gyújtás elosztot. Ah van valakinek egy elfekvő véletlen azt szivesen megvásárolnám. Sürgös volna a dolog és nagy szükségem lenne rá. Budapesten keresek
rtomi Elküldve Július18, 2008 Elküldve Július18, 2008 Hali! Keresek kadett- E- hez gyújtás elosztot. Ah van valakinek egy elfekvő véletlen azt szivesen megvásárolnám. Sürgös volna a dolog és nagy szükségem lenne rá. Budapesten keresek Milyen moci? Milyen elosztó? Delco? Bosch? Lucas?
Zoli84 Elküldve Július19, 2008 Elküldve Július19, 2008 Milyen moci? Milyen elosztó? Delco? Bosch? Lucas? Hali! 1.3 nb jelzésű a motor. Benzines. Gyújtás elosztóra volna szükségem nagyon. Mennyibe volnának?
rtomi Elküldve Július19, 2008 Elküldve Július19, 2008 Hali! 1.3 nb jelzésű a motor. Benzines. Gyújtás elosztóra volna szükségem nagyon. Mennyibe volnának? Nekem nincsen elado csak azért írtam mert 3 fajtával szerelték és nézd meg nehogy rosszat vegyél.
Qpack Elküldve Július19, 2008 Elküldve Július19, 2008 Hali! 1.3 nb jelzésű a motor. Benzines. Gyújtás elosztóra volna szükségem nagyon. Mennyibe volnának? ha tudsz, tegyél fel képet az eredetiről...lehet én is tudok segíteni...bár fedél lehet nincs hozzá, de egy "mechanikám" van....
Zoli84 Elküldve Július20, 2008 Elküldve Július20, 2008 ha tudsz, tegyél fel képet az eredetiről...lehet én is tudok segíteni...bár fedél lehet nincs hozzá, de egy "mechanikám" van.... Hali! Nem bírok képet feltenni mivel nem stim a méret és a szöveg dobozban amikor írom az üzit akkor a beszúráshoz honlapcímet kér. E -mail-ben eltudnám küldeni a képeket amiket csináltam. (az én címem: Snoupy@vipmail.hu.)
kori Elküldve Július20, 2008 Elküldve Július20, 2008 a képet fel kell tölteni vhova, pl képtár, képfeltöltés, és onnan kell belinkelni.
Omegatd Elküldve Július21, 2008 Elküldve Július21, 2008 Keresek C20NE Kadetthoz rövid féltengelyedt...
Recommended Posts