Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Nekem az előző autómnál ugyanez volt. Elhoztam a gyári fehér gsi mocitetőt és ugyanígy elütött a dolog.

Sőt a csomagtartó színe is elütött picit :)

Elküldve

Sziasztok!

Menyire ismeritek az ablakemelő szerkezeteket? A jobb oldali csúnyán megszorult nálam, de sajna szegecselve van... Ha kifúrom mennyi az esélye, hogy tudok vele kezdeni valamit? Illetve ha cserélni kell, elektromosat szeretnék a helyére, de mi van, ha nem kapok Kadettét? Valahol azt hallottam a B Corsáé jó bele... Ebből mi igaz? Egyébként meg kicsit sürgős, mert kb 5cm-re nyitva van az ablak, és se le, se fel... Igy nem tudom otthagyni sehol, már 2 napja tömegközlekedéssel vagyok kénytelen dolgozni menni! :)

Elküldve
Sziasztok!

Menyire ismeritek az ablakemelő szerkezeteket? A jobb oldali csúnyán megszorult nálam, de sajna szegecselve van... Ha kifúrom mennyi az esélye, hogy tudok vele kezdeni valamit? Illetve ha cserélni kell, elektromosat szeretnék a helyére, de mi van, ha nem kapok Kadettét? Valahol azt hallottam a B Corsáé jó bele... Ebből mi igaz? Egyébként meg kicsit sürgős, mert kb 5cm-re nyitva van az ablak, és se le, se fel... Igy nem tudom otthagyni sehol, már 2 napja tömegközlekedéssel vagyok kénytelen dolgozni menni! :)

A szegecseket ne fúrd le nem az a baja,állítani lehet rajta.Kettő hatos csavar fog egy kis U alakú csúszkát abban fut az ablak 1ik emelő karja,azt kell meglazítani és be tudod állítani az emelő szerkezetet.

Elküldve
A szegecseket ne fúrd le nem az a baja,állítani lehet rajta.Kettő hatos csavar fog egy kis U alakú csúszkát abban fut az ablak 1ik emelő karja,azt kell meglazítani és be tudod állítani az emelő szerkezetet.

Asszem ez nem olyan... Nincs emelőkar! Legalábbis hagyományos értelemben, ahogy máshol is láttam már (de lehet mellé beszélek, és nem tudom mire gondolsz). Tisztán bowdenes megoldás van benne! A tekerőkar mögött van egy kis "doboz", abból két irányba csak a bowden jön ki... Az ajtóban nagyjából középen valóban van egy U alakú valami a teljes ajtó magasságában, abban fut a bowden, de az is szegecselve van... Akkor most?

Elküldve
Asszem ez nem olyan... Nincs emelőkar! Legalábbis hagyományos értelemben, ahogy máshol is láttam már (de lehet mellé beszélek, és nem tudom mire gondolsz). Tisztán bowdenes megoldás van benne! A tekerőkar mögött van egy kis "doboz", abból két irányba csak a bowden jön ki... Az ajtóban nagyjából középen valóban van egy U alakú valami a teljes ajtó magasságában, abban fut a bowden, de az is szegecselve van... Akkor most?

tegyél be egy bontottat vagy egy újat . új. kb. 9e bontott meg 3e .

elektromos meg nem tudom de nem egyszerü szerezni .

Elküldve
Ha találnék elektronyosat akkor ugysem szólnék,hanem megvenném magamnak. :D

Ezért k.ssoltam. :D

Hali!

Én cseréltem a vezető oldalit, kb 2 éve vettem úgyemlékszem GM-est és nagyjából 5e volt az ára. Én lefúrtam a szegecseket és utána újakat raktam be, de ha nincs szegecshúzód akkor csavart is berakhatsz.

Erről jut eszembe: tudja valaki, milyen patentot kell venni az ajtókárpithoz? Az a baj, hogy mióta szétszedtem, nem marad a helyén. Valahol azt olvastam egyszer, hogy lehet olyan patentot venni ami jobban tart, mint a gyári fehérek.

Egyébként tegnap sikerült beszerelni a km-spirált, jó sokat szívtam vele. Van rajta egy védőcső, csak rossz helyen. Én odébb akartam húzni, hogy ott legyen ahol a spirál hozzáér a fékszervóhoz, de nem lehetett. A védőcső hozzá van ragadva a spirálhoz. Végül azt csináltam hogy a régi spirálról levágtam hosszában a védőcsövet és ráragasztottam az új spirálra ott ahol kell. Ezúton is köszönet mackosajt kollégának, aki a Csergőhöz irányított. Sikerült megvenni a gyári spirált, ráadásul potom 2600-ért. :D

Elküldve
...

Ezúton is köszönet mackosajt kollégának, aki a Csergőhöz irányított. Sikerült megvenni a gyári spirált, ráadásul potom 2600-ért. :D

Nincs mit. :D

Kész.

...

Így már jobb a szine. :D

Hallod-e Tomi bácsi, ez egyre szebb és szebb. Kövi projekt tervben van már? :D :D

Elküldve
Nincs mit. :D

Hallod-e Tomi bácsi, ez egyre szebb és szebb. Kövi projekt tervben van már? :D :D

Majd igen.

256-os fékket szeretnék majd meg talán egy tárcsás hátsó hidat.

Kevés ez a fék a 60 Loerőhöz,vagy a vezetési stílusomhoz. :D :D

Elküldve
Majd igen.

256-os fékket szeretnék majd meg talán egy tárcsás hátsó hidat.

Kevés ez a fék a 60 Loerőhöz,vagy a vezetési stílusomhoz. :D :D

Coupe-nak épp van eladó első féke,kérdezz rá!

Elküldve
Majd igen.

256-os fékket szeretnék majd meg talán egy tárcsás hátsó hidat.

Kevés ez a fék a 60 Loerőhöz,vagy a vezetési stílusomhoz. :D :D

Eljön az idő, amikor a 60 lóerő is kevés lesz. Van néhány példa rá itt a fórumon... :D

Elküldve

Végre sikerült elektromos ablakemelőt találnom a Kadettba... Igaz, hogy egyenlőre csak jobb oldalit, de már az is haladás, hogy nem kell áthajlonganom a másik oldalra, ha le akarom húzni az anyós felőli ablakot... Viszont kapcsolót nem kaptam Kadettét, így ideiglenesen (vagy lehet, hogy végleg) egy Ford kapcsoló kerül bele. Lehet még jobb is ez, mert megvilágítható.

Ha valaki esetleg tud egy balos emelőt szóljon...

Elküldve
Végre sikerült elektromos ablakemelőt találnom a Kadettba... Igaz, hogy egyenlőre csak jobb oldalit, de már az is haladás, hogy nem kell áthajlonganom a másik oldalra, ha le akarom húzni az anyós felőli ablakot... Viszont kapcsolót nem kaptam Kadettét, így ideiglenesen (vagy lehet, hogy végleg) egy Ford kapcsoló kerül bele. Lehet még jobb is ez, mert megvilágítható.

Ha valaki esetleg tud egy balos emelőt szóljon...

Ilyen univerzálisak nem jók bele? Ezekhez valami kapcsolókat is szoktak adni. Igaz nem annyira olcsók az igaz, viszont komplett szett (elvileg -meg kell azért kérdezni). Szerintem a legtöbb autóriasztósnál lehet kapni ilyet is.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.