uhuhu Elküldve December7, 2004 Megoszt Elküldve December7, 2004 és a benzined? :twisted: az biztos fogy neki :twisted: :twisted: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Jánoska Elküldve December8, 2004 Megoszt Elküldve December8, 2004 és az olajad??? Hűtő nemrég lett cserélve, mert eresztett... Azóta nem fogy :) Olajat majdnem kéthetente nézem, de az se fogy. Szervo olaj csepeg néha, de az se vészes annyira. Egyedül a benzinem, a pénzem és a türelmem fogy, de marhára :twisted: Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve December8, 2004 Megoszt Elküldve December8, 2004 Egyedül a benzinem, a pénzem és a türelmem fogy, de marhára olcsobb betolni valahová hogy megjavitsák, mint igy járni........ Link to comment Megosztás: More sharing options...
Jánoska Elküldve December8, 2004 Megoszt Elküldve December8, 2004 olcsobb betolni valahová hogy megjavitsák, mint igy járni........ Lehet, hogy V6-os motor van benne ? :) valahol jól elrejtve! Link to comment Megosztás: More sharing options...
hemi Elküldve December8, 2004 Megoszt Elküldve December8, 2004 Lehet, hogy ereszt valahol a tank... Egyébként irigykedem ,mert a Kadett 8 szelep GSi az igazi GSI:) 20SEH rulz Link to comment Megosztás: More sharing options...
Jánoska Elküldve December8, 2004 Megoszt Elküldve December8, 2004 Lehet, hogy ereszt valahol a tank... Egyébként irigykedem ,mert a Kadett 8 szelep GSi az igazi GSI:) 20SEH rulz Nemrég beszéltem egy Opelszervizes haverommal. Szerinte reális télen a 13-14 liter, főleg úgy, hogy CSAK városban használom rövid távokra (4-5 km). Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laczika Elküldve December18, 2004 Megoszt Elküldve December18, 2004 Sziasztok! Nekiláttam egy "E" Kadett - es weboldal létrehozásának. Szeretnék egy átfogó oldalt, amiben minden benne van (képek, műszaki adatok, tippek, hibák-kijavitásuk). Ezért kérném mindenki segitségét, hogy ha épitő ötletetek van, vagy kritika, esetleg olyan anyag, amit közzé tennétek, irjatok nekem e-mail - t! opelkadette@fw.hu Illetve nézzetek rá az oldalra, folyamatosan bővül! www.opelkadette.fw.hu Link to comment Megosztás: More sharing options...
Danika Elküldve December27, 2004 Megoszt Elküldve December27, 2004 Szaisztok! Tudna nekem valaki segíteni? Kellene egy egyetemi házi feladathoz jellegrajz a 4 ajtós E Kadettről. Sürgős lenne, ha valaki tud írjon mailt! Köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
Jánoska Elküldve December27, 2004 Megoszt Elküldve December27, 2004 Szaisztok! Tudna nekem valaki segíteni? Kellene egy egyetemi házi feladathoz jellegrajz a 4 ajtós E Kadettről. Sürgős lenne, ha valaki tud írjon mailt! Köszi Ment a mail. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Jánoska Elküldve Január12, 2005 Megoszt Elküldve Január12, 2005 No közben felkerült a gépre egy direktszűrő, meg új gyertyákat kapott. A fogyasztás most városban 11 liter körül alakult! A gyári 10,7 :) Ez már barátságosabb. Bár jellemző, hogy a fogyasztásom is akkor csökkent, mikor az üzemanyag ár :evil: Link to comment Megosztás: More sharing options...
fly Elküldve Január12, 2005 Megoszt Elküldve Január12, 2005 Sziasztok! A segítségeteket szeretném kérni. 91-es Kadettem (C14NZ) műszerfalát szerettem volna kicserélni fordulatszámmérősre, de nem sikerült. A 12 polusú dugón be volt húzva a fordulatszámmérő kábele, de amikor rádugtam egy 90-es előtti műszerfalat a fordulatszámmérő mutatója 2000-et mutatott és nem reagált a gázadásra. Megpróbáltam egy külön kábelen a hall jeladótól is rákötni, de akkor is ugyanaz történt. Egy másik fordulatszámmérővel is megpróbáltam, de azzal sem sikerült. Mit tegyek? Segítségeteket előre is köszönöm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
szgabor Elküldve Január12, 2005 Megoszt Elküldve Január12, 2005 Sziasztok, Vettem én is egy Opel Kadett E '85-ös 60LE-s változatot. Nagyon tetszik az autó. Olcsón vettem, és tudtam, hogy lesznek hibái. Most jött el a motorgenerál ideje. A szerelő azt mondta, hogy elég a főtengelyt köszörülni, mert ezeknek az autóknak 3-4 évük van vissza, és hogy addig ki fogja bírni simán. A motor 3000 km-ként fél liter olajat eszik. Mi a véleményetek erről? Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Január12, 2005 Megoszt Elküldve Január12, 2005 Sztem ez hülyeség.Ha nincs csapágyhangja a motornak és van olajnyomás akkor felesleges csak a főtengelyt köszörültetni.Annak csak akkor van értelme ha már az egész motort megcsináltatod,de az drága mulatság.Nekem a rekordom motorja 4 éve volt 130e forint.De esetleg egy gyűrűzésen gondolkodhatsz ha nem túl kopott a motorod.De vannak nálam nagyobb spillerek is a témában várjuk meg az ő véleményüket is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
greg Elküldve Január12, 2005 Megoszt Elküldve Január12, 2005 Sziasztok, Most jött el a motorgenerál ideje. A szerelő azt mondta, hogy elég a főtengelyt köszörülni, Erre szerintem egyszerű a válasz. Ha a főtengely kaka, akkor azt kell felújítani, ha elszaladtak a lovak, akkor fúrni/gyűrűzni szoktak. De olyat még nem hallottam, hogy motorfelújítás helyett főtengelyt köszörülnek... Csodák pedig nincsenek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
szgabor Elküldve Január13, 2005 Megoszt Elküldve Január13, 2005 Épp ez volt a baj, hogy nem volt olajnyomás rendesen, és magasabb fordulaton kopogott a motor. Az előző autószerelő át akart verni, meg nem is tudta megmondani, hogy mi baja van az autónak igazából, ill. inkább úgy fogalmazok, hogy nem akaródzott foglalkozni velem. Örülök, hogy találtam egy ilyen szerelőt akiben megbízom 100%-osan és tényleg látszik, hogy ért is hozzá. Gyűrűzés azért nem lesz, mert tekintve az autó 20 éves korát, nem igazán érdemes beleölni a pénzt. Ez az első autóm, 4 hónapja van meg, nagyon örülök ennek is, de nyilván hosszútávon az a cél, hogy jobb és újabb autót vegyek, gondolom ezzel mindenki így van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Január13, 2005 Megoszt Elküldve Január13, 2005 Ha csak az a cél hogy tartsd a lelket a gépben, akkor köszörülés ez kb 6500+ÁFA plusz a te szerelőd munkadíja és ehhez jön a csapágygarnitúra ára ami sztem kb 10e. Link to comment Megosztás: More sharing options...
greg Elküldve Január13, 2005 Megoszt Elküldve Január13, 2005 Alsó hangon! Ehhez képest egy gyűrűgarnitúra sem olyan drága. Ha az enyém lenne, biztos, hogy a hétvégén már másik motor röfögne benne. Link to comment Megosztás: More sharing options...
szgabor Elküldve Január17, 2005 Megoszt Elküldve Január17, 2005 Sziasztok, Kész lett az autóm:) Gyönyörű hangja lett és szép simán jár a motor. Viszont az a problémám még mindig fent áll, hogy amikor bemelegszik a motor, akkor alacsony fordulaton felvillan az olajnyomás visszajelző, de amint a gázra lépek elalszik. Ez tényleg csak akkor jön elő, ha lassan váltok sebességet. Olajgombát holnap cserélünk benne, bízom benne, hogy megoldja a problémát. Volt már ezzel kapcsolatos tapasztalatotok? Köszi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
szgabor Elküldve Január17, 2005 Megoszt Elküldve Január17, 2005 Még egy kérdésem lenne, hogy az E Kadett-hez 95-ös vagy 98-as benzint kell tankolni? Nekem csak a Shell 95-ös benzinnel kopogott a motor, massal nem adott olyan hangot. Köszi a választ. Link to comment Megosztás: More sharing options...
knight Elküldve Január17, 2005 Megoszt Elküldve Január17, 2005 Nekem is kopog a moci sajna (és nem a kopogásérzékelő volt a rossz - amúgy az csak a 16 szelepesekben van, tehát neked nincs). Elvileg minden benzines Opel moci 95-re van tervezve, az persze más kérdés, hogy itthon elég sz*r a benzin. Nekem sima 95-tel már városban menet közben is kopogott (szerencsére csak enyhén azaz csilingelt) Shell V-power 95-tel ez rögtön :shock: megszűnt, azóta már csak álló helyzetben kezdi egy idő után (amikor nem hűti a menetszél). A sima 98 nem hozott javulást ehhez képest. Most perpill apasztom a tankot és V-power Racing vagy Mol 99 EVO megy bele. Amúgy én arra vetek hogy a rengeteg rövidtávú használattól elkoszosodott a mocim (az Ecotecek hajlamosak rá, s remélem, hogy az izzó koromdarabok idézik elő az öngyulladást) szóval most az jön, hogy autópályán meg fogom hajtani... remélem kiég belőle a retek... ha ez sem segít akkor idegbeteg leszek... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dudubacsi Elküldve Január19, 2005 Megoszt Elküldve Január19, 2005 Sziasztok! Megoldódott a vísító Kadett problémája ahogy mondtátok a vezérműszíj volt túlfeszítve :? Majdnem gallyra ment a vadi új vízpumpa :? De végül is összeakadtam egy echte Opelszerelővel :) aki volt olyan kedves és minden problémámra gyógyírt nyújtot :D (váltóolajcsere + a váltó lötyögése is orvolva lett ) Most készülök a hengerfejtömítés cserére :? Mennyiből jön ki kb egy ilyen megmozdulás? Üdv : Dudubácsi Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dudubacsi Elküldve Január19, 2005 Megoszt Elküldve Január19, 2005 Izé bocsi szóval orvolva helyett orvosolva :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gepard Elküldve Január19, 2005 Megoszt Elküldve Január19, 2005 Izé bocsi szóval orvolva helyett orvosolva :DÉrcsük mink akkó is :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Jánoska Elküldve Január19, 2005 Megoszt Elküldve Január19, 2005 Üdv Pajtások! Hétvégén olajat cseréltem a gépben. Valvoline 10W-40 került bele. Ez jó lesz? Meg Bosch olajszűrő. Tegnap megnéztem az olajszintet, és egy fél centivel a MAX jelzés felett volt. Ez nagy gáz? Olvastam olyat, hogy szétnyomja a tömítéseket, meg olyat is, hogy majd szépen elfogy a felesleg. Valamint milyen időközönként érdemes szelepfedél tömítést cserélni? Tavaly volt májusban, de állandóan olajos a környéke. A szerelő legyintett, és aszonta, hogy fél évente lehetne rajta cserélni. Utolsó probléma: Olajcsere után néha alapjáraton az olajnyomás leesik a maximomtól 3-at. Ha a gázra lépek akkor felmegy. Ha gurlok városban 4.-ben, akkor is a maxtól 1-re van. De csak néha! Ez valamit jelent? Reggel meg mikor indítom, rángat, mintha nem menne 1 henger. Alapjáraton 1x leáll, ha nem tartom a lábammal a gázt. Utána meg sötét füst jön ki, ami megszűnik egy 10 mp múlva, aztán az alapjárat is beáll. Mit nézzek meg rajta? Link to comment Megosztás: More sharing options...
knight Elküldve Január19, 2005 Megoszt Elküldve Január19, 2005 Az olajszint ha sok az bizony gázos... le kell engedni a felesleget... a többihez sajna nem értek... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts