Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Tomiiiii!!! Az ülésfűtést a biztitábláról, a fővezetékről kellene hajtani! Mármint a vezérlés persze jó akárhonnan, de egyrészt egy fűtőszálat (nagy teljesítmény) eleve illene külön kötni, közvetlen akkuról (biztivel, persze a fő tápvez. ua. jó, nem kell a motortérből kábelezni), másrészt a magnó körén ezer más dolog is van, félő, ha minden más egyszerre megy, akkor leverheti a biztijét. A biztitáblán, ha van üres helyed, simán be tudsz rakni egy plusz biztosítékot a fővezetékről lehozva, és az tök korrekt megoldás! (csak sima autós saru kell hozzá)

PS: A gyári kábelezésnél (Astra G-ből indulok ki) 2.5-es a vezeték. De persze a 1.5-es vezetéken elmegy az a pár amper simán, szóval ez nem olyan nagy gond.

Ezért kérdeztem rá óvatosan,hova is lett bekötve,mert nekem is benne van az ülésben a fütés,a kapcsolók is megvannak hozzá,csak egyszerüen lusta vagyok a biztitábla mögött kotorászni valahogy! :lol:

  • 2 weeks later...
Elküldve

Na megvolt a főfékhenger csere.

A fékolajat is lecseréltem mert néha ugye le kell.

Megvan a morcosított géptető is.

Majd fényezni kell de szerintem egyenlőre matt schwarz lesz. :lol:

Elküldve
Albert csütörtökön elhozza Lurdyhoz a motorháztető burkolatot.

Igen de ne vigyem motorháztetőstül, hogy ne én törjem el a tartófüleket?

A mociháztető eleje össze van törve.

Elküldve

van egy valag E classe cuccom 3 ajtós 4 ajtós és szedan na ha valakinek eszébe jut valami ne kíméljen :lol:

meg digitek is vannak jeladóval kivéve olaj gomba . lehetne sok jó dolgot kihozni belőlük akár :lol:

Elküldve
van egy valag E classe cuccom 3 ajtós 4 ajtós és szedan na ha valakinek eszébe jut valami ne kíméljen :lol:

meg digitek is vannak jeladóval kivéve olaj gomba . lehetne sok jó dolgot kihozni belőlük akár :lol:

Eksüszöm egyszer meglátogatunk a kecskeméti&hajósi szexcióval kicsit guberálni az elfelejtett cuccaid között! :lol:

Elküldve
van egy valag E classe cuccom 3 ajtós 4 ajtós és szedan na ha valakinek eszébe jut valami ne kíméljen :lol:

meg digitek is vannak jeladóval kivéve olaj gomba . lehetne sok jó dolgot kihozni belőlük akár :lol:

Még mindig van egy 6 impulzusos úthosszjeladó hiányom. olyantot nem találtál véletlenül? :lol:

Elküldve
van egy valag E classe cuccom 3 ajtós 4 ajtós és szedan na ha valakinek eszébe jut valami ne kíméljen :lol:

Kojak Duenes hírdetésében a piros sedán mellett áll egy kék is.

Na arrol a csomitartó spoiler megszerezhető? :lol:

162955_20071012143701.jpg

Meg sedánba kellene az a záróműanyagcsík ami a tetőkárpit végén van a hátsó szélvédőnél.

Meg a csomagtérbe a zárbakhoz a műanyagburkolat.

Meg keresek fűthető tükröt a kadetthez. :lol:

Elküldve
Kojak Duenes hírdetésében a piros sedán mellett áll egy kék is.

Na arrol a csomitartó spoiler megszerezhető? :lol:

http://www.duen.hu/kepek/hirdetes/nagy/162...71012143701.jpg

Meg sedánba kellene az a záróműanyagcsík ami a tetőkárpit végén van a hátsó szélvédőnél.

Meg a csomagtérbe a zárbakhoz a műanyagburkolat.

Meg keresek fűthető tükröt a kadetthez. :lol:

Kojaknak szólj ! a kárpitvég biztosan megvan . a szárnyat meg passz de azt majd megmondja :P

fűthető tükröm van egy balos de asztráé sajna mondjuk régi asztra .... szóval heckelhető :lol:

Elküldve
Kojaknak szólj ! a kárpitvég biztosan megvan . a szárnyat meg passz de azt majd megmondja :lol:

fűthető tükröm van egy balos de asztráé sajna mondjuk régi asztra .... szóval heckelhető :lol:

Oks. Írok neki. :P

A kárpitvég is nála van? :lol:

A tükörlap katalógus szerint ua.

Szóval érdekelne. ;)

Elküldve

Uraim!

A következő dologban keresnék segítséget.....

Az öregemék C14NZ mocis kaddetja megállt útközben... :lol:

Haza huzatták...annyit sikerűlt kiderítenem, hogy nincs gyújtás....de nem tudom az okát

Az Így csináld könyv szerint a Multec rendszer ellenőrzését megcsinálnám, de 1-2 dolgot nem értek...

a könyv 127 oldalán található...szóval, egy darabig tök érthető, aztán ez már megfogott:

a lépések:

1. kikapcsolt gyújtás mellett elosztósapkát levenni. ----> gondolom az elosztófedélről van szó...

2. kábelkorbács dugaszt az indukciós tekercsről levenni -----> gondolom az elosztó oldalán lévő dugaszról van szó..

3. - P - kapcsot a gyújtásmodulon akkumulátor feszültséggel ütemezni. -----> na ez micsoda? :lol:

ł ł

ł ł

Van szikra vagy nincs szikra

ł

v

ha nincs, akkor gyújtás elosztót cserélni

Ha vki hozzáértő leírná nekem, hogy ez pontosan mit jelent...a 3.pont a legérdekesebb számomra...holnap meg akarom nézni, mert nincs kedvem lerángatni szervízbe...de ha más nem lesz ez következik..

Ennél az elektronikánál, a hibatároló a gyújtás levételével és vissza adásával törlődik? (persze, ha még mindíg él akkor mind1....)

Elküldve
Tartópatentot tudok hozni újakat melóbol köszi.

Szedd le nyugodtan. :lol:

Leszedem

Akkor Albertet megkérjük, hogy legyen oly kedves lehántani a motorháztetőről :lol:

Igenis

Mingyá kimegyek csak olyan yo meleg van itt a szobában

Elküldve
Oks. Írok neki. :lol:

A kárpitvég is nála van? :lol:

A tükörlap katalógus szerint ua.

Szóval érdekelne. :P

nála van igen !

tükör meg motoros fűtütt ha nagyon kell van kapcsoló is a motorhoz :lol:

Elküldve
A tükörlap katalógus szerint ua.

Alakra igen, nekem mégsem sikerült a Kadettét egy Astrába beszerelni, mert a tükörlap hátoldalán az állító gömbcsuklón kívül van egy rögzítő pöcök is, ami a Kadetnél alul van, az Astránál meg felül asszem (vagy fordítva, de mindenképp az ellentétes oldalon). Mondjuk ettől még megoldható a dolog, mert mindezek a tükör hátuljára ragasztott műanyag lap sajátosságai, azt meg elvileg ki lehet cserélni a két tükrön...

Elküldve

Nekem is van egy kérdésem:

A hűtőrendszert hol érdemes leengedni E Kadettnél, illetve folyamatában van valami trükk? Ne azt mondjátok hogy a legalacsonyabb ponton, hanem konkrétan Ti hol, és hogyan szoktátok? Tavaly szerintem nem sikerült mindent leengednem belőle, mert túl kevés fagyálló kellett a rendszer megtöltéséhez, és nem is az lett a fagypontja mérés szerint, mint kellett volna.

Köszi

Elküldve
nála van igen !

tükör meg motoros fűtütt ha nagyon kell van kapcsoló is a motorhoz :lol:

Kapcsoló nem kell mert egyszer beállítom oszt hali. :lol:

Az ülésfűtés kapcsolóknak is alig találtam helyet. :lol:

Ilyen kapcsoló van otthon pár darab.

Elküldve
Nekem is van egy kérdésem:

A hűtőrendszert hol érdemes leengedni E Kadettnél, illetve folyamatában van valami trükk? Ne azt mondjátok hogy a legalacsonyabb ponton, hanem konkrétan Ti hol, és hogyan szoktátok? Tavaly szerintem nem sikerült mindent leengednem belőle, mert túl kevés fagyálló kellett a rendszer megtöltéséhez, és nem is az lett a fagypontja mérés szerint, mint kellett volna.

Köszi

Termosztátcserével egybekötve, hűtőt kiszedve csináltuk múltkor. Hűtőbe bedugtuk a slagot pár másodperc után már kezdett nem fekete víz jönni belőle.

Tomi, leszedtem:

mociterburkolat.jpg

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.