GPont Elküldve November5, 2004 Elküldve November5, 2004 Egy erősebb fék el kellene! Egy ilyen Vectra hátsóagy mibe fáj kb.??? Vagy teljes hátsó futómű kell? :idea: Én is pont így érzem, Günterék Ancsába is épp csak lassítóféket szereltek... Kérdezz rá bontóban, mibe kerül egy ilyen, én majd csak akkor, ha beindul ez a projekt. Asszem a futómű nem kompatibilis, csak az agyak, de ezt majd hozzáértők megmondják.
memorial Elküldve November10, 2004 Elküldve November10, 2004 Én is pont így érzem, Günterék Ancsába is épp csak lassítóféket szereltek... Kérdezz rá bontóban, mibe kerül egy ilyen, én majd csak akkor, ha beindul ez a projekt. Asszem a futómű nem kompatibilis, csak az agyak, de ezt majd hozzáértők megmondják. Hol vannak a "hozzáértők" ? :?:
Gabo Elküldve November10, 2004 Elküldve November10, 2004 Hol vannak a "hozzáértők" ? :?: Sztem nézz szét a bontók stb topicban :)
Kadett 1.7 D Elküldve November14, 2004 Elküldve November14, 2004 Szép jo napot!! Egy nagy gondal fordulok hozzátok!!Dizel kadettom fütése megszünt és nem tudom mi okozza ezt a hibát a fütés állito konzolon minden rendben mozog a bovden de a meleg levegő nem akar bejönni az utastérbe!!Levegős????? Esetleg a hütőn van valahol légtelenitő??? Vagy nem tudom mi a baj!!Ha valaki tud valamit mondani erre a problémára azt megköszönöm előre is!!!
tgabika76 Elküldve November14, 2004 Elküldve November14, 2004 A kiegyenlítőtartályban a hűtővíz szintje megfelelő? Mert nekem akkor csinált ilyet anno a Kadettem, ha már annyira kevés volt a hűtővíz, hogy hiába nyitottam ki a fűtéscsapot, már nem jutott víz a radiátorba. Mondjuk ez már elég extrém eset, hogy ennyire kevés víz legyen, de felforrni még így sem fog nagy hidegben.
Kadett 1.7 D Elküldve November14, 2004 Elküldve November14, 2004 Igen a vizmennyiség megfelelő!!Mert szivárog a termosztát melletti csőrácsatlakozásnál és egyenlőre napi figyelemmel kisérem a dolgot!De egyszerűen nem jövök rá mi lehet a gáz ami még kicsit gyanus hogy nehezen melegszik fel a hütőviz ami kb 20 km megtétel után is csak a kék sávot hagyja el!!!De a meleglevegő hiánya padlora tett!!Lehet hogy vizköves a fütő radiátor??? Vagy valahol levegős?? :oops: :)
uhuhu Elküldve November14, 2004 Elküldve November14, 2004 Igen a vizmennyiség megfelelő!!Mert szivárog a termosztát melletti csőrácsatlakozásnál és egyenlőre napi figyelemmel kisérem a dolgot!De egyszerűen nem jövök rá mi lehet a gáz ami még kicsit gyanus hogy nehezen melegszik fel a hütőviz ami kb 20 km megtétel után is csak a kék sávot hagyja el!!!De a meleglevegő hiánya padlora tett!!Lehet hogy vizköves a fütő radiátor??? Vagy valahol levegős?? :oops: :) vagyinkább termosztátot kellene cserélned mert azért nincs fűtésed, mert hideg a vized! ha meleg lenne a vized, akkor magasabban állna a mutatód....
Kadett 1.7 D Elküldve November14, 2004 Elküldve November14, 2004 Termosztát csere megvolt!!!!!!! Kicseréltem!És a régi is jo volt!!! kiraktam 2000 huf-ot de hiába!! még a langyos levegő is elkerüli a fűtö berendezést! :) :?:
uhuhu Elküldve November14, 2004 Elküldve November14, 2004 mégegyokosság: amikor jár már régótas a motor akkor nézd meg a vizcsoveket. nyomkodd meg. ha betonkemény akkor hengerfejes a paripa, és ezért levegős a rendszered. ha nem betonkemény akkor lehet továbbgondolkodni....
Kadett 1.7 D Elküldve November14, 2004 Elküldve November14, 2004 Nem hengerfejes!! Mert akkor köpködné a vizet és itt ez sem áll fent!!! Lassan bekattanok a gondolkodásban!! :shock: A motor amugy maximálisan megkimélt 91-es 140000 km még nagyon pöpec!!Lehet hogy szerelek bele állofütést! :) :twisted: vagy télen én leszek a jégkocka az autoban cimű rivatunkat halloták :wink: !
Kadett 1.7 D Elküldve November14, 2004 Elküldve November14, 2004 Még arra gondolok, hogy a fütés állito kis bizgentyű ami a közép konzolon van az jó!!de annak a csaprésze ami bevan épitve lehet hogy nem nyit ki!! :idea: :?:
uhuhu Elküldve November14, 2004 Elküldve November14, 2004 Mert akkor köpködné a vizet és itt ez sem áll fent!!! ! ez nem igaz: én másfél évig jártam hengerfejes asconával, ugy hogy beledolgozott ahütőbe. a végén más sipolt , a kipufogogáz a kiegyenlítőben, miközben távozott. és nem forrt. csak fütésem nem volt.... mert állandóan lelevegösödött....
Jánoska Elküldve November30, 2004 Elküldve November30, 2004 Sziasztok! Van nékem egy 89-es 2.0i-s 8 szelepes Kadett GSi-m. Az ügyben nyomozok, hogy miért 13 liter a fogyasztás. Bármilyen körülmény között! (Általában CSAK városban használom, országúton idáig a legjobb az 10 literes volt). A gyári könyv szerint ennek jóval alacsonyabbnak kéne lenni, olyanról is hallottam, aki 11 fölé nem tudta vinni. 1. Nyáron is ennyi volt 2. Télen is ennyi. 3. Ha nyomom neki mint állat is ennyi 4. Ha nem nyomom, és 2000 felett már váltok, akkor is 13 liter/100km (ergo inkább nyomom, mert az élvezetesebb :twisted: ) Fogalmam sincs, hogy mit nézessek meg rajta. Segítsetek plz! (Nagy hidegben az elején néha nem indul egyik henger, de ez a hiba kis túráztatással hamar megszűnik) A másik problémám: 130-140 körül kigyullad a motor hibajelző lámpa (Check Engine) Ha egyből visszaveszem a gázt, akkor el is alszik. Ha tovább is azzal a tempóval utazok, akkor tovább világít, és nehezebben alszik el. Hegynek felfele valamikor már 110-nél is kigyullad. Mind 5-ben, mind 4-ben. Olvastam még a totalcaron az autódoktorban ezt a problémát Opel Omegánál. Ott azt írták, hogy a lambdaszonda, vagy a katalizátor kezdődő kopását jelzi. A lambda szondát akkor cserélték ki, mikor májusban vettem az autót. Utána nemsokkal egyszer 190-ig is húzattam, de nem gyulladt ki. Lehet ez tényleg katalizátor betegség? Ha már veszek bele érdemes "sport" katit? Harmadik kérdés: A motortér csupa retek. Mivel és hogyan tisztítsam, hogy utána el is induljon a gép? Van ebben valakinek tapasztalata? Bőséges válaszotokat előre is köszönöm! :)
uhuhu Elküldve November30, 2004 Elküldve November30, 2004 Fogalmam sincs, hogy mit nézessek meg rajta. Segítsetek plz! (Nagy hidegben az elején néha nem indul egyik henger, de ez a hiba kis túráztatással hamar megszűnik) A másik problémám: 130-140 körül kigyullad a motor hibajelző lámpa (Check Engine) Ha egyből visszaveszem a gázt, akkor el is alszik. Ha tovább is azzal a tempóval utazok, akkor tovább világít, és nehezebben alszik el. Hegynek felfele valamikor már 110-nél is kigyullad. Mind 5-ben, mind 4-ben. ebben a két mondatban keresd VÁLASZT. ugyanis baromi sokat fogyaszt, ha csak 3 vagy 3 és fél henger megy. gyujtás vagy kábel, vagy egyszerüen kompresszio, vagy dusitás probléma. ha a motorkontrol világit akkor az meg akarja neked mutatni, hogy mi a baja! olvastasd ki a hibát, és ha ezt a kettőt elháritotad, akkor lehet tovább keresni a tulfogyasztás okait. de lehet hogy meg is szünik ezektől.........
Jánoska Elküldve November30, 2004 Elküldve November30, 2004 ebben a két mondatban keresd VÁLASZT. ugyanis baromi sokat fogyaszt, ha csak 3 vagy 3 és fél henger megy. gyujtás vagy kábel, vagy egyszerüen kompresszio, vagy dusitás probléma. ha a motorkontrol világit akkor az meg akarja neked mutatni, hogy mi a baja! olvastasd ki a hibát, és ha ezt a kettőt elháritotad, akkor lehet tovább keresni a tulfogyasztás okait. de lehet hogy meg is szünik ezektől.........A henger csak 1x2x nem indult el idáig, de kb 10-20 mp múlva már nem rázott a kocsi, és nem akart lefulladni. De akkor 1x a gyújtásnak mindenképp utánanézek, köszi. Sajna amíg még jelzett a motor, addig nem tudtam hibakódot olvasni, erre már találtam leírásokat azóta. Akkor pedig a legközelebbi autópályás menet után olvashatom. Azthiszem pár újraindításnál a hibakódot már nem őrzi meg. Köszi!
tgabika76 Elküldve December1, 2004 Elküldve December1, 2004 Azthiszem pár újraindításnál a hibakódot már nem őrzi meg. Az a pár az 20. De csak akkor törlődik a hibakód, ha egymást követő 20 újraindítás során a hiba egyszer sem jelentkezik
Jánoska Elküldve December5, 2004 Elküldve December5, 2004 Nos hétvégén teszteltem a gépet. A motorkontrolleuchte nem akart kigyulladni 170-nél se, igaz azóta új akksi van a kocsiban. Talán ez megoldotta a problémát. A régi már beteg volt, és talán emiatt kevesebb feszültség jutott a lambda szondára, és ez okozta a zavart. Viszont a fogyasztás most 14 literre sikeredett. :) Milyen gyertyákat érdemes a c20ne mociba rakni? Most cseréltem a régi NGK-kat (a negyedik meg valami más márka volt) BOSCH WR7DCX -re. Jó ez bele?
uhuhu Elküldve December5, 2004 Elküldve December5, 2004 Viszont a fogyasztás most 14 literre sikeredett akkor az akku csere tényleg megoldotta a problémát..... :shock: nekem az 1.8 as a városb an most fogyasztott 7,8 at.... 8)
FBalazs Elküldve December6, 2004 Elküldve December6, 2004 Jánoska: A fogyasztásod elég soknak tűnik :) Nekem az NGK gyertyák nagyon bejöttek. Majd mondok pontos típust...
Jánoska Elküldve December6, 2004 Elküldve December6, 2004 Jánoska: A fogyasztásod elég soknak tűnik :) Nekem az NGK gyertyák nagyon bejöttek. Majd mondok pontos típust... Hát tényleg sok, ennek járok épp utána mostanában. Esetleg valami tipp ? :) OK, várom a típus számot, köszi!
uhuhu Elküldve December6, 2004 Elküldve December6, 2004 légtömegmérő :) vagy lambdaszonda. vagy hőmérséklet jeladó. vagy gyujtás. vagy kopott motor. vagy computer. :roll: :oops: 8)
Gabo Elküldve December6, 2004 Elküldve December6, 2004 Hát tényleg sok, ennek járok épp utána mostanában. Esetleg valami tipp ? :) Esetleg nem fogy a vized??
Recommended Posts