Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

magneto

Recommended Posts

  • 5 weeks later...
Beraktam a Kadettbe két Vectra kagylóülést.

Az a célom,hogy kíméljem a gyári üléseket és ezek kényelmesebbek is. (köszi Hic!)

Kicsit magasabb mint a gyári azt még szokni kell.

http://img0.tar.hu/opeltomi/img/29331196.jpg

Egy az egyben passzolt? Semmi síncsere meg semmi?

Meg ezen elvileg van ülésmagasság állítás, az nem segít a magasságon?

Amúgy jó az ilyen bele :blush:

Link to comment
Megosztás:

Egy az egyben passzolt? Semmi síncsere meg semmi?

Meg ezen elvileg van ülésmagasság állítás, az nem segít a magasságon?

Amúgy jó az ilyen bele :blush:

Eg yaz egyben ment bele.

A gyári ülés sinjeit raktam rá és a magasságállító alsó pontján is feljebb van mint a gyárival.

Mondjuk én azt is legalsó ponton használtam.

Ja és megcseréltem a kettőt.

A Jobbost a balosra mert először úgy raktam be,hogy a tekerőgombok nem befelé voltak.

Nehéz volt úgy hozzájukférni de megcseréltem a két ülést és már jóbb is lett.

Link to comment
Megosztás:

Eg yaz egyben ment bele.

A gyári ülés sinjeit raktam rá és a magasságállító alsó pontján is feljebb van mint a gyárival.

Mondjuk én azt is legalsó ponton használtam.

Ja és megcseréltem a kettőt.

A Jobbost a balosra mert először úgy raktam be,hogy a tekerőgombok nem befelé voltak.

Nehéz volt úgy hozzájukférni de megcseréltem a két ülést és már jóbb is lett.

Az jó is, hogy megcserélted, mert a jobbos eredetileg szinte alig használt volt - mint az új!

Ha nincs középen könyöktámasz (mint nekem), még kényelmesebb is tekergetni... :blush:

Nekem is magas volt egy kicsit, de nekem azért is, mert nem volt jól megmókolva a sín... az új már tuti.

Link to comment
Megosztás:

Az jó is, hogy megcserélted, mert a jobbos eredetileg szinte alig használt volt - mint az új!

Ha nincs középen könyöktámasz (mint nekem), még kényelmesebb is tekergetni... :D

Nekem is magas volt egy kicsit, de nekem azért is, mert nem volt jól megmókolva a sín... az új már tuti.

Kadettbe nemlehet kapni könyöktámaszt sajnos. :blush:

Link to comment
Megosztás:

  • 3 weeks later...

Fűtőradiátort cseréltem és ahhoz kll szétbombázni az egészet.

A legbosszantóbb az,hogy összerakás utn kiderült,hogy nem lett jó és szerdán ujra el kell játszanom az egészet.

Még szerencse,hogy a héten otthon leszek és lesz rá időm.

Csak tiszta seb a kezem meg karistosak az alkarjaim de mindegylóférfinemiszerv meg kell csinálni.

29683932.jpg

29683934.jpg

Link to comment
Megosztás:

Részvétem. Valami biszbaszt nekem is kéne cserélni a radiátornál, mert picit szivárog, már amióta megvettem, de eddig még nem volt erőm megcsinálni.... :unsure:

akkor ne csak az én szarjaimat csináld :rolleyes: majd jól nekiállunk :mellow:

Link to comment
Megosztás:

Na mindjárt nekiesek megint.

Szerváltam bele másik radiátort ingyen ami pont az a fajta.

Amit Dinitől kaptam az nem volt belevaló. Vagyis belevaló volt csak hosszabbak voltak a csövek

és pont ellentétes oldalon voltak a méllyedések rajta a felfogatáshoz.

Na mindegy remélem hamar végzek.

Link to comment
Megosztás:

Na mindjárt nekiesek megint.

Szerváltam bele másik radiátort ingyen ami pont az a fajta.

Amit Dinitől kaptam az nem volt belevaló. Vagyis belevaló volt csak hosszabbak voltak a csövek

és pont ellentétes oldalon voltak a méllyedések rajta a felfogatáshoz.

Na mindegy remélem hamar végzek.

Sok sikert! :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Na megvagyok vele.

A középkonzolt sem kellett kiszedni.

A pamlagot viszont igen mert tocsogott a fagyállótól.

Egyben nem jött ki mert tartotta a fűtés doboza de körbevágtam és kivettem mert

valahogy ki kell szárítani.

Feltettem a kocsi elejére és gőzölgött a napon.

Majd holnap visszateszem.

A radiátor egyébként jó lett nem csöpög és nyomja a meleget is.

Link to comment
Megosztás:

Na megvagyok vele.

A középkonzolt sem kellett kiszedni.

A pamlagot viszont igen mert tocsogott a fagyállótól.

Egyben nem jött ki mert tartotta a fűtés doboza de körbevágtam és kivettem mert

valahogy ki kell szárítani.

Feltettem a kocsi elejére és gőzölgött a napon.

Majd holnap visszateszem.

A radiátor egyébként jó lett nem csöpög és nyomja a meleget is.

gratula :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

  • 1 month later...
Na megvagyok vele.

A középkonzolt sem kellett kiszedni.

A pamlagot viszont igen mert tocsogott a fagyállótól.

Egyben nem jött ki mert tartotta a fűtés doboza de körbevágtam és kivettem mert

valahogy ki kell szárítani.

Feltettem a kocsi elejére és gőzölgött a napon.

Majd holnap visszateszem.

A radiátor egyébként jó lett nem csöpög és nyomja a meleget is.

Buta kérdés nektek tudom, de én nagyokat nézek, mikor E-kadettnél folyadékról beszéltek a fűtőnél, én aszittem, hogy csak egy 12V-os hőlégfúvó :-//

Link to comment
Megosztás:

Eg yaz egyben ment bele.

A gyári ülés sinjeit raktam rá és a magasságállító alsó pontján is feljebb van mint a gyárival.

Mondjuk én azt is legalsó ponton használtam.

Ja és megcseréltem a kettőt.

A Jobbost a balosra mert először úgy raktam be,hogy a tekerőgombok nem befelé voltak.

Nehéz volt úgy hozzájukférni de megcseréltem a két ülést és már jóbb is lett.

Nekem is így van, de én szeretek magasan ülni, még feljebb is tekerek rajta, mert úgy a lábamnak kényelmesebb, és persze jóval messzebre látok a forgalomban, utálok a földön ülni (nem vennék Ferrarit)

Link to comment
Megosztás:

  • 2 weeks later...
Mintha 1.4i (motorkódot nemtom, nem vagyok akkora májer :D ) rémlene nekem a Tomi sedánjában...

ahhha . C14nz lesz az . és még mondja valaki hogy az 1.4 i gazdaságtalan :rolleyes:

nekem is van egy 1.4 i "M zárolva" 61e km van benne <_< lehet be kellene raknom már ? ;) a mostaniban 181 e km van 1.3 s . még szépen megy 10e km nél 2-3 dl az olaj fogyija . 10W40 full synt olajjal.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.