Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Tudja vki, hogy hol van gyárilag az elektromos tükrök kapcsolója a kadétban?? Thanx.

Húúú ne mán, elfelejtettem megnézni a füzetben, pedig megígértem! :oops:

Na, majd ma!

Elküldve

Hi!

Tudja valaki hogy miszerint szokták összeválogatni a a szelephimbákat és a hidrotőkéket egy motorban?Mert gondolom nem véletlen hogy majdnem minden szelephimbámon más a számjelölés.

Elküldve
Hi!

Tudja valaki hogy miszerint szokták összeválogatni a a szelephimbákat és a hidrotőkéket egy motorban?Mert gondolom nem véletlen hogy majdnem minden szelephimbámon más a számjelölés.

Szerintem maradjunk a véletlennél illetve annál, hogyha szétszedi valaki akkor könnyebb utánna összerakni, ha felírtad! 8)

Elküldve

Húúú nahát, elfelejtettem megnézni a füzetben, pedig megígértem! :oops:

Na, majd ma!

Jobb későn, mint... :oops:

Bepótoltam: A kRézifék mellett van, és baromi ronda...

Elküldve

Jobb későn, mint... :oops:

Bepótoltam: A kRézifék mellett van, és baromi ronda...

A kapcsoló nem is ronda... vagy ahova tették az nem jó?

Elküldve

Az Ascona kapcsolója nem túl dizájnos az tény, a vectráé sokkal szebb és kisebb -rakd bele azt a kadettedbe ha már utólag csinálsz elektronyos tükröt..

Elküldve
Az Ascona kapcsolója nem túl dizájnos az tény, a vectráé sokkal szebb és kisebb -rakd bele azt a kadettedbe ha már utólag csinálsz elektronyos tükröt..

Na ja de az nem Kadett...:) :!:

Elküldve
A kapcsoló nem is ronda... vagy ahova tették az nem jó?

Nem randa az a kapcsoló???? :shock:

Hááááát.... Ízlések meg ficamok, ugye...

Nemtom mennyire hasonlít a bekötésük, de nekem van 626-os Mazda kapcsolóm, a 80-as évekből, az hasonlít rá. Ha kell, a tiéd lehet! De én is osztom Gabo007 véleményét, válaszd a vekiét!

Elküldve

Nah, barátaim, eddig tartott a pályafutásom nálatok... ...nincs többé Kadett... ...még meg is sirattam...

De sebaj, ha minden jól megy, átköltözök pár topikkal arréb, a Calibrások közé. Azért a Kadett továbbra is a szívem csücske marad, hálistennek haveromnak adtam el, úgyhogy szem előtt lesz ezután is. Pedig most kapott új fényt...

Elküldve
Nah, barátaim, eddig tartott a pályafutásom nálatok... ...nincs többé Kadett... ...még meg is sirattam...

De sebaj, ha minden jól megy, átköltözök pár topikkal arréb, a Calibrások közé. Azért a Kadett továbbra is a szívem csücske marad, hálistennek haveromnak adtam el, úgyhogy szem előtt lesz ezután is. Pedig most kapott új fényt...

Akkor aláírást tessék módosítani :wink: :) 8)

Elküldve
Akkor aláírást tessék módosítani :wink: :) 8)

Momentán autó nélkül vagyok, meglesz az is, ha átültem a másikba, de az még legalább egy hónap...

Addig is, eltüntessem az avatarom :?: :D

Elküldve

Momentán autó nélkül vagyok, meglesz az is, ha átültem a másikba, de az még legalább egy hónap...

Addig is, eltüntessem az avatarom :?: :D

Tedd be az avatarba az üres garázst :D :twisted:

  • 2 months later...
Elküldve

Hello Mindenki!

Lenne hozzátok egy kérdésem. Szeretnék légkondit szereltetni a verdába, és arra lennék kíváncsi, hogy melyik típus légkondiját lehetne különösebb átalakítás nélkül beszerelni.

Válaszotokat előre is köszi!

Elküldve
Hello Mindenki!

Lenne hozzátok egy kérdésem. Szeretnék légkondit szereltetni a verdába, és arra lennék kíváncsi, hogy melyik típus légkondiját lehetne különösebb átalakítás nélkül beszerelni.

Válaszotokat előre is köszi!

Mondjuk Diaviát biztos be lehet szerelni. Keresel egy Diaviás céget, és megoldják.

Elküldve
a kadettbe nem lehetett klimát rendelni.

Uupsz, akkor az átverés, amit néha lehet apróhirdetési újságokban látni: "Bontott Kadett klíma eladó 50e-ért..." :?:

Elküldve

Sziasztok!

Az autóban(85ös 1.2 E Kadett GLS) vezérműszíjcsere után valami furcsa visításszerű hangot ad ki a motor :) (az üzemanyagszivattyú környékéről hallom).Van esetleg ötlet hogy mi lehet az? Esetleg egy jó szerviz...

Üdv : Dudu

Elküldve
Sziasztok!

Az autóban(85ös 1.2 E Kadett GLS) vezérműszíjcsere után valami furcsa visításszerű hangot ad ki a motor :) (az üzemanyagszivattyú környékéről hallom).Van esetleg ötlet hogy mi lehet az? Esetleg egy jó szerviz...

Üdv : Dudu

Nem kell szervíz csak lazíts egy kicsit a vezérműszíjon- TÚL VAN FESZÍTVE!!!...ha jól gondolom, talán hidegen még kevésbé hallható a hang, majd ahogy bemelegszik sír, mint egy csapágy..... :idea:

Elküldve

Nem kell szervíz csak lazíts egy kicsit a vezérműszíjon- TÚL VAN FESZÍTVE!!!...ha jól gondolom, talán hidegen még kevésbé hallható a hang, majd ahogy bemelegszik sír, mint egy csapágy..... :idea:

Elküldve
Köszi szépen. Furcsa volt hogy pont szíjcsere után kezdte el csinálni, eddig nem volt semmi ilyen hangja.

Üdv : Dudu

ugye úgy van a jelenség, ahogy leírtam..? Azért ha nem vagy szaki a témában inkább vidd vissza oda ahol csinálták, mert, ha túl lelazítod átugrik vagy félreugrik a vezérműszíj és az már drága mulatság lesz!

Üdv

Qpack

Elküldve

ugye úgy van a jelenség, ahogy leírtam..? Azért ha nem vagy szaki a témában inkább vidd vissza oda ahol csinálták, mert, ha túl lelazítod átugrik vagy félreugrik a vezérműszíj és az már drága mulatság lesz!

Üdv

Qpack

aza a gáz, és ezért is nem állitotta be a szerelő a szijfeszességet:

ugyanis a kadett 1.3Smotornál a vizpumpa fesziti a vezérmüszijat.

és az uj szij még feszes.

viszont ha rég ota bennt van a vizpumpa akkor az össze is van rohadva.

és ha össze van rohadva, és hozzányul, akkor csak ugy tudja beállitani, ha kiveszi. és ha visszarakja akkor folyni fog.

és ha folyik akkor vizpumpa csere

inkább sivit egy darabig, és majd megnyulik a szij.

viszont a tul feszes a szij, az tönkreteszi a vizpumpa csapágyát.

szóval ez egy ördögi kör.........

Elküldve

aza a gáz, és ezért is nem állitotta be a szerelő a szijfeszességet:

ugyanis a kadett 1.3Smotornál a vizpumpa fesziti a vezérmüszijat.

és az uj szij még feszes.

viszont ha rég ota bennt van a vizpumpa akkor az össze is van rohadva.

és ha össze van rohadva, és hozzányul, akkor csak ugy tudja beállitani, ha kiveszi. és ha visszarakja akkor folyni fog.

és ha folyik akkor vizpumpa csere

inkább sivit egy darabig, és majd megnyulik a szij.

viszont a tul feszes a szij, az tönkreteszi a vizpumpa csapágyát.

szóval ez egy ördögi kör.........

ebben, most csak részben értek veled egyet..már neharagudj :oops:

az igaz, hogy a vízpumpával van feszítve, de levenni és felrakni is elvileg, ha jól volt felrakva és nem nyúlt halálra, akkor csak a vízpumpa megmozdításával lehet. Ha egyszer az autót esetleg hozzáértő szerelte, akkor azt is tudja, hogy nem kerül vagyonokba egy vadi új vízpumpa tömítés és nem kell cserélni kompletten a vízpumpát! :!:

Az ősök kocsija épp az általad is említett 1.3S-es motorral szerelt kadett immáron majdnem 200ekm-el. Én már 2x cseréltem rajta vezérműszíjat (100ekm-el lett véve) és a második cserénél kellett vennem hozzá vízpumpatömítést, de igazából azt is csak azért, mert nem volt kedvem megkockáztatni, hogy az esetleges folyás miatt szét kelljen megint szednem! :wink: igaz emiatt le kellett engednem a hűtővizet, de elvileg előírás szerint 1-2 évente azt is cserélni kellene így hát ezt is megtettem egy kalap alatt.

OFF: tesóm 4ütemű trabijában lévő 1.1-es mocin legutoljára éppen így jártam, mármint ahogy a kollega...2x szétszedtem, majd tettem bele egy vadi új vízpumpát (a kocsiban összesen 50ekm van) és azzal is visított na ekkor lettem teljesen tanácstalan, mert mindent még a szíj feszítést is a könyvében előírtak szerint végeztem. Felhívtam egy 4ütemű trabis szakit, aki már a kezdetektől, amikor ez a gépsárkány megjelent szervizeli őket. Na ekkor lepődtem meg, amikor Ő a jelenséget elmondva neki egyből rávágta, hogy lazítsak a vezérműszíjon, mert túl van húzva.......lazítottam rajta (ezen a mocin is a vízpumpa feszíti a szíjat) és láss/halj csodát a visítás megszűnt! :idea: ON:

Szóval ha vki jól csinálja, akkor egy vadi új vízpumpánál is generálni tudja a jelenséget! :evil: legalábbis nekem sikerűlt :twisted:

A lényeg, hogy max tömítést kell cserélnie a vízpumpánál, ha megfolyósodik, de nekem az első szerelésnél nem folyósodott meg, a másodiknál meg már nem vártam, inkább cseréltem... :roll:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.